Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Monitoring Wydatków Reklamowych Kantar Media. Kantar Media  Jesteśmy jedyną firmą w Polsce prowadzącą kompleksowy monitoring wydatków reklamowych we.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Monitoring Wydatków Reklamowych Kantar Media. Kantar Media  Jesteśmy jedyną firmą w Polsce prowadzącą kompleksowy monitoring wydatków reklamowych we."— Zapis prezentacji:

1 Monitoring Wydatków Reklamowych Kantar Media

2 Kantar Media  Jesteśmy jedyną firmą w Polsce prowadzącą kompleksowy monitoring wydatków reklamowych we wszystkich mediach.  Istniejemy od  Posiadamy archiwum 3,5 milionów unikalnych reklam wyemitowanych i wydrukowane w Polsce od 1996r.  Nasz monitoring jest rynkowym standardem.

3 Zakres monitoringu TV –40 kanałów TV Radio – 153 stacje radiowe Gazety – 12 gazet ogólnopolskich, 107 z mutacjami regionalnymi, 1600 wraz z suplementami Magazyny – 293 tytułów, 650 wraz z dodatkami Kina – 3 operatorów 135 kina w 80 miastach Outdoor – 43 operatorów w 18 miastach Internet– 100 stron, 1500 unikalnych urli

4 Metodologia  Nasze badanie ma charakter syndykatowy, prowadzone jest w systemie 24/7.  Wycena reklam dokonywana jest na podstawie oficjalnych cenników wydawnictw/nadawców/operatorów i nie uwzględnia niejawnych rabatów oraz podatku VAT.  Uwzględnia natomiast wszystkie dające się zidentyfikować rabaty i dopłaty występujące w cenniku.

5 5 4-poziomowe drzewo kategorii Sektor MOTORYZACJA Klasa ŚRODKI TRANSPORTU Podklasa SAMOCHODY Produkt SAM. OSOBOWE Kategoryzacja

6 6 Informacja o brandzie Holding (nieobowiązkowy) TATA MOTORS Reklamodawca JLR POLAND Brand JAGUAR Subbrand XF

7 Kategoryzacja  Opis Reklamy  Niezależnie od głównych danych kategoryzacyjnych, takich jak kategoria produktowa lub informacje o brandzie, reklama może być dodatkowo opisana poprzez  Nazwę/opis  Sprzedawcę  Hasło reklamowe

8 Najważniejsze wskaźniki  Najważniejsze wskaźniki badania odnoszą się do KOSZTU i EMISJI  Wskaźniki kosztowe to m.in. łączny i średni koszt, dopłaty, etc.  Wskaźniki emisyjne to m.in. liczba emisji, łączny czas emisji, daty pierwszej i ostatniej emisji, pozcja w bloku, etc  Zastosowanie tych wskaźników umożliwia śledzenie kampanii z dokładnością do pojedynczej emisji oraz jednostkowego kosztu

9 Metodologia  Dzięki stosowanej metodologii, możliwa jest cross-mediowa analiza aktywności wszystkich reklamodawców i ich brandów.  Kryterium analizy może być: reklamodawca, brand, subbrand, kategoria produktowa a nawet poszczególna reklamówka czy użyte hasło reklamowe.  Spójna 4 poziomowa kategoryzacja zawiera autorski podział rynku będący odzwierciedleniem zapotrzebowania kluczowych klientów.

10 Dystrybucja danych  Dane zbiorcze za poprzedni miesiąc udostępniane są dwa razy w miesiącu – 10 i 14 dnia roboczego (tzw. wysyłka danych).  Pierwsza wysyłka zawiera dane zbiorcze dla radia, prasy i telewizji, druga – dla kina, outdooru i indooru. Klienci mogą również zamówić dodatkowy dostęp do danych dziennych.  W pierwszej połowie 2015 r uruchomiliśmy dostarczanie danych w trybie dziennym.

11 Dystrybucja danych  Klienci korzystają z wyników naszych badań za pośrednictwem programów:  AdExpert, AdExpress oraz AdScope.  Na zamówienie przygotowywane są także raporty niestandardowe oraz dostęp do kopii reklam zgromadzonych w naszym archiwum.

12 Przykładowe wyniki Nazwa analizy: WPŁYWY REKLAMOWE* Okres:I-VI 2014 I-VI 2015 Medium :Telewizja Radio Gazety Magazyny Kino Outdoor Indoor * - opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów. bez autopromocji [Data]I-V 2014I-V 2015 MediaKoszt [zł] Telewizja zł zł Radio zł zł Gazety zł zł Magazyny zł zł Outdoor zł zł Kina zł zł Indoor zł zł Razem zł zł

13 Przykładowe wyniki Nazwa analizy:WYDATKI REKLAMOWE * Klasyfikacja:TOP reklamodawcy Okres:I-III 2014 I-III 2015 Medium **:TV, prasa, radio, kina, outdoor, indoor * - opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów. bez autopromocji Sektor(1)Klasa(2)[Data]I-III 2014I-III 2015 Razem MediaKoszt [zł] PRODUKTY FARMACEUTYCZNE, LEKIFARMACEUTYKI I PARAFARMACEUTYKITelewizja zł zł PRODUKTY FARMACEUTYCZNE, LEKIFARMACEUTYKI I PARAFARMACEUTYKIRadio zł zł PRODUKTY FARMACEUTYCZNE, LEKIFARMACEUTYKI I PARAFARMACEUTYKIGazety zł zł PRODUKTY FARMACEUTYCZNE, LEKIFARMACEUTYKI I PARAFARMACEUTYKIMagazyny zł zł PRODUKTY FARMACEUTYCZNE, LEKIFARMACEUTYKI I PARAFARMACEUTYKIOutdoor zł zł PRODUKTY FARMACEUTYCZNE, LEKIFARMACEUTYKI I PARAFARMACEUTYKIKina zł zł PRODUKTY FARMACEUTYCZNE, LEKIFARMACEUTYKI I PARAFARMACEUTYKIIndoor zł Razem zł zł bez autopromocji [Data]I-III 2014I-III 2015 ReklamodawcaKoszt [zł] Razem zł zł AFLOFARM FARMACJA POLSKA zł zł OLIMP LABORATORIES zł zł USP ZDROWIE zł zł POLPHARMA ZAKŁADY FARMACEUTYCZNE zł zł NATUR PRODUKT ZDROVIT zł zł NOVARTIS POLAND zł zł RECKITT BENCKISER (POLAND) zł zł SANOFI-AVENTIS zł zł HERBAPOL-LUBLIN zł zł NOVASCON PHARMACEUTICALS zł zł

14 Badanie na tle innych rynków Badania prowadzone przez nas są tożsame z badaniami prowadzonymi przez spółki Kantar Media w innych krajach (m.in. we Francji, USA, Wielkiej Brytanii, Brazylii, Węgrzech, Rosji, Słowacji, etc.

15 Publikacja danych  Dane, które udostępniane są mediom nieodpłatnie, muszą dotyczyć zamkniętych okresów.  Publikacja bazująca na danych powinna zawierać informację o źródle danych.  Dane do publikacji można uzyskać kontaktując się z nami droga mailową. Dedykowany adres to lub telefonicznie p. Justyna Szałno,


Pobierz ppt "Monitoring Wydatków Reklamowych Kantar Media. Kantar Media  Jesteśmy jedyną firmą w Polsce prowadzącą kompleksowy monitoring wydatków reklamowych we."

Podobne prezentacje


Reklamy Google