Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

NAZWA: „Dopalacze – śmierć na życzenie” CEL KAMPANII: uzmysłowienie młodym ludziom o zagrożeniu związanym z zażywaniem środków psychoaktywnych, tzw. dopalaczy.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "NAZWA: „Dopalacze – śmierć na życzenie” CEL KAMPANII: uzmysłowienie młodym ludziom o zagrożeniu związanym z zażywaniem środków psychoaktywnych, tzw. dopalaczy."— Zapis prezentacji:

1

2 NAZWA: „Dopalacze – śmierć na życzenie” CEL KAMPANII: uzmysłowienie młodym ludziom o zagrożeniu związanym z zażywaniem środków psychoaktywnych, tzw. dopalaczy. GRUPA DOCELOWA: Młodzież w wieku 14 – 21 lat.

3 WITAJCIE DOPALACZE...

4

5 ŻEGNAJ ŻYCIE...

6

7

8 Działanie dopalaczy często jest lekceważone, zwłaszcza przez młodych ludzi.

9 Zażywając je, często nie mają świadomości, jak bardzo mogą być szkodliwe i niebezpieczne dla zdrowia, psychiki i życia.

10

11 DOPALACZE ŚMIERĆ NA ŻYCZENIE

12


Pobierz ppt "NAZWA: „Dopalacze – śmierć na życzenie” CEL KAMPANII: uzmysłowienie młodym ludziom o zagrożeniu związanym z zażywaniem środków psychoaktywnych, tzw. dopalaczy."

Podobne prezentacje


Reklamy Google