Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Zarządzanie komunikacją w firmie

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Zarządzanie komunikacją w firmie"— Zapis prezentacji:

1 Zarządzanie komunikacją w firmie
Materiał wewnętrzny T-Mobile Polska Jeden Numer Zarządzanie komunikacją w firmie

2 (stacjonarny lub komórkowy)
Jeden numer – VPABX, SMS, MMS, FAKS Stacjonarny, lokalny lub komórkowy numer dostępowy dla: POŁĄCZEŃ GŁOSOWYCH, SMS, MMS, FAKS. Jeden Numer T-Mobile (stacjonarny lub komórkowy) GŁOS/SMS/MMS/FAKS Możliwość przeniesienia numeru od innego operatora lub z innej usługi Bezpłatne przekazywanie połączeń przychodzących na telefony komórkowe Prezentacja numerem stacjonarnym Brak wydatków inwestycyjnych CAPEX Nie jest wymagane pozwolenia na instalację sprzętu (najem biura) Ciągłość dostępności rozwiązania Aplikacja Android GŁOS (VPABX) SMS/MMS przychodzących (brak zajętości linii) – Strictly confidential, Confidential, Internal– Autor / Thema der Präsentation

3 Porównanie z tradycyjną centralą
Tradycyjna centrala PABX PABX ISDN / POTS Operator Hardware Desktop phones V-PABX T-Mobile T-Mobile One Cloud T-Mobile Web application

4 Jeden numer - VPABX Indywidualne, elastyczne reguły dystrybucji połączeń Menu głosowe IVR Połączenia sekretarsko–dyrektorskie Wywoływanie grupowe losowe / szeregowe / równoległe) Kalendarz (godziny pracy / poza pracą) Własne zapowiedzi głosowe Przełączanie rozmów pomiędzy użytkownikami Prezentacja numerem dostępowym Aplikacja ANDOID

5 Jeden numer – sms / mms Wysyłanie z komputera wiadomości SMS/MMS do pojedynczego odbiorcy lub grup odbiorców Archiwizacja wiadomości SMS/MMS Wysyłanie wiadomości SMS/MMS z wykorzystaniem identyfikatora alfanumerycznego (od np. AutoFix) Wysyłanie wiadomości wg kalendarza Tworzenie zdarzeń z możliwością ustawienia powiadomień /SMS Automatyczne zapisywanie się odbiorców wiadomości do grupy

6 Jeden numer - faks Faks2mail Mail2faks
Wysyłanie faksów do wielu odbiorców jednocześnie. Wysyłanie faksów z wcześniej przygotowanych plików za pośrednictwem polecenia „Drukuj” (sterownik faksowy), np. doc, pdf, jpg. Archiwizacja wiadomości przechowywane są na serwerze T-Mobile.

7 Jeden numer - co nowego?

8 Jak komunikuje się BIZNES?
Telefon komórkowy Telefon stacjonarny Telekonferencje / IVR / przekierowania / przełączanie rozmów między użytkownikami / połączenia sekretarsko –dyrektorskie / skrócone wybieranie / zapowiedzi głosowe / poczta głosowa / sms / mms /faks… PABX – Strictly confidential – – Strictly confidential, Confidential, Internal– Autor / Thema der Präsentation

9 Jeden PABX i RÓŻNE słuchawki
IVR - menu głosowe skrócone wybieranie przekierowania połączenia trójstronne przełączanie rozmów pomiędzy użytkownikami połączenia sekretarsko - dyrektorskie poczta głosowa grupa wywoławcza – Strictly confidential – – Strictly confidential, Confidential, Internal– Autor / Thema der Präsentation

10 panel www – Strictly confidential – – Strictly confidential, Confidential, Internal– Autor / Thema der Präsentation

11 Jeden numer – nowości! Numer Stacjonarny z Telefonem IP
Zmiany wizualne na panelu www Rozbudowana lista połączeń o odebrane i nieodebrane Awizo Pro Nowy wygląd panelu Główna zapowiedź (PL-ENG) Eksport listy połączeń do xls (wkrótce via ) Wybór numerów wewnętrznych w drzewie IVR (wyszukiwarka) Logowanie/wylogowywanie z VPABX kodem z aparatu (z tej funkcjonalności użytkownicy mogą już korzystać. Logowanie kodem *55*0001; Wylogowanie kodem *55*0002) możliwość wyłączania zapowiedzi głosowej . – Strictly confidential – * W ramach projektu IP Voice Solution – Strictly confidential, Confidential, Internal– Autor / Thema der Präsentation

12 Jeden numer - IP Numer Połączenia VoIP
Bezpłatne połączenia w ramach firmy (również na roamingu) Stacjonarny albo komórkowy numer telefonu Możliwość przeniesienia numeru od innego operatora Możliwość włączenia IP Numeru do usługi Jeden Numer (awizowanie połączeń, prezentacja numerem firmowym, połączenia sekretarsko-dyrektorskie…) Wymagania dla IP Numeru: dowolny Internet w siedzibie firmy / terminale IP

13 Dziękuję za uwagę

14 Jeden Numer – oferta specjalna

15 Jeden Numer – cennik standardowy
Ważne!!!

16 Jeden Numer – cennik standardowy

17 jeden numer – oferta specjalna
(VPABX / SMS / MMS / FAKS) Jeden Numer – Oferta Standardowa (VPABX / SMS / MMS / FAKS) Abonament miesięczny 50 zł netto Jednorazowa opłata aktywacyjna 49 zł netto Czas trwania umowy: 24 miesiące Abonament miesięczny 100 zł netto Jednorazowa opłata aktywacyjna Czas trwania umowy: nieokreślony OSZCZĘDZASZ : zł netto Uwaga: Nie ma konieczności aktywacji Sieci Firmowej, aby można było aktywować Jeden Numer. Aktywacja Sieci Firmowej jest warunkiem koniecznym JEDYNIE w przypadku chęci korzystania z funkcjonalności „Prezentacja Numerem VPABX / FMS” i „Połączeń Sekretarskich”

18 IP Numer @ - połączenia głosowe
Osoba dzwoniąca Jeden Numer Numery WEW. Aktywacja w usłudze - 10 PLN Abonament - 5 PLN Bezpłatnie Bezpłatnie Klient IP Atrakcyjny cennik Jeden Numer Stacjonarny lub komórkowy numer główny Bezpłatnie Stawka własna Numer główny – oferta 24 mies. Aktywacja – 49 PLN Abonament – 50 PLN 0,2 PLN / Min ZEW. Aktywacja - 0 PLN Abonament - 0 PLN

19 Jeden Numer – proces sprzedaży

20 Jeden Numer - Proces sprzedaży PH
Usługa Jeden Numer aktywowana jest na podstawie UMOWY, w której klient zaznacza wszystkie żądane parametry usługi. Uwaga: W przypadku migracji numerów od innego Operatora należy założyć sprawę przeniesienia do XDA. Np. FIX -> XDA

21 Jeden Numer – umowa

22 jeden numer – oferta specjalna
Wprowadź dane firmy Wprowadź numer który będzie aktywowany jako Jeden Numer Podaj numer klienta na którym powinna nastąpić aktywacja usługi Wprowadź dane weryfikacji, ulgę, karę i datę wygaśnięcia umowy

23 jeden numer – oferta specjalna
Zaznacz odpowiednie opcje Podpis abonenta Twój podpis i pieczątka

24 jeden numer – oferta specjalna
Wprowadź dane administratora Zaznacz żądane przez klienta usługi

25 jeden numer – oferta specjalna
Dokument „Warunki Cenowe Usług Super Info i V-PABX w Ofercie Jeden Numer – Oferta Specjalna” –powinien zostać dołączony wraz z umową Jednego Numeru w przypadku aktywacji na 24 mies w Ofercie Specjalnej lub indywidualnej wg zaproponowanych stawek DO. Wprowadź usługi rabatowane w ramach oferty specjalnej

26 FAQ

27 Jeden numer - FAQ Jeden Numer – jaki numer wybrać
Numerem dostępowym w usłudze może być numer stacjonarny lub komórkowy. Może to być numer: Dowolny numer przeniesiony do T-Mobile od innego Operatora. Nowy numer z puli wolnych numerów T-Mobile Numer komórkowy z zakresu od do , Numer stacjonarny z wybranej strefy numeracyjnej. Pełna lista numeracji we wszystkich Strefach numeracyjnych. SN = 12 Kraków XYZ SN = 13 Krosno XYZ SN = 14 Tarnów XYZ SN = 15 Tarnobrzeg XYZ SN = 16 Przemyśl XYZ SN = 17 Rzeszów XYZ SN = 18 Nowy Sącz XYZ SN = 22 Warszawa XYZ SN = 22 Warszawa XYZ SN = 23 Ciechanów XYZ SN = 24 Płock XYZ SN = 25 Siedlce XYZ SN = 29 Ostrołęka XYZ SN = 32 Katowice XYZ SN = 32 Katowice XYZ SN = 33 Bielsko-Biała XYZ SN = 34 Częstochowa XYZ SN = 41 Kielce XYZ SN = 42 Łódź XYZ SN = 43 Sieradz XYZ SN = 44 Piotrków Tryb XYZ SN = 46 Skierniewice XYZ SN = 48 Radom XYZ SN = 52 Bydgoszcz XYZ SN = 54 Włocławek XYZ SN = 55 Elbląg XYZ SN = 56 Toruń XYZ SN = 58 Gdańsk XYZ SN = 58 Gdańsk XYZ SN = 59 Słupsk XYZ SN = 61 Poznań XYZ SN = 61 Poznań XYZ SN = 62 Kalisz XYZ SN = 63 Konin XYZ SN = 65 Leszno XYZ SN = 67 Piła XYZ SN = 68 Zielona Góra XYZ SN = 71 Wrocław XYZ SN = 74 Wałbrzych XYZ SN = 75 Jelenia Góra XYZ SN = 76 Legnica XYZ SN = 77 Opole XYZ SN = 81 Lublin XYZ SN = 82 Chełm XYZ SN = 83 Biała Podlaska XYZ SN = 84 Zamość XYZ SN = 85 Białystok XYZ SN = 86 Łomża XYZ SN = 87 Suwałki XYZ SN = 89 Olsztyn XYZ SN = 91 Szczecin XYZ SN = 94 Koszalin XYZ SN = 95 Gorzów Wlkp XYZ © 2013 T-Mobile Polska S.A. Wszystkie prawa zastrzeżone.

28 Jeden numer - FAQ Jak przenieść numer od innego Operatora
Przeniesienie numerów oparte jest o standardowy proces przeniesienia. Ważne jest tylko by w tym przypadku założyć sprawę przeniesienia numeru do XDA. Czyli np. FIX -> XDA Czy da się przenieść aktywny numer w usłudze T-Mobile Stacjonarny Numer Firmowy (VPN FMS) do Jednego Numeru ? Przeniesienie numeru z usługi Stacjonarny Numer Firmowy jest możliwe pod warunkiem, że klient wypowie usługę Stacjonarny Numer Firmowy i do wypowiedzenia dołączy umowę na Jeden Numer. Należy liczyć się z przerwą w działaniu numeru, która może potrwać nawet do 24h. Wynika to z potrzeby całkowitej dezaktywacji numeru VPN FMS i jego ponownej aktywacji w usłudze Jeden Numer. Czy da się przenieść aktywny w T-Mobile numer Komórkowy do Jednego Numeru ? Przeniesienie numeru z usługi abonamentowej jest możliwe pod warunkiem, że klient ma możliwość rozwiązania umowy abonamentowej (jest np. po terminie umowy) i do wypowiedzenia dołączy umowę na Jeden Numer. Należy liczyć się z przerwą w działaniu usługi, która może potrwać nawet do 24h. Wynika to z potrzeby całkowitej dezaktywacji numeru komórkowego i jego ponownej aktywacji w usłudze Jeden Numer. Na jakiej taryfie aktywowana jest usługa Jeden Numer ? Usługa aktywowana jest na jednej z taryf: Jeden Numer 100, Jeden Numer 150 lub Jeden Numer 200. W zależności od potrzeb klienta. Gdzie wysłać dokumenty do aktywacji usługi ? Dokumenty do aktywacji należy przesłać mailem na adres lub oryginały dokumentów pocztą na adres: T-Mobile Polska S.A. / ul. Marynarska 12 / Warszawa © 2013 T-Mobile Polska S.A. Wszystkie prawa zastrzeżone.

29 Jeden numer - FAQ Jak zacząć kiedy usługa jest już aktywna ?
Po aktywacji usługi w systemie administrator klienta powinien skonfigurować ustawienia na stronie https://superinfo.t-mobile.pl Konfiguracja numeru aktywowanego w ofercie Jeden Numer dokonywana jest samodzielnie przez administratora klienta. Operator może żądać jednorazowej opłaty, wykazanej w cenniku Usługi, za konfigurację numeru dostępowego V-PABX w imieniu klienta i na życzenie klienta. Gdzie zgłosić problemy z usługą ? Problemy techniczne z usługą powinny być zgłaszane poprzez: Portal Wsparcia Technicznego (https://servicedesk.t-mobile.pl) lub Na numery telefonów: Problemy techniczne związane z działaniem usługi mogą być zgłaszane przez upoważnionego przedstawiciela Abonenta, wymienionego w załączniku "Super Info i V-PABX w ofercie Jeden Numer Konfiguracja usługi" jako Administrator. Klient posiada starą usługę VPABX. Czy może zmigrować do Jednego Numeru ? W przypadku Abonenta, który korzystał lub korzysta z wcześniejszej wersji usługi V-PABX aktywowanej na taryfie Linia Firmowa Stacjonarna i/lub Linia Firmowa Komórkowa, warunkiem aktywacji V-PABX w ofercie Jeden Numer na tym samym numerze dostępowym jest całkowita dezaktywacja wcześniejszej wersji usługi wraz z konfiguracją oraz dostarczenie umowy o aktywację usługi w ofercie Jeden Numer. Opłaty aktywacyjne i abonamentowe zostaną naliczone wg oferty Jeden Numer. Upusty aktywacyjne i abonamentowe uzyskane przez abonenta we wcześniejszej wersji VPABX nie zostaną przeniesione do oferty Jeden Numer. Klient posiada starą usługę VPABX i usługę Jeden Numer. Czy numery komórkowe pracowników mogą być jednocześnie użytkownikami w starym VPABX i w usłudze Jeden Numer ? Nie ma możliwości dołączenia numeru jako Użytkownika Wewnętrznego do VPABX aktywowanego w ofercie Jeden Numer będącego Użytkownikiem Wewnętrznym w starszej wersji usługi VPABX aktywowanej na taryfie Linia Firmowa Stacjonarna lub Linia Firmowa Komórkowa. © 2013 T-Mobile Polska S.A. Wszystkie prawa zastrzeżone.


Pobierz ppt "Zarządzanie komunikacją w firmie"

Podobne prezentacje


Reklamy Google