Konkurs fizyczny. POMIARY Tutaj dodaj pierwszy punktor Tutaj dodaj drugi punktor Tutaj dodaj trzeci punktor NRt (s)z = s (cm)Kąt(alfa) 1.0,5212865 2.0,4513665.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
1. Praca 2.Moc 3.Energia 4.Wzory 5.Przykładowe zadanie
Advertisements

Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane na łamach Portalu
Projekt edukacyjny Badanie Mieni Grupa fizyczno - matematyczna.
Obliczenia Geodezyjne Na Płaszczyźnie Adam Łyszkowicz
Informacja tekstowa o restauracji + jakieś zdjęcia (fck) Baner ze zdjęciem lub zmieniającymi sie zdjęciami. O Nas Menu Galeria Kontakt Dojazd Logo, nazwa.
Metody Symulacyjne w Telekomunikacji (MEST) Wykład 6/7: Analiza statystyczna wyników symulacyjnych  Dr inż. Halina Tarasiuk
Część eksperymentalna konkursu:
W projekcie brało udział 8 uczniów klasy II D: Michał Bronisz, Karol Czajkowski, Karol Małecki, Piotr Mazur, Mateusz Różycki, Kamil Szałacha, Przemysław.
Ciąg liczbowy Ciąg arytmetyczny Ciąg geometryczny
N IEPEWNOŚĆ POMIAROWA Projekt wykonała: Monika WALA ZIP 31 END.
Obliczanie gęstości wody
Rozwiązywanie zadań tekstowych za pomocą równań.
Potęgowanie liczb całkowitych Dalej opracowała: Edyta Kaczmarek
Trójkąty Co to jest? Jakie ma własności i wzory?
Kości zostały rzucone…
Algorytmika Iteracje autor: Tadeusz Lachawiec.
Wyznaczanie liczby  Przygotowali i przeprowadzili uczniowie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 3 w Wodzisławiu Śląskim.
Potęgowanie i pierwiastkowanie
Planujemy renowację muru szkolnego
Statystyka matematyczna czyli rozmowa o znaczeniu liczb Jan Bołtuć Piotr Pastusiak Wykorzystano materiały z:
PROJEKT PRZYGOTOWANY PRZEZ CZŁONKÓW KOŁA MATEMATYCZNEGO POD KIERUNKIEM PANI MILENY MAKOWSKIEJ.
Wykonała grupa uczniów koła fizycznego „Fizykomania” z Gimnazjum nr 8 w Łodzi Czy zawartość CO 2 w napoju C-C wpływa na ocieplenie naszego klimatu? Konkurs.
„Ile lat ma Guś”.
Nr w dzienniku Wzrost w cm Tablica.
Autorzy pracy: Michał Lemański Michał Rozmarynowski I Liceum Ogólnokształcące im. Tadeusza Kościuszki w Wieluniu Pomiar przyspieszenia ziemskiego przy.
Średnia arytmetyczna, mediana, modalna. Opracowanie: Beata Szabat.
Gimnazjum Publiczne im. Mikołaja Kopernika w Ziębicach Rok szkolny 2010/2011.
Obliczanie wartości liczbowych wyrażeń algebraicznych.
Wakacje z Miejską Biblioteką Publiczną w Ząbkach Miejska Biblioteka Publiczna w Ząbkach serdecznie zaprasza wszystkie dzieci w wieku 5-9 lat do wspólnych.
Niepewności pomiarów. Błąd pomiaru - różnica między wynikiem pomiaru a wartością mierzonej wielkości fizycznej. Bywa też nazywany błędem bezwzględnym.
Układ Tytuł Podtytuł.
Fizyka Da Się Lubić-Ważę Pierze
Waga mierząca masę piórka:
Konkurs z fizyki „Fizyka da się lubić”
przyspieszenia ziemskiego.
Układ Tytuł Podtytuł.
Układ Tytuł Podtytuł.
POMIAR PRZYSPIESZENIA ZIEMSKIEGO PRZY POMOCY PIŁECZKI TENISOWEJ
Układ Tytuł Podtytuł.
Układ Tytuł Podtytuł.
Układ Slajd tytułowy Podtytuł.
Podtytuł Układ Tytuł.
Układ Tytuł Podtytuł.
Happening: ,,Tarcza zwycięskiej szkoły”
Wyniki klasyfikacji śródrocznej
Układ Tytuł podtytuł.
Układ Tytuł Podtytuł.
Układ Slajd tytułowy Podtytuł.
Układ Tytuł podtytuł.
Układ Tytuł Podtytuł.
Układ Tytuł Podtytuł.
Układ Tytuł z obrazem Podtytuł
Układ Tytuł Podtytuł.
Układ Tytuł Podtytuł.
Podtytuł Układ Tytuł.
364.Jednorodny, cienki pręt o długości h=1m, wisi swobodnie na poziomej osi przechodzącej przez jego koniec. Jaką początkową prędkość kątową należy mu.
Układ Tytuł Podtytuł.
Układ Tytuł Podtytuł.
Układ Tytuł Podtytuł.
Układ Tytuł Podtytuł.
Układ Tytuł Podtytuł.
Układ Tytuł Podtytuł.
Układ Tytuł Podtytuł.
Układ Tytuł Podtytuł.
Układ Tytuł Podtytuł.
Układ Tytuł z obrazem Podtytuł.
Układ Tytuł Podtytuł.
Układ Tytuł z obrazem Podtytuł
Układ Tytuł Podtytuł.
Układ Tytuł z obrazami Podtytuł
Zapis prezentacji:

Konkurs fizyczny

POMIARY Tutaj dodaj pierwszy punktor Tutaj dodaj drugi punktor Tutaj dodaj trzeci punktor NRt (s)z = s (cm)Kąt(alfa) 1.0, , , , , , , , , ,

ŚREDNIA ARYTMETYCZNA=> T=0,504;Z=123,1; KĄT(ALFA)=67,1 *H=149CM=1,49M

*„F” RZUTU NIEZNANA *NIEPEWNOŚĆ POMIARU WYNOSI : +/-1 Grupa 1Grupa 1 Grupa 2Grupa 2 Klasa 1Klasa Klasa 2Klasa Klasa 3Klasa

WSTĘP DO OBLICZEŃ  DANE I SZUKANE => H=1,49M T=0,504SG=?

I.PIERWSZY WZÓR: 2H/T*T=G G=2*1,49M/0,504S*0,504S G=2,98M/0,254(S*S)=>W PRZBLIŻENIU WYNOSI TO =>11M/S*S I.DRUGI WZÓR : G=(SIN*ALFA/COS*ALFA)*(Z/T*T) SIN*ALFA/COS*ALFA=2,4 G=2,4 *(123,1/0,504*O,504) => W PRZYBLIŻENIU JEST TO RÓWNE =>11M/S*S

ZDJĘCIA URZĄDZENIA, Z KTÓREGOKORZYSTALIŚMY (KATAPULTA) I JAK TO ROBILIŚMY

NASZA PRACA NAD WYNIKIEM

A OTO MY (ci którzy to wykonali): WIKTORIA ROMANOWSKA (15 LAT, 2A GIM.) OLIWIA KACZMAREK (15 LAT, 2A GIM.)

Dalsza nasza część OSKAR KACZMAREK (15 LAT, 2A GIM.) PATRYK KOCIOŁ (15LAT, 2A GIM.)

Koniec