Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Monitoring Wydatków Reklamowych Kantar Media. Kantar Media  Jesteśmy jedyną firmą w Polsce prowadzącą kompleksowy monitoring wydatków reklamowych we.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Monitoring Wydatków Reklamowych Kantar Media. Kantar Media  Jesteśmy jedyną firmą w Polsce prowadzącą kompleksowy monitoring wydatków reklamowych we."— Zapis prezentacji:

1 Monitoring Wydatków Reklamowych Kantar Media

2 Kantar Media  Jesteśmy jedyną firmą w Polsce prowadzącą kompleksowy monitoring wydatków reklamowych we wszystkich mediach.  Istniejemy od 1996.  Posiadamy archiwum 3,5 milionów unikalnych reklam wyemitowanych i wydrukowane w Polsce od 1996r.  Nasz monitoring jest rynkowym standardem.

3 Zakres monitoringu TV –40 kanałów TV Radio – 153 stacje radiowe Gazety – 12 gazet ogólnopolskich, 107 z mutacjami regionalnymi, 1600 wraz z suplementami Magazyny – 293 tytułów, 650 wraz z dodatkami Kina – 3 operatorów 135 kina w 80 miastach Outdoor – 43 operatorów w 18 miastach Internet– 100 stron, 1500 unikalnych urli

4 Metodologia  Nasze badanie ma charakter syndykatowy, prowadzone jest w systemie 24/7.  Wycena reklam dokonywana jest na podstawie oficjalnych cenników wydawnictw/nadawców/operatorów i nie uwzględnia niejawnych rabatów oraz podatku VAT.  Uwzględnia natomiast wszystkie dające się zidentyfikować rabaty i dopłaty występujące w cenniku.

5 5 4-poziomowe drzewo kategorii Sektor MOTORYZACJA Klasa ŚRODKI TRANSPORTU Podklasa SAMOCHODY Produkt SAM. OSOBOWE Kategoryzacja

6 6 Informacja o brandzie Holding (nieobowiązkowy) TATA MOTORS Reklamodawca JLR POLAND Brand JAGUAR Subbrand XF

7 Kategoryzacja  Opis Reklamy  Niezależnie od głównych danych kategoryzacyjnych, takich jak kategoria produktowa lub informacje o brandzie, reklama może być dodatkowo opisana poprzez  Nazwę/opis  Sprzedawcę  Hasło reklamowe

8 Najważniejsze wskaźniki  Najważniejsze wskaźniki badania odnoszą się do KOSZTU i EMISJI  Wskaźniki kosztowe to m.in. łączny i średni koszt, dopłaty, etc.  Wskaźniki emisyjne to m.in. liczba emisji, łączny czas emisji, daty pierwszej i ostatniej emisji, pozcja w bloku, etc  Zastosowanie tych wskaźników umożliwia śledzenie kampanii z dokładnością do pojedynczej emisji oraz jednostkowego kosztu

9 Metodologia  Dzięki stosowanej metodologii, możliwa jest cross-mediowa analiza aktywności wszystkich reklamodawców i ich brandów.  Kryterium analizy może być: reklamodawca, brand, subbrand, kategoria produktowa a nawet poszczególna reklamówka czy użyte hasło reklamowe.  Spójna 4 poziomowa kategoryzacja zawiera autorski podział rynku będący odzwierciedleniem zapotrzebowania kluczowych klientów.

10 Dystrybucja danych  Dane zbiorcze za poprzedni miesiąc udostępniane są dwa razy w miesiącu – 10 i 14 dnia roboczego (tzw. wysyłka danych).  Pierwsza wysyłka zawiera dane zbiorcze dla radia, prasy i telewizji, druga – dla kina, outdooru i indooru. Klienci mogą również zamówić dodatkowy dostęp do danych dziennych.  W pierwszej połowie 2015 r uruchomiliśmy dostarczanie danych w trybie dziennym.

11 Dystrybucja danych  Klienci korzystają z wyników naszych badań za pośrednictwem programów:  AdExpert, AdExpress oraz AdScope.  Na zamówienie przygotowywane są także raporty niestandardowe oraz dostęp do kopii reklam zgromadzonych w naszym archiwum.

12 Przykładowe wyniki Nazwa analizy: WPŁYWY REKLAMOWE* Okres:I-VI 2014 I-VI 2015 Medium :Telewizja Radio Gazety Magazyny Kino Outdoor Indoor * - opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów. bez autopromocji [Data]I-V 2014I-V 2015 MediaKoszt [zł] Telewizja6 716 096 274 zł6 550 405 458 zł Radio1 719 241 685 zł2 055 957 015 zł Gazety636 992 068 zł624 144 854 zł Magazyny1 200 482 932 zł1 363 904 031 zł Outdoor589 999 900 zł583 825 815 zł Kina561 919 014 zł574 178 695 zł Indoor9 654 420 zł16 531 450 zł Razem11 434 386 293 zł11 768 947 318 zł

13 Przykładowe wyniki Nazwa analizy:WYDATKI REKLAMOWE * Klasyfikacja:TOP reklamodawcy Okres:I-III 2014 I-III 2015 Medium **:TV, prasa, radio, kina, outdoor, indoor * - opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów. bez autopromocji Sektor(1)Klasa(2)[Data]I-III 2014I-III 2015 Razem MediaKoszt [zł] PRODUKTY FARMACEUTYCZNE, LEKIFARMACEUTYKI I PARAFARMACEUTYKITelewizja846 697 980 zł826 118 321 zł PRODUKTY FARMACEUTYCZNE, LEKIFARMACEUTYKI I PARAFARMACEUTYKIRadio273 483 593 zł333 369 856 zł PRODUKTY FARMACEUTYCZNE, LEKIFARMACEUTYKI I PARAFARMACEUTYKIGazety5 668 634 zł15 984 109 zł PRODUKTY FARMACEUTYCZNE, LEKIFARMACEUTYKI I PARAFARMACEUTYKIMagazyny41 720 685 zł62 147 294 zł PRODUKTY FARMACEUTYCZNE, LEKIFARMACEUTYKI I PARAFARMACEUTYKIOutdoor6 347 713 zł2 764 143 zł PRODUKTY FARMACEUTYCZNE, LEKIFARMACEUTYKI I PARAFARMACEUTYKIKina9 031 931 zł2 330 822 zł PRODUKTY FARMACEUTYCZNE, LEKIFARMACEUTYKI I PARAFARMACEUTYKIIndoor264 640 zł Razem1 183 215 176 zł1 242 714 545 zł bez autopromocji [Data]I-III 2014I-III 2015 ReklamodawcaKoszt [zł] Razem1 183 215 176 zł1 242 714 545 zł AFLOFARM FARMACJA POLSKA311 234 964 zł397 365 377 zł OLIMP LABORATORIES50 678 696 zł86 178 649 zł USP ZDROWIE138 506 327 zł82 954 861 zł POLPHARMA ZAKŁADY FARMACEUTYCZNE48 776 037 zł59 208 576 zł NATUR PRODUKT ZDROVIT20 955 237 zł34 172 032 zł NOVARTIS POLAND38 678 292 zł33 503 809 zł RECKITT BENCKISER (POLAND)36 317 437 zł30 323 989 zł SANOFI-AVENTIS26 541 337 zł28 564 529 zł HERBAPOL-LUBLIN34 844 103 zł25 141 097 zł NOVASCON PHARMACEUTICALS30 559 483 zł24 238 818 zł

14 Badanie na tle innych rynków Badania prowadzone przez nas są tożsame z badaniami prowadzonymi przez spółki Kantar Media w innych krajach (m.in. we Francji, USA, Wielkiej Brytanii, Brazylii, Węgrzech, Rosji, Słowacji, etc.

15 Publikacja danych  Dane, które udostępniane są mediom nieodpłatnie, muszą dotyczyć zamkniętych okresów.  Publikacja bazująca na danych powinna zawierać informację o źródle danych.  Dane do publikacji można uzyskać kontaktując się z nami droga mailową. Dedykowany adres to kontaktmedia@kantarmedia.com lub telefonicznie p. Justyna Szałno, +48 71 787 53 00 kontaktmedia@kantarmedia.com


Pobierz ppt "Monitoring Wydatków Reklamowych Kantar Media. Kantar Media  Jesteśmy jedyną firmą w Polsce prowadzącą kompleksowy monitoring wydatków reklamowych we."

Podobne prezentacje


Reklamy Google