Projekt edukacyjny w klasie I e i II d. Jaką mamy pogodę Projekt edukacyjny w klasie I e i II d. Jaką mamy pogodę? Jaka będzie pogoda?
Każdy uczeń otrzymał kartę projektu, na której zostały zapisane zadania do wykonania i ich termin. Podczas realizacji projektu mieliśmy wiele ciekawych zajęć.
Poznaliśmy podczas projektu składniki pogody i urządzenia pomiarowe Poznaliśmy podczas projektu składniki pogody i urządzenia pomiarowe. Prezentowaliśmy swoje zadania projektowe na zajęciach.
Odwiedziliśmy Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej w Jeleniej Górze. Poznaliśmy pracę meteorologa i hydrologa. Mieliśmy zajęcia w ogródku meteorologicznym.
Wcielaliśmy się w rolę prezenterów pogody Wcielaliśmy się w rolę prezenterów pogody. Było to jedno z zadań podczas realizacji projektu.
Uczestniczyliśmy w zajęciach, na których poznaliśmy obrzędy związane z wywoływaniem deszczu.
Tworzyliśmy komiksy na podstawie opowiadania o niezwykłym, amerykańskim „zaklinaczu deszczu” Hatfieldzie
Tworzyliśmy „ deszczowe kije” – taki instrument, który miał wywoływać deszcz.
To była super zabawa. Najlepsze było wbijanie gwoździ.
Tworzyliśmy ilustracje do prezentacji multimedialnej dla pierwszaków.
Wzięliśmy udział w Ogólnopolskim Konkursie Plastycznym o niezwykłych zjawiskach pogodowych „NIEBO W KOLORZE – SPOTKANIE Z ZORZĄ POLARNĄ”
Bawiliśmy się w małych aktorów Bawiliśmy się w małych aktorów . To była inscenizacja wiersza „ Cztery pory roku”
Mieliśmy wspólne zajęcia Mieliśmy wspólne zajęcia . Oglądaliśmy prezentację „ Bajkę o deszczowych kropelkach”. Uczyliśmy się wspólnie jak krąży woda w przyrodzie.
Uczestniczyliśmy w zajęciach w RCEE, poznaliśmy OZE, wykorzystujące siłę wiatru, wody i Słońca.
Zapraszamy wszystkich na wystawę- fotoreportaż na I piętrze.
Dziękujemy za uwagę- klasa I e i II d