Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

1 Analiza konkurencji: Badania prowadzone w celu poznania własnych słabych i mocnych stron w porównaniu z z najważniejszymi konkurentami, określenia sposobu.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "1 Analiza konkurencji: Badania prowadzone w celu poznania własnych słabych i mocnych stron w porównaniu z z najważniejszymi konkurentami, określenia sposobu."— Zapis prezentacji:

1 1 Analiza konkurencji: Badania prowadzone w celu poznania własnych słabych i mocnych stron w porównaniu z z najważniejszymi konkurentami, określenia sposobu ich pokonania i zdobyciu informacji o szansach firmy w prowadzeniu określonych działań oraz na pokonaniu innych przedsiębiorstw. Analiza konkurencji może być prowadzona dla przedsiębiorstwa, rynku, pracowników, produkcji, materiałów itd. oraz dla poszczególnych grup produktów.

2 2 Analiza konkurencji - przedsiębiorstwo:

3 3 Analiza konkurencji - rynek:

4 4 Analiza konkurencji - produkcja:

5 5 Analiza konkurencji - pracownicy:

6 6 Analiza konkurencji - materiały:

7 7 Analiza konkurencji - dla wybranego produktu/usługi (grupy produktów/usług) :

8 8 Analiza konkurencji - podsumowanie: graficznie przedstawiać wyniki analizy konkurencji, sporządzać plany działań dla najpoważniejszych słabości firmy, wspomaga proces ulepszania lub zmiany konstrukcji własnych produktów, pozwala na określenie wytycznych dla nowych wyrobów wprowadzanych na rynek, pozwala na obiektywną ocenę konkurencyjności firmy na tle innych przedsiębiorstw w danej branży.

9 9 COMARCH ERP Business Intelligence rozwiązania dla branż (realizacja analiz) : Bankowość i finanse Paliwa i energetyka Produkcja Handel i dystrybucja Medycyna erp/rozwiazania-dla-branz/


Pobierz ppt "1 Analiza konkurencji: Badania prowadzone w celu poznania własnych słabych i mocnych stron w porównaniu z z najważniejszymi konkurentami, określenia sposobu."

Podobne prezentacje


Reklamy Google