MNOŻENIE DO 50 i zadania tekstowe

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
I część 1.
Advertisements

Znaki informacyjne.
Opracowanie: Maria Skarupa, Oliwia Mordyl kl.6b
Liczby pierwsze.
Witamy wszystkich ! Rodzina Nowaków: Mama -Julia Tata -Franek
DZIAŁANIA NA LICZBACH NATURALNYCH
Domy Na Wodzie - metoda na wlasne M
WEKTORY.
Reguły Bradis-Kryłowa
Algorytm Rochio’a.
Klasyfikacja systemów
Kolejność wykonywania działań
Opracował: Zespół Humanistyczny. Klasa Średnia ww - wielokrotnego wyboru (na 20 p) Średnia KO - krótkie odpowiedzi (na 10 p) Średnia za zaproszenie (na.
Pytania konkursowe.
Tytuł prezentacji Warszawa, r..
ROZWIĄZANIE ZAGADKI NR 6
Aleksandra Duchnowicz kl. 6.d
Działania pamięciowe na ułamkach dziesiętnych
Ogólnopolski Konkurs Wiedzy Biblijnej Analiza wyników IV i V edycji Michał M. Stępień
Technika Mikroprocesorowa 1
Ułamki dziesiętne – powtórzenie
Wyrażenia algebraiczne
Raport z badań termowizyjnych – RECTICEL Rys. 1a. Rozdzielnia RS14 Temperatura maksymalna 35,27 o C Rys. 1b. Rozdzielnia RS14 (wizyjny) 3.
NIE TAKA MATMA STRASZNA ;-)
Mnożenie i dzielnie liczb dziesiętnych
MISTRZOSTWA BYDGOSZCZY
Fabian Gil ( kl. I e ) Dane zebrał Jakub Sowa ( kl. II f ) Przygotował
MATEMATYKA Mnożenie w zakresie 10.
„Porównywanie ilorazowe i różnicowe”
czyli wirtualny podręcznik dla klas 1-3
Cechy podzielności liczb Naturalnych
Cechy podzielności liczb - utrwalenie wiadomości
Galeria zdjęć Projekt edukacyjny „Wiem, co jem” realizowany w ramach
Podsumowanie sezonu Wyniki współzawodnictwa sportu dzieci i młodzieży za 2012: W ramach współzawodnictwa MSiT sekcja uzyskała 45 pkt (43%), z pośród.
KOLEKTOR ZASOBNIK 2 ZASOBNIK 1 POMPA P2 POMPA P1 30°C Zasada działanie instalacji solarnej.
EGZAMIN GIMNAZJALNY W SUWAŁKACH 2009 Liczba uczniów przystępująca do egzaminu gimnazjalnego w 2009r. Lp.GimnazjumLiczba uczniów 1Gimnazjum Nr 1 w Zespole.
w ramach projektu Szkoła z Klasą 2.0
DZIAŁANIA NA UŁAMKACH DZIESIĘTNYCH
1. Pomyśl sobie liczbę dwucyfrową (Na przykład: 62)
Ile to kosztuje? Cz. II.
1. ŁATWOŚĆ ZADANIA (umiejętności) 2. ŁATWOŚĆ ZESTAWU ZADAŃ (ARKUSZA)
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
„Wszystko powinno być wykonane tak prosto jak to możliwe, ale nie prościej.” Albert Einstein.
Opracowanie – Joanna Grządka
-17 Oczekiwania gospodarcze – Europa Wrzesień 2013 Wskaźnik > +20 Wskaźnik 0 a +20 Wskaźnik 0 a -20 Wskaźnik < -20 Unia Europejska ogółem: +6 Wskaźnik.
Wstępna analiza egzaminu gimnazjalnego.
EcoCondens Kompakt BBK 7-22 E.
EcoCondens BBS 2,9-28 E.
Programowanie w języku C++
Liczby Naturalne.
Aby przeczytać ”notatki prelegenta”, wyświetlając prezentację kliknij prawym klawiszem w ekran i wybierz je z menu, które się pokaże. Część obrazów wygenerowano.
Projekt Badawczo- Rozwojowy realizowany na rzecz bezpieczeństwa i obronności Państwa współfinansowany ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju „MODEL.
User experience studio Użyteczna biblioteka Teraźniejszość i przyszłość informacji naukowej.
Komenda Powiatowa Policji
Obliczalność czyli co da się policzyć i jak Model obliczeń sieci liczące dr Kamila Barylska.
Testogranie TESTOGRANIE Bogdana Berezy.
Jak Jaś parował skarpetki Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Działania w systemie binarnym
1 Używanie alkoholu i narkotyków przez młodzież szkolną w województwie opolskim w 2007 r. Na podstawie badań przeprowadzonych przez PBS DGA (w pełni porównywalnych.
Współrzędnościowe maszyny pomiarowe
Elementy geometryczne i relacje
Strategia pomiaru.
POZNAJ ŚWIAT LICZB CAŁKOWITYCH
DZIAŁANIA NA UŁAMKACH ZWYKŁYCH opracowała mgr Agnieszka Dyrka
Opracowała: Sylwia Wieczór
Liczby naturalne i ułamki
Liczby naturalne Prezentacje wykonała: Aleksandra Górska Klasa V.
Działania na liczbach wymiernych Opracowała: Monika Grudzińska-Czerniecka.
Działania pamięciowe na ułamkach dziesiętnych
Zapis prezentacji:

MNOŻENIE DO 50 i zadania tekstowe POWODZENIA !!! MNOŻENIE DO 50 i zadania tekstowe Autorzy: Wiktor Wojtasik Szymon Idzikowski

5x6= 30 20 35

9x5= 42 45 36

6x6= 37 36 35

5x5= 18 25 30

7x7= 49 40 48

8x6= 50 44 48

ZADANIE TEKSTOWE Jola kupiła 12 jabłek a Tomek kupił trzy razy więcej jabłek. Ile jabłek kupił Tomek ? 36 40

UZUPEŁNIANIE DZIAŁAŃ 13x…=39 5 3 4

12x2= 20 24 18

2x18= 36 38 30

10x5= 46 50 36

ZADANIE TEKSTOWE Wiktor kupił 4 bułki po 2 zł , a Jakub kupił 16 pączków po 2 zł. Ile razy więcej zapłacił Jakub ? 4 2

UZUPEŁNIANIE DZIAŁAŃ 3x…=12 4 5

50x0= 25 50

15x3= 45 40 50

ZADANIE TEKSTOWE Jakub kupił placek za 5 zł ,a Szymon kupił placek za 30 zł . Ile razy więcej zapłacił Szymon za placek? 6 7

25x2= 42 50 32

UZUPEŁNIANIE DZIAŁAŃ 4x…=48 ‚ 10 12 15

2 3 ZADANIE TEKSTOWE Olek kupił jogurt o smaku malinowym za 3 zł, a Olaf kupił napój o smaku truskawkowym za 6 zł. Ile razy więcej zapłacił Olaf ? 2 3

Dziękujemy za rozwiązanie testu Nagroda Rozwiąż od nowa

Nagroda Gratulacje !!! Od nowa Na tej stronie możesz poćwiczyć dodawanie , odejmowanie , dzielenie i mnożenie http://www.matzoo.pl Od nowa