 Zajęcia w klasie I a - - program „Szkoła z klasą 2.0”

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
rola pomocy edukacyjnej w rozwoju dzieci najmłodszych
Advertisements

DRZEWA POMNIKI PRZYRODY W NAJBLIŻSZEJ OKOLICY.
TEMAT: Stolice Polski ZAKRES MATERIAŁU:
Sprawozdanie z przeprowadzonej akcji „Podróż do Mlecznej Krainy”
PODRÓŻ DO MLECZNEJ KRAINY
W realizacji projektu biorą udział: W realizacji projektu biorą udział: Klasa I a – 22 osoby Klasa III a – 24 osoby.
DZIECIĘCE OŚRODKI ZAINTERESOWAŃ PIERWSZY OŚRODEK ZAINTERESOWAŃ Sprzyja rozwijaniu wszystkich inteligencji, a szczególnie inteligencji: językowej,
Organizacja procesu edukacyjnego z uwzględnieniem monitorowania wdrażania podstawy programowej – wychowanie przedszkolne Delegatura w Płocku.
Powiat Włodawski Wykonał: Jurczuk Piotr.
1. Układanie puzzli ( marchewka, gruszka, jabłko, pomidory) 2.
Co to jest legenda? Legenda to takie opowiadanie, w którym jest trochę prawdy i trochę fantazji.
Legendy warszawskie Wars i Sawa
Co w szkole piszczy???. Zaj ę cia ruchowe na boisku szkolnym.
- poznanie opisu techniki odbicia oburącz górnego i dolnego - analiza własnego odbicia oburącz górnego i dolnego - poprawa techniki odbicia oburącz górnego.
Zabawy edukacyjne o zwierzętach
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 221 Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI IM. BARBARY BRONISŁAWY CZARNOWSKIEJ W WARSZAWIE.
V Gminny Konkurs Wiedzy o Unii Europejskiej Jasionka, 9 maja 2014 r.
Lego MINDSTORMS NXT budowa i programowanie robotów - pomoc dydaktyczna w nauce informatyki Autor: Jakub Piasecki.
Warszawa Warszawa jest stolicą Polski. Warszawa leży nad Wisłą.
5 godz. 1 klasa gimnazjum Liczba godzin do przeprowadzenia przez nauczyciela Matematyka – 40 godz. (I semestr – 20 godz.; II semestr 20 godz.) Liczba godzin.
ROZWÓJ: FIZYCZNY,POZNAWCZY, EMOCJONALNO - SPOŁECZNY mgr Joanna Matanowska konsultacja: mgr Renata Omiecińska – Stan Poradnia P-P nr 21 ul. Marywilska 44,
PYT. 1 CZY PRZED LEKCJAMI ZJADASZ W DOMU I Ś NIADANIE Jedynie 44% badanych uczniów zawsze zjada w domu śniadanie, a przecież wiadomo, że jest to najważniejszy.
Zespół Szkół w Przykonie Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Przykonie.
- brak nadzoru nad dziećmi (1%) - agresja ze strony rówieśników (4%) - nic (95%)
Szkoła Podstawowa Specjalna Nr 90 Publiczne Gimnazjum Specjalne Nr 56 Szkoła Przysposabiająca do Pracy Nr 1 Zespół Szkół Specjalnych Nr 2 ul. Karolewska.
Klasa biologiczno-medyczna XIV Liceum Ogólnokształcące W Gdyni im. Mikołaja Kopernika.
Kultura na co dzień przenigdy nie bodzie Szkoła Podstawowa nr 1 im. M. Kopernika w Piszu Nauczyciel :Iwona Mierzejewska Uczestnicy : Uczniowie klasy Ib.
ŚWIETLICOWE ZAJĘCIA DLA PRZEDSZKOLAKÓW. Do naszej świetlicy zawitali ostatnio mili goście - dzieci z Przedszkola nr 34.
Taniec Nasza pasja. TANIEC- poruszanie się w rytm muzyki, zazwyczaj parami lub w grupie, albo w pojedynkę.
Bajkowy wąż Praca wykonana przez uczennice: kl. 2b – Aleksandrę Czyżowicz i 3 – Martynę Staszczyk Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Starym.
Ul. Młynarska 42/46 91 – 828 Łódź tel./fax – 34 – 50, e – mail
M OJA SZKOŁA M OJA KLASA S ZKOŁA PODSTAWOWA W K SIĄŻU W IELKIM Anna Sych Klasa VI.
MICHAŁ KLAWE KLASA IIB KANDYDAT DO SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO.
PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ SZWAJCARIĘ W RAMACH SZWAJCARSKIEGO PROGRAMU WSPÓŁPRACY Z NOWYMI KRAJAMI CZŁONKOWSKIMI UNII EUROPEJSKIEJ Okres realizacji:
Współpraca SP 97 z pozaszkolnymi placówkami i organizacjami edukacyjnymi Rok szkolny 2015/2016.
Innowacja pedagogiczna „rytm i taniec”
Wakacje 2016 – Świetlica Wiejska w Kościelnej Jani
WARSZAWA MOJE MIASTO.
Dnia r. w naszej świetlicy odbyły się zajęcia pt
Ramowy rozkład dnia: DZIECI STARSZE
Innowacja pedagogiczna „półka magika – kocie algorytmy”
Czy według Państwa potrzebne są w szkole zajęcia dodatkowe?
Informacja dla rodziców.
Realizowany w Przedszkolu nr 2 przez grupy III i IV
Układ słoneczny Jakub Mastela Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka
Filmowa podróż do Krainy Edukacji
NABÓR DO I KLASY Z ROZSZERZONĄ ILOŚCIĄ GODZIN WYCHOWANIA FIZYCZNEGO
KODEKS.
Nazwisko nauczyciela – klasa X
Zebranie plenarne Zarządu Oddziału
Wycieczka do Głęboczycy
NASZA SZKOŁA DZISIAJ.
KOŁO NAUKOWE Z ZAKRESU NAUK MATEMATYCZNO - PRZYRODNICZYCH
INFORMACJE DLA RODZICÓW ODDZIAŁ PRZEDSZKOLNY
Film
Kompetencje na rynku pracy
Prezentujemy Państwu Szkołę Podstawową nr 388 im
„ Kiedy śmieje się dziecko,. śmieje się cały świat”
Jak zaplanować przyszłość edukacyjno-zawodową?
Oddział Przedszkolny w roku szkolnym 2019/2020 Szkoła Podstawowa nr 221 im. Barbary Bronisławy Czarnowskiej Ogrodowa 42/44, Warszawa.
Układ Tytuł Podtytuł.
Oddział Przedszkolny w roku szkolnym 2019/2020 Szkoła Podstawowa nr 221 im. Barbary Bronisławy Czarnowskiej Ogrodowa 42/44, Warszawa.
Prezentujemy Państwu Szkołę Podstawową nr 388 im. Jana Pawła II
Szkoła Podstawowa nr 48 im. Kawalerów Orderu r. ZAPRASZAMY
16.00 – DZIEŃ OTWARTY W programie m.in.
Europejski wymiar kształcenia zawodowego w Zespole Szkół nr 4 w Tychach
KLASYFIKACJA ŚRÓDROCZNA UCZNIÓW edukacji wczesnoszkolnej
Zabytki LIZBONY Ryszard Dunikowski Gdańsk,
„Sukces wydaje się być w dużej mierze kwestią wytrwania, gdy inni rezygnują.” W. Feather Zajęcia z doradztwa zawodowego dla uczniów VII klasy szkoły podstawowej.
Metody Numeryczne Ćwiczenia 4
Zapis prezentacji:

 Zajęcia w klasie I a - - program „Szkoła z klasą 2.0”

ZADANIE I

 Temat zajęć : Zwierzęta gospodarstwa domowego

 Prezentacja zwierząt przygotowana przez dzieci

 Odgadywanie odgłosów zwierząt za pomocą lizaków

 Zabawa ruchowa „Uciekaj myszko do dziury”

 Układanie puzzli zwierząt

 Kolorowanie zwierząt

 Podsumowanie zajęć

ZADANIE II

 Temat zajęć : Warszawa – stolica Polski

 Układanie historyjki obrazkowej „Wars i Sawa”

 Wskazywanie na mapie Polski Warszawy oraz rzeki Wisły

 Zaznaczanie na konturowej mapce stolicy i rzeki

 Rozpoznawanie zabytków Warszawy

 Zabawa ruchowa „Pomniki”

 Opis i kolorowanie herbu Warszawy

 Prezentacja prac