Analiza ankietyy Losy Absolwentów 2012 Opracowała Dorota Szumańska.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Bezpieczeństwo publiczne-edukacja dla służb mundurowych.
Advertisements

Reforma wychowania fizycznego – mity a rzeczywistość
Zespół Szkół Zawodowych Nr 1 ul. Zamkowa 16 a
Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI IM. TWÓRCÓW LITERATURY DZIECIĘCEJ
Centrum Kształcenia Ustawicznego w Limanowej
Rodzic jako doradca zawodowy
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI
Losy absolwentów 2012 Losy absolwentów 2012
Edukacja z myślą o przyszłości Idee na nowy rok szkolny 2008/09 … i dalej Tarnobrzeg 26 sierpnia 2008r.
Z espół Szkół Technicznych w Strzyżowie to dynamicznie rozwijająca się placówka oświatowa oferująca kształcenie w Technikum, Zasadniczej Szkole Zawodowej,
Działania zrealizowane w roku szkolnym 2008/09 Nowoczesne kształcenie zawodowe – szansa na dobry start Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w.
Analiza wyników Ankiety dla absolwentów Szkoły Podstawowej nr 3 w Płocku Płock, 16 czerwca 2011 r.
OFERTA EDUKACYJNA na rok szkolny 2011/12 I Liceum Ogólnokształcącego im. Adama Mickiewicza w Głubczycach.
nacisk na indywidualny rozwój ucznia wspieranie uzdolnień współpraca międzynarodowa Szkoła wspierająca uzdolnienia, otwarta na Unię Europejską
Liceum Ogólnokształcące w Sosnowcu w Sosnowcu Rok założenia Multimedialne Niepubliczne Historia Nasze atuty Galeria zdjęć Kontakt Życie szkoły.
Szkoła Podstawowa nr 28 z oddziałami integracyjnymi w Lublinie Rok szkolny 2012/2013 Nasza szkoła rozpoczęła udział w programie Szkoła z klasą 2.0. Jednym.
„Jakość jest tym czego brak oznacza straty dla wszystkich”
Losy absolwentów II Liceum Ogólnokształcącego im
Mały pieniądz – wielka sprawa Szkoła Podstawowa im. H. Sienkiewicza w Siedlcach.
JESTEŚMY SZKOŁĄ PODSTAWOWĄ i PRZEDSZKOLEM Z POLSKIM JĘZYKIEM NAUCZANIA
Pozyskujemy Fundusze z Unii Europejskiej w projektach edukacyjnych.
Dolnośląski Zakład Doskonalenia Zawodowego Zespół Szkół al
Ewaluacja OBSZAR Losy absolwentów i kontakt z uczniami (rocznik 1993 i 1994)
ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH w SOMONINIE
STRUKTURA ZESPOŁU SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH W CZAPLINKU
W naszej szkole naucza wysoko wykwalifikowana kadra dydaktyczna. Znajdziecie tutaj pracownie multimedialne z dostępem do internetu, dwie sale.
Lokalizacja Położenie Oferta edukacyjna na rok szkolny 2012/2013 Nauka w liceum trwa 3 lata Nauka kończy się egzaminem maturalnym, uprawniającym do.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 13 im. Sybiraków w Łodzi.
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA UCZNIA – WARSZTAT PRACY NAUCZYCIELI.
Losy absolwentów ZSP Nr 2 im. Tadeusza Kościuszki w Stalowej Woli
Obowiązuje od roku szkolnego 2012/2013 © FILOMATA.
Wybierz swoją klasę niezależnie od języków obcych. IA1 HUMANISTYCZNA IB BIOLOGICZNO- CHEMICZNA IC MATEMATYCZNO- INFORMATYCZNA ID WIEDZY O SPOŁECZEŃSTWIE.
Liceum Ogólnokształcące Nr II im. L. Kruczkowskiego
Szkoła z pasją... Klasa Va.
Milicz, ul. Trzebnicka 4. prowadzenie działalności na rzecz rozwoju oświatowego i kulturalnego regionu i kraju, działanie na rzecz wyrównywania szans.
ORGANIZACJA I FUNKCJONOWANIE SYSTEMU OŚWIATY W BAWARII
Analiza wyników Ankiety dla absolwentów Szkoły Podstawowej nr 3 w Płocku Płock, 26 czerwca 2014 r.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. prof. Edwarda F
RODZICE CENIĄ:  DOBRY KONTAKT Z NAUCZYCIELAMI  PROMOWANIE ZDROWIA PRZEZ SZKOŁĘ  DUŻA ILOŚĆ ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH  INTERESUJĄCE SPOTKANIA, WARSZTATY.
6 powodów, żeby wybrać „SZÓSTKĘ” adres: ul. Wawel 13, Sosnowiec tel/fax:
Wyniki ankiety przeprowadzonej na III roku FG/SN cykl kształcenia Olsztyn, Listopad 2014.
NOWY WYMIAR NAUKI Gimnazjum Informatyczne pod patronatem Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Bielsku-Białej.
GIMNAZJUM NR 5 W LUBINIE TO DOBRY WYBÓR.
XVI Liceum Profilowane CXIII Liceum Ogólnokształcące Technikum nr 11
Rok szkolny 2014/2015. Zdefiniowanie celów ewaluacji i sposobu wykorzystania wyników ewaluacji Stworzenie przez szkołę atmosfery dla uczniów zdolnych.
Szkoła Kluczowych Kompetencji luty 2009 rok – grudzień 2012 rok. Zespoły Szkół Ponadgimnazjalnych w Lipsku i Siennie.
Zmienia życie. Otwiera umysły. Struktura i możliwości programu ERASMUS+ Kształcenie i szkolenia zawodowe ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Nr 3 „Mechanik”
Rodzic jako doradca zawodowy Większość młodych ludzi pytanych o to kto jest dla nich najważniejszym doradcą przy wyborze drogi edukacji wskazuje rodziców,
EWALUACJA ZEWNĘTRZNA SZKOŁY PODSTAWOWE ( ) przeprowadzono 205 ewaluacji, w tym: 25 ewaluacji całościowych 180 ewaluacji problemowych Podsumowanie.
IV Liceum Ogólnokształcące im. Komisji Edukacji Narodowej Rekrutacja 2016/17 © IV Liceum Ogólnokształcące, Poznań, 2016 r. Oferta edukacyjna Zakładka REKRUTACJA.
Zasadnicza Szkoła Zawodowa 3-letnia Zasadnicza Szkoła Zawodowa 3-letnia zawód – kucharz zawód – kucharz.
Możliwości rozwoju szkolnictwa zawodowego i edukacji przedszkolnej RPO WŚ
E- mail: I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. M. KONOPNICKIEJ W SUWAŁKACH.
Szkoła Podstawowa nr 11 im. Marii Kownackiej w Łodzi w Łodzi Rok szkolny 2009/ Łódź, ul. Hufcowa 20A, tel
„ KLASA MUNDUROWA” (2016/2017 – 2018/2019) . A tak to się zaczęło……..
Szkoła Podstawowa w Wytomyślu. Szkoła Podstawowa w Wytomyślu zaprasza do zapoznania się z ofertą edukacyjną placówki i zachęca rodziców dzieci w wieku.
Rozszerzona matura – świadoma inwestycja w przyszłość
Sportowe Liceum Ogólnokształcące D1
Wybór trzeciego przedmiotu rozszerzonego
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Obornikach Śląskich
Ul. Czajkowskiego Łódź GIMNAZJUM nr 34 ul. Czajkowskiego Łódź
KLASA O PROFILU JĘZYKOWYM
WYNIKI ANKIET EWALUACYJNYCH
Szkoła Nauczycielem stoi
Erasmus + program Unii Europejskiej w dziedzinie edukacji, szkoleń, młodzieży i sportu na lata
EKONOMIA NA CO DZIEŃ czyli decyduj o sobie
MIEJSKI OŚRODEK DOSKONALENIA NAUCZYCIELI
Zespół Szkół Ekonomiczno – Technicznych im. Cichociemnych w Gliwicach
Rekrutacja 2018/19 Oferta edukacyjna
Rekrutacja 2019/20 Oferta edukacyjna
Zapis prezentacji:

Analiza ankietyy Losy Absolwentów 2012 Opracowała Dorota Szumańska

Losy Absolwentów 2012 Ankieta składała się z ośmiu pytań, wypełniły ją 84 osoby co stanowi 60% absolwentów rocznika Ankieta została przeprowadzona w czasie od grudnia 2012 do czerwca 2013

Losy Absolwentów 2012

KIERUNEKLICZBA OSÓB Administracja17 Ekonomia9 Kosmetologia8 Finanse i rachunkowość7 Logistyka6 Europeistyka6 Wychowanie fizyczne4 Filologia angielska4 Pedagogika4 Matematyka3 Fizjoterapia3 Bezpieczeństwo ruchu drogowego3 Przygotowanie pedagogiczne3 Stosunki Międzynarodowe2 Technik usług kosmetycznych1 Wojskoznawstwo1 Edukacja techniczno-informatyczna1 Architektura krajobrazu1

Losy Absolwentów 2012 Przy wyborze studiów kierowałem/am się:

Losy Absolwentów 2012 Wiadomości i umiejętności zdobyte w naszej szkole wykorzystywane obecnie % wiedza z przedmiotów zawodowych 48 wiedza z przedmiotów ogólnych 20 obsługa komputera 18 umiejętność uczenia się 3 wiedza zdobytą na zajęciach profilaktyczno – wychowawczych 3 wiedza zdobyta podczas praktyk1

Losy Absolwentów 2012 wiadomości i umiejętności są Ci teraz najbardziej potrzebne? Jakie wiadomości i umiejętności są Ci teraz najbardziej potrzebne? Zdobyłem/am je na lekcjach: Zdobyłem/am je na lekcjach: -język angielskiego -matematyki-informatyki -podstaw przedsiębiorczości -rachunkowości -języka polskiego

Losy Absolwentów 2012 Konkretne wiadomości i umiejętności: - ogólna wiedza z języka angielskiego - komunikacja (język polski) -komunikacja w biznesie, -praca zespołowa, -elastyczność, -precyzyjność dążenia do sukcesu, -zarządzanie zasobami umysłu z wykorzystaniem atutów negocjacji, -skuteczność rozwiązań myślenia liczbowego, -struktura budowy logiki matematycznej w procesach ścisłego problemu na płaszczyźnie matematyczno – rachunkowej - księgowanie operacji gospodarczych, -tworzenie biznes planu, -praktyczna wiedza matematyczna - obsługa podstawowych programów komputerowych - wypełnianie dokumentów - umiejętność posługiwania się językiem obcym w sytuacjach życia codziennego

Losy Absolwentów 2012

Co szczególnie podobało Ci się w ZSEA? Miła atmosfera oraz nauczyciele Miła atmosfera oraz nauczyciele Zawody, uroczystości, imprezy szkolne, wycieczki Zawody, uroczystości, imprezy szkolne, wycieczki Podejście nauczycieli informatyki do swojego przedmiotu – bardzo profesjonalne Podejście nauczycieli informatyki do swojego przedmiotu – bardzo profesjonalne Lekcje języka angielskiego – bardzo dobrze zorganizowane Lekcje języka angielskiego – bardzo dobrze zorganizowane Kontakt z nauczycielami Kontakt z nauczycielami świetna atmosfera z rówieśnikami. świetna atmosfera z rówieśnikami. Apele Apele Wprowadzenie kierunku Geodezyjnego. Wprowadzenie kierunku Geodezyjnego. Nagrody za udział w zawodach sportowych Nagrody za udział w zawodach sportowych Wyrozumiałość i życiowe podejście niektórych nauczycieli Wyrozumiałość i życiowe podejście niektórych nauczycieli Sklepik szkolny i świetna obsługa Sklepik szkolny i świetna obsługa

Losy Absolwentów 2012 Co zmieniłbyś w ZSEA? Styl prowadzenia zajęć, na bardziej nowoczesny z wykorzystaniem programów IT Styl prowadzenia zajęć, na bardziej nowoczesny z wykorzystaniem programów IT Relacje Uczeń – Nauczyciel i Nauczyciel-Uczeń – na bardziej konkretne, mniej spoufalania się, Relacje Uczeń – Nauczyciel i Nauczyciel-Uczeń – na bardziej konkretne, mniej spoufalania się, nauczyciel nie powinien nauczać więcej niż dwóch przedmiotów i posiadać zbyt dużej ilości godzin ponieważ obniża to jakość nauczania nauczyciel nie powinien nauczać więcej niż dwóch przedmiotów i posiadać zbyt dużej ilości godzin ponieważ obniża to jakość nauczania zaangażowanie nauczycieli w sprawy organizacyjne szkoły np. organizacja studniówki, dni okolicznościowych itp. zaangażowanie nauczycieli w sprawy organizacyjne szkoły np. organizacja studniówki, dni okolicznościowych itp. organizacja bezpłatnych kursów dla uczniów. Np. akcje typu- wakacyjna pomoc studencka z matematyki, fizyki (lub innego przedmiotu) – na pewno znaleźliby się chętni organizacja bezpłatnych kursów dla uczniów. Np. akcje typu- wakacyjna pomoc studencka z matematyki, fizyki (lub innego przedmiotu) – na pewno znaleźliby się chętni nieodzowna zmiana sal gdzie mają miejsce lekcje języka angielskiego, niemieckiego oraz francuskiego. Przede wszystkim dla tych przedmiotów powinny być przekazane pomieszczenia, wyposażone w sprzęt potrzebny do codziennego standardowego użytkowania. Komputer dla nauczyciela z wspomaganiem wyświetlacza projektującego obraz dla przejrzystości nauki i prezentacji zagadnień, materiałów video oraz audio. Zgodzimy się, że język w dzisiejszych czasach jest niezbędny i nieodzowny do dalszego rozwoju i pracy każdego ucznia, a dzięki takiej inwestycji, nie tylko lekcje, ale również ważne spotkania pedagogiczne będą efektywniejsze. nieodzowna zmiana sal gdzie mają miejsce lekcje języka angielskiego, niemieckiego oraz francuskiego. Przede wszystkim dla tych przedmiotów powinny być przekazane pomieszczenia, wyposażone w sprzęt potrzebny do codziennego standardowego użytkowania. Komputer dla nauczyciela z wspomaganiem wyświetlacza projektującego obraz dla przejrzystości nauki i prezentacji zagadnień, materiałów video oraz audio. Zgodzimy się, że język w dzisiejszych czasach jest niezbędny i nieodzowny do dalszego rozwoju i pracy każdego ucznia, a dzięki takiej inwestycji, nie tylko lekcje, ale również ważne spotkania pedagogiczne będą efektywniejsze. wprowadzenie kursów Microsoft wprowadzenie kursów Microsoft mniej banalności mniej banalności chociaż kilka ławek na korytarzach chociaż kilka ławek na korytarzach

Losy Absolwentów 2012 Jakie kierunki zaproponowałbyś/abyś, aby utworzono w ZSEA? Kierunki związane ze służbami mundurowymi(klasa strażacka, policyjna, ratownictwa medycznego ) Kierunki związane ze służbami mundurowymi(klasa strażacka, policyjna, ratownictwa medycznego ) Logistyka (TECHNIK LOGISTYK -specjalizacja: projektowanie i organizacja przewozów, systemy informatyczne w logistyce) Logistyka (TECHNIK LOGISTYK -specjalizacja: projektowanie i organizacja przewozów, systemy informatyczne w logistyce) Hotelarstwo Hotelarstwo Gastronomia Gastronomia Matematyka w ekonomii. Matematyka w ekonomii. Informatyka inżynierska. Informatyka inżynierska.

Losy Absolwentów 2012 PODSUMOWANIE: o Większość uczniów, ocenia swoją decyzję o wyborze szkoły jako dobrą (69%). o Większość uczniów (74%) ocenia poziom kształcenia jako dobry lub bardzo dobry. Ważną informacją jest to, że nikt z ankietowanych nie ocenia poziomu kształcenia jako złego, lub bardzo złego. o Uczniowie pozytywnie oceniają atmosferę panującą w szkole. 38 % czuje się co najmniej dobrze na terenie placówki. o Relacje nauczyciel- uczeń zdaniem większości ankietowanych znajdują się na poziomie dobrym i wyższym. o 50% badanych łączy naukę z pracą o Najbardziej popularnym trybem studiów wskazywanym przez uczniów jest tryb dzienny (33%), niewiele mniej zyskał tryb zaoczny (27%) czyli taki, który pozwala na łączenie studiów z pracą o Pierwsze miejsce w rankingu preferowanych uczelni przez uczniów zajmują: PWSZ w Koninie, UE oraz Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu o Najczęściej wybieranym kierunkiem jest ADMINISTRACJA (20%) o Uczniowie przy wyborze studiów kierują się głównie zainteresowaniami oraz wiedzą zdobytą w liceum/technikum