Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

FAQ. Jeden numer - FAQ 2© 2013 T-Mobile Polska S.A. Wszystkie prawa zastrzeżone. Jeden Numer – jaki numer wybrać Numerem dostępowym w usłudze może być.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "FAQ. Jeden numer - FAQ 2© 2013 T-Mobile Polska S.A. Wszystkie prawa zastrzeżone. Jeden Numer – jaki numer wybrać Numerem dostępowym w usłudze może być."— Zapis prezentacji:

1 FAQ

2 Jeden numer - FAQ 2© 2013 T-Mobile Polska S.A. Wszystkie prawa zastrzeżone. Jeden Numer – jaki numer wybrać Numerem dostępowym w usłudze może być numer stacjonarny lub komórkowy. Może to być numer: a) Dowolny numer przeniesiony do T-Mobile od innego Operatora. b) Nowy numer z puli wolnych numerów T-Mobile  Numer komórkowy z zakresu od do ,  Numer stacjonarny z wybranej strefy numeracyjnej. Pełna lista numeracji we wszystkich Strefach numeracyjnych. SN = 12 Kraków XYZ SN = 13 Krosno XYZ SN = 14 Tarnów XYZ SN = 15 Tarnobrzeg XYZ SN = 16 Przemyśl XYZ SN = 17 Rzeszów XYZ SN = 18 Nowy Sącz XYZ SN = 22 Warszawa XYZ SN = 22 Warszawa XYZ SN = 23 Ciechanów XYZ SN = 24 Płock XYZ SN = 25 Siedlce XYZ SN = 29 Ostrołęka XYZ SN = 32 Katowice XYZ SN = 32 Katowice XYZ SN = 33 Bielsko-Biała XYZ SN = 34 Częstochowa XYZ SN = 41 Kielce XYZ SN = 42 Łódź XYZ SN = 43 Sieradz XYZ SN = 44 Piotrków Tryb XYZ SN = 46 Skierniewice XYZ SN = 48 Radom XYZ SN = 52 Bydgoszcz XYZ SN = 54 Włocławek XYZ SN = 55 Elbląg XYZ SN = 56 Toruń XYZ SN = 58 Gdańsk XYZ SN = 58 Gdańsk XYZ SN = 59 Słupsk XYZ SN = 61 Poznań XYZ SN = 61 Poznań XYZ SN = 62 Kalisz XYZ SN = 63 Konin XYZ SN = 65 Leszno XYZ SN = 67 Piła XYZ SN = 68 Zielona Góra XYZ SN = 71 Wrocław XYZ SN = 74 Wałbrzych XYZ SN = 75 Jelenia Góra XYZ SN = 76 Legnica XYZ SN = 77 Opole XYZ SN = 81 Lublin XYZ SN = 82 Chełm XYZ SN = 83 Biała Podlaska XYZ SN = 84 Zamość XYZ SN = 85 Białystok XYZ SN = 86 Łomża XYZ SN = 87 Suwałki XYZ SN = 89 Olsztyn XYZ SN = 91 Szczecin XYZ SN = 94 Koszalin XYZ SN = 95 Gorzów Wlkp XYZ

3 Jeden numer - FAQ 3© 2013 T-Mobile Polska S.A. Wszystkie prawa zastrzeżone. Jak przenieść numer od innego Operatora Przeniesienie numerów oparte jest o standardowy proces przeniesienia. Ważne jest tylko by w tym przypadku założyć sprawę przeniesienia numeru do XDA. Czyli np. FIX -> XDA Czy da się przenieść aktywny numer w usłudze T-Mobile Stacjonarny Numer Firmowy (VPN FMS) do Jednego Numeru ? Przeniesienie numeru z usługi Stacjonarny Numer Firmowy jest możliwe pod warunkiem, że klient wypowie usługę Stacjonarny Numer Firmowy i do wypowiedzenia dołączy umowę na Jeden Numer. Należy liczyć się z przerwą w działaniu numeru, która może potrwać nawet do 24h. Wynika to z potrzeby całkowitej dezaktywacji numeru VPN FMS i jego ponownej aktywacji w usłudze Jeden Numer. Czy da się przenieść aktywny w T-Mobile numer Komórkowy do Jednego Numeru ? Przeniesienie numeru z usługi abonamentowej jest możliwe pod warunkiem, że klient ma możliwość rozwiązania umowy abonamentowej (jest np. po terminie umowy) i do wypowiedzenia dołączy umowę na Jeden Numer. Należy liczyć się z przerwą w działaniu usługi, która może potrwać nawet do 24h. Wynika to z potrzeby całkowitej dezaktywacji numeru komórkowego i jego ponownej aktywacji w usłudze Jeden Numer. Na jakiej taryfie aktywowana jest usługa Jeden Numer ? Usługa aktywowana jest na jednej z taryf: Jeden Numer 100, Jeden Numer 150 lub Jeden Numer 200. W zależności od potrzeb klienta. Gdzie wysłać dokumenty do aktywacji usługi ? Dokumenty do aktywacji należy przesłać mailem na adres lub oryginały dokumentów pocztą na adres: T-Mobile Polska S.A. / ul. Marynarska 12 / Warszawa

4 Jeden numer - FAQ 4© 2013 T-Mobile Polska S.A. Wszystkie prawa zastrzeżone. Jak zacząć kiedy usługa jest już aktywna ? Po aktywacji usługi w systemie administrator klienta powinien skonfigurować ustawienia na stronie https://superinfo.t-mobile.plhttps://superinfo.t-mobile.pl Konfiguracja numeru aktywowanego w ofercie Jeden Numer dokonywana jest samodzielnie przez administratora klienta. Operator może żądać jednorazowej opłaty, wykazanej w cenniku Usługi, za konfigurację numeru dostępowego V-PABX w imieniu klienta i na życzenie klienta. Gdzie zgłosić problemy z usługą ? Problemy techniczne z usługą powinny być zgłaszane poprzez:  Portal Wsparcia Technicznego ( https://servicedesk.t-mobile.pl ) lub https://servicedesk.t-mobile.pl  Na numery telefonów: Problemy techniczne związane z działaniem usługi mogą być zgłaszane przez upoważnionego przedstawiciela Abonenta, wymienionego w załączniku "Super Info i V-PABX w ofercie Jeden Numer Konfiguracja usługi" jako Administrator. Klient posiada starą usługę VPABX. Czy może zmigrować do Jednego Numeru ? W przypadku Abonenta, który korzystał lub korzysta z wcześniejszej wersji usługi V-PABX aktywowanej na taryfie Linia Firmowa Stacjonarna i/lub Linia Firmowa Komórkowa, warunkiem aktywacji V-PABX w ofercie Jeden Numer na tym samym numerze dostępowym jest całkowita dezaktywacja wcześniejszej wersji usługi wraz z konfiguracją oraz dostarczenie umowy o aktywację usługi w ofercie Jeden Numer. Opłaty aktywacyjne i abonamentowe zostaną naliczone wg oferty Jeden Numer. Upusty aktywacyjne i abonamentowe uzyskane przez abonenta we wcześniejszej wersji VPABX nie zostaną przeniesione do oferty Jeden Numer. Klient posiada starą usługę VPABX i usługę Jeden Numer. Czy numery komórkowe pracowników mogą być jednocześnie użytkownikami w starym VPABX i w usłudze Jeden Numer ? Nie ma możliwości dołączenia numeru jako Użytkownika Wewnętrznego do VPABX aktywowanego w ofercie Jeden Numer będącego Użytkownikiem Wewnętrznym w starszej wersji usługi VPABX aktywowanej na taryfie Linia Firmowa Stacjonarna lub Linia Firmowa Komórkowa.


Pobierz ppt "FAQ. Jeden numer - FAQ 2© 2013 T-Mobile Polska S.A. Wszystkie prawa zastrzeżone. Jeden Numer – jaki numer wybrać Numerem dostępowym w usłudze może być."

Podobne prezentacje


Reklamy Google