Magnet 2 Kapitel “Guter Start”

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
Advertisements

Wzorce korzystania z Internetu dzieci w wieku 13-15lat
Kodeks 2.0 Szkoła Podstawowa nr 3 im. M. Konopnickiej Krosno r. szk. 2012/2013.
Abitur 2012 Deutsch.
Kapitel X - Wiederholung
Rozdział XVI - Zagadnienia
Konkurs Wiedzy o Unii Europejskiej
Zagadnienia Nazwy sklepów, lokali usługowych oraz produktów.
PRZYGOTOWANIE DO SPOTKANIA
Nasza Szkoła w Liczbach
Państwo, prawo, społeczeństwo, obywatel ….
„DZIEŃ DOBRY” „Dzień dobry” mówimy do sprzedawców, pacjentów w poczekalni, pasażerów w przedziale, wszędzie, gdzie wchodzimy i zastajemy ludzi,
Przyimki łączące się z celownikiem i biernikiem.
W dniach 1 – 7 maja delegacja Szkoły Podstawowej nr 7 w Ełku, w składzie: Leszek Sobczak – dyrektor, Bożena Piskorska, Urszula Wysocka i Edyta Krasnowska,
9 grudnia 2011 r.Szkoła Podstwowa nr 3 w Krośnie DEBATA SZKOLNA KODEKS 2.0.
Test.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Szkoła Podstawowa nr 350. Zespół Szkoły z Klasą 2.0 Katarzyna A. Agnieszka F. Agata T. Izabela S. Grażyna U. Dariusz C. Szkoła Podstawowa.
Wstęp Dlaczego zmieniły się zasady rekrutacji do przedszkoli i szkół publicznych? Od dnia 18 stycznia 2014 roku obowiązuje znowelizowana ustawa o systemie.
Debata pt.,,Współpraca w naszej szkole odbyła się dnia 24. lutego 2014 r. Uczestniczyło w niej 11 rodziców.
Sztuka rozmowy przez telefon
Dzień niemiecki w naszej szkole
Uczniowie klasy szóstej w dniu sprawdzianu przychodzą ubrani w strój galowy Jeśli uczeń przyniesie ze sobą telefon komórkowy zostawia go w opisanej kopercie.
Narad a z dyrektorami przedszkoli ogólnodostępnych i specjalnych, zespołów szkolno-przedszkolnych oraz szkół podstawowych z oddziałami przedszkolnymi prowadzonymi.
PROJEKT MIĘDZYNARODOWY Agnieszka Rolicz
WYNIKI ANONIMOWEJ ANKIETY „BEZPIECZEŃSTWO W SIECI”
„To Ja, to My” Program zajęć wychowawczo - profilaktycznych Autor: mgr Jolanta Kuryś – Skrzypczak.
Prezentację Budżetu Jak przeżyć Prezentację Budżetu (Garść rad dla uczestników)
 W szkole przeprowadziliśmy ankietę dotyczącą 7 punktu Szkolnego Kodeksu 2.0., w której udział wzięły klasy gimnazjalne.  Liczba uczniów, która wzięła.
Program edukacyjny „Dzień przedsiębiorczości” Działania szkoły na platformie programu.
„Jaki styl życia preferują uczniowie Gimnazjum Gminy Oleśnica?”
ZOSTAŃ SPORTOWYM KOKSEM SP 11 TYM KTÓRY OCZARUJE KOMISJĘ SĘDZIOWSKĄ.
Nasza szkoła wzięła udział w największym w Polsce programie edukacyjnym o tematyce bezpieczeństwa pod nazwą KLUB BEZPIECZNEGO PUCHATKA.
Wskazówki Przygotowanie do gry Elementy gry Historia Twórcy Copy Right Notice Informacje dodatkowe Zagraj!!! W świecie sieci.
Miejsca spotkań – Treffpunkte Celownik – Spoczynek Biernik - Ruch
Prezentacja realizowana w ramach projektu Szkoła z Klasą 2.0.
Olga Sikorska i Marek Wilczek – uczniowie II LO w Zespole Szkół Nr 1 w Piszu zgłosili się do udziału w XVIII Sesji Sejmu Dzieci i Młodzieży. W ramach tego.
Czasowniki modalne w Imperfekcie Szyk zdań złożonych podrzędnie.
ANKIETA SZKOLNA Ankieta dotyczy codziennego życia uczniów naszej szkoły, a także ich zainteresowań.
Czasowniki modalne Biernik - Ruch Celownik - Spoczynek
Ubrania – Budowa zdań Biernik rzeczowników i zaimków osobowych Odmiana czasowników.
Ruch i spoczynek Biernik i celownik
Schulsachen - skojarzenia
„BIBLOTEKA SZKOLNA JAKO SKARBNICA WIEDZY”. Ankieta została przeprowadzona w ramach projektu „Zostać przedsiębiorczym” w dniach od 13 do 17 kwietnia 2015.
W dniach marca 2015 odbyło się uroczyste Pasowanie uczniów klas pierwszych na czytelników biblioteki szkolnej. Impreza biblioteczna rozpoczęła się.
Żegnamy zimę, witamy wiosnę!
POWITANIE POŻEGNANIE WAŻNE ZWROTY
www to zajęcia prowadzone przez wykładowców akademickich Uniwersytetu Śląskiego, Politechniki Śląskiej, Uniwersytetu Ekonomicznego Kursy akademickie.
czyli o kulturze w Internecie
KONTRAKT WYCHOWAWCZY Kontrakt zawarty jest na czas nauki w gimnazjum
Massenmedien. I. Przyjrzyj się zdjęciom i przyporządkuj przedmiotom ich nazwy. die Zeitung der Fernseher die Zeitschrift der Computer das Radio die DVD.
Die Umwelt. der Regen, die Sonne, das Gewitter die Blume, die Insel, die Wolke, das Holz, der Berg, der See, der Fisch, der Fluss, der Brand, der Baum,
„Teenager von heute”- „Młodzież dziś“ Szkoła Myślenia 2009/ 2010 r.
DER FROUMSEINTRAG VON LISA. Ich bin Lisa und schreibe allen, die einen Hund haben möchten und nicht wissen, wie sie darüber mit den Eltern sprechen sollten.
Rok szkolny 2015/2016.  Termin egzaminu gimnazjalnego  ● część humanistyczna ◦ Historia i wosgodz. 9:00 ◦ Język polskigodz. 11:00  ● cześć.
Wiederholung zum Test Magnet 3 Kapitel 1Magnet 3 Kapitel 1.
SYTUACJA SPOŁECZNO-GOSPODARCZA WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO W 2014 R. PROGRAM KONKURSU z okazji Dnia Statystyki Polskiej.
Patronat Minister Edukacji Narodowej Rzecznik Praw Dziecka
Mediacje w szkole Jak działa mediacja ?
SZKOŁA PODSTAWOWA – 37 uczniów GIMNAZJUM – 28 uczniów
Deutschunterricht Thema: Wie schmeckt’s ?.
Szkoła przesyła formularz zgłoszenia mailem lub faksem do Biura STO.
Wiederholung zum Test Magnet 3 Kapitel 3.
Nasza drużyna Nazwa projektu: Opiekun projektu: Zdjęcie drużyny
Wo oder wohin? WOHIN (dokąd) WO? (gdzie) III przypadek – DATIV
Dr Ewa Kasperek-Golimowska Pracownia Edukacji Zdrowotnej, Wydział Studiów Edukacyjnych Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu Kto i jak może (za)dbać.
Wybory związkowe w OM NSZZ „Solidarność” POiW RW
Czy według Państwa potrzebne są w szkole zajęcia dodatkowe?
Imię i nazwisko wykładowcy | numer kursu
Nazwa firmy Produkty i usługi
EGZAMIN GIMNAZJALNY 2019 EGZAMIN ÓSMOKLASISTY 2019
Zapis prezentacji:

Magnet 2 Kapitel “Guter Start” Wiederholung zum Test Magnet 2 Kapitel “Guter Start”

Powitania i pożegnania 7 - 11 11 - 16 17 - 20 21 … cześć na powitanie cześć na pożegnanie do widzenia Inne:

Pytanie i określanie samopoczucia  :/ 

Wyrażanie zadowolenia i niezadowolenia

Pytajniki: wer was wo wohin welche wie viele

Pytanie o opinie + odpowiedź: Wie findest du ...? Was meinst du? Wie gefällt dir … ? Ich finde … Ich meine … Meiner Meinung nach ist …

Przedmioty i przybory szkolne:

Akkusativ - biernik Nominativ der, ein die, einr das, ein die, -- In meiner Schultasche habe ich:

Miejsca spotkań:

Dania z karty dań:

Pytanie o numer telefonu i adres mailowy + odpowiedź

Krótka odpowiedź na ogłoszenie: a. Przywitanie, b. przedstawienie się, c. klasa, d. numer telefonu, e. pożegnać się

Informacje o sobie: Imię Wiek Gdzie leży twoja szkoła Ilu uczniów liczy twoja klasa Do jakiej szkoły uczęszczasz

Określanie częstotliwości: Czasami Rzadko Nigdy Raz w tygodniu