Klasa 5d uczy klasę 4c Ułamki zwykłe.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
MATEMATYKA-ułamki zwykłe
Advertisements

POWTÓRKA Z UŁAMKÓW Ola Golonka , 1.
Nauczyciele przedmiotów matematyczno-przyrodniczych!!!
DZIAŁANIA NA UŁAMKACH ZWYKŁYCH
UŁAMKI ZWYKŁE KLASA IV.
Ułamki zwykłe Przygotowali: Przemek Konopko i Piotr Szydłowski
Mnożenie i dzielenie ułamków zwykłych
Dodawanie ułamków zwykłych
Działania na ułamkach zwykłych
Temat: Organizacja pracy na lekcjach muzyki.
Ułamki zwykłe i liczby mieszane.
Lekcja r. Temat: Skracanie i rozszerzanie ułamków.
„Są plusy dodatnie i plusy ujemne.”
Wyk. Bartosz Szymak Pod kier. Anny Kalinowskiej.
Wyk. Paweł Łubczyk Pod kier. Anny Kalinowskiej Wykonał Paweł Łubczyk.
Uczyłem się na lekcjach
PORÓWNYWANIE UŁAMKÓW ZWYKŁYCH.
Ułamki Zwykłe Czyli ułamkowe ABC Opr. Natalia Rusin 6b.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2
TIK w szkole podstawowej
Równość ułamków zwykłych
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA UCZNIA – WARSZTAT PRACY NAUCZYCIELI.
Relacja ze wspólnego śniadania 8 listopada 2011 r. w naszej klasie
SPRAWOZDANIE Z REALIZACJI AKCJI „ZBOŻA ZJADAMY, ENERGIĘ Z NICH MAMY”
Ocenianie Kształtujące
A kiedy dwa ułamki są sobie równe?
Matematyka 5 klasa Dalej.
Co to jest ułamek? Z pewnością już nie raz spotkałeś się z ułamkami
Jak uczyć? Gdańsk, wrzesień ; Ośrodek metodyczny Fundacji Edukacji Otwartej NetEdukator.
O SPRAWIEDLIWOŚCI W OCENIANIU. PODSTAWA PRAWNA 1. Rozporządzenie 2. Statut Szkoły.
UŁAMKI ZWYKŁE.
UŁAMKI ZWYKŁE.
Etyka nie tylko dla smyka Wartość – szacunek, odpowiedzialność
Pracujemy metodą participatory video (PV) co oznacza, że: - My doradzamy, Wy tworzycie - sami wymyślacie scenariusz, sami kręcicie - musicie pracować razem!
WITAJCIE NA „FESTIWALU Z TIK”. W NASZEJ PREZENTACJI PODSUMUJEMY PROGRAM „SZKOŁA Z KLASĄ 2.0”
W dniach od 21 do 31 marca bieżącego roku w naszej szkole odbyły się akcje promujące wolontariat. Na ten czas wcieliliście się w rolę wolontariuszy. Wspólnie.
Iloraz dwóch liczb naturalnych można zapisać w postaci ułamka.
Demokracja w szkole-wpływ samorządu na życie uczniów.
Zabawy edukacyjne o zwierzętach
„Śniadania moc” prezentacja przedstawia
Nasi partnerzy: Collège Jean Rostand (DRAGUIGNAN, Francja) Colegiul Tehnic "Ioan Ciordaş" (Beius, Rumunia)
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Edycja 2012/2013 w Szkole Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Konarzewie J. Liszkowska- koordynator.
Podziel się z nami swymi marzeniami
Działania na ułamkach dziesiętnych
Ułamki zwykłe i dziesiętne
PROJEKT SZKOŁY Z KLASĄ „RADY NA NASZE ODPADY”.
Lekcja prowadzona przez uczennice klasy VI „c”
DZIELENIE UŁAMKÓW DZIESIĘTNYCH
MATEMATYKA Ułamki zwykłe.
KODEKS 2.0 TECHNIKI INFORMACYJNO KOMUNIKACYJNE. KOMUNIKACJA Z RODZICAMI I UCZNIAMI ZA POMOCĄ TELEFONU KOMÓRKOWEGO I POCZTY ELEKTRONICZNEJ.
Ogólnopolski Program Szkoła z Klasą 2.0. To trzecia edycji Ogólnopolskiego programu Szkoła z Klasą 2.0. Nasza szkoła od samego początku bierze udział.
MATHS IN EVERY FRAME project Szkoła Podstawowa nr 26 we Wrocławiu.
PRÓBNEGO SPRAWDZIANU SZÓSTOKLASISTY
Odwrócona lekcja w klasie 5 c
WARSZTATY nr 2. Temat: Jak można żyć od 10 lat w zamkniętym ekosystemie.
Zadanie dyrektora szkoły w ramach programu Szkoła z klasą 2.0 Opracowanie: Jerzy Marek.
Międzysemestralne Otwarte Spotkanie TIK-owe r. PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA IM. BŁOGOSŁAWIONEGO KS. JERZEGO POPIEŁUSZKI W NIECZAJNIE GÓRNEJ.
Lekcja Temat: Porównywanie ułamków zwykłych. Opracowała: Adrianna Szablewska –uczennica kl. 6B Szkoły Podstawowej nr 2 we Wronkach.
M – jak motywacja EWALUACJA WEWNĘTRZNA OBSZAR SKUTECZNOŚĆ PLANOWANIA I REALIZOWANIA PROCESÓW EDUKACYJNYCH W SZKOLE DZIAŁANIA NAUCZYCIELI PODEJMOWANE W.
Szkoła Podstawowa nr 83 im. Jana Kasprowicza we Wrocławiu  Światowy Dzień Tabliczki Mnożenia  Europejski Dzień Sportu Szkolnego.
Nie tylko wynik matematyka gimnazjum kl. 1
UŁAMKI ZWYKŁE ?.
„Charlie i fabryka czekolady”
Młodzi i zwariowani.
Spotkanie z Panią dietetyk
Nowe kompetencje nauczycieli motorem rozwoju szkoły
HISTORIA PEWNEJ LEKCJI
Warsztaty mydlarskie, etnograficzne i pantomimy
Dodawanie i odejmowanie ułamków zwykłych o jednakowych mianownikach
Zapis prezentacji:

Klasa 5d uczy klasę 4c Ułamki zwykłe

Klasa 4c  Nasza ekipa  Maja Bartek Bartek Mateusz Angelika Natasza Jest jeszcze Amelka Klasa 4c 

20 marca spotkaliśmy się z klasą 4c na lekcji matematyki 20 marca spotkaliśmy się z klasą 4c na lekcji matematyki. Celem naszym było przekazanie zdobytych przez nas w tamtym roku wiadomości i umiejętności dotyczących ułamków zwykłych. Na początek przywitaliśmy się i przedstawiliśmy, potem powiedzieliśmy czwartoklasistom, po co tu jesteśmy.

Na początku pytaliśmy o ułamki w życiu codziennym i pokazaliśmy własne przykłady. Potem uczyliśmy zapisu ułamka zwykłego, nazwaliśmy jego części, pokazaliśmy co to jest ułamek mieszany.

Następnie wykorzystaliśmy magnetyczną układankę do pokazania ułamków.

Angelika przygotowała krótką kartkówkę Angelika przygotowała krótką kartkówkę. Dzieci musiały zamalować podaną część figury.

MILIONERZY Amelia i Maja przygotowały zabawy na platformie LearningApps.

KRZYŻÓWKA

Czwartoklasiści pracowali chętnie i byli nami zachwyceni  5d jest najlepsza! 

Mateusz z Krzysiem nakręcili film, który w swobodnej formie przekazuje różne informacje o ułamkach zwykłych.

Zadaniem domowym było obejrzenie filmu znanego w sieci matematyka pana Gwiazdy. Rozdaliśmy na kartkach link do strony z filmem dotyczącym ułamków zwykłych. https://www.youtube.com/watch?v=ZWClQq520Zk

Na koniec dostaliśmy brawa! 

Dziękujemy za uwagę  Dziękujemy naszej wychowawczyni za zaangażowanie nas w ten projekt i pomoc w jego realizacji 