Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Jeden Numer Zarządzanie komunikacją w firmie. Możliwość przeniesienia numeru od innego operatora lub z innej usługi Bezpłatne przekazywanie połączeń przychodzących.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Jeden Numer Zarządzanie komunikacją w firmie. Możliwość przeniesienia numeru od innego operatora lub z innej usługi Bezpłatne przekazywanie połączeń przychodzących."— Zapis prezentacji:

1 Jeden Numer Zarządzanie komunikacją w firmie

2 Możliwość przeniesienia numeru od innego operatora lub z innej usługi Bezpłatne przekazywanie połączeń przychodzących na telefony komórkowe Prezentacja numerem stacjonarnym Brak wydatków inwestycyjnych CAPEX Nie jest wymagane pozwolenia na instalację sprzętu (najem biura) Ciągłość dostępności rozwiązania Aplikacja Android Stacjonarny, lokalny lub komórkowy numer dostępowy dla: POŁĄCZEŃ GŁOSOWYCH, SMS, MMS, FAKS. GŁOS (VPABX) SMS/MMS Jeden Numer T-Mobile (stacjonarny lub komórkowy) GŁOS/SMS/MMS/FAKS Jeden numer – VPABX, SMS, MMS, FAKS

3 Porównanie z tradycyjną centralą 3 Desktop phones Hardware Cloud T-Mobile PABX Operator T-Mobile One ISDN / POTS Web application Tradycyjna centrala PABX V-PABX T-Mobile

4 Tradycyjna centrala w firmie ;-) 4

5 Jeden Numer – przykładowa konfiguracja

6 Jeden numer - VPABX Indywidualne, elastyczne reguły dystrybucji połączeń Menu głosowe IVR Połączenia sekretarsko– dyrektorskie Wywoływanie grupowe losowe / szeregowe / równoległe) Kalendarz (godziny pracy / poza pracą) Własne zapowiedzi głosowe Przełączanie rozmów pomiędzy użytkownikami Prezentacja numerem dostępowym Aplikacja ANDOID

7 Jeden numer – sms / mms Wysyłanie z komputera wiadomości SMS/MMS do pojedynczego odbiorcy lub grup odbiorców Archiwizacja wiadomości SMS/MMS Wysyłanie wiadomości SMS/MMS z wykorzystaniem identyfikatora alfanumerycznego (od np. AutoFix) Wysyłanie wiadomości wg kalendarza Tworzenie zdarzeń z możliwością ustawienia powiadomień /SMS Automatyczne zapisywanie się odbiorców wiadomości do grupy

8 Jeden numer - faks Faks2mail Mail2faks Wysyłanie faksów do wielu odbiorców jednocześnie. Wysyłanie faksów z wcześniej przygotowanych plików za pośrednictwem polecenia „Drukuj” (sterownik faksowy), np. doc, pdf, jpg. Archiwizacja wiadomości przechowywane są na serwerze T-Mobile.

9 9 Jeden numer – funkcjonalności  JEDEN NUMER dostępowy dla VPABX/SMS/MMS/FAKS  ACLIP prezentacja numerem VPABX  Połączenia sekretarsko - dyrektorskie  Prosty i intuicyjny konfigurator usługi VPABX  Szczegółowy billing (wykaz numerów przychodzących i odbierających)  Informacja o odebranych i nieodebranych połączeniach na www  Poczta głosowo-faksowa  Muzyka podczas oczekiwania na połączenie  Ustawienia w przypadku błędu połączenia (kiedy np. wszystkie numery w HG są wyłączone)  Kalendarz + wyjątki  Główna zapowiedź firmowa i zapowiedzi tymczasowe  Grupa robocza z określeniem czasu obdzwaniania pracowników  Wyjście IVR z sekwencją liczb (max 4 - np 2222) / PIN  Różni administratorzy

10 10 Jeden numer – nowe funkcjonalności  Szereg zmian wizualnych w aplikacji (np. zmieniona strona startowa panelu VPABX)  Możliwość utworzenia zapowiedzi głównej polsko- angielskiej  Rozbudowana lista połączeń o połączenia nieodebrane i odebrane  Możliwość wyłączenia zapowiedzi głównej  Eksport listy połączeń do xls (i wkrótce będzie też możliwość mailowa)  Wyszukiwarkę numerów pracowników podpiętych w strukturze menu głosowego  Podgląd elementów w bibliotece  Wybór numerów wewnętrznych w drzewie IVR  Logowanie i wylogowywanie do/z VPABX kodem z aparatu (z tej funkcjonalności użytkownicy mogą już korzystać. Logowanie kodem *55*0001; Wylogowanie kodem *55*0002)  Możliwość AWIZO-wania połączeń przychodzących bezpośrednio na numer użytkownika (z pominięciem numeru dostępowego)  Możliwość AWIZO-wania połączeń na grupy pracowników  IP Numer

11  Stacjonarny, lokalny numer dostępowy dla połączeń przychodzących  Możliwość przeniesienia numeru od innego Operatora lub z innej usługi  Bezpłatne przekazywanie połączeń przychodzących na telefony komórkowe  Brak konieczności instalowania sprzętu (infrastruktury) po stronie Klienta. Brak wydatków inwestycyjnych CAPEX  Brak potrzeby posiadania wymaganych pozwoleń na instalację sprzętu (wynajmowane biura)  Ciągłość dostępności rozwiązania (np. pracownicy poza biurem, biuro w trakcie przeprowadzki, brak prądu w biurze)  Krótki czas uruchomienia usługi 11 Jeden numer – korzyści dla klientów

12 Jeden numer - IP Numer Wymagania dla IP Numeru: dowolny Internet w siedzibie firmy / terminale IP Połączenia VoIP Bezpłatne połączenia w ramach firmy (również na roamingu) Stacjonarny albo komórkowy numer telefonu Możliwość przeniesienia numeru od innego operatora Możliwość włączenia IP Numeru do usługi Jeden Numer (awizowanie połączeń, prezentacja numerem firmowym, połączenia sekretarsko- dyrektorskie…)

13 Jeden Numer – oferta specjalna

14 Jeden Numer – cennik standardowy 14 Ważne!!!

15 Jeden Numer – cennik standardowy 15

16 jeden numer – oferta specjalna 16 Abonament miesięczny50 zł netto Jednorazowa opłata aktywacyjna 49 zł netto Czas trwania umowy: 24 miesiące Jeden Numer 100 – Oferta Specjalna (VPABX / SMS / MMS / FAKS) Jeden Numer – Oferta Standardowa (VPABX / SMS / MMS / FAKS) Abonament miesięczny100 zł netto Jednorazowa opłata aktywacyjna 100 zł netto Czas trwania umowy: nieokreślon y OSZCZĘDZASZ : zł netto Uwaga: Nie ma konieczności aktywacji Sieci Firmowej, aby można było aktywować Jeden Numer. Aktywacja Sieci Firmowej jest warunkiem koniecznym JEDYNIE w przypadku chęci korzystania z funkcjonalności „Prezentacja Numerem VPABX / FMS” i „Połączeń Sekretarskich”

17 IP - połączenia głosowe Jeden Numer Stacjonarny lub komórkowy numer główny Numery WEW. ZEW. Numer główny – oferta 24 mies.  Aktywacja – 49 PLN  Abonament – 50 PLN  Aktywacja w usłudze - 10 PLN  Aboname nt - 5 PLN  Aktywacja - 0 PLN  Abonament - 0 PLN Klient Bezpłatnie 0,2 PLN / Min Stawka własna Jeden Numer Osoba dzwoniąca IP  Atrakcyjny cennik Bezpłatnie

18 Jeden Numer – proces sprzedaży

19 19 Jeden Numer - Proces sprzedaży PH Usługa Jeden Numer aktywowana jest na podstawie UMOWY, w której klient zaznacza wszystkie żądane parametry usługi. Uwaga: W przypadku migracji numerów od innego Operatora należy założyć sprawę przeniesienia do XDA. Np. FIX -> XDA

20 Jeden Numer – umowa

21 jeden numer – oferta specjalna  Wprowadź dane firmy  Wprowadź numer który będzie aktywowany jako Jeden Numer  Podaj numer klienta na którym powinna nastąpić aktywacja usługi  Wprowadź dane weryfikacji, ulgę, karę i datę wygaśnięcia umowy

22 jeden numer – oferta specjalna  Zaznacz odpowiednie opcje  Podpis abonenta  Twój podpis i pieczątka

23 jeden numer – oferta specjalna  Wprowadź dane administratora  Zaznacz żądane przez klienta usługi

24 jeden numer – oferta specjalna  Wprowadź usługi rabatowane w ramach oferty specjalnej Dokument „Warunki Cenowe Usług Super Info i V-PABX w Ofercie Jeden Numer – Oferta Specjalna” –powinien zostać dołączony wraz z umową Jednego Numeru w przypadku aktywacji na 24 mies w Ofercie Specjalnej lub indywidualnej wg zaproponowanych stawek DO.

25 FAQ

26 Jeden numer - FAQ 26© 2013 T-Mobile Polska S.A. Wszystkie prawa zastrzeżone. Jeden Numer – jaki numer wybrać Numerem dostępowym w usłudze może być numer stacjonarny lub komórkowy. Może to być numer: a) Dowolny numer przeniesiony do T-Mobile od innego Operatora. b) Nowy numer z puli wolnych numerów T-Mobile  Numer komórkowy z zakresu od do ,  Numer stacjonarny z wybranej strefy numeracyjnej. Pełna lista numeracji we wszystkich Strefach numeracyjnych. SN = 12 Kraków XYZ SN = 13 Krosno XYZ SN = 14 Tarnów XYZ SN = 15 Tarnobrzeg XYZ SN = 16 Przemyśl XYZ SN = 17 Rzeszów XYZ SN = 18 Nowy Sącz XYZ SN = 22 Warszawa XYZ SN = 22 Warszawa XYZ SN = 23 Ciechanów XYZ SN = 24 Płock XYZ SN = 25 Siedlce XYZ SN = 29 Ostrołęka XYZ SN = 32 Katowice XYZ SN = 32 Katowice XYZ SN = 33 Bielsko-Biała XYZ SN = 34 Częstochowa XYZ SN = 41 Kielce XYZ SN = 42 Łódź XYZ SN = 43 Sieradz XYZ SN = 44 Piotrków Tryb XYZ SN = 46 Skierniewice XYZ SN = 48 Radom XYZ SN = 52 Bydgoszcz XYZ SN = 54 Włocławek XYZ SN = 55 Elbląg XYZ SN = 56 Toruń XYZ SN = 58 Gdańsk XYZ SN = 58 Gdańsk XYZ SN = 59 Słupsk XYZ SN = 61 Poznań XYZ SN = 61 Poznań XYZ SN = 62 Kalisz XYZ SN = 63 Konin XYZ SN = 65 Leszno XYZ SN = 67 Piła XYZ SN = 68 Zielona Góra XYZ SN = 71 Wrocław XYZ SN = 74 Wałbrzych XYZ SN = 75 Jelenia Góra XYZ SN = 76 Legnica XYZ SN = 77 Opole XYZ SN = 81 Lublin XYZ SN = 82 Chełm XYZ SN = 83 Biała Podlaska XYZ SN = 84 Zamość XYZ SN = 85 Białystok XYZ SN = 86 Łomża XYZ SN = 87 Suwałki XYZ SN = 89 Olsztyn XYZ SN = 91 Szczecin XYZ SN = 94 Koszalin XYZ SN = 95 Gorzów Wlkp XYZ

27 Jeden numer - FAQ 27© 2013 T-Mobile Polska S.A. Wszystkie prawa zastrzeżone. Jak przenieść numer od innego Operatora Przeniesienie numerów oparte jest o standardowy proces przeniesienia. Ważne jest tylko by w tym przypadku założyć sprawę przeniesienia numeru do XDA. Czyli np. FIX -> XDA Czy da się przenieść aktywny numer w usłudze T-Mobile Stacjonarny Numer Firmowy (VPN FMS) do Jednego Numeru ? Przeniesienie numeru z usługi Stacjonarny Numer Firmowy jest możliwe pod warunkiem, że klient wypowie usługę Stacjonarny Numer Firmowy i do wypowiedzenia dołączy umowę na Jeden Numer. Należy liczyć się z przerwą w działaniu numeru, która może potrwać nawet do 24h. Wynika to z potrzeby całkowitej dezaktywacji numeru VPN FMS i jego ponownej aktywacji w usłudze Jeden Numer. Czy da się przenieść aktywny w T-Mobile numer Komórkowy do Jednego Numeru ? Przeniesienie numeru z usługi abonamentowej jest możliwe pod warunkiem, że klient ma możliwość rozwiązania umowy abonamentowej (jest np. po terminie umowy) i do wypowiedzenia dołączy umowę na Jeden Numer. Należy liczyć się z przerwą w działaniu usługi, która może potrwać nawet do 24h. Wynika to z potrzeby całkowitej dezaktywacji numeru komórkowego i jego ponownej aktywacji w usłudze Jeden Numer. Na jakiej taryfie aktywowana jest usługa Jeden Numer ? Usługa aktywowana jest na jednej z taryf: Jeden Numer 100, Jeden Numer 150 lub Jeden Numer 200. W zależności od potrzeb klienta. Gdzie wysłać dokumenty do aktywacji usługi ? Dokumenty do aktywacji należy przesłać mailem na adres lub oryginały dokumentów pocztą na adres: T-Mobile Polska S.A. / ul. Marynarska 12 / Warszawa

28 Jeden numer - FAQ 28© 2013 T-Mobile Polska S.A. Wszystkie prawa zastrzeżone. Jak zacząć kiedy usługa jest już aktywna ? Po aktywacji usługi w systemie administrator klienta powinien skonfigurować ustawienia na stronie https://superinfo.t-mobile.plhttps://superinfo.t-mobile.pl Konfiguracja numeru aktywowanego w ofercie Jeden Numer dokonywana jest samodzielnie przez administratora klienta. Operator może żądać jednorazowej opłaty, wykazanej w cenniku Usługi, za konfigurację numeru dostępowego V-PABX w imieniu klienta i na życzenie klienta. Gdzie zgłosić problemy z usługą ? Problemy techniczne z usługą powinny być zgłaszane poprzez:  Portal Wsparcia Technicznego ( https://servicedesk.t-mobile.pl ) lub https://servicedesk.t-mobile.pl  Na numery telefonów: Problemy techniczne związane z działaniem usługi mogą być zgłaszane przez upoważnionego przedstawiciela Abonenta, wymienionego w załączniku "Super Info i V-PABX w ofercie Jeden Numer Konfiguracja usługi" jako Administrator. Klient posiada starą usługę VPABX. Czy może zmigrować do Jednego Numeru ? W przypadku Abonenta, który korzystał lub korzysta z wcześniejszej wersji usługi V-PABX aktywowanej na taryfie Linia Firmowa Stacjonarna i/lub Linia Firmowa Komórkowa, warunkiem aktywacji V-PABX w ofercie Jeden Numer na tym samym numerze dostępowym jest całkowita dezaktywacja wcześniejszej wersji usługi wraz z konfiguracją oraz dostarczenie umowy o aktywację usługi w ofercie Jeden Numer. Opłaty aktywacyjne i abonamentowe zostaną naliczone wg oferty Jeden Numer. Upusty aktywacyjne i abonamentowe uzyskane przez abonenta we wcześniejszej wersji VPABX nie zostaną przeniesione do oferty Jeden Numer. Klient posiada starą usługę VPABX i usługę Jeden Numer. Czy numery komórkowe pracowników mogą być jednocześnie użytkownikami w starym VPABX i w usłudze Jeden Numer ? Nie ma możliwości dołączenia numeru jako Użytkownika Wewnętrznego do VPABX aktywowanego w ofercie Jeden Numer będącego Użytkownikiem Wewnętrznym w starszej wersji usługi VPABX aktywowanej na taryfie Linia Firmowa Stacjonarna lub Linia Firmowa Komórkowa.


Pobierz ppt "Jeden Numer Zarządzanie komunikacją w firmie. Możliwość przeniesienia numeru od innego operatora lub z innej usługi Bezpłatne przekazywanie połączeń przychodzących."

Podobne prezentacje


Reklamy Google