Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Jeden Numer Zarządzanie komunikacją w firmie. Możliwość przeniesienia numeru od innego operatora lub z innej usługi Bezpłatne przekazywanie połączeń przychodzących.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Jeden Numer Zarządzanie komunikacją w firmie. Możliwość przeniesienia numeru od innego operatora lub z innej usługi Bezpłatne przekazywanie połączeń przychodzących."— Zapis prezentacji:

1 Jeden Numer Zarządzanie komunikacją w firmie

2 Możliwość przeniesienia numeru od innego operatora lub z innej usługi Bezpłatne przekazywanie połączeń przychodzących na telefony komórkowe Prezentacja numerem stacjonarnym Brak wydatków inwestycyjnych CAPEX Nie jest wymagane pozwolenia na instalację sprzętu (najem biura) Ciągłość dostępności rozwiązania Aplikacja Android Stacjonarny, lokalny lub komórkowy numer dostępowy dla: POŁĄCZEŃ GŁOSOWYCH, SMS, MMS, FAKS. GŁOS (VPABX) SMS/MMS Jeden Numer T-Mobile (stacjonarny lub komórkowy) GŁOS/SMS/MMS/FAKS Jeden numer – VPABX, SMS, MMS, FAKS

3 Porównanie z tradycyjną centralą 3 Desktop phones Hardware Cloud T-Mobile PABX Operator T-Mobile One ISDN / POTS Web application Tradycyjna centrala PABX V-PABX T-Mobile

4 Jeden numer - VPABX Indywidualne, elastyczne reguły dystrybucji połączeń Menu głosowe IVR Połączenia sekretarsko– dyrektorskie Wywoływanie grupowe losowe / szeregowe / równoległe) Kalendarz (godziny pracy / poza pracą) Własne zapowiedzi głosowe Przełączanie rozmów pomiędzy użytkownikami Prezentacja numerem dostępowym Aplikacja ANDOID

5 Jeden numer – sms / mms Wysyłanie z komputera wiadomości SMS/MMS do pojedynczego odbiorcy lub grup odbiorców Archiwizacja wiadomości SMS/MMS Wysyłanie wiadomości SMS/MMS z wykorzystaniem identyfikatora alfanumerycznego (od np. AutoFix) Wysyłanie wiadomości wg kalendarza Tworzenie zdarzeń z możliwością ustawienia powiadomień /SMS Automatyczne zapisywanie się odbiorców wiadomości do grupy

6 Jeden numer - faks Faks2mail Mail2faks Wysyłanie faksów do wielu odbiorców jednocześnie. Wysyłanie faksów z wcześniej przygotowanych plików za pośrednictwem polecenia „Drukuj” (sterownik faksowy), np. doc, pdf, jpg. Archiwizacja wiadomości przechowywane są na serwerze T-Mobile.

7 Jeden numer - co nowego?

8 Jak komunikuje się BIZNES? – Strictly confidential –8 Telefon komórkowy Telekonferencje / IVR / przekierowania / przełączanie rozmów między użytkownikami / połączenia sekretarsko –dyrektorskie / skrócone wybieranie / zapowiedzi głosowe / poczta głosowa / sms / mms /faks… PABX Telefon stacjonarny

9 – Strictly confidential –9 Jeden PABX i RÓŻNE słuchawki - IVR - menu głosowe - skrócone wybieranie - przekierowania - połączenia trójstronne - przełączanie rozmów pomiędzy użytkownikami - połączenia sekretarsko - dyrektorskie - poczta głosowa - grupa wywoławcza

10 – Strictly confidential –10 panel www

11 – Strictly confidential –11 Jeden numer – nowości!  Numer Stacjonarny z Telefonem IP  Zmiany wizualne na panelu www  Rozbudowana lista połączeń o odebrane i nieodebrane  Awizo Pro  Nowy wygląd panelu  Główna zapowiedź (PL-ENG)  Eksport listy połączeń do xls (wkrótce via )  Wybór numerów wewnętrznych w drzewie IVR (wyszukiwarka)  Logowanie/wylogowywanie z VPABX kodem z aparatu (z tej funkcjonalności użytkownicy mogą już korzystać. Logowanie kodem *55*0001; Wylogowanie kodem *55*0002)  możliwość wyłączania zapowiedzi głosowej. * W ramach projektu IP Voice Solution

12 Jeden numer - IP Numer Wymagania dla IP Numeru: dowolny Internet w siedzibie firmy / terminale IP Połączenia VoIP Bezpłatne połączenia w ramach firmy (również na roamingu) Stacjonarny albo komórkowy numer telefonu Możliwość przeniesienia numeru od innego operatora Możliwość włączenia IP Numeru do usługi Jeden Numer (awizowanie połączeń, prezentacja numerem firmowym, połączenia sekretarsko- dyrektorskie…)

13 Dziękuję za uwagę

14 Jeden Numer – oferta specjalna

15 Jeden Numer – cennik standardowy 15 Ważne!!!

16 Jeden Numer – cennik standardowy 16

17 jeden numer – oferta specjalna 17 Abonament miesięczny50 zł netto Jednorazowa opłata aktywacyjna 49 zł netto Czas trwania umowy: 24 miesiące Jeden Numer 100 – Oferta Specjalna (VPABX / SMS / MMS / FAKS) Jeden Numer – Oferta Standardowa (VPABX / SMS / MMS / FAKS) Abonament miesięczny100 zł netto Jednorazowa opłata aktywacyjna 100 zł netto Czas trwania umowy: nieokreślon y OSZCZĘDZASZ : zł netto Uwaga: Nie ma konieczności aktywacji Sieci Firmowej, aby można było aktywować Jeden Numer. Aktywacja Sieci Firmowej jest warunkiem koniecznym JEDYNIE w przypadku chęci korzystania z funkcjonalności „Prezentacja Numerem VPABX / FMS” i „Połączeń Sekretarskich”

18 IP - połączenia głosowe Jeden Numer Stacjonarny lub komórkowy numer główny Numery WEW. ZEW. Numer główny – oferta 24 mies.  Aktywacja – 49 PLN  Abonament – 50 PLN  Aktywacja w usłudze - 10 PLN  Aboname nt - 5 PLN  Aktywacja - 0 PLN  Abonament - 0 PLN Klient Bezpłatnie 0,2 PLN / Min Stawka własna Jeden Numer Osoba dzwoniąca IP  Atrakcyjny cennik Bezpłatnie

19 Jeden Numer – proces sprzedaży

20 20 Jeden Numer - Proces sprzedaży PH Usługa Jeden Numer aktywowana jest na podstawie UMOWY, w której klient zaznacza wszystkie żądane parametry usługi. Uwaga: W przypadku migracji numerów od innego Operatora należy założyć sprawę przeniesienia do XDA. Np. FIX -> XDA

21 Jeden Numer – umowa

22 jeden numer – oferta specjalna  Wprowadź dane firmy  Wprowadź numer który będzie aktywowany jako Jeden Numer  Podaj numer klienta na którym powinna nastąpić aktywacja usługi  Wprowadź dane weryfikacji, ulgę, karę i datę wygaśnięcia umowy

23 jeden numer – oferta specjalna  Zaznacz odpowiednie opcje  Podpis abonenta  Twój podpis i pieczątka

24 jeden numer – oferta specjalna  Wprowadź dane administratora  Zaznacz żądane przez klienta usługi

25 jeden numer – oferta specjalna  Wprowadź usługi rabatowane w ramach oferty specjalnej Dokument „Warunki Cenowe Usług Super Info i V-PABX w Ofercie Jeden Numer – Oferta Specjalna” –powinien zostać dołączony wraz z umową Jednego Numeru w przypadku aktywacji na 24 mies w Ofercie Specjalnej lub indywidualnej wg zaproponowanych stawek DO.

26 FAQ

27 Jeden numer - FAQ 27© 2013 T-Mobile Polska S.A. Wszystkie prawa zastrzeżone. Jeden Numer – jaki numer wybrać Numerem dostępowym w usłudze może być numer stacjonarny lub komórkowy. Może to być numer: a) Dowolny numer przeniesiony do T-Mobile od innego Operatora. b) Nowy numer z puli wolnych numerów T-Mobile  Numer komórkowy z zakresu od do ,  Numer stacjonarny z wybranej strefy numeracyjnej. Pełna lista numeracji we wszystkich Strefach numeracyjnych. SN = 12 Kraków XYZ SN = 13 Krosno XYZ SN = 14 Tarnów XYZ SN = 15 Tarnobrzeg XYZ SN = 16 Przemyśl XYZ SN = 17 Rzeszów XYZ SN = 18 Nowy Sącz XYZ SN = 22 Warszawa XYZ SN = 22 Warszawa XYZ SN = 23 Ciechanów XYZ SN = 24 Płock XYZ SN = 25 Siedlce XYZ SN = 29 Ostrołęka XYZ SN = 32 Katowice XYZ SN = 32 Katowice XYZ SN = 33 Bielsko-Biała XYZ SN = 34 Częstochowa XYZ SN = 41 Kielce XYZ SN = 42 Łódź XYZ SN = 43 Sieradz XYZ SN = 44 Piotrków Tryb XYZ SN = 46 Skierniewice XYZ SN = 48 Radom XYZ SN = 52 Bydgoszcz XYZ SN = 54 Włocławek XYZ SN = 55 Elbląg XYZ SN = 56 Toruń XYZ SN = 58 Gdańsk XYZ SN = 58 Gdańsk XYZ SN = 59 Słupsk XYZ SN = 61 Poznań XYZ SN = 61 Poznań XYZ SN = 62 Kalisz XYZ SN = 63 Konin XYZ SN = 65 Leszno XYZ SN = 67 Piła XYZ SN = 68 Zielona Góra XYZ SN = 71 Wrocław XYZ SN = 74 Wałbrzych XYZ SN = 75 Jelenia Góra XYZ SN = 76 Legnica XYZ SN = 77 Opole XYZ SN = 81 Lublin XYZ SN = 82 Chełm XYZ SN = 83 Biała Podlaska XYZ SN = 84 Zamość XYZ SN = 85 Białystok XYZ SN = 86 Łomża XYZ SN = 87 Suwałki XYZ SN = 89 Olsztyn XYZ SN = 91 Szczecin XYZ SN = 94 Koszalin XYZ SN = 95 Gorzów Wlkp XYZ

28 Jeden numer - FAQ 28© 2013 T-Mobile Polska S.A. Wszystkie prawa zastrzeżone. Jak przenieść numer od innego Operatora Przeniesienie numerów oparte jest o standardowy proces przeniesienia. Ważne jest tylko by w tym przypadku założyć sprawę przeniesienia numeru do XDA. Czyli np. FIX -> XDA Czy da się przenieść aktywny numer w usłudze T-Mobile Stacjonarny Numer Firmowy (VPN FMS) do Jednego Numeru ? Przeniesienie numeru z usługi Stacjonarny Numer Firmowy jest możliwe pod warunkiem, że klient wypowie usługę Stacjonarny Numer Firmowy i do wypowiedzenia dołączy umowę na Jeden Numer. Należy liczyć się z przerwą w działaniu numeru, która może potrwać nawet do 24h. Wynika to z potrzeby całkowitej dezaktywacji numeru VPN FMS i jego ponownej aktywacji w usłudze Jeden Numer. Czy da się przenieść aktywny w T-Mobile numer Komórkowy do Jednego Numeru ? Przeniesienie numeru z usługi abonamentowej jest możliwe pod warunkiem, że klient ma możliwość rozwiązania umowy abonamentowej (jest np. po terminie umowy) i do wypowiedzenia dołączy umowę na Jeden Numer. Należy liczyć się z przerwą w działaniu usługi, która może potrwać nawet do 24h. Wynika to z potrzeby całkowitej dezaktywacji numeru komórkowego i jego ponownej aktywacji w usłudze Jeden Numer. Na jakiej taryfie aktywowana jest usługa Jeden Numer ? Usługa aktywowana jest na jednej z taryf: Jeden Numer 100, Jeden Numer 150 lub Jeden Numer 200. W zależności od potrzeb klienta. Gdzie wysłać dokumenty do aktywacji usługi ? Dokumenty do aktywacji należy przesłać mailem na adres lub oryginały dokumentów pocztą na adres: T-Mobile Polska S.A. / ul. Marynarska 12 / Warszawa

29 Jeden numer - FAQ 29© 2013 T-Mobile Polska S.A. Wszystkie prawa zastrzeżone. Jak zacząć kiedy usługa jest już aktywna ? Po aktywacji usługi w systemie administrator klienta powinien skonfigurować ustawienia na stronie https://superinfo.t-mobile.plhttps://superinfo.t-mobile.pl Konfiguracja numeru aktywowanego w ofercie Jeden Numer dokonywana jest samodzielnie przez administratora klienta. Operator może żądać jednorazowej opłaty, wykazanej w cenniku Usługi, za konfigurację numeru dostępowego V-PABX w imieniu klienta i na życzenie klienta. Gdzie zgłosić problemy z usługą ? Problemy techniczne z usługą powinny być zgłaszane poprzez:  Portal Wsparcia Technicznego ( https://servicedesk.t-mobile.pl ) lub https://servicedesk.t-mobile.pl  Na numery telefonów: Problemy techniczne związane z działaniem usługi mogą być zgłaszane przez upoważnionego przedstawiciela Abonenta, wymienionego w załączniku "Super Info i V-PABX w ofercie Jeden Numer Konfiguracja usługi" jako Administrator. Klient posiada starą usługę VPABX. Czy może zmigrować do Jednego Numeru ? W przypadku Abonenta, który korzystał lub korzysta z wcześniejszej wersji usługi V-PABX aktywowanej na taryfie Linia Firmowa Stacjonarna i/lub Linia Firmowa Komórkowa, warunkiem aktywacji V-PABX w ofercie Jeden Numer na tym samym numerze dostępowym jest całkowita dezaktywacja wcześniejszej wersji usługi wraz z konfiguracją oraz dostarczenie umowy o aktywację usługi w ofercie Jeden Numer. Opłaty aktywacyjne i abonamentowe zostaną naliczone wg oferty Jeden Numer. Upusty aktywacyjne i abonamentowe uzyskane przez abonenta we wcześniejszej wersji VPABX nie zostaną przeniesione do oferty Jeden Numer. Klient posiada starą usługę VPABX i usługę Jeden Numer. Czy numery komórkowe pracowników mogą być jednocześnie użytkownikami w starym VPABX i w usłudze Jeden Numer ? Nie ma możliwości dołączenia numeru jako Użytkownika Wewnętrznego do VPABX aktywowanego w ofercie Jeden Numer będącego Użytkownikiem Wewnętrznym w starszej wersji usługi VPABX aktywowanej na taryfie Linia Firmowa Stacjonarna lub Linia Firmowa Komórkowa.


Pobierz ppt "Jeden Numer Zarządzanie komunikacją w firmie. Możliwość przeniesienia numeru od innego operatora lub z innej usługi Bezpłatne przekazywanie połączeń przychodzących."

Podobne prezentacje


Reklamy Google