Zwycięstwo prywatne 3 zasady

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Co powinno się zmienić w Twojej szkole, otoczeniu, by poprawić relacje między ludźmi Klasa IIIa.
Advertisements

"Jak skutecznie zatrudniać i ukierunkować pracowników w przedsiębiorstwie !" … By Rafał Rejzerewicz.
Zarządzanie transakcyjne czy przywództwo transformacyjne?
30 marca SPOSÓB NA KARIERĘ W PRZEDSIĘBIORSTWIE Dariusz Szpakowski Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska w Ozorkowie Nauczycielem wszystkiego jest.
ZARZĄDZAJ JAKOŚCIĄ SWOJEGO ŻYCIA zgodnie z normą ISO 9001:2008
5 największych sekretów produktywności
HUMAN PERFORMANCE IMPROVEMENT
Nauka szkolna - problem dziecka czy rodzica?
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Kółka i konsultacje w naszej szkole
Nawyki skutecznego działania
Zasady skutecznego działania
Zasady skutecznego działania
Zasady skutecznego działania
Osiągaj Swoje Cele z Lekkością!
A Tobie w ktorą stronę się kręci ?
JAK OSIĄGAĆ CELE? „Żaden wiatr nie jest dobry dla statku, który nie wie, gdzie chce dopłynąć” Seneka.
Planowanie Hierarchia planów Irena Dzierzgowska Październik 2003.
Zatrzymaj się na chwilę, by obejrzeć tę prezentację
1 Zdjęcia ze stron: Spotkanie dotowane w ramach: Programu Rozwoju Samorządów Salamon Consulting.
Bezpieczna szkoła- Bezpieczny uczeń
o których prawdopodobnie nie wiesz lub nie myślisz:
Własny wolontariat.
1 Zdjęcia ze stron: Spotkanie dotowane Salamon Consulting.
o których prawdopodobnie nie wiesz lub nie myślisz:
STRATEGIE OCENIANIA KSZTAŁTUJACEGO
i efektywność osobista
Zasady skutecznego działania
Morał tysiąclecia….
Jak uczyć się skutecznie?
Stres przed sprawdzianem
Test uzależnienia od komputera Przy każdym stwierdzeniu możesz wybrać tylko jedną odpowiedź (tak lub nie).
IVD. Debata klasowa odbyła się na Lekcji przyrody w dniu 21 listopada.
,,Filozofia pozytywnego myślenia’’
Gdyńska księgarnia „Filiżanka literatury”. To jest Kasia. Ona ma (kawiarnia)…….z(książki) w Gdyni nad (morze)…….Ona kocha czytać (książki)…..Ona zdecydowała.
ANALIZA KWESTIONARIUSZA PROGRAMU COMENIUS, styczeń 2015
Wykonał: Jakub Pasieczny ZS nr.6 w Zamościu Pod kierunkiem nauczyciela: mgr Wiesławy Klimczuk.
FILOZOFIA DLA STARSZYCH
Szkoła z klasą 2.0 Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 17 Specjalnych w Kielcach 2012/2013.
Zatrzymaj się na chwilę, by przeczytać tę wiadomość - jest ważna
Jesteśmy uczniami klasy IIA SP 22 w Kielcach W KLASIE ZGROMADZILIŚMY RÓŻNE ZDROWE OWOCE I WARZYWA.
Curriculum Vitae.
WDRAŻANIE SYSTEMÓW Grażyna Szydłowska.
7 nawyków lidera.
Analiza ankiet „SZKOŁA PROMUJĄCA ZDROWIE” Ankieta przeprowadzona wśród uczniów.
Zarządzanie czasem i efektywność osobista. Charakterystyka czasu Plany i planowanie Wstęp  Określenie celu treningu Ustalanie priorytetów i terminów.
Przepis na Fonoblog Czy wiesz, co znajduje się za rogiem Twojego domu? Czy znasz rytm życia najbliższej okolicy? Może chcesz nam o nim opowiedzieć? Zapraszamy.
Filozofia wieku Jeśli nie przeczytać ją do końca, dowiedzieć się, że stracił dzień naszego życia. Ale jeśli czytasz to kończy, mam - Ta prezentacja wyśle.
Lepszy internet zależy od Ciebie!
MĄDRZE ZAPLANUJ SWOJĄ PRZYSZŁOŚĆ ZAJĘCIA DLA UCZNIÓW SZKOŁY PONADGIMNAZJALNEJ Program zajęć dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych klasa II Zajęcia 4 WARTOŚCI.
Zatrzymaj się na chwilę, by przeczytać tę wiadomość - jest ważna.
środowisko wychowawcze
JAK RADZIĆ SOBIE ZE STRESEM? Stres to reakcja na bodziec pochodzący ze świata zewnętrznego, który wymaga z naszej strony podjęcia jakichś działań (reakcji).
Copyright © Jerzy R. Nawrocki Innowacyjność: Szanse i zagrożenia Seminarium Programu InMoST.
BĄDŹ AKTYWNYY! TRZYMAJ FORME! Około 60% Polaków deklaruje, że modyfikacja diety to najczęściej wprowadzana przez nich zmiana. Jednak tym, co przemawia.
1 WOBCOWANE POKOLENIE CZYLI JAK ZBUDOWAĆ TRWAŁE WIĘZI Z DZIEĆMI ABY PRZEKAZYWAĆ IM WIARĘ W RODZINIE I KOŚCIELE.
Rodzice nie muszą być samotni
Tracy: praca z klientką (model poznawczo-behawioralny)
Jak pomóc dziecku w nauce. pedagog: Halina Gromek
Sposoby radzenia sobie ze stresem
Morał tysiąclecia….
Kilka cennych rad dla Rodzica pierwszoklasisty!
Inżynieria Oprogramowania Laboratorium
WPŁYW CZYTANIA NA ROZWÓJ DZIECI I MŁODZIEŻY
Imię i nazwisko nauczyciela
Zasady skutecznego działania
Imię i nazwisko nauczyciela
o których prawdopodobnie nie wiesz lub nie myślisz:
o których prawdopodobnie nie wiesz lub nie myślisz:
Wolontariusz roku.
Zapis prezentacji:

Zwycięstwo prywatne 3 zasady

1. Bądź proaktywny

Bądź proaktywny Przejmuj inicjatywy Działaj lub będziesz się dostosowywał Myśl i mów proaktywnie (chcę, wolę, zrobię, kontroluje swoje uczucia)

Bądź proaktywny 1. Zadanie: wypisz na kartce czemu poswięcasz najwiecej czasu i energii (zdrowie, problemy w szkole, problem dziury ozonowej…) Zaznacz rzeczy, w których możesz coś zrobić, to jest Twój krąg wpływu

Bądź proaktywny „być” – krąg wpływu (będę bardziej czuły) „mieć” – krąg zainteresowania (gdybym miał bardziej wyrozumiałą dziewczynę)

Bądź proaktywny 2. Zadanie Przez cały dzień wsłuchuj się w język (chcę – muszę). Przeanalizuj sytuacje, w której mógłbyś zachować się reaktywnie. Postaraj się zmienić swoje podejście i postąpić proaktywnie (pamietaj o odstępie pomiędzy bodźcem a reakcją).

2. Zaczynaj z wizją końca Zadanie – trumna.

2. Zaczynaj z wizją końca Wszystko tworzy się dwa razy Kierowanie i zarządzanie – dwa procesy Misja życiowa

2. Zaczynaj z wizją końca Misja życiowa Kim chcesz być (charakter) Co chcesz robic (wkład i osiągnięcia) Wartosci (na których bedzię oparte „bycie” i „robienie”) ! Zacznij od środka kręgu wpływu /wizja i wartosci/

2. Zaczynaj z wizją końca Misja życiowa. Centrum = bezpieczeństwo, przewodnictwo, mądrość i moc. Centra /koncentracja na/: małżeństwo, rodzina, pieniądze, praca, posiadanie, przyjemność, przyjaciele lub wrogowie, Kościół, na sobie

2. Zaczynaj z wizją końca Koncentracja na zasadach

2. Zaczynaj z wizją końca Misja (‘wyjście na balkon’) Role - Cele

3. Rób najpierw to co najważniejsze „To, co najważniejsze, nie może być na łasce tego, co mniej ważne.” GOETHE

3. Rób najpierw to co najważniejsze Zarządzanie czasem

3. Rób najpierw to co najważniejsze Zadanie Określ swoją misje, role i cele 2. Zadanie Podziel kartkę na pół: Na jednej połowie napisz swoje cele Na drugiej połowie wypisz na co w tygodniu poświęcasz czas (zajęcia w szkole, nauka, sport, TV, komputer, wycieczki, książki) Sprawdź jak obecnie realizujesz swoje cele

3. Rób najpierw to co najważniejsze Zadanie Poświęć jeden dzień (niedziela) na rozpisanie celów i zaplanowanie ich w czasie (kalendarz, MS_Office, google_calendar) Posumuj po tygodniu co udało Ci się zrobić.

Powodzenia!