Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

California Cooperative Bank Jakub Bielecki. California Cooperative Bank Plan prezentacji  1. Przedstawienie problemu  2. Założenia modelu  3. Wyniki.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "California Cooperative Bank Jakub Bielecki. California Cooperative Bank Plan prezentacji  1. Przedstawienie problemu  2. Założenia modelu  3. Wyniki."— Zapis prezentacji:

1 California Cooperative Bank Jakub Bielecki

2 California Cooperative Bank Plan prezentacji  1. Przedstawienie problemu  2. Założenia modelu  3. Wyniki symulacji  4. Analiza wrażliwości  5. Wnioski

3 California Cooperative Bank Opis problemu  Bank chce stawić czoła standardom osiągniętym przez konkurencję,  W tym celu musi on skrócić czas oczekiwania klientów na obsługę.

4 California Cooperative Bank Opis problemu Tworzenie się kolejek:

5 California Cooperative Bank Opis problemu  Ile okienek kasowych i stanowisk menedżerskich powinno być dostępnych by Bank Kalifornijski sprostał wyzwaniu rzuconemu przez konkurencję?

6 California Cooperative Bank Założenia modelu  Założenia dotyczące rozkładów czasu obsługi oraz rozkładu odstępów między zgłoszeniami klientów sformułowano na podstawie obserwacji pracowników.

7 California Cooperative Bank Założenia modelu Ponadto przyjęto, iż: Ponadto przyjęto, iż:  klienci, którzy przybyli do banku przed jego zamknięciem zostaną obsłużeni nawet jeśli przedłuży to pracę kasy ponad 8 godzin  jeśli w chwili przybycia klienta więcej niż jedna kasa jest wolna, wybiera on tę, która dłużej pozostaje „bezczynna”

8 California Cooperative Bank Wyniki symulacji  Dla ośmiu okienek kasowych średni czas oczekiwania klienta wyniósł 57 sekund!!! 73 % klientów czekało krócej niż półtorej minuty.  Trzy stanowiska menedżerskie gwarantują średni czas oczekiwania na poziomie półtorej minuty, zaś 86 % klientów czeka krócej niż 5 minut.

9 California Cooperative Bank Analiza wrażliwości 5 kas 6 kas 7 kas 8 kas 9 kas średni czas odch. stand krócej niż 90 sekund 2 % 8 % 24 % 73 % 94 % Okienka kasowe

10 California Cooperative Bank Analiza wrażliwości  Podjęto próbę zwiększenia efektywności pracy menedżerów poprzez wprowadzenie tzw. kasy szybkiej obsługi. Stanowiska menedżerskie

11 California Cooperative Bank Wnioski  Bank Kalifornijski powinien dysponować ośmioma okienkami kasowymi oraz trzema stanowiskami menedżerskimi jeśli zamierza sprostać wyzwaniom rzuconym przez konkurencję.


Pobierz ppt "California Cooperative Bank Jakub Bielecki. California Cooperative Bank Plan prezentacji  1. Przedstawienie problemu  2. Założenia modelu  3. Wyniki."

Podobne prezentacje


Reklamy Google