Projekt edukacyjny w klasie I e i II d. Jaką mamy pogodę

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Projekt „Radosne Przedszkolaki” Termin realizacji wrzesień – grudzień 2008 Usługodawca Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Powstania Warszawskiego w Brzeźnicy.
Advertisements

Szanowna Pani Dyrektor, Szanowny Panie Dyrektorze, Pragniemy zaprosić Pani/Pana szkołę do udziału w Ogólnopolskim Projekcie Edukacyjnym Przekonujemy się
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt realizowany przez Uniwersytet.
„W KRAINIE BARW I KOLORÓW”
Działania podejmowane w zakresie edukacji ekologicznej w ramach Programu „Szkoły dla Ekorozwoju” przez Zespół Kształcenia Specjalnego nr 1 w Gorzowie.
Program Przygody Kropelki Plumki
Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 1 w Nowej Soli jest pilotażową szkołą europejskiego projektu Kids4Future realizowanego w ramach wyrównywania szans edukacyjnych.
Instytut Techniki Cieplnej Konarskiego 22, Gliwice Czy byłbyś dobrym inżynierem? Turniej dla uczniów szkół średnich.
Informacja o Ogólnopolskim Projekcie Edukacyjnym Przekonujemy się do prywatyzacji dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych Projekt jest organizowany przez.
Oddział przedszkolny dzieci 3-5-letnich w Korytkowie Dużym marzec 2011.
Drodzy uczniowie W roku szkolnym 2008\2009 rozpoczyna swoją działalność Koło Literackie.
Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej w Gdyni - wymarzone miejsce do pracy Fotoreportaż z Dnia Przedsiębiorczości 2012 autorstwa Krystyny Dąbrowskiej,
PROJEKT EDUSCIENCE W SZKOLE PODSTAWOWEJ W ZGŁOBNIU.
Zespół Placówek Oświatowych Publiczna Szkoła Podstawowa im. Stefana Żeromskiego i Przedszkole w Kurozwękach.
Zboża zjadamy energię z nich mamy
Pogoda w j. niemieckim Zajęcia przeprowadzone w dniu r. w klasie III a
Pytanie kluczowe: Dlaczego pogoda jest zawsze? ? ?
PROJEKT POGODA JEST ZAWSZE
Uczeń z kapitałem w Publicznej Szkole Podstawowej Zakończ.
OBIEG WODY W PRZYRODZIE
Zajęcia pozalekcyjne i inicjatywy społeczności lokalnej
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Obieg wody w przyrodzie
RADOŚĆ POZNANIA I RADOŚĆ TWORZENIA ZAJĘCIA PLASTYCZNE W ŚWIETLICY.
SPRAWOZDANIE Z REALIZACJI PROGRAMU EDUKACYJNEGO
Wie ist das Wetter in Griechenland und im Gebirge
Instytut Techniki Cieplnej Konarskiego 22, Gliwice Czy byłbyś dobrym inżynierem? Turniej dla uczniów szkół średnich.
Z przedszkola do szkoły.
Formy pracy z książką (lekturą)
„Nasz Zielony Zakątek przy Przedszkolu Samorządowym w Gorzkowicach”.
Językowe Przedszkole Niepubliczne „KIDS”
Gospodarstwo agroturystyczne jako miejsce edukacji w zakresie zielonej energii prof. dr hab. Krzysztof Kasprzak dr inż. Aleksandra Spychała Uniwersytet.
Konkurs „Małe ważne książeczki”.  „Był gdzieś haj taki kraj, była gdzieś taka wieś” Themersonów to książeczka zachęcająca do kreatywnej zabawy.
Ferie 2015 w Szkole Podstawowej w Jabłonnie. Podczas ferii uczyliśmy się piosenek przy akompaniamencie gitary.
BOŻE NARODZENIE W POLSKIEJ TRADYCJI
KLASA III c SZKOŁA PODSTAWOWA NR 4 W LUBANIU. W ramach realizacji projektu podzieleni zostaliśmy na sześć grup zadaniowych. PTAKI SSAKI OWADY RYBY OPIEKUNOWIE.
Gramy z TIK-iem, nasze pomysły na gry edukacyjne dla małych i dużych To tytuł naszego projektu edukacyjnego, który realizujemy w ramach Programu Szkoła.
FASCYNUJĄCY ŚWIAT NAUKI I TECHNOLOGII „ W CZARODZIEJSKIM ŚWIECIE BAJEK” ścieżka edukacyjna w zakresie przedmiotów humanistycznych grupa projektowa: klasa.
Pogoda – Das Wetter Zajęcia przeprowadzono r. w klasie II a
Sprawozdanie z działalności Świerszczykowego Klubu Pożeraczy Liter SP w Bargłówce Klasa I rok szkolny 2013/14.
PROJEKT SZKOŁY Z KLASĄ „RADY NA NASZE ODPADY”.
RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ WYMAGANIE: „DZIECI SĄ AKTYWNE ”
Spotkanie z Dziećmi z Bullerbyn Chociaż Astrid Lindgren urodziła się ponad sto lat temu, a świat, w którym dorastała, przeminął bezpowrotnie, jej książki.
W dniu 25 listopada 2015 r. dzieci z oddziału przedszkolnego reprezentowały naszą szkołę w VII Turnieju pod hasłem „Bezpieczny przedszkolak”. Uczestnicy.
Przedszkole Publiczne Nr 5 w Łomży
Pomoce dydaktyczne OZE. NAUCZYCIEL – AUTORYTATYWNE ŹRÓDŁO WIEDZY O KLIMACIE I ENERGII ODNAWIALNEJ W jaki sposób nauczyciel może skutecznie realizować.
W Szkole Podstawowej nr 2 w Kórniku im. Teofili z Działyńskich Szołdrskiej - Potulickiej.
Innowacja pedagogiczna
Kuba Hajdel kl. I „e” METEOROLOG I JEGO PRACA. Meteorolog Osoba, która zajmuje się zbieraniem danych pogodowych i przygotowaniem informacji o nadchodzącej.
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Wł. Broniewskiego w Kościanie rok szkolny 2011/2012.
Nasz dzień w Przedszkolu Grupa 4 latki Wychowawca: mgr Jolanta Pawlik mgr Małgorzata Kolonko 1.
Projekt Edukacyjny „Hej wodo! Wspólna woda – wspólne możliwości” współfinansowany przez fundację Funduszu Partnerstwa w ramach programu Funduszu Kropli.
Składniki pogody.
DZIEŃ OTWARTY SZKOŁY PODSTAWOWEJ nr 30 w Dąbrowie Górniczej 19 maja 2016 r. „Kiedy śmieje się dziecko, śmieje się cały świat” Janusz Korczak.
Czy nasza szkoła jest dobra? Przygotowała: Marta Jankowicz.
Szkolna Stacja Meteorologiczna. Główne zagadnienia projektu: - poszerzenie wiedzy nt działalności IMiGW, - anomalia klimatyczne Polski, - rekordy klimatyczne.
Wakacje z Biblioteką GMINNA BIBLIOTEKA PUBLICZNA W PRUSZCZU.
Prawa dziecka w Przedszkolu Nr 1 w Łapach
Przewidywanie pogody.
„Fizyczna karuzela”- eksperymenty
Dzień Przedszkolaka.
W ŚWIETLICY SZKOLNEJ LUTY 2017 R..
im. Jana Matejki w Koszalinie
środowisko – doświadczenie – innowacyjność
„Sposób na mitologię „ Klasa 5a i 5b FŚNIT.
Gapienia się w Niebo” 14 kwietnia 2017 r. „Dnia Samorząd Uczniowski
Zajęcia z mrówkami Grupa „Misie” r..
Realizacja podstawy programowej na II etapie edukacyjnym
Szkoła z pomysłem na uczenie
Zapis prezentacji:

Projekt edukacyjny w klasie I e i II d. Jaką mamy pogodę Projekt edukacyjny w klasie I e i II d. Jaką mamy pogodę? Jaka będzie pogoda?

Każdy uczeń otrzymał kartę projektu, na której zostały zapisane zadania do wykonania i ich termin. Podczas realizacji projektu mieliśmy wiele ciekawych zajęć.

Poznaliśmy podczas projektu składniki pogody i urządzenia pomiarowe Poznaliśmy podczas projektu składniki pogody i urządzenia pomiarowe. Prezentowaliśmy swoje zadania projektowe na zajęciach.

Odwiedziliśmy Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej w Jeleniej Górze. Poznaliśmy pracę meteorologa i hydrologa. Mieliśmy zajęcia w ogródku meteorologicznym.

Wcielaliśmy się w rolę prezenterów pogody Wcielaliśmy się w rolę prezenterów pogody. Było to jedno z zadań podczas realizacji projektu.

Uczestniczyliśmy w zajęciach, na których poznaliśmy obrzędy związane z wywoływaniem deszczu.

Tworzyliśmy komiksy na podstawie opowiadania o niezwykłym, amerykańskim „zaklinaczu deszczu” Hatfieldzie

Tworzyliśmy „ deszczowe kije” – taki instrument, który miał wywoływać deszcz.

To była super zabawa. Najlepsze było wbijanie gwoździ.

Tworzyliśmy ilustracje do prezentacji multimedialnej dla pierwszaków.

Wzięliśmy udział w Ogólnopolskim Konkursie Plastycznym o niezwykłych zjawiskach pogodowych „NIEBO W KOLORZE – SPOTKANIE Z ZORZĄ POLARNĄ”

Bawiliśmy się w małych aktorów Bawiliśmy się w małych aktorów . To była inscenizacja wiersza „ Cztery pory roku”

Mieliśmy wspólne zajęcia Mieliśmy wspólne zajęcia . Oglądaliśmy prezentację „ Bajkę o deszczowych kropelkach”. Uczyliśmy się wspólnie jak krąży woda w przyrodzie.

Uczestniczyliśmy w zajęciach w RCEE, poznaliśmy OZE, wykorzystujące siłę wiatru, wody i Słońca.

Zapraszamy wszystkich na wystawę- fotoreportaż na I piętrze.

Dziękujemy za uwagę- klasa I e i II d