Prezentacja na temat: "WARSZTATY W PYRGOS/GRECJA 3 PAŹDZIERNIK 2015 (SOBOTA)- - 9 PAŹDZIERNIK 2015 (PIĄTEK)"— Zapis prezentacji:

1 WARSZTATY W PYRGOS/GRECJA 3 PAŹDZIERNIK 2015 (SOBOTA)- - 9 PAŹDZIERNIK 2015 (PIĄTEK)

2 UCZESTNICY:  UCZNIOWIE:  - KINGA KUTA 6A  - ALEKSANDRA KUŹMICKA 5A  - SZYMON ŁAWRYNOWICZ 5B  FILIP MATUSEWICZ 6A  OPIEKUNOWIE:  MAŁGORZATA CIOCH  URSZULA WRÓBLEWSKA UCZESTNICY MIĘDZYNARODOWEGO SPOTKANIA: HANNA BASZYŃSKA HANNA KURDZIEKO

3 SOBOTA 3.10.2015 W Atenach wylądowaliśmy późnym wieczorem, do hostelu dotarliśmy ok. godz.23.30.

4 NIEDZIELA 4.10.2015 PO SKROMNYM ŚNIADANIU W HOSTELU ELITE ZWIEDZALIŚMY OKOLICE. PRZEWODNIKAMI BYLI NAUCZYCIELE ZE SZKOŁY PODSTAWOWEJ Z ATEN, KTÓRZY NIE SĄ SZKOŁĄ PARTNERSKĄ W NASZYM PROJEKCIE, JEDNAK ZACHWYCENI WIEDZĄ I UMIEJĘTNOŚCIAMI JĘZYKOWYMI NASZYCH UCZNIÓW, WYRAZILI CHĘĆ PRZYSTĄPIENIA Z NASZĄ SZKOŁĄ DO KOLEJNEGO PROJEKTU ERASMUS. O GODZ. 17.00 UDALIŚMY SIĘ W 4 GODZINNA PODRÓŻ AUTOBUSEM DO PYRGOS. NA DWORCU SPOTKALIŚMY SIĘ Z RODZINAMI, KTÓRE GOŚCIŁY NASZYCH UCZNIÓW.

5 WARSZTATY 5.10.2015 poniedziałek  9.15 Powitanie na boisku szkolnym - Prezentacja delegacji  10.00 Ceremonia powitalna w auli  Prezentacja „greckich wartości projektowych” występ klas 3 i 4, śpiew - 6 klasa  11.30 - 11.45 Przerwa  11.45 -12.30 Tradycyjny grecki taniec, spacer wokół szkoły - zwiedzanie winnicy w szkole  12.35 - 13.00 krótkie spotkanie - zabawy integracyjne,  13.00 Obiad w szkolnej stołówce - posiłek przygotowany przez rodziców i nauczycieli  Uczniowie czas z rodzina/nauczyciele spotkanie międzynarodowe- prezentacja zrealizowanych zadań

7 6.10.2015 wtorek Odbyliśmy wizytę w winnicy Merkouri Winery. Przewodnik zdradził wszystkim tajniki wyrobu tradycyjnego wina greckiego. Popołudnie i wieczór uczniowie spędzili z rodzinami a nauczyciele uczestniczyli w warsztatach „Cyfrowe opowiadania”, które prowadziła Pani Marianthi Kotadaki. Następnie zostaliśmy podzieleni przez organizatorów na grupy i tworzenie cyfrowe opowiadania o projekcie VASE.

8 7.10.2015 środa Cały dzień spędziliśmy na wycieczce w muzeum archeologicznym w Olimpii gdzie pojechaliśmy pociągiem. Późnym popołudniem podczas spotkania międzynarodowego nauczycieli prezentowaliśmy efekty pracy dnia poprzedniego, czyli „Cyfrowe opowiadania”.

9 8.10.2015 czwartek Od rana w szkole obserwowaliśmy działania naszych uczniów, którzy poznawali sposoby produkcji octu balsamicznego, projektowali i produkowali etykiety oraz ulotki reklamowe produktu. Podczas spotkania nauczycieli wyznaczyliśmy działania na kolejny okres realizacji projektu dla każdej szkoły partnerskiej. Przedstawiliśmy również plan wizyty i warsztatów w Polsce. Po południu odbyło się uroczyste pożegnanie na boisku szkolnym. Wieczorem uczestniczyliśmy w kolacji pożegnalnej z nauczycielami i rodzicami uczniów.

12 9.10.2015 piątek DROGA POWROTNA Rano pożegnaliśmy się ze szkołą i rodzinami goszczącymi uczniów a następnie ze słoneczną Grecją. Tuż przed północą zmęczeni ale bardzo szczęśliwi i pełni wrażeń dotarliśmy do Olsztyna.

Pobierz ppt "WARSZTATY W PYRGOS/GRECJA 3 PAŹDZIERNIK 2015 (SOBOTA)- - 9 PAŹDZIERNIK 2015 (PIĄTEK)"