REKLAMA INTERNETOWA Katarzyna Czepółkowska. Marketing internetowy ■ Marketing internetowy – forma marketingu, używająca jako medium Internetu i strony.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Zagrożenia w sieci..
Advertisements

Komunikacja społeczna i media – mgr Katarzyna Paliwoda
Specyfikacja techniczna
FORMY REKLAMOWE.
SIECI KOMPUTEROWE WYKŁAD 9. WYSZUKIWANIE INFORMACJI W SIECI
Sieci komputerowe Usługi sieciowe Piotr Górczyński 27/09/2002.
Możliwości reklamowe widoczne dla wszystkich użytkowników.
Internet Czyli wirtualny świat.
Przykłady niestandardowych form reklamowych
Wiktor Cegła Dawid vs Goliat – czym wygrywają sklepy internetowe?
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich
opracowała Justyna Tokarz
Wyszukiwanie zaawansowane w środowisku internetowym Maja Wilczewska-Wojczyszyn.
Pakiety usług (1/2) Wyszukiwarki użytkownicy końcowi -dostarczanie i prezentacja wyników wyszukiwań -usługi dodatkowe (katalog stron, najpopularniejsze.
Informacja w nauce, społeczeństwie, gospodarce Serwisy informacyjne w Internecie – rynek mediów, technologii, wyszukiwania.
Praca Dyplomowa Inżynierska
SLIDER nowy format reklamowy w IDMnet.
PUSHDOWN nowy format reklamowy w IDMnet. PUSHDOWN WIELKIE MOŻLIWOŚCI Rozmiar rozwiniętej kreacji pozwala na umieszczenie pełnej oferty produktowej, wzmacniającej.
Poradnik Przedsiębiorcy Przy wchodzeniu na rynek pierwszym krokiem jest stworzenie nazwy i logo firmy które będzie ją najpierw wyróżniało a później promowało.
Geo gemiusGeo UNIKALNE NARZĘDZIE DO IDENTYFIKACJI PAŃSTWA, REGIONU I MIASTA, Z KTÓREGO ŁĄCZY SIĘ UŻYTKOWNIK TWOJEGO SERWISU.
Szkoła Przysposabiająca do Pracy przy Zespole Szkół Nr 3 we Włocławku
Internet jako źródło informacji
Search Engine Optimization
Wygodna lista zakupów Case study Przyciski Listonic.
Nowe trendy w marketingu i komunikacji Firma 2.0, czyli o przemianach w komunikacji między firmami a konsumentami. Dominik Batorski 31 maja 2012.
PREZENTACJA PLATFORMY
Kraków, 20 grudnia 2011 nowy format reklamowy w Onet – największy nieinwazyjny format w Internecie! PORTRET.
Formy reklamy pensjonatu
Search Engine Marketing w promocji eventu
Bo w Dom-u najlepiej Prezentacja oferty reklamowej Spółki Dom.pl
` PREZENTACJA FIRMY 1.
Interactive Marketing Partner marketing
Szafa.pl Prezentacja serwisu / Julita Jechowicz.
Szkolenie Milena Kuder. Zakładanie konta Google ćwiczenie.
specyfikacja techniczna
Technik Organizacji Reklamy
PROMUJ SIĘ U NAS MĄDRZY RODZICE.
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
INTERNET Sieć komputerowa o światowym zasięgu łącząca sieci lokalne, sieci rozległe i wszystkie komputery do nich podłączone. Służy do komunikacji między.
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia
W W W Łukasz Stochniał.
Nieograniczone źródło informacji
Bezpieczeństwo dzieci w internecie: 4 rzeczy, które może zrobić rodzic MODUŁ 6 B PIOTRKÓW TRYBUNALSKI, KWIECIEŃ 2014 Przygotowano na podstawie informacji.
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacjaOdtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +
Technik Organizacji Reklamy
Prezentacja firmy. Nasza misja: Oferowanie innowacyjnych rozwiązań internetowych. Done to prężnie rozwijająca się firma oferująca usługi z zakresu innowacyjnych.
Dzień dobry, Cieszymy się, że wybrali Państwo nasz portal internetowy EKO, OZE ekoenergia.pl Zespół “Ecoeurope.eu” Sp. z o.o. Wita Państwa serdecznie w.
Zarabiaj z ContentStream, czyli produkty content marketingowe dla Wydawców Jak Wydawcy mogą zarabiać na serwisie dzięki budżetom content marketingowym?
INTERNET Wykonawcy: Stanisław Staszczuk, Igor Poprawka i Adam Stankiewicz.
Marcin Wojnowski.  To największa ogólnoświatowa sieć komputerowa. Łączy miliony ludzi na całym globie ziemskim. Dzięki internetowi stała się możliwa.
Google AdWords.
Innowacją w cyberprzemoc Prezentacja rezultatów projektu.
Internet – nasza codzienność. Co to takiego Internet? Co to Internet to chyba każdy wie. Są jednak rzeczy, o których warto wiedzieć ;)
Elementy przeglądarki internetowej Pasek menu Pasek kart Pasek adresowy Pasek wyszukiwania Okno z zawartością strony internetowej Zakładki (ulubione)
Sieci społecznościowe w biznesie Rafał Abramowicz WSFIZ r. Budowanie Wizerunku W Sieci.
Agencjasukurs Oferta reklamowa 2012/13 agencjasukurs Oferta reklamowa Kwartalnik skomputeryzowanych nauczycieli bibliotekarzy OFERTA REKLAMOWA Biblioteka.
Oferta współpracy. USSports.pl – kim jesteśmy Jesteśmy grupą pasjonatów sportów amerykańskich. Kręci nas futbol amerykański, baseball, koszykówka, hokej.
Marketing w Internecie. Marketing internetowy to: ● Forma marketingu, używająca jako medium Internetu i strony WWW (World Wide Web). Służy do przesłania.
Pierwsza w Polsce porównywarka w zakresie usług branży poligraficznej. PaperPrint.pl.
Dr inż. Ilona Pawełoszek Katedra Informatyki Ekonomicznej
2,3 mln 9 mln użytkownicy* odsłony*
Kim jesteśmy Mądrzy Rodzice to strona poświęcona wychowaniu dzieci.
SIECI KOMPUTEROWE WYKŁAD 9. WYSZUKIWANIE INFORMACJI W SIECI
JAKUB BAREŁKOWSKI REKLAMA W WYSZUKIWARKACH
Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Formy reklamy w wyszukiwarkach internetowych ●wyniki organiczne zbudowane na podstawie algorytmu oceniającego.
Reklama w wyszukiwarkach internetowych Jakub Barełkowski.
SEO/SEM – daj się znaleźć użytkownikowi
Sieci komputerowe Usługi sieciowe 27/09/2002.
MARKETING INTERNETOWY
Zapis prezentacji:

REKLAMA INTERNETOWA Katarzyna Czepółkowska

Marketing internetowy ■ Marketing internetowy – forma marketingu, używająca jako medium Internetu i strony WWW (World Wide Web). Służy do przesłania informacji marketingowej i pozyskania klientów. Przykłady marketingu internetowego to przede wszystkim różne formy reklamy między innymi: ■ strony rezultatów wyszukiwarki, ■ baner, reklamy multimedialne, ■ reklamy serwisów społecznościowych, ■ interstitial, ■ ogłoszenia reklamowe w Internecie, ■ sieci reklamowe ■ marketing, łącznie z spam.

Historia reklamy internetowej ■W październiku 1994 roku w Sieci pojawił się pierwszy baner reklamowy. Mienił się kolorami, ale nie raził w oczy tak jak wszystkie obecne banery, tylko wzbudzał zainteresowanie. Pojawił się on na stronach magazynu HotWired i promował siedem muzeów, sponsorowane przez amerykańskie przedsiębiorstwo telekomunikacyjne AT&T. Okazał się wielkim sukcesem – kliknęły w niego aż 44% osób, które go zauważyły.

Korzyści reklamy internetowej ■Największą korzyścią reklamy internetowej jest możliwość natychmiastowego publikowania informacji i treści, które nie są ograniczone pod względem geograficznym i czasowym. ■Inną zaletą jest skuteczność inwestycji reklamodawcy. Reklama internetowa pozwala na dostosowanie reklam do zawartości stron internetowych. Na przykład AdWords, Yahoo! Search Marketing, Google AdSense umożliwiają umieszczanie reklam na odpowiednich stronach internetowych lub obok wyników wyszukiwania słów kluczowych.

Dochód z reklam ■ sprzedaż na podstawie liczby odsłon (na określony czas, np. na dzień lub tydzień oraz na konkretną liczbę odsłon) ■sprzedaż na podstawie rozliczeń za konkretne działania konsumenta (opłata za kliknięcie w reklamę lub wykonanie określonego działania w serwisie, np. podanie danych kontaktowych) ■model łączący dwa powyższe sposoby sprzedaży, w którym oferowana liczba odsłon jest połączona ze sprzedażą działań

Zagrożenia wynikające z reklamy internetowej

Reklama graficzna

Floatind ad (top layer)

Tapeta

Trick-banner

Pop-up

Interstitial ■całostronicowa reklama wyświetlana zanim użytkownik dotrze do pierwotnego adresu. Reklama przerywa na moment możliwość oglądania strony, zmuszając w ten sposób użytkownika do zapoznania się z treścią. ■Np. filmweb

marketing

Remarketing

DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ :-)