PODSUMOWANIE DZIAŁAŃ listopad – luty 2016

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Kochasz, Chronisz, Zapobiegasz - BADAJ SWOJE DZIECKO
Advertisements

KAMPANIA INFORMACYJNA UEFA EURO2012
Uniwersytet Łódzki - Start w karierę Październik -Grudzień 2011.
PYRLANDIA 2010 ul. Zgoda 14/8, Poznań; tel
BEZPIECZNA ELEKTRYCZNOŚĆ Kampania społeczna
Promocja Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2011 Zespół ds. promocji, popularyzacji oraz obsługi poligraficznej spisów Władysław Wiesław.
Raport z III Ogólnopolskiej Kampanii Programu EuroRAP w Polsce
AKADEMIA PRZYSZŁOŚCI A Ty czyje?.
TELEWIZJA CYFROWA W MAŁOPOLSCE. WYŁĄCZENIE SYGNAŁU ANALOGOWEGO TELEWIZJI W MAŁOPOLSCE TERMINY: -19 marca -22 kwietnia -20 maja.
Plakaty – 2007 r.. Współpraca z mediami 2006 r. – współpraca na zasadzie patronatu medialnego oraz informacje prasowe wysłane do wszystkich mediów lokalnych;
Politycy pod kontrolą – co można zrobić pojedynczo? – opis przypadku.
Tegoroczny Katowicki Sylwester z gwiazdami odbędzie się na placu przed słynnym katowickim Spodkiem. Stanie tam duża nowoczesna scena z multimedialną scenografią.
Tegoroczny Katowicki Sylwester z gwiazdami odbędzie się na placu przed słynnym katowickim Spodkiem. Stanie tam duża nowoczesna scena z multimedialną scenografią.
Metoda graficzna opracowanie na podstawie „Metody wspomagające podejmowanie decyzji w zarządzaniu” D. Witkowska, Menadżer Łódź Zadania, w których.
Metoda graficzna opracowanie na podstawie Metody wspomagające podejmowanie decyzji w zarządzaniu D. Witkowska, Menadżer Łódź Zadania, w których występują
ZAPOBIEGANIE POWSTAWANIU ODPADÓW I WŁAŚCIWE POSTĘPOWANIE Z ODPADAMI
Strategia komunikacyjna dla projektu edukacyjnego Amnesty International PRAWA CZŁOWIEKA – EDUKACJA - DZIAŁANIE Anna Kadzikiewicz.
Dorota Gibała Oddział Oświaty Zdrowotnej i Promocji Zdrowia
Projekt strategii medialnej ogólnopolskiej kampanii antynarkotykowej
Drodzy uczniowie W roku szkolnym 2008\2009 rozpoczyna swoją działalność Koło Literackie.
Życie czeka – kampania promująca transplantologię.
Konferencja zamykająca realizację projektu kampanii promocyjnej terenów inwestycyjnych pn. Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu Czerwionka-Leszczyny r.
Norbert Kubiak Łukasz Łapanowski Aleksandra Nike Bartłomiej Stawski.
PROMES - PROMOCJA EKONOMII SPOŁECZNEJ II Ogólnopolskie Spotkania Ekonomii Społecznej Warszawa, października 2007 r. Inicjatywa Wspólnotowa EQUAL.
Seminarium zadania badawczego nr 3 strategicznego projektu badawczego
OFE Sakiewka - OTWARTY FUNDUSZ EMERYTALNY. Target Osoby w wieku lat Osoby w wieku lat Mobilni (komunikacja miejska) Mobilni (komunikacja miejska)
Wyłączenie sygnału analogowego telewizji w województwie lubuskim. Kampania informacyjna i przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu. 27 sierpnia 2012r.
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTW. PROGRAM OPRERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki Działanie 8.1 Rozwój pracowników.
PRZEMOCY MÓWIMY NIE! KOALICJA NA RZECZ OSÓB ZNAJDUJĄCYCH SIĘ
Budowa struktur dla właściwego przekazu i odbioru informacji
Młodzi ludzie mają prawo do pełnego dostępu do informacji publicznych. Młodzież ma wpływ na opinię publiczną np. poprzez artykuły prasowe, Internet. Politycy.
Podmiot realizujący projekt Sekretariat Krajowej Rady BRD Czas trwania kampanii 21 marca - 6 maja 2010 Kampania społeczna.
 Młodzi ludzie mają prawo do pełnego dostępu do informacji publicznych.  Młodzież ma wpływ na opinię publiczną np. poprzez artykuły prasowe, Internet.
Kampania promocyjna Ekonomia Społeczna - Ekonomia Sukcesu GŁÓWNYM CELEM PROJEKTU JEST PROMOCJA EKONOMII SPOŁECZNEJ I ZATRUDNIENIA W SEKTORZE EKONOMII.
Interwencje jednostek Straży Pożarnej na terenie województwa mazowieckiego w III kwartale 2014 roku KOMENDA WOJEWÓDZKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W WARSZAWIE.
Kampania informacyjna
WSPÓŁPRACA Z MEDIAMI W ROKU SZKOLNYM 2013/2014 NAJWAŻNIEJSZE WYDARZENIA SZKOLNE.
PRAWA KONSUMENTA. WNIOSKI PRAWA KONSUMENTA SĄ SŁABO ZNANE JESTEŚMY NIEŚWIADOMYMI KONSUMENTAMI BRAK TEJ ŚWIADOMOŚCI MOŻE PRZKŁADAĆ SIĘ NA INNE DZIEDZINY.
KAMPANIA SPOŁECZNA „Przygotuj się na wstrząs!”
STOP niskiej emisji – nauka poprzez realizację programów edukacyjnych Waldemar Miśko – Przewodniczący Zarządu ZMiGDP.
„Szerokopasmowe Lubelskie” sesja wyjazdowa dla mediów
Projekt „Profilaktyka stomatologiczna dzieci i młodzieży z terenu miasta Gorzowa Wlkp.” założenia, cele, zakres.
Przeciwdziałanie powszechności DOPALACZY i innych środków psychotropowych, jako priorytet dla szkół i placówek w roku szkolnym 2015/2016.
Planowane działania informacyjne i promocyjne na 2016 rok Mariusz Frankowski Dyrektor Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych.
Mgr Wiznerowicz PROMOCJA.
SPECJALNOŚĆ DZIENNIKARSKA. Zakład Retoryki, Pragmalingwistyki i Dziennikarstwa IFP UAM kierownik specjalności dr Barbara.
Działania Opolskiego Kuratora Oświaty na rzecz poprawy bezpieczeństwa dzieci i młodzieży w woj. opolskim w roku szkolnym 2014/2015. Plany na rok szkolny.
1 „Prowadzący – niepijący” Kampania edukacyjna 7 – 31 sierpnia 2008.
Dzień Strażaka 2008 W dniu 10 maja 2008 roku w Grudusku odbyły się powiatowe obchody „Dnia Strażaka” połączone z jubileuszem 100 – lecia Ochotniczej Straży.
Strategia komunikacji Cel główny: Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej Polski na międzynarodowym rynku usług turystycznych Cel komunikacyjny: budowa szerokiego.
GDAŃSK W NOWEJ PERSPEKTYWIE STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO MIASTA GDAŃSKA GDAŃSK W NOWEJ PERSPEKTYWIE STUDIUM UWARUNKOWAŃ.
KOMENDA WOJEWÓDZKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W RZESZOWIE st. bryg. Bogdan Kuliga Podkarpacki Komendant Wojewódzki PSP SYSTEM RATOWNICTWA DROGOWEGO NA.
Promotor dialogu społecznego 1. Plan spotkania 2 1.Geneza projektu 2.Cele projektu 3.Działania i efekty 4.Korzyści 5.Podsumowanie 6.Pytania 7.Kontakt.
Gdańskie Centrum Profilaktyki Uzależnień od Alkoholu PZOZ Kampania Miasta Gdańska „Kieruj bez procentów” 2008 rok.
Wojewódzka Konferencja promująca produkt projektu Platforma Flexicurity dla MSP Świnoujście, Andrzej Stępnikowski Projekt współfinansowany.
T YTUŁ Media publiczne w Europie finansowanie i wyniki oglądalności Grudzień 2014.
WYDZIAŁ PREWENCJI KWP W KATOWICACH Kampania społeczna Kampania społeczna "Nie reagujesz – akceptujesz” Katowice, wrzesień 2011r.
Podsumowanie wdrażania osi priorytetowej 6 Środowisko przyrodnicze Maria Sokoll Z-ca Prezesa Zarządu 16 listopada 2011.
Pożary traw na terenie województwa mazowieckiego w 2014 roku KOMENDA WOJEWÓDZKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W WARSZAWIE.
Przekazanie sprzętu pożarniczego W dniu 8 listopada br., w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Ciechanowie odbyło się przekazanie samochodów.
CYFROWA MOC LUTY Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz widowni telewizyjnej.
INFORMACJA o realizacji przez nadawców publicznych obowiązków wynikających z rozporządzenia KRRiT z 29 IV 2011 r. w sprawie trybu postępo­wania związanego.
Kampania informacyjno-promocyjna „OPP na 101%”
Planowane działania informacyjne i promocyjne na 2017 rok
W projekcie trwającym od marca do czerwca udział wzięli uczniowie klasy Vb
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Gorzowie Wielkopolskim
INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE TREŚCI VIDEO
Planowane działania informacyjne i promocyjne na 2018 rok
Sprawozdanie roczne z realizacji Planu działania Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich na lata Stan na Warszawa, 24 maja 2018 r. Materiał.
Załącznik nr 2 Od smutku do nadziei – depresja u dzieci i młodzieży, jak im pomagać? 14 marca 2019 r. Wyższa Szkoła Menedżerska w Warszawie ul. Kawęczyńska.
Zapis prezentacji:

PODSUMOWANIE DZIAŁAŃ listopad – luty 2016 Kampania Czadowe Domy PODSUMOWANIE DZIAŁAŃ listopad – luty 2016

Patroni Pozyskanie Patronów kampanii Nawiązanie współpracy i uzyskanie zaangażowania: Państwowej Straży Pożarnej st. bryg. Paweł Frątczak – rzecznik komendanta głównego Państwowej Straży Pożarnej st. kpt. Karol Kieszkowski – oficer prasowy Mazowieckiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej st. kpt. Aneta Gołębiowska – rzecznik Śląskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej mł. bryg. Andrzej Płóciniczak – oficer prasowy Śląskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej Fundacji Edukacja i Technika Ratownictwa Edura Izby Gospodarczej Gazownictwa Poselskiego Zespół Strażaków Ambasador kampanii – Piotr Fronczewski

Spot telewizyjny i radiowy Spot telewizyjny kampanii „Czadowe domy” Opracowanie scenariusza spotu telewizyjnego Nagranie i produkcja materiału filmowego Zaangażowanie Piotra Fronczewskiego Nagranie i produkcja filmu z backstage’u nagrania spotu Pozyskanie bezpłatnej emisji spotu w TVP Spot radiowy kampanii „Czadowe domy” Koordynacja współpracy z lektorem spotu radiowego Piotrem Fronczewskim Nagranie i produkcja materiału dźwiękowego Pozyskanie bezpłatnej emisji spotu w Polskim Radiu

Konferencja prasowa Konferencja inaugurująca II edycję kampanii „Czadowe domy” Na spotkaniu przedstawiono wyniki badania Honeywell Safety Index, a także główne założenia kampanii „Czadowe Domy” W trakcie spotkania zostały omówione m.in. szkodliwe właściwości tlenku węgla, sposoby zapobiegania zatruciu oraz statystyki dotyczące zatruć czadem w Polsce W spotkaniu prasowym wzięli udział: ambasador kampanii Piotr Fronczewski, Rzecznik Prasowy Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej Paweł Frątczak oraz przedstawiciele Honeywell Polska Natalia Długosz i Marek Arndt W konferencji prasowej wzięło udział 22 przedstawicieli mediów, z redakcji takich jak Radio Eska, Gazeta Wyborcza, Fakt, Super Express, Tele Tydzień, Polityka

Tydzień Czadowych Domów z Honeywell Akcja edukacyjna dla mieszkańców lokali, w których występuje ryzyko zatrucia tlenkiem węgla polegająca na bezpłatnym montażu czujników tlenku węgla Akcja przeprowadzona we współpracy z przedstawicielami Państwowej Straży Pożarnej oraz administracji osiedli W ramach akcji przeprowadzonej w 6 lokalizacjach w Warszawie i Katowicach blisko 100 mieszkań zostało wyposażonych w detektory tlenku węgla Na inaugurację akcji w każdym mieście zaproszono media, w briefingach uczestniczyło łącznie 8 osób

PODSUMOWANIE PUBLIKACJI 17.11.2015 – 29.02.2016 Kampania Czadowe Domy PODSUMOWANIE PUBLIKACJI 17.11.2015 – 29.02.2016

Podsumowanie publikacji (od 17.11.15 do 29.02.16) 13 TV 37 radio 11 prasa 128 internet 87 social media Efekty: 995 317 AVE dotarcie 9 079 468 408 700 nakład prasy

Publikacje – telewizja 13 materiałów w tym: TVP 1 „Wiadomości” Polsat „Wydarzenia” Polsat News „Nowy Dzień” TVP 2 „Pytanie na Śniadanie” TVP Warszawa „Kurier Warszawski”

Łącznie ponad 36 minut poświęconych kampanii „Czadowe Domy” Publikacje – radio 37 materiałów Łącznie ponad 36 minut poświęconych kampanii „Czadowe Domy”

Publikacje – prasa

Publikacje – internet

Bezpłatna emisja kampanii „Czadowe domy” w telewizji PODSUMOWANIE Listopad 2015

Bezpłatna emisja w Telewizji Polskiej i Polskim Radiu

Podsumowanie publikacji – telewizja 120 publikacji (w dwa tygodnie): 10 TVP 1 10 TVP 2 19 TVP Kultura 31 TVP Polonia 12 TVP Regionalna 38 TVP Info Efekty: 112 600 AVE (ekwiwalent reklamowy) Dotarcie 9 318 506

Podsumowanie publikacji – radio 41 publikacji (w trzy tygodnie): Polskie Radio Jedynka Efekty: 69 300 AVE (ekwiwalent reklamowy) Dotarcie 3 334 000