Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Producent galanterii skórzanej

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Producent galanterii skórzanej"— Zapis prezentacji:

1 Producent galanterii skórzanej

2 Charakterystyka grup docelowych
Kobiety w wieku 18 – 25 lat. Mieszkające w mieście o liczbie powyżej 100 tys. mieszkańców. Pochodzące z dobrze usytuowanych rodzin. Kobiety w wieku lat. Mieszkające w mieście o liczbie powyżej 100 tys. mieszkańców. ZARABIAJĄCE POWYŻEJ ŚREDNIEJ KRAJOWEJ. MĘŻCZYŹNI W WIEKU LAT. Mieszkający w mieście o liczbie powyżej 100 tys. Mieszkańców. Prowadzący często własną działalność gospodarczą.

3 Charakterystyka potrzeb każdej z wybranych grup
1 grupa - zainteresowanie modą, chęć wyróżnienia się. 2 GRUPA – ZAINTERESOWANIE MODĄ, PRZYWIĄZYWANIE DUŻEJ WAGI DO WYGLĄDU I DOBREJ PREZENTACJI SIEBIE ( np. bizneswoman) 3 grupa – chęć dobrej prezentacji siebie, dbałość o detale w ubiorze

4 Cechy produktów reklamowych dla każdej grupy
WYSOKA JAKOŚĆ PRODUKTU Perfekcyjne WYKONANIE PODĄŻANIE ZA TRENDAMI MODY Wygoda w użyciu Wydajność

5 Dobór mediów reklamowych
1 grupa – czasopisma, INTERNET, outdoor, 2 grupa – czasopisma, direct mail, outdoor, 3 grupa - czasopisma, direct mail, outdoor,

6 Środki reklamowe 1 grupa – czasopisma dla kobiet lub o modzie, , citylight, diapazon, billboard, 2 grupa – czasopisma dla kobiet lub o modzie, , poczta/doręczyciele, billboard, 3 grupa – czasopisma dla mężczyzn , , poczta/doręczyciele, billboard,

7 Źródła Internet Robert nowacki „reklama”

8 zoSIA GILARSKA KONRAD MAŁACHOWSKI 2 TOR
KONIEC


Pobierz ppt "Producent galanterii skórzanej"

Podobne prezentacje


Reklamy Google