©2003-2007 Check Point Software Technologies Ltd. All rights reserved. Proprietary and confidential. Check Point Services.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Ochrona infrastruktury wirtualnej
Advertisements

CAv4 Nowe funkcje CAv4 Nowe funkcje. 1 CA Client Outlook Integration- Nowe funkcje, Instalacja i Przegląd. 1-1 CA Client v4 Wymagania systemu 1-2 CA Client.
Office System – licencjonowanie i dostępność
SERDECZNIE WITAMY Microsoft Developer Days Visual Studio 2005 Warszawa-Gdańsk-Poznań-Wrocław-Katowice 9-13 maja 2005.
Horyzontalne scenariusze pracy
Platformy na żądanie (ASP) element wdrożenia rozwiązania e-learning
Życiorys mgr inż. Katarzyna Łukasiewicz Katedra Inżynierii Oprogramowania WETI PG Urodzona: r. Wykształcenie: 2010 – obecnie studia doktoranckie.
Przegląd zagadnień Struktura sieci systemu Windows 2003
Doświadczenia z oceny wniosków w Komisji UE
Podręczna prezentacja sprzedażowa
Software Assurance dla dużych firm
Licencjonowanie rodziny System Center 2012
Licencjonowanie Lync 2013 Poziom 200.
Licencjonowanie SharePoint 2013
Microsoft Lync Efektywna komunikacja w Biznesie
Bosch – the strong brand for Security, Safety and Communications
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH
Podsumowanie trzeciego spotkania NUG_PL w dniu 6 września 2010 Sławomir Panasiuk Wiceprezes Zarządu KDPW SA Warszawa 14 grudnia 2010.
WORKFLOW KLUCZEM DO MINIMALIZACJI KOSZTÓW DZIAŁANIA ORGANIZACJI
Licencjonowanie aplikacji serwerowych
Office 365.
Usługi online oraz Office 365. Przegląd usług online Dodawanie usług online do umów grupowych Nabywanie licencji Office 365.
Podstawy modeli i programów licencyjnych Microsoft.
Licencjonowanie narzędzi dla programistów
Licencjonowanie rodziny produktów Forefront oraz System Center
7-8 listopada 2007 Central European Outsourcing Forum
Wykorzystanie nowoczesnych systemów zarządzania w celu zwiększenia
© 2007 AMX AMX ® Resource Management Suite ®. © 2007 AMX Confidential Rozwiązania sieciowe Video Konferencje Centra zarządzania Kino domowe Sale wykładowe.
OBECNE SYSTEMY, INFRASTRUKTURA I ROZWIĄZANIA PORADNICTWA KARIERY DLA POLAKÓW W WIELKIEJ BRYTANII JULIA BRADY MAŁGORZATA BRADY.
How to make an application on Step by Step Instructions
Polsko-Norweski Fundusz Badań Naukowych / Polish-Norwegian Research Fund Testowanie metriksów czyli do czego jesteśmy zobowiązani zapisami aplikacji Warsztaty.
SINTEF Byggforsk/Building and Infrastructure
Business Consulting Services © 2005 IBM Corporation Confidential.
Summary of the 2nd edition Organizers: 24 – 25th October 2007 r.
Przegląd usług online Dodawanie usług online do umów grupowych Nabywanie licencji Office 365.
Standaryzacja: kijem ich, czy marchewką? EBN i inne case study.
Wdrożenie Foglight w Urzędzie Dozoru Technicznego
WYMAGANIA BANKÓW Środowisko. WB IFC (International Finance Corporation) EBRD.
Legnica ul. Anielewicza 3/1b tel fax mobile Automatyka.
JOB SEARCH IS A JOB Career planning is building bridges from one’s current job/career.
Foundation for Promotion of Entrepreneurship – Continuing Education and Lifelong Learning NGO that responds to the training needs Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości.
Zintegrowane systemy informatyczne
Proprietary and Confidential: This presentation may not be used or disclosed to any person other than employees or customer, unless expressly authorized.
Kjnjnjnlkjnéíáýžřčšě. 0 o 2009 Lorenc Logistic Poland opens for business o 2012 The company´s garage has been opened.
“Entrepreneurship & Startups” A Course with Patrick L Young (4 ECTS)
Dzień dobry! Cześć! This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors, and.
Department | 9/16/2015 | © Robert Bosch GmbH All rights reserved, also regarding any disposal, exploitation, reproduction, editing, distribution,
ST-ESS/MKK | | © Robert Bosch GmbH reserves all rights even in the event of industrial property rights. We reserve all rights of disposal such.
Informatyczne Systemy w Zarządzaniu Tomek Marszał Wyższa Szkoła Informatyki I Umiejętności Zaliczenie przedmiotu Studia niestacjonarne.
BVMS 5.5 Blok 2-Moduł 7: Konfiguracja SNMP
BVMS 5.5 Blok 1-Moduł 3: Podstawy VRM
Zaprojektowaliśmy nowoczesny polski inteligentny falownik i komponenty smart z myślą o KLASTRACH. Spirvent: Wynalazcy, Projektanci energoelektroniki, zaprojektowaliśmy.
„What’s up” in CITES implementation in Poland
Dell EMC Channel Technology Event
GTS Shared Infrastructure (GSI)
A prototype of distributed modelling environment
Managed Service Identity dla zasobów w Microsoft Azure
9/20/2018 5:29 AM Pobranie pisma potwierdzającego kompetencje w programie Microsoft Partner Network Instrukcja Ostatnia aktualizacja © 2014.
Running Dictation Activity to Engage Students in Reading, Writing, Listening, and Speaking.
Pobranie dostępnych licencji partnerskich i sprawdzenie ich liczby w Microsoft Partner Network Instrukcja Ostatnia aktualizacja
PROGRESS ON MONITORING OF SMART SPECIALISATION IN WARMIA-MAZURY REGION, POLAND July 2017, Barcelona.
Aktywacja i przypisanie dostępnych licencji Office 365 w Microsoft Partner Network Instrukcja Ostatnia aktualizacja
Dział IT partnerem w biznesie. Jak mierzyć wartość informatyki?
CIS Polska - mgr inż. Mirosław Pułyk
1/1/2019 2:24 PM Cloud Services Dashboard Monitoruj subskrypcje chmurowe Twoich Klientów w jednym miejscu Ostatnia aktualizacja © 2014 Microsoft.
Delivery from TATO Pharma
How to promote non violent parenting through positive parenting programmes - thougths from Poland Ewa Jarosz, Renata Szredzińska Tallin, 18 April 2018.
zl
1) What is Linux 2) Founder and mascot of linux 3) Why Torvalds created linux ? 4) System advantages and disadvantages 5) Linux distributions 6) Basic.
Cover page Change background image by right-clicking → Edit background Picture fill → From file First move the gradient mask by activating it (clicking.
Zapis prezentacji:

© Check Point Software Technologies Ltd. All rights reserved. Proprietary and confidential. Check Point Services

2 © Check Point Software Technologies Ltd. All rights reserved. Proprietary and confidential. Check Point Services  Najbardziej aktualne poprawki pierwszeństwa bezpieczeństwa  Aktualizacje w czasie rzeczywistym  Globalny zespół bezpieczeństwa dla badań i reakcji 24h x 7d SmartDefense Services Enterprise Support  Kompleksowa ochrona dla wszystkich produktów  Dostęp do krytycznych poprawek, update’ów czy nowych funkcji  Nielimitowane, ogólnoświatowe, działające 24hx7d wsparcie Point certyfikowanych inżynierów  Oferta usług dostosowanych do unikatowych potrzeb Klienta  Maksymalizacja wartości dodanych  Zapewnienia sukcesu dla dużych lub złożonych projektów Professional Services  Dostępność uznanych certyfikaty i umiejętności  Zwiększenie wydajność i produktywność,  Obniżenie całkowitego kosztu użytkowania Training and Certification

3 © Check Point Software Technologies Ltd. All rights reserved. Proprietary and confidential. Technical Support Services Enterprise Premium Support Enterprise Standard Support Warranty Hardware free from defects Hot fixes, major upgrades & enhancements, unlimited phone, , and web support with business day, 4 hour response from our certified security experts. All the benefits of Enterprise Standard Support plus real-time, 24x7 support and 30 minute response to deliver true mission-critical support for your business. Enterprise Diamond Support Extends Enterprise Premium Support with a direct, personalized and proactive support partnership between you and Check Point.

4 © Check Point Software Technologies Ltd. All rights reserved. Proprietary and confidential. Opcje wsparcia technicznego

5 © Check Point Software Technologies Ltd. All rights reserved. Proprietary and confidential. Partnerzy Partnerzy CCSP – Check Point Certified Colaborative Support Provider, Partnerzy non-CCSP, Certyfikacja supprtowa jest niezależna od stopnia partnerskiego, Dystrybutorzy mają status CCSP,

6 © Check Point Software Technologies Ltd. All rights reserved. Proprietary and confidential. Koszty CES Koszty wsparcia dla licencji SW:

7 © Check Point Software Technologies Ltd. All rights reserved. Proprietary and confidential. Koszty CES Koszty wsparcia dla urządzeń appliance:

8 © Check Point Software Technologies Ltd. All rights reserved. Proprietary and confidential. Koszty CES Klasyfikacja urządzeń appliance:

© Check Point Software Technologies Ltd. All rights reserved. Proprietary and confidential. Check Point – CES to nie wszystko

10 © Check Point Software Technologies Ltd. All rights reserved. Proprietary and confidential. Dedykowane wsparcie techniczne Number indywidualny dla dostępu bezpośredniego Numer ogólny Number „ekskluzywny” dla obsługi priorytetowej Enterprise Premium Support Premium Support Team Senior Support Engineers Designated Support Engineer Expert Support Team Most Experienced, Senior Engineers Enterprise Standard Support Standard Support Teams Check Point Support Engineers  Mniej osób po drodze oznacza większą wydajność  Zapytania otwierane są przez najbardziej odpowiednich inżynierów dla szybszej odpowiedzi Escalation Desk Sr. Engineers, Certified Technicians, Security Lab Backline Engineering Programmers, Engineers, QA  Ukierunkowane na jakość obsługi Klienta

11 © Check Point Software Technologies Ltd. All rights reserved. Proprietary and confidential. Spersonalizowane wsparcie - DIAMOND Wsparcie techniczne klasy Diamond Konsultacje telefoniczne od 2 do 6 czterogodzinnych bloków Asysta on-site od 4 do 10 Miesięczny lub kwartalny telefoniczny przegląd zadań Roczne spotkania typu “Meet the Experts” dla 3 do 6 ludzi Dostęp do SecureKnowledge na poziomie Expert Unikalny numer do pomocy technicznej Dedykowany inżynier (Senior Technical Support Engineer)  Proaktywna analiza, konsultacje i rekomendacje  Potwierdzone terminy i zasoby dla wsparcia na miejscu instalacji  Asysta ad-hoc dla nowych projektów oraz inicjatyw

12 © Check Point Software Technologies Ltd. All rights reserved. Proprietary and confidential. DIAMOND - detale Diamond-1Diamond-2Diamond-3Regular Support Products Install base >1M$500K$ - 1M$Up to 500K$ Designated Support Engineer √√√X Direct Phone Access √√√X Weekly calls to manage all issues √√√X SLA (availability, response) 7x24; 30min 7x24; 4H HF to HFA High Priority Per need Appliance RMA Determination* By Customer By TAC Access to SecureKnowledge, our comprehensive knowledgebase Expert Level Advanced Level Phone Consultation (half days) 642X On-site consultation days** 1074X Quarterly Service Review √√√X Annual "Meet the Experts" Meeting in Check Point HQ √√√X Diamond PLUS Additional on-site days Total on-site days Additional off-site days Total days

13 © Check Point Software Technologies Ltd. All rights reserved. Proprietary and confidential. Diamond Support - ceny Program NameInstall Base Value Part Number CAT Support List Price Additional Phone consultation (0.5 day) CPTS-PRO-SPRT- 4HR Additional Onsite Consulting (1 day) CPTS-PRO-CON- DAILY Diamond III < $500,000 CPES-SS- DIAMOND 3 $50,000 $700$2,250 Diamond III PLUS CPES-SS- DIAMOND 3 PLUS $100,000 Diamond II $500,001 - $1 million CPES-SS- DIAMOND 2 $75,000 $700$2,100 Diamond II PLUS CPES-SS- DIAMOND 2 PLUS $150,000 Diamond I $ 1 million and above CPES-SS- DIAMOND 1 $100,000 $700$2,000 Diamond I PLUS CPES-SS- DIAMOND 1 PLUS $200,000

14 © Check Point Software Technologies Ltd. All rights reserved. Proprietary and confidential. TAM (Technical Account Management)  Rozszerzone, proaktywne zarządzanie kontem –Dedykowany konsultant, cykliczne raporty, opieka bezpośrednia  Asysta w zakresie działalności operacyjnej –Przegląd stanu zaawansowania projektów i ich walidacja  Przegląd zmian operacyjnych –Pomoc w zakresie wprowadzanych zmian  Przygotowania i przeprowadzenie testów –Asysta i pomoc w tworzeniu topologii i metodologii  Support Planning –Przegląd działań serwisowych, rekomendacje w zakresie zmian i uaktualnień  Asysta w diagnostyce i rozwiązywaniu problemów

15 © Check Point Software Technologies Ltd. All rights reserved. Proprietary and confidential. TAM - ceny Advanced TAM (Technical Account Management) - EMEA Advanced Technical Account Management* Annual service by a regionally based designated consultant. Includes up to 40 days off-site and 5 days on-site. Please visit the Advanced TAM page for detailsAdvanced TAM CPTS- PRO- ATAM-EU 5 Days + 40 off- site €60,000 Additional on-site TAM days 25 additional consulting days for Advanced TAM accounts only (up to 15 days can be used on- site, TE included) CPTS- PRO-ADD- ATAM-EU 15 Days + 10 off- site €25,000 Note: Diamond customers can enjoy the Advanced TAM benefits with the new Diamond PLUS offering Diamond PLUS

16 © Check Point Software Technologies Ltd. All rights reserved. Proprietary and confidential. Wsparcie on-site i migracje On Site Engineering- EMEA On-Site Engineering - Daily ConsultingCPTS-PRO-CON- DAILY-EU Per Day€2,000 Urgent On-Site Engineering - Daily Consulting CPTS-PRO-EFI-EUPer Day€2,800 Senior Expert ConsultantCPTS-PRO-EXP-DAILY- EU Per Day€2,800 Project Management - EMEA A Project Manager will be engaged and assist with building and monitoring a project plan, tasks, risks, resources, dependencies and progress CPTS-PRO-PJM-EUPer Day€2,500 Check Point Migration Assistance - EMEA Migration Assistance Service for up to two (2) devices CPTS-PRO-MIG-EUN/A€12,000 Supplemental days on site up to two (2) days CPTS-PRO-MIG-2- ADD-EU Per 2 Days€3,000 For each additional device CPTS-PRO-MIG- DEV-ADD-EU N/A€2,000

17 © Check Point Software Technologies Ltd. All rights reserved. Proprietary and confidential. Jump Start Jump Start/ Upgrade Packages 2 Days Jump Start Endpoint Full Disk Encryption Under 500 seats CPTS-PRO-2D-JS- EU 2 Days€4,000 3 Days Jump Start Endpoint Full Disk Encryption Under 1000 seats CPTS-PRO-3D-JS- EU 3 Days€6,000 4 Days Jump Start Endpoint Full Disk Encryption Legacy Upgrade CPTS-PRO-4D-JS- EU 4 Days€8,000 5 Days Jump Start package to be used with the following products: Provider-1, VSX, VSX/Crossbeam, GX, FW-1/VPN-1, Endpoint Security (Secure Access, Full Disk Encryption, Media Encryption, Total Security) Under 5000 seats CPTS-PRO-5D-JS- EU 5 Days€8,000

18 © Check Point Software Technologies Ltd. All rights reserved. Proprietary and confidential. SmartUse Check Point Deployment Analysis - EMEA Check Point SmartUse Service for 1 SmartCenter/CMA- Year 1 Promotional Price CPTS-SUSE-1-EU1 report€4,000 Check Point SmartUse Service for 1 SmartCenter/CMA- Year 1 Promotional Price CPTS-SUSE-4-EU4 reports to be used in 1 year €8,000

19 © Check Point Software Technologies Ltd. All rights reserved. Proprietary and confidential. Dodatkowe usługi …. Additional Consulting Services Security Assessment On-site consultation - reviewing main firewall component configuration, provide complete analysis, and make appropriate recommendations for improvement CPTS-PRO- SHC-EU 3 Days€6,000 Phone Consulting Half day Phone Consulting (Available as a post engagement service only) CPTS-PRO- SPRT-4HR-EU 0.5 day€650 Travel & Expenses Travel and Business Related Expenses (applies to all On-Site services) CPTS-PRO-TE- EU Actual

20 © Check Point Software Technologies Ltd. All rights reserved. Proprietary and confidential. Dedykowane zasoby on-site Dedicated On-Site Resource - EMEA Professional Service Engineer on monthly basis CPTS-PRO-CON- MNTH-EU Per Month€24,000 Professional Service Engineer on yearly basis CPTS-PRO-CON- YEAR-EU Per YearCall for quote Professional Service Engineer for a customer defined period of time CPTS-PRO-CON- LTCST-EU CustomCall for quote

21 © Check Point Software Technologies Ltd. All rights reserved. Proprietary and confidential. Resources  Check Point Web – – – –  Worldwide Technical Assistance –Americas –International  Security Expert Technical Newsletter –  Release Notifications –

22 © Check Point Software Technologies Ltd. All rights reserved. Proprietary and confidential. Dziękuję ! Emilii Plater Warszawa, Polska Tel. : Web : Piotr Stępniak Channel Manager Emilii Plater Warszawa, Polska Tel. : Web : Krzysiek Wójtowicz Sales Manager

23 © Check Point Software Technologies Ltd. All rights reserved. Proprietary and confidential. Dziękuję ! Emilii Plater Warszawa, Polska Tel. : Web : Krzysiek Wójtowicz Sales Manager