Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Piotr Kamiński Prezes Zarządu Bank Pocztowy S.A. BANK NA POCZCIE.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Piotr Kamiński Prezes Zarządu Bank Pocztowy S.A. BANK NA POCZCIE."— Zapis prezentacji:

1 Piotr Kamiński Prezes Zarządu Bank Pocztowy S.A. BANK NA POCZCIE

2 Nasza Misja: „Uczynienie usług finansowych dostępnych i przystępnych dla każdego Polaka” Oferta dostępna dla każdego Klienta, w każdym miejscu w Polsce Prosta, dostępna sieć sprzedaży Atrakcyjna cenowo, prosta oferta Nowoczesne kanały dostępu (Internet, mobile) Nowy wizerunek Poczty Polskiej, jako specjalisty usług finansowych

3 Multikanałowość dostępu do oferty Stanowiska Finansowe w urzędach pocztowych 1600 produkty podstawowe Bankowość Mobilna k samoobsługa Sieć własna Banku Pocztowego 57 produkty zaawansowane Pocztowy24.pl i SKLEP lokat:

4 Polski model Bankowości Pocztowej Produkty Strategia zarządzania siecią sprzedaży Tworzenie sieci punktów sprzedaży na bazie pracowników Poczty Wsparcie sprzedaży Operacyjne zarządzanie sprzedażą Certyfikowani sprzedawcy w Urzędach Pocztowych Wydzielone stanowiska finansowe Umowa o dystrybucji „Detal”

5 Projekt Detal ≈ Stanowiska finansowe: Niskokosztowe Dostępne z ulicy Kompetentna obsługa Technologia online Wyraźna identyfikacja Banku Pocztowego

6 Okresy zakończone Okresy trwające lub przyszłe Liczba Stanowisk Finansowych

7 Szkolenia pracowników Poczty w 2008 Liczba certyfikowanych pracowników PP – osób Łączna liczba przeszkolonych pracowników Poczty

8 13 MUF OR 72 MUF ORJ 2 RDM 13 MBP Struktura terenowa wsparcia sprzedaży Menadżer Bankowy (15 MBP): zarządzanie sprzedażą w UP Pocztowy Menadżer Usług Finansowych (85 MUF): sprzedaż Zespół Trenerów Bankowych: przekazywanie wiedzy Cel: zwiększenie efektywności

9 Wzrost sprzedaży na Stanowiskach Finansowych

10 Czynniki sukcesu dla Bankowości Pocztowej Produkty i procedury związane ze sprzedażą na Poczcie muszą być PROSTE Ciągłe doszkalania, coaching i nadzorowanie sieci sprzedaży – to istotne dla sprzedaży czynniki Dobry system motywacyjny dla sprzedawców to sposób na budowanie trwałych związków z pracownikami Korzystanie z alternatywnych kanałów dystrybucji jest koniecznością

11 Inowacje Produktowe - Lokaty Sportowe Lokata Polska Mistrzem! absolutna nowość na polskim rynku gwarancja zysku + premia za wyniki reprezentacji Polski na ME w piłce nożnej produkt, który wprowadził Bank Pocztowy do świadomości tych klientów, którzy dotąd nie mieli z nami styczności Zadaniem tego produktu było przede wszystkim zrobienie pozytywnego szumu medialnego wokół Banku/Poczty i komunikacja, że…

12 Inowacje Produktowe – Lokata Polska Mistrzem! …polski i bezpieczny Bank Pocztowy może być jednocześnie niezwykle innowacyjny! a nowoczesne i nowatorskie produkty finansowe można znaleźć już w najbliższej placówce Poczty Celem nadrzędnym było wyrobienie na przyszłość u klientów nawyku sprawdzania także oferty Banku Pocztowego przy szukaniu atrakcyjnych produktów, nie tylko tych depozytowych

13 Inowacje Produktowe – Lokata Polskie Medale kolejna sportowa lokata strukturyzowana produkt jeszcze atrakcyjniejszy niż Polska Mistrzem!, podtrzymujący pozycję Pocztowego jako innowatora na rynku depozytów tym razem: gwarantowane 5% za 6 m-cy plus premia liczona na bazie liczby medali zdobytych przez Polaków na IO w Pekinie efekt: ponad dwukrotnie wyższa sprzedaż niż dla lokaty Polska Mistrzem! przy zdecydowanie niższym koszcie marketingowym (bez ATL!) produkt tak dobry, że pojawili się naśladowcy!

14 Inowacje w kanałach – iSklep z lokatami kolejna innowacja na polskim rynku możliwość zakładania przez internautów lokat bez wychodzenia z domu pod adresem klienci znajdą bardzo atrakcyjnie oprocentowane lokaty dostępne od ręki, dla każdegowww.lokaty-online.pl dotarcie do całkowicie nowego dla nas segmentu – klienta banków internetowych zaistnienie w świadomości osób, które dotąd o Pocztowym nigdy nie słyszały

15 Inowacje w kanałach – Jak w 3 min bez wychodzenia z domu założyć lokatę

16 Inowacje Produktowe – www. Lokaty-Online.pl Projekt sklepu online z lokatami znajduje się jeszcze we wczesnym stadium rozwoju, ale wiemy już że: nasze rozwiązanie spotkało się z aprobatą ekspertów i – co najważniejsze – klientów miesięcznie zakładamy tą drogą lokaty o wartości ponad 5 mln zł (przy prawie zerowym nakładzie na marketing) dynamika przyrostu salda rośnie z każdym miesiącem inne banki próbują nas naśladować lub chcą współpracować w ramach naszego sklepu

17 Dziękuję!


Pobierz ppt "Piotr Kamiński Prezes Zarządu Bank Pocztowy S.A. BANK NA POCZCIE."

Podobne prezentacje


Reklamy Google