Tytuły pakietu Big Press

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Warszawa 2008.
Advertisements

Dane liczbowe UCZNIÓW (-8 418) ( ) ( ) CHŁOPCÓW 51,3%51,1% 51% DZIEWCZĄT 48,7%48,9% 49%
Podsumowanie realizacji programów INTERREG III B i III C
Serwisy WWW polskich gmin i powiatów. Anno Domini 2002.
1 Stan Wdrażania Regionalnych Programów Operacyjnych Ministerstwo Rozwoju Regionalnego Departament Koordynacji i Wdrażania Programów Regionalnych.
POWIAT MYŚLENICKI Tytuł Projektu: Poprawa płynności ruchu w centrum Myślenic poprzez przebudowę skrzyżowań dróg powiatowych K 1935 i K 1967na rondo.
Oferta dzienników regionalnych
Krzyżówki Dodatek Super Expressu.
Oferta dzienników regionalnych Biuro Reklamy Mediów Regionalnych.
Oferta dzienników regionalnych Biuro Reklamy Mediów Regionalnych.
Domy Na Wodzie - metoda na wlasne M
Stan sektora w regionach
Oferta dzienników regionalnych
SZPITALE W TRAKCIE PRZEKSZTAŁCEŃ W SPÓŁKI Z UWZGLĘDNIENIEM LICZBY SZPITALI W WOJEWÓDZTWACH I DANYCH DEMOGRAFICZNYCH Mieszkańcy 1-ogółem; 4-miasta.
STAN WDROŻENIA OSI 4 PO RYBY :
Plany działania na 2007 i 2008 rok dla regionalnych Priorytetów PO KL Wrocław,
MINISTERSTWO ROZWOJU REGIONALNEGO Przebieg realizacji działań dotyczących MSP w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstw,
Rynek pracy województwa podkarpackiego
Kuratorium Oświaty w Rzeszowie Doradztwo metodyczne.
Prezentacja poziomu rozwoju gmin, które nie korzystały z FS w 2006 roku. Eugeniusz Sobczak Politechnika Warszawska KNS i A Wykorzystanie Funduszy.
Metro.Net Edukacja Pakiet Pakiety multimedialne
OFERTA HANDLOWA TVP KIELCE
OFERTA HANDLOWA TVP KIELCE
Reorganizacja rozgrywek II ligi
Działalność WFOŚiGW w latach 2007 – 2008 Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
Ogólnopolski Konkurs Wiedzy Biblijnej Analiza wyników IV i V edycji Michał M. Stępień
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego 1 17 października 2008 r. Marcin Żarłok Naczelnik Wydziału Inwestycji Funduszy Strukturalnych Podsumowanie pierwszego.
Źródło: 9.
X WSKAŻ WOJEWÓDZTWO GRA DYDAKTYCZNA KLIKNIJ ŻEBY ROZPOCZĄĆ GRĘ.
OFERTA HANDLOWA TVP KIELCE
Sekcja Programów Profilaktycznych Dział Lecznictwa Ambulatoryjnego
Warszawa Wędkarski Świat Wędkarstwo jest to największa grupa hobbystyczna w Polsce. Wędkarze stanowią 7,3 % populacji 15+ czyli jest to:
1/34 HISTORIA BUDOWY /34 3/34 6 MAJA 2011.
Profil pisma Gwiazdy to:
Badania wewnętrzne ukazujące ruch turystyczny w sezonie letnim 2011.
Badania wewnętrzne ukazujące ruch turystyczny w sezonie letnim 2010.
Człowiek - najlepsza inwestycja 18 listopada 2009 r. Człowiek – najlepsza inwestycja Konferencja współfinansowana przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
Konferencja Agrotravel 2011 Panel 1 KREOWANIE MARKI WIEJSKIEGO PRODUKTU TURYSTYCZNEGO.
VI przegląd plastyczny z rysunku, malarstwa i rzeźby
PROGRAM ROZWOJU FIRM INTERNETOWYCH Phare Spójność Społeczna i Gospodarcza 2001 PL Warszawa, 22 stycznia 2003 r.
1. Pomyśl sobie liczbę dwucyfrową (Na przykład: 62)
Analiza matury 2013 Opracowała Bernardeta Wójtowicz.
Spływ należności w Branży Elektrycznej
EGZAMINU GIMNAZJALNEGO 2013
EcoCondens Kompakt BBK 7-22 E.
EcoCondens BBS 2,9-28 E.
WYNIKI EGZAMINU MATURALNEGO W ZESPOLE SZKÓŁ TECHNICZNYCH
C E L E Kielce r. XXIII Konferencja Szkoleniowa SDSiZ RP : SDSiZ RP K I.
Testogranie TESTOGRANIE Bogdana Berezy.
Jak Jaś parował skarpetki Andrzej Majkowski 1 informatyka +
1 Ankietowe badania innowacyjności Community Innovation Survey mgr Izabela Kijeńska Ośrodek Przetwarzania Informacji mgr Izabela Kijeńska Ośrodek Przetwarzania.
Warszawa Wędkarski Świat Wędkarstwo jest to największa grupa hobbystyczna w Polsce. Wędkarze stanowią 6,4 % populacji 15+ czyli jest to:
1 Używanie alkoholu i narkotyków przez młodzież szkolną w województwie opolskim w 2007 r. Na podstawie badań przeprowadzonych przez PBS DGA (w pełni porównywalnych.
Monitoring prasy dla firmy Den Braven. 1. Budujemy Dom , miesięcznik, nakład:
Monitoring prasy dla firmy Den Braven. 1. Budujemy Dom , miesięcznik, nakład:
Współrzędnościowe maszyny pomiarowe
Elementy geometryczne i relacje
Strategia pomiaru.
WOJEWÓDZTWO jednostka podziału administracyjnego w Polsce/
Jesteśmy pierwsi na Pomorzu Od grudnia na całym Pomorzu „Dziennik Bałtycki” ukazuje się wraz z „Wieczorem Wybrzeża” Województwo pomorskie zamieszkuje 1,7.
Wyniki egzaminów zewnętrznych w 2015 r.. Wstępne informacje o wynikach sprawdzianu po klasie VI w 2015 r. kraj73%61%78%70% l.p. j.polskimatematykaj.angielskij.niemiecki.
Źródło: SMG/KRC Poland-Media, TGI, woj.. Pomorskie, fala I – VI’2002 Czytelnictwo Dziennika Bałtyckiego poniedziałekwtorekśrodaczwartekpiąteksobota.
Wg Pana Profesora Michała Troszyńskiego (GUS) Umieralność okołoporodowa wczesna w latach 1999 – 2008 Współczynnik umieralności >500g Województwo
Zmiany do Planu operacyjnego KSOW na lata w zakresie SIR
ALLIANZ struktura organizacyjna sprzedaży korporacyjnej
Finansowanie świadczeń szpitalnych z zakresu reumatologii przez Oddziały Wojewódzkie NFZ                                                            
Warszawa 2017.
Public Characteristics at the games of Polish National Team
Operacje zgłoszone do realizacji w ramach dwuletniego Planu operacyjnego KSOW na lata Warszawa, 24 maja 2018 r. Materiał opracowany przez.
dr inż. Bożena Karwat-Woźniak Zakład Polityki Społecznej i Regionalnej
Zapis prezentacji:

Tytuły pakietu Big Press Media Regionalne: Dziennik Wschodni Echo Dnia Gazeta Lubuska Gazeta Pomorska Gazeta Współczesna Głos - Dziennik Pomorza Kurier Poranny Nowa Trybuna Opolska Nowiny Edytor: Gazeta Olsztyńska/ Dziennik Elbląski Express Media: Express Bydgoski Nowości – Dziennik Toruński Polskapresse: Polska Dziennik Bałtycki Polska Dziennik Łódzki Polska Dziennik Zachodni Polska Gazeta Krakowska Polska Gazeta Wrocławska Polska Głos Wielkopolski Polska Kurier Lubelski Polska Metropolia Warszawska

Czytelnictwo i sprzedaż Wydanie magazynowe dociera do 4 900 000 osób!!! W poniedziałki do 2 600 000. Wydanie piątkowe sprzedajemy w liczbie 1 183 000 egzemplarzy – to więcej, niż dwa największe dzienniki ogólnopolskie łącznie! W poniedziałek rozpowszechniamy około 473 000 egz. PBC General, SMG/KRC, X 2010 – III 2011 r., wskaźnik CDT: środa oraz piątek (oprócz Fakt-czwartek, Gazeta Lubuska-sobota), N=24 211 porównanie wg ZKDP, X 2010 – III 2011 r., rozpowszechnianie płatne środy oraz piątki, pakiet BIG PRESS: Dziennik Wschodni, Echo Dnia, Express Bydgoski, Gazeta Codzienna Nowiny, Gazeta Lubuska, Gazeta Olsztyńska / Dziennik Elbląski, Gazeta Pomorska, Gazeta Współczesna, Głos - Dziennik Pomorza, Kurier Poranny, Nowa Trybuna Opolska, Nowości - Dziennik Toruński, Polska Dziennik Bałtycki, Polska Dziennik Łódzki, Polska Dziennik Zachodni, Polska Gazeta Krakowska, Polska Gazeta Wrocławska, Polska Głos Wielkopolski, Polska Kurier Lubelski, Polska Metropolia Warszawska

Sprzedaż wydania piątkowego W piątek 40% wszystkich sprzedanych dzienników informacyjnych to dzienniki pakietu Big Press. Sprzedaż pakietu Big Press wynosi niemal tyle, co łączna sprzedaż Faktu, Gazety Wyborczej i Super Expressu! porównanie wg ZKDP, X 2010 – III 2011 r., rozpowszechnianie płatne piątki, pakiet BIG PRESS: Dziennik Wschodni, Echo Dnia, Express Bydgoski, Gazeta Codzienna Nowiny, Gazeta Lubuska, Gazeta Olsztyńska / Dziennik Elbląski, Gazeta Pomorska, Gazeta Współczesna, Głos - Dziennik Pomorza, Kurier Poranny, Nowa Trybuna Opolska, Nowości - Dziennik Toruński, Polska Dziennik Bałtycki, Polska Dziennik Łódzki, Polska Dziennik Zachodni, Polska Gazeta Krakowska, Polska Gazeta Wrocławska, Polska Głos Wielkopolski, Polska Kurier Lubelski, Polska Metropolia Warszawska; pozostałe dzienniki ogólnopolskie: Dziennik Gazeta Prawna, Rzeczpospolita, Przegląd Sportowy, Puls Biznesu, Sport; pozostałe dzienniki regionalne: Dziennik Polski, Express Ilustrowany, Kurier Szczeciński, Super Nowości, Życie Warszawy

Współczytelnictwo dzienników informacyjnych wydania magazynowego 76% 64% 58% 55% 36% 35% 24% 36% 42% 45% 64% 65% Zasięg wyłączny pakietu Big Press wynosi 76%. Reklama zamieszczona  w pięciu dziennikach ogólnopolskich nie dotrze aż do 3,7 miliona naszych czytelników! Żaden z dzienników ogólnopolskich nie ma takiego zasięgu wyłącznego! PBC General, SMG/KRC, X 2010 – III 2011 r., wskaźnik CDT: wyd. magazynowe – piątek, oprócz Gazeta Lubuska (sobota), Fakt (czwartek ), N=24 211 pakiet BIG PRESS: Dziennik Wschodni, Echo Dnia, Express Bydgoski, Gazeta Lubuska, Gazeta Olsztyńska, Gazeta Pomorska, Gazeta Współczesna, Głos - Dziennik Pomorza, Kurier Poranny, Nowa Trybuna Opolska, Nowiny, Nowości, Polska Dziennik Bałtycki, Polska Dziennik Łódzki, Polska Dziennik Zachodni, Polska Gazeta Krakowska, Polska Gazeta Wrocławska, Polska Głos Wielkopolski, Polska Kurier Lubelski, Polska Metropolia Warszawska

Budowanie zasięgu pakietem Big Press oraz współczytelnictwo tytułów PBC General, SMG/KRC, X 2010 – III 2011 r., wskaźnik CDT: piątek (oprócz Fakt Gazeta Codzienna-czwartek, Gazeta Lubuska-sobota), N=24 211 pakiet BIG PRESS: Dziennik Wschodni, Echo Dnia, Express Bydgoski, Gazeta Lubuska, Gazeta Olsztyńska, Gazeta Pomorska, Gazeta Współczesna, Głos - Dziennik Pomorza, Kurier Poranny, Nowa Trybuna Opolska, Nowiny, Nowości, Polska Dziennik Bałtycki, Polska Dziennik Łódzki, Polska Dziennik Zachodni, Polska Gazeta Krakowska, Polska Gazeta Wrocławska, Polska Głos Wielkopolski, Polska Kurier Lubelski, Polska Metropolia Warszawska

Big Press liderem sprzedaży piątkowej dolnośląskie 59 218 31 590 42 035 21 311 kujawsko-pomorskie 185 421 19 558 43 037 9 435 lubelskie 42 598 12 498 15 687 16 187 lubuskie 29 094 12 861 7 005 6 468 łódzkie 73 412 19 033 30 813 16 319 małopolskie 56 206 38 088 34 833 18 497 mazowieckie 19 516 56 153 127 202 86 488 opolskie 35 090 11 266 8 560 7 287 podkarpackie 58 547 14 963 10 615 15 975 podlaskie 44 993 7 278 9 453 5 191 pomorskie 125 834 24 541 26 518 9 287 śląskie 196 347 57 001 61 386 34 341 świętokrzyskie 67 173 11 354 9 523 7 386 warmińsko-mazurskie 62 866 8 907 10 945 12 690 wielkopolskie 78 091 49 756 36 113 22 459 zachodniopomorskie 46 516 21 811 18 776 11 606 RAZEM 1 180 921 396 656 492 499 300 924 porównanie wg ZKDP, X 2010 – III 2011 r., rozpowszechnianie płatne piątki, pakiet BIG PRESS: Dziennik Wschodni, Echo Dnia, Express Bydgoski, Gazeta Codzienna Nowiny, Gazeta Lubuska, Gazeta Olsztyńska / Dziennik Elbląski, Gazeta Pomorska, Gazeta Współczesna, Głos - Dziennik Pomorza, Kurier Poranny, Nowa Trybuna Opolska, Nowości - Dziennik Toruński, Polska Dziennik Bałtycki, Polska Dziennik Łódzki, Polska Dziennik Zachodni, Polska Gazeta Krakowska, Polska Gazeta Wrocławska, Polska Głos Wielkopolski, Polska Kurier Lubelski, Polska Metropolia Warszawska

Sprzedaż egzemplarzowa wydania poniedziałkowego Pakiet Big Press Fakt Gazeta Wyborcza Super Express dolnośląskie 21 634 32 936 30 125 11 389 kujawsko-pomorskie 87 388 18 719 12 727 5 029 lubelskie 14 754 12 823 10 184 5 620 lubuskie 28 693 12 663 5 269 3 786 łódzkie 29 389 18 661 19 451 6 124 małopolskie 20 641 38 545 23 216 9 175 mazowieckie 11 805 56 461 99 385 41 178 opolskie 26 950 10 896 6 048 4 008 podkarpackie 27 614 15 523 7 467 7 008 podlaskie 23 633 7 464 5 963 2 477 pomorskie 40 456 24 965 20 368 5 249 śląskie 41 363 59 637 42 127 17 997 świętokrzyskie 20 623 11 536 6 601 3 064 warmińsko-mazurskie 17 077 9 077 7 403 4 963 wielkopolskie 32 950 49 892 26 910 13 141 zachodniopomorskie 26 142 21 614 12 653 6 598 RAZEM 471 110 401 410 335 895 146 804 porównanie wg ZKDP, X 2010 – III 2011 r., rozpowszechnianie płatne poniedziałki, pakiet BIG PRESS: Dziennik Wschodni, Echo Dnia, Express Bydgoski, Gazeta Codzienna Nowiny, Gazeta Lubuska, Gazeta Olsztyńska / Dziennik Elbląski, Gazeta Pomorska, Gazeta Współczesna, Głos - Dziennik Pomorza, Kurier Poranny, Nowa Trybuna Opolska, Nowości - Dziennik Toruński, Polska Dziennik Bałtycki, Polska Dziennik Łódzki, Polska Dziennik Zachodni, Polska Gazeta Krakowska, Polska Gazeta Wrocławska, Polska Głos Wielkopolski, Polska Kurier Lubelski, Polska Metropolia Warszawska

Cena pakietu Big Press formaty poniedziałek wtorek – czwartek* magazyn pełna strona 64 000 60 000 128 000 junior page 45 000 43 000 90 000 ½ strony ⅓ strony 35 000 34 000 70 000 * W dniach wtorek-czwartek brak emisji w Polska Metropolia Warszawska Dopłata za prawą stronę 10% Dopłata za reklamę napojów alkoholowych 10% Ceny nie zawierają podatku VAT Ceny pakietu Big Press nie podlegają rabatowaniu

Zapraszamy do współpracy Media Regionalne Biuro Reklamy sp. z o.o. Prosta Office Centre ul. Prosta 51 00-838 Warszawa tel.: 0 22 463 07 77 fax: 0 22 463 00 02 reklama@mediaregionalne.pl www.mediaregionalne-reklama.pl