Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

1 CZY FIRMA KREISEL JEST INNOWACYJNA? INNOWACYJNOŚĆ W CELU OSIĄGNIĘCIA SUKCESU.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "1 CZY FIRMA KREISEL JEST INNOWACYJNA? INNOWACYJNOŚĆ W CELU OSIĄGNIĘCIA SUKCESU."— Zapis prezentacji:

1 1 CZY FIRMA KREISEL JEST INNOWACYJNA? INNOWACYJNOŚĆ W CELU OSIĄGNIĘCIA SUKCESU

2 2 PLAN PREZENTACJI: 1.Innowacja inaczej - reguły branży?: 2.Kluczowe elementy działania firmy Kreisel: Produkt - jakość Sprzedaż - serwis Marka - emocje 3.Synergia a zaangażowanie jednostki, zespołu, firmy …

3 3 INNOWACJA INACZEJ - REGUŁY BRANŻY?: 1.Branża typowa B2B, (produkt jako „surowiec”) 2.Olbrzymia konkurencyjność producentów, (blisko 100) 3.Ograniczenia technologiczne, (normy budowlane) 4.Kreatywność jako klucz sukcesu, (przewaga rynkowa)

4 4 KREATYWNOŚĆ JAKO KLUCZ SUKCESU: Firma stawia na każdego i na wszystkich (decentralizacja) Filozofia KAIZEN (odwrotnym pojęciem od innowacji) Wyzwolenie kreatywności i zaangażowania (atmosfera)

5 5 WYZWOLENIE KREATYWNOŚCI I ZAANGAŻOWANIA: 1.Praca indywidualna 2.Działania zespołowe (komunikacja) 3.Synergia doświadczeń 4.Rynek stawia warunki … Złoty Laur raportu TeleInfo 100, dla najlepiej zinformatyzowanego przedsiębiorstwa w kategorii przemysł budowlany

6 6 RYNEK STAWIA WARUNKI … : 1.Produkt – nowe technologie (technologie nano) 2.Sprzedaż – serwis rynku (klient nasz pan) 3.Marka – marketing emocjonalny (monolog czy dialog)

7 7 PRODUKT – NOWE TECHNOLOGIE: 1.Laboratoria, technologia, doświadczenie 2.Czynnik twórczy - pro sprzedażowy 3.Konkurencja jest i będzie

8 8 SPRZEDAŻ – SERWIS RYNKU: 1.Serwis rynku 2.Obserwacja rynku i wnioski 3.Kreatywne koncepcje i działanie

9 9 MARKA – MARKETING EMOCJONALNY: 1.Sponsoring sportowy (emocje) praktycznie wszystkie dyscypliny sportowe przez 12 lat reprezentacja Polski Piłki Nożnej od 2000 r Lech Kreisel jeden z pierwszych sponsorów Członek klubu PKOL 2.Elementy reklamy w terenie (oryginalność) 3.Elastyczne działania rynkowe (promocje)

10 10 FIRMA REALIZUJE CELE PORZEZ INNOWACYJNOŚĆ ZARZĄDZANIA: 1.Zaufanie potencjałowi i doświadczeniu ludzi 2.Orientację na klienta i serwis produktu 3.Elastyczne dostosowanie do reguł rynku

11 11 PONADTO FIRMA NALEŻY DO HOLDINGU FIXIT: 1.Synergia doświadczenia (współpraca) 2.Grupy twórcze („świeża myśl”) 3.Innowacja (rynki wschodnie) cdn.

12 12 Buduj z nami – dla Ciebie gramy Dziękuję za uwagę


Pobierz ppt "1 CZY FIRMA KREISEL JEST INNOWACYJNA? INNOWACYJNOŚĆ W CELU OSIĄGNIĘCIA SUKCESU."

Podobne prezentacje


Reklamy Google