Aperol Aperol to znany na całym świecie aperitif o unikalnym słodko – gorzkim smaku Jest połączeniem wyciągu z kilkunastu ziół, gorzkiej pomarańczy i.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
SPRAWOZDANIE Z PRACY Z MŁODZIEŻĄ ZA ROK 2015 KOŁO PZW KOLEJARZ-OFAMA OPOLE.
Advertisements

Rośliny zbierane ze stanowisk naturalnych: bez czarny borówka czernica (czarna jagoda) brzoza głóg dwuszyjkowy głóg jednoszyjkowy jałowiec pospolity kasztanowiec.
Wnioski z egzaminu potwierdzającego kwalifikacje w zawodzie w województwie świętokrzyskim 2015 Marek Szymański.
Czyli… kilka słów o języku hiszpańskim oraz o tym dlaczego warto uczyć się tego pięknego języka?
Jest największym orłem europejskim o długości ciała 91 cm, rozpiętości skrzydeł do 250 cm, wadze do 6 kg. W locie można go odróżnić.
„Kapitał Ludzki” - zasób wiedzy, umiejętności oraz potencjału zawartego w każdym człowieku Kraków, 3 czerwca 2009 r. Projekt współfinansowany przez Unię.
Autorki: Dorota Kwiatkowska i Paulina Kokosza.
Woda to jeden z najważniejszych składników pokarmowych potrzebnych do życia. Woda w organizmach roślinnych i zwierzęcych stanowi średnio 80% ciężaru.
Dzieci i szkolnictwo w Mali. Warunki życia dzieci Jednym z największych problemów w kraju jest bardzo wysoki współczynnik umieralności dzieci do 5. roku.
SAILOR JERRY= NORMAN COLLINS ‘I’D RATHER HAVE CHARACTER THAN BE ONE’ NORMAN “SAILOR JERRY” COLLINS, SAILOR JERRY Marka, za którą stoi unikalna.
„Cztery pory roku” PRZYKŁADY WEBQUESTÓW
Urodziła si ę 30 listopada 1874 r. w w Clifton, zmarła 24 kwietnia 1942 r. w Toronto. Kanadyjska pisarka, autorka m.in. cyklu powie ś ciowego Ania z Zielonego.
Raport Analiza i interpretacja wyników próbnego egzaminu maturalnego z matematyki w województwie kujawsko- pomorskim w 2013 r. cz.3 Opracowanie Ewa Ludwikowska.
Woda O tym, dlaczego powinniśmy ją oszczędzać Jan Stasiewicz, kl. II C.
Pewna legenda hinduska opowiada o człowieku, który każdego dnia nosił wodę do swojej wioski w dwóch ogromnych dzbanach przytroczonych do drewnianego.
Piątek Święto Ziemi Celem udziału w akcji związanej z obchodami Światowego Dnia Ziemi jest:  rozwijanie umiejętności dbania o otaczającą.
Czy wiecie, że Brytyjczykom zawdzięczamy odkurzacz, światło odblaskowe, korkociąg i… football ? Czy wiecie, że Brytyjczykom zawdzięczamy odkurzacz, światło.
Biznes Wielkopolska to magazyn, który ukazuje się od 2003 roku. Magazyn powstał jako element promocji firm wyróżnionych certyfikatem „Najwyższa Jakość”
Prezentacje uczniów klasy IIa Prezentacja uczniów klasy IIa,, W Krainie Zdrowia”
Sprzedaż Irlandzkiej whisky na świecie rośnie znacznie dynamiczniej vs. kategoria! Irlandzka whiskey jest najdynamiczniej rozwijającą się kategorią alkoholu.
Wspieramy Mieszkaniczników czyli Właścicieli nieruchomości na wynajem.
PRAWO UNII EUROPEJSKIEJ Zajęcia nr 3 STUDIA WIECZOROWE / GRUPA 3 / 23-PR-WM-S6-PUE MGR BARBARA CHACZKO.
Nadleśnictwo Włoszakowice. Położenie nadleśnictwa.
Narodowy Test Zabieganych Polaków
Zasoby i zużycie wody w Polsce i NA ŚWIECIE
Jak żyli ludzie 1000 lat temu?
Pharmanex® Bone Formula
QUIZ O WIELKIEJ BRYTANII
AGNIESZKA OSIECKA Poetka, pisarka, reżyserka, dziennikarka. Autorka ponad dwóch tysięcy tekstów.
Amelia Kruszyńska i Julia Grabska
Kubki XXL Kategoria: INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE REKLAMY ZEWNĘTRZNEJ  I INNYCH ŚRODKÓW KOMUNIKOWANIA W PRZESTRZENI PUBLICZNEJ, AMBIENT MEDIÓW.
Zachęty dla firm zaproszonych na Trade with the EU 2013
NASTOLATKI I KSIĄŻKI.
Domy Świata Ludzie mieszkają w różnych zakątkach naszej planety. W zależności od miejsca zamieszkania każdy dom jest inny.
1 Rachunkowość zarządcza.
Przyprawy.
WIELKA BRYTANIA.
Materiał edukacyjny wytworzony w ramach projektu „Scholaris - portal wiedzy dla nauczycieli” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
Bądź tam, gdzie Twoi klienci
DZIEŃ DOBRY.
ŚWIATOWY DZIEŃ WODY
Rynek – zasady funkcjonowania
CEL: - Osiągnąć równość płci oraz wzmocnić pozycję kobiet
Projekt realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata
Drinki bezalkoholowe (mocktaile)
Pośrednictwo w Obrocie Nieruchomościami
II. WARTOŚĆ NOMINALNA A WARTOŚĆ REALNA
I SOCIAL MEDIA W SPORCIE
JAK POWSTAJE CZEKOLADA?
HODOWLA FASOLI CEL DOŚWIADCZENIA:
Wielka Oszcz w Plusie Kategoria: INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE MEDIÓW DRUKOWANYCH Podkategoria: Innowacyjne wykorzystanie prasy tradycyjnej (wydania drukowane.
Nauczyciele pracujący w naszej szkole biorą udział w szkoleniach metodyczno-językowych w placówkach zagranicznych. Wszystkie mobilności są realizowane.
Ograniczenie handlu w niedzielę bez wpływu na obroty
Rasizm na całym świecie
Przepływy międzygałęziowe
W ramach zajęć ekonomii w praktyce założyliśmy oraz prowadzimy miniprzedsiębiorstwo. Nasza ośmioosobowa grupa co tydzień przygotowuje nowe wypieki i sprzedaje.
Miasto Przyjazne Dzieciom
Obieg wody w przyrodzie..
Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3. 5
1.
Na co się nie wymienia „ó”?
Fit & Sweet Nr ewidencyjny
Klawe i Kreatywne Koszulki
Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3. 5
Młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo
Młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo EKSYMPEX przy LO im
B&L Bags and Lumber Gdzie nas znajdziecie? XI Liceum Ogólnokształcące im. Rotmistrza Witolda Pileckiego w Białymstoku.
WSPANIAŁE LATA 70 i 80 –te XX wieku
Młodzieżowe Miniprzedsiębiorstwo 2016/2017
Zapis prezentacji:

Aperol Aperol to znany na całym świecie aperitif o unikalnym słodko – gorzkim smaku Jest połączeniem wyciągu z kilkunastu ziół, gorzkiej pomarańczy i rabarbaru Produkowany od 1919 r. Receptura pozostaje niezmieniona od czasu jej wytworzenia.

Aperol Aperol to jedna z najszybciej rosnących marek na świecie Od 2003 r. jego sprzedaż wzrosła 4 - krotnie Marka rośnie w każdym kraju , w którym się sprzedaje W 2013 r. w Wielkiej Brytanii sprzedaż Aperola wzrosła o 313 % Flagowym drinkiem jest Aperol Spritz

Aperol – Jak to się pije Flagowy drink - Aperol Spritz Aperol + prosecco + woda gazowana + plaster pomarańczy Wszystko podane w eleganckim kieliszku do wina Flagowy drink - Aperol Spritz

Aperol Spritz – Przygotowanie 3 części Prosecco 2 części Aperolu 1 część wody gazowanej

Aperol KEY VISUAL

Grupa Docelowa Kobiety i mężczyźni Wiek 25 - 45 dochody: średnie i wysokie mieszkańcy miast pasjonaci dobrego smaku

Silne wsparcie sprzedaży Facebook Instagram Wsparcie Mediów Blogerzy 4 Eventy wakacyjne Promocje cenowe Pakiety sprzedażowe DIGITAL/PR TT EDUKACJA On trade Brand Ambasador Materiały Pos 300 Animacjj w 100 lokalach Budowanie dystrybucji w 2500 lokalach 100 wizerunkowych lokali Program Barmański C&C Promocje cenowe

Dane Logistyczne

Dziękuje