Platforma komunikacyjna IDM.net

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Dlaczego warto reklamować się w Radiu 7?
Advertisements

Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2012.
Serwis e-prawnik.pl serwis informacji prawnej na żądanie dla małych, średnich firm i nie tylko. stworzony przez firmę Legalsupport w 2000 r. 9 października.
źródło: Megapanel PBI/Gemius, maj 2010 Wybrane serwisy internetowe Grupy INFOR Dziennik.pl Dynamicznie rozwijający się serwis informacyjny skierowany.
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl PRoto.pl jest polskim portalem specjalistycznym poświęconym tematyce public relations, promocji oraz.
Agenda Teraz Onet! Sponsoringi: – sponsoring z video – nowe, niższe ceny – promocja jesienna Wzbogacone pakiety zasięgowe: – na elementach stałych – navibox.
HOT & SPORTS! Specjalny pakiet Tylko na Eurosport.pl.
EURO 2012 w serwisie Media2.pl. jeden z czołowych i najczęściej odwiedzanych serwisów branżowych w Polsce udostępniający najświeższe informacje z rynku.
TVP GORZÓW WIELKOPOLSKI PARTNER W BIZNESIE
Prezentacja serwisu Mediarun.pl Copyright: Media Run Group, 2005.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Czerwiec 2010.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2010.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2011.
Metro.Net Edukacja Pakiet Pakiety multimedialne
Wakacyjna oferta promocyjna
SPECJALNY PAKIET PROMOCYJNY W SERWISIE SENIOR.PL.
OFERTA HANDLOWA TVP KIELCE
OFERTA HANDLOWA TVP KIELCE
SLIDER nowy format reklamowy w IDMnet.
PORTRAIT nowy format reklamowy w IDMnet. Portrait to stała forma reklamowa dająca wielkie możliwości kreacji. Duży wybór elementów przekazu reklamowego.
Generujemy efekty prezentacja sieci AdAction Network oferta dla witryn.
prezentacja sieci reklamowej w grach PlayAds oferta dla reklamodawców
Generujemy efekty prezentacja sieci reklamowej w grach PlayAds oferta dla developerów i wydawców.
Internauci w grupach wiekowych
Goldbach Audience – prezentacja firmy
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Kanał tematyczny w sieci reklamowej Kanał Education & School pozwala dotrzeć do najbystrzejszych internautów w Polsce:
Geo gemiusGeo UNIKALNE NARZĘDZIE DO IDENTYFIKACJI PAŃSTWA, REGIONU I MIASTA, Z KTÓREGO ŁĄCZY SIĘ UŻYTKOWNIK TWOJEGO SERWISU.
Papilot.pl Prezentacja serwisu
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
Copyright: Wirtualna Polska S.A. Reklama w aplikacjach mobilnych OFERTA.
1. AdExpress 2. Internet Evaliant Adex
Twoje miejsce w internecie
W INTERNETOWEJ SIECI REKLAMOWEJ
Copyright 2006 Zentropy Partners Jak zaplanować kampanię z wykorzystaniem wyników badania Megapanel PBI/Gemius? Warszawa, r.
OFERTA HANDLOWA TVP KIELCE
Goldbach Audience – prezentacja firmy. >> Kim jesteśmy?
Prezentacja – Reklama w Grupie Styl.fm.
Cele ! Treści multimedialne on-line: trendy rynkowe Konkurencja ...
Serwis internetowy tygodnika Polityka
Gry-online.pl. Gry-Online - Internetowa Brama do Świata Gier Komputerowych! Przedmiotem działalności Gry-Online jest szeroko pojęta rozrywka internetowa.
Babyboom.pl Prezentacja serwisu
SPORTS_GOL Piłkarska oferta specjalna. SPORTS_GOL Piłkarska Oferta Specjalna EURO 2012 – mega wydarzenie 422 tys. kibiców z zagranicy przyjedzie do Polski.
Oferta Rzeszów, 16 czerwca 2011 Cudze chwalicie ….
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Witryny kulinarne dają możliwość dotarcia do osób które poszukują pomysłów kulinarnych, które kupują produkty spożywcze.
Oferta sieci AdProfile
EDI NET - badania.
Dlastudenta.pl – Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
Najważniejsze wyzwania stojące przed badaniem Megapanel PBI/Gemius w 2006 roku Piotr Ejdys, Warszawa,
Kobieta.pl. Źródło Megapanel PBI – listopad 2011 Serwis zawiera kontent z wydań papierowych Naj i Claudia Profil użytkownika: /kobiety aktywnie spędzające.
Prezentacja ogólna – Grupa Styl.fm
SPORTS_ACTIVE_Wiosna/Lato2012 Rekreacyjna Oferta Specjalna.
Intencje zakupowe w sieci AdProfile.
Oferta Geo. Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej: z Klientem rozliczamy się na podstawie efektów kampanii, czyli liczby kliknięć,
Piknik ekologiczny w Radiu Lublin Oferta handlowa wrzesień 2007
Podmiot realizujący projekt Sekretariat Krajowej Rady BRD Czas trwania kampanii 21 marca - 6 maja 2010 Kampania społeczna.
W pogoni za konsumentem. Jedno wyzwanie, dwie perspektywy:
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Witryny kulinarne dają możliwość dotarcia do osób które poszukują pomysłów kulinarnych, które kupują produkty spożywcze.
RTB network NF.pl w ofercie Adexon „Jutro to dziś tyle, że jutro”
Założenia Oferty Handlowej TVP POZNAŃ na Płynne wejście w nowy rok Oferta na 2015 obowiązuje od 1 LUTEGO 2015 Styczeń w całości jest sprzedawany.
Potęga trzech opinii: Wprost, Przekrój, Polityka w sieci reklamowej IDMnet S.A.
REKLAMA MOBILNA Oferta współpracy. Dlaczego Mobile? Dotarcie do nowej grupy docelowej. Aż 40%* użytkowników poszukujących informacji z regionu, robi to.
Produkt SMART PEOPLE w oparciu rekomendowane scenariusze użycia
Innowacja w planowaniu mediów
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
ZKM przypomnienie.
NESCAFE Budzik w iPhone
Nic Nac’s Mixer Innowacyjne wykorzystanie internetu i mediów interaktywnych.
OFENSYWA REKLAMOWA 2015.
Zapis prezentacji:

Platforma komunikacyjna IDM.net i radia ESKA

Agenda Internet i radio - media komplementarne IDMnet i radio ESKA – charakterystyka mediów Sponsoringowo-zasięgowa komunikacja w sieci witryn i stacji radiowej założenia platformy komunikacyjnej IDMnet i radia ESKA Produkty dostępne w ramach platformy komunikacyjnej IDMnet i radia ESKA Ekskluzywna wartość oferty Korzyści finansowe Zasady sprzedaży

- media komplementarne Radio i Internet - media komplementarne

Internet i Radio – media komplementarne Radio w największym stopniu może być konsumowane w klasycznej formie w trakcie korzystania z Internetu. Źródło: za „Radio Markeing Fact Book 2007” BIGresearch SiultaniousMedia Usage Survey (SIMM9) –Dec 06, Adults 18+

Internet i radio – media komplementarne W Polsce na poziomie struktury demograficznej słuchaczy i internautów oba media konsumowane są najczęściej przez osoby w wieku 15-34. Radio w Polsce pozostaje jednym z najczęściej konsumowanych mediów klasycznych w grupie osób korzystających z internetu Źródło: Megapanel PBI/Gemius, XI’06 Źródło: Megapanel PBI/Gemius, XI’06, Radio Track II’06-IV’07

Łączny dzienny zasięg mediów (%): Internet i radio – media komplementarne Radio i Internet to media najwyższym poziomie synergii tj. zdolności wypracowywania dodatkowej wartości mediowej (poziom budowania dziennego zasięgu kampanii radio + Internet = 82,9% ) przy zastosowanie mixu mediów. Łączny dzienny zasięg mediów (%): (Pn-Nd, 6:00-24:00), wszyscy18-54 lata Źródło: za „Radio Markeing Fact Book 2007” Knowledge Networks/SRIMultiMedia; fall 2005

Internet i radio – media komplementarne Wzajemna komplementarność reklamy radiowej i internetowej (dźwięk - obraz, kontekst emocjonalny – skupienie uwagi) pozwala w znaczący sposób zwiększyć rozpoznawalność reklamy i podnieść efektywność kontaktu. Źródło: za „Radio Markeing Fact Book 2007” Harris Interactie Inc., Feb 2007 „Radio and the Consumer’s Mind”

radio Eska – charakterystyka mediów IDMnet radio Eska – charakterystyka mediów

Internetowa sieć: 360 profilowanych witryn 11,5 mln: unikalnych użytkowników 1 mld: wygenerowanych odsłon Gemius Audience: badanie profilu witryn MAXreach: unikalny produkt zasięgowy AdServer DoubleClick 5.1: proste i złożone targetowanie, geotargetong, meteotargeting Platforma Planner.idmnet.pl: planowanie kampanii Monitoring kampanii: w systemie online 14 kategorii tematycznych m.in. : Kobiety, Motoryzacja, Rozrywka, Sport, Społeczności, Zdrowie Ogólnopolska stacja sieciowa: nadająca w 33 największych miastach Format CHR: Hity na czasie, najświeższe, największe produkcje muzyczne non stop 3,5 mln: słuchaczy w zasięgu dziennym (SMG/KRC fala maj-lipiec 07, 15+) 16,4% udział w rynku: słuchalności w core target 15-34 (SMG/KRC fala maj-lipiec 07) Stacja ludzi aktywnych: sięgających po nowoczesne produkty, konsumentów poszukujących wyrazistej marki Aktywny sponsoring: nowoczesne produkcje antenowe, animacje, konkursy

Platforma komunikacyjna – założenia

MEDIA FORMA REKLAMY Założenia platformy komunikacyjnej TARGETOWANIE W ramach platformy komunikacyjnej radia Eska i sieci IDMnet proponujemy kampanie zasięgowe, sponsoringowe, sponsoringowo-zasięgowe czyli możliwość dostosowania formy reklamowej i doboru mediów z oferty IDMnet i Eska optymalnie do wybranych grup celowych i celów kampanii reklamowej. TARGETOWANIE MEDIA FORMA REKLAMY

MEDIA Założenia platformy komunikacyjnej – dobór mediów Pakiet witryn Mediamix bazujący na potencjale synergii radia i Internetu oraz dopasowaniu mediów (sieć radia Eska i witryny sieci IDMnet) Pakiet witryn Tematycznych IDMnet MEDIA Indywidualny dobór witryn IDMnet Sieć Eska www.Eska.pl

FORMY REKLAMY Założenia platformy komunikacyjnej – użyte formy reklamy Formy reklamy dostosowujące realizację kampanii do celów komunikacyjnych Klienta Kampanie zasięgowe (radio&internet) FORMY REKLAMY exclu. placement (internet) Sponsoring (radio&internet)

Założenia platformy komunikacyjnej – targetowanie Dobór mediów i form reklamy poprzez zastosowanie narzędzi demograficznego i kontekstowego targetowania kontekstowe DOTARCIE demograficzne (15-34)

Produkty w platformie komunikacyjnej – każdy mix dozwolony

Platforma komunikacyjna – przykłady rozwiązań

Kampanie zasięgowe – targetowane demograficznie Sieć Eska – maksymalizacja zasięgu (1+) zgodnie z założeniami i w ramach dostępnego budżetu dowolna kampania reklamowa na serwisie eska.pl reklama MaxReach – wykorzystanie maksymalnego zasięgu sieci IDMnet – np. kategoria Młodzież

Kampanie zasięgowe – targetowane kontekstowo Sieć Eska – maksymalizacja zasięgu (1+) przy doborze pasm o najwyższym affinity zgodnie z założeniami i w ramach dostępnego budżetu Minisite Klienta w domenie eska.pl pakiety Premium witryn m. innymi: 14 443 533 liczba odsłon - miesięcznie 12 m 53 s średni czas przebywania na serwisach 1 368 687 liczba unikalnych użytkowników - miesięcznie

Kampanie zasięgowe – targetowane kontekstowo miejsce reklamowe tylko dla Klientów realizujących akcje specjalne na antenie radia Eska np. dla Hitów na czasie przykładowy branding serwisu i minisite w layoucie witryny:

Platforma komunikacyjna – świadczenia

W radiu Eska Sponsoring wybranych programów: Konkurs Poranek Kampania spotowa – zaplanowana zgodnie z założeniami w ramach dostępnego budżetu Sponsoring wybranych programów: Konkurs Poranek Sponsoring ESKA RMX Sponsoring EuroTOP Sponsoring Weekend pełen gwiazd

Konkurs Poranek Niekonwencjonalne poranne show prezenterów radia Eska. Dużo muzyki, konkursów i zabaw oraz niezbędna porcja porannych informacji. Między 07:30 a 08:30 proponujemy specjalną animację w postaci konkursu. emisja: pon – pt 6.00 – 9.00 Program lokalny/ogólnopolski – emisja o zasięgu lokalnym w 7 stacjach + emisja ogólnopolska w pozostałych 26 stacjach

Sponsoring EuroTOP Jeden z najpopularniejszych programów muzycznych na antenie radia Eska. Lista 30 największych hitów aktualnie znajdujących się na światowych i europejskich airplay’ach. W ramach programu konkursy i animacje antenowe ze słuchaczami, możliwość wygrywania zaproszeń na koncerty, płyt i innych atrakcyjnych nagród. emisja: niedziela 16.00 – 19.00 Program sieciowy – emisja o zasięgu ogólnopolskim w 32 stacjach z wyłączeniem HIT FM Trójmiasto

Sponsoring Weekend pełen gwiazd Dwuminutowe audycje emitowane co godzinę ok. X:45 plus konkurs i prezentacja premierowych nagrań. Prowadzący w zabawny sposób komentują ciekawostki i plotki ze świata showbiznesu. Część programu wypełniają informacje kulturalne, poświęcone premierom kinowym i płytowym. Każdemu wydaniu towarzyszy gwiazda weekendu, która zostaje „obnażona” przed słuchaczami radia Eska. emisja: sob - niedz 10.00 – 19.00 Program sieciowy – emisja o zasięgu ogólnopolskim w 32 stacjach z wyłączeniem HIT FM Trójmiasto

Sponsoring ESKA LIVE RMX Zestaw dziesięciu półgodzinnych setów najpopularniejszych hitów zremiksowanych przez najlepszych światowych dj-ów. Sobotnia premiera powtarzana w kolejnym tygodniu. emisja: sobota 19.00 – 23.00 powtórki: pon – pt 23.00 – 24.00 Program sieciowy – emisja o zasięgu ogólnopolskim w 32 stacjach z wyłączeniem HIT FM Trójmiasto

W serwisie www.Eska.pl reklama Standardowa powierzchnia reklamowa ogólnodostępna w ramach kampanii Specjalna powierzchnia reklamowa dostępna dla Klientów realizujących akcje specjalne na antenie radia ESKA Minisite Podstrona w layoucie Klienta w domenie Eska.pl reklama 27

W sieci IDMnet… całkowita dowolność w wyborze witryn (tematycznie i/lub demograficznie) i form reklamowych (tradycyjne formy lub sponsoringi) uzależniona jedynie od wysokości budżetu wykorzystanie maksymalnego zasięgu sieci IDMnet lub zasięgu wybranych kategorii tematycznych m.in.. Motoryzacja, sport, biznes/finanse, społeczności, rozrywka, kobieta, zdrowie Przykładowy minisite Klienta na layoucie witryny Przykładowa kampania zasięgowa w kategorii Młodzież Przykładowy sponsoring serwisu

W sieci IDMnet… dedykowane oferty sponsoringowe na wielu brandowych witrynach sieci IDMnet: Aktivist, AnimalPlanet, BabyBoom, CGM.pl, Discovery.pl, epuls.pl, FilmWEB, Muzyka.pl, Podroze.pl, POLITYKA, Przekroj.pl, Rzeczpospolita.pl, SuperExpres.pl, Trader, Twój Styl, VIVA, Zyj Zdrowo, i innych pakiety tematyczne witryn z kategorii Premium m. innymi: 14 443 533 liczba odsłon - miesięcznie 12 m 53 s średni czas przebywania na serwisach 1 368 687 liczba unikalnych użytkowników - miesięcznie

Platforma komunikacyjna – ekskluzywne formy reklamy

Ekskluzywna wartość oferty formy reklamowe dostępne TYLKO w ramach kampanii realizowanych w ramach platformy, np. umieszczenie w dowolnej części serwisu formy wykorzystującej spot reklamowy czy informację prasową Boxy idealnie wkomponowane w treść serwisu (możliwość expandowania) Streaming video w centralnych częściach serwisu

Ekskluzywna wartość oferty dowolne artykuły sponsorowane, ankiety, fora eksperckie oraz konkursy z całkowitą logistyczną obsługą Artykuł sponsorowany wraz z zajawką Strony konkursowe z prezentacjami nagród i ankietą

Predefiniowany wpis w wyszukiwarce Ekskluzywna wartość oferty formy reklamowe dostępne TYLKO w ramach kampanii realizowanych w ramach platformy, np. niestandardowe elementy brandingowe jako integralna część dowolnego serwisu Predefiniowany wpis w wyszukiwarce Elementy graficzne w nagłówku strony + box sródtekstowy Watermark wraz z billboadrem

Platforma komunikacyjna – korzyści

Platforma komunikacyjna - korzyści Nowy projekt na rynku wspólna oferta doskonale uzupełniających się mediów Mix zasięgu (dotarcia) i jakości komunikacji (kontekst, niestandardowe formy reklamy) Dopasowanie kontentowe dobór pasm sponsorskich i kategorii tematycznych witryn internetowych Gotowy multimedialny produkt – łatwość rezerwacji i zakupu jedna osoba prowadząca projekt w obydwu mediach Ekskluzywna powierzchnia reklamowa formy reklamowe dostępne TYLKO w ramach kampanii na platformie „Kumulacja mediów” korzystne kosztowe warunki pakietów

Korzyść finansowa Dodatkowy rabat pakietowy: gratisowe 5 sekund oferowane w ramach kampanii pakietu Sieci ESKA (38 stacji) z odwołaniem w co czwartym spocie do strony www Klienta lub strony Eska.pl 5% rabatu pakietowego IDMnet Oraz: 10% dodatkowego rabatu dla Klientów nieobecnych w Sieci ESKA w ostatnim roku 10% dodatkowego rabatu dla Klientów nieobecnych w Sieci IDMnet w ostatnim roku

Platforma komunikacyjna – zasady sprzedaży

Zasady sprzedaży Oferta obowiązuje od 1 września do 31 grudnia 2007 (obowiązuje data złożenia zamówienia) Oferta nie obowiązuje przy zleceniach barterowych Propozycja dotyczy zleceń kampanii w ramach pakietu śieci ESKA (38 stacji) oraz co najmniej czterech serwisów z pakietu Sieci IDMnet Przy zakupie oby mediów obowiązują warunki Agencji/Klienta Dodatkowe warunki rabatowe w ramach oferty obowiązują tylko przy zakupie pakietu

Instrukcja obsługi Zapytanie od Agencji/Klienta w ramach oferty może być złożone w obu działach sprzedaży (ESKA / IDMnet) W obu przypadkach Handlowiec ESKI przekazuje ofertę mixu mediów + form reklamowych z wyceną do Agencji Klienta Dokumenty sprzedaży każdego medium w ramach pakietu wystawiają niezależnie oba działy sprzedaży Agencja/Klient otrzymuje dwa komplety dokumentów od jednej osoby

Zapraszamy!