Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Społeczności.pl Prezentacja sieci oraz serwisów..

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Społeczności.pl Prezentacja sieci oraz serwisów.."— Zapis prezentacji:

1 Społeczności.pl Prezentacja sieci oraz serwisów.

2 Społeczności.pl to: 55 wiodących polskich serwisów społecznościowych Ponad Realnych Użytkowników Zasięg wśród internautów przekraczający 53% Pakiety zasięgowe: Kobieta: RU Mężczyzna: RU Młodzież: RU Źródło: Megapanel PBI/Gemius, Wrzesień 2015 Nasze produkty

3 Serwisy w portfolio:

4 Tematyczne pakiety zasięgowe: kobieta, mężczyzna, młodzież, etc. Dotarcie do użytkowników w relatywnie krótkim czasie i doskonały efekt wizerunkowy. Precyzyjne targetowanie, dźwięk lub video w kreacji, rich media. Możliwość emisji nawet PV.Zasięgi

5 Różnorodne placementy: doublebillboard, rectangle, sky, linki txt, boksy SoSocial. Sprecyzowane targetowanie oraz serwisy dobrane tematycznie.Kliki Pomoc przy przygotowaniu lub edycji materiałów do emisji. Dzienny potencjał na poziomie 200 tysięcy kliknięć!

6 Niestandardowe placementy niedostępne dla kampanii w innych modelach. Sprecyzowane targetowanie, personalizacja reklamy. Szerokie dotarcie do użytkowników i mocny efekt wizerunkowy. Flat Fee

7 Konkursy, profile specjalne, grupy, ankiety, zabawy, gry, testy konsumenckie, etc. Precyzyjne targetowanie, personalizacja reklam, najbardziej atrakcyjne formy autopromocyjne. Angażują, skłaniają do komunikacji marka - konsument, świetnie wpływają na wizerunek. Ekskluzywne kampanie skrojone na miarę.Niestandardy 100 przeprowadzonych akcji specjalnych od 2007 roku, podczas których odnotowano zgłoszeń konkursowych, w działania zaangażowało się ponad 3,8 mln użytkowników, którzy oddali ponad 5,9 mln głosów!

8 Niestandardy

9 Różnorodne modele rozliczeń: CPM, CPC, CPL. Możliwość targetowania według płci, wieku, miejsca zamieszkania itd. Precyzyjne dotarcie z przekazem do użytkownika i szeroki zasięg. Mailingi i Prywatne Wiadomości (PW)

10 Mobile Standardowe kreacje bannerowe i innowacyjne formaty rich mediowe. Targetowanie według: systemów operacyjnych, sieci GSM, miejsca zamieszkania itd. Reklama w mobilnych wersjach wybranych serwisów sieci Spolecznosci.pl.

11 Fotka.pl to: Jeden z największych serwisów, prezentujących zdjęcia internautów. Statystyki miesięczne: 459 tys RU i 285 mln PV * Średnio użytkownik spędza na Fotka.pl 4 godziny* Affinity Index w grupie wiekowej 15 – 24l: ponad 208!* Źródło: Google Analytics, Sierpień 2015 / Megapanel PBI/Gemius, Wrzesień 2015 Dzięki wielkiemu przywiązaniu i zaangażowaniu użytkowników, Fotka to idealne miejsce do przeprowadzania akcji niestandardowych, które cieszą się tu wielką popularnością i są entuzjastycznie przyjmowane przez społeczność.

12 ProfilStrona Główna

13 Photoblog.pl to: Pierwszy i największy system blogów fotograficznych w Polsce. Ponad 2 mln zdjęć dodanych w miesiącu, a na całym serwisie- 140 mln fotek. Affinity Index dla użytkowników w wieku 15-24l to aż: 319,22* Miesięczne statystyki : 346 tys RU / 16,9 mln PV* Źródło: Megapanel PBI/Gemius, Wrzesień 2015 Użytkownicy oprócz podstawowej funkcji dzielenia się zdjęciami, mogą również komentować, wypowiadać się na forach, promować własnego bloga, czy brać udział w lubianych i entuzjastycznie przyjmowanych akcjach specjalnych.

14 Profil Strona Główna

15 Bezuzyteczna.pl to: Affinity Index dla użytkowników w wieku 15-24l to aż: 228* Miesięczne statystyki : 1,7 mln RU / 113 mln PV* Źródło: Megapanel PBI/Gemius, Sierpień 2015 Pierwszy serwis w Polsce gromadzący wiedzę bezużyteczną: różnego rodzaju ciekawostki. Integralną częścią serwisu jest dynamiczny fanpage: ponad 1,8 mln fanów! Użytkownicy Bezuzyteczna.pl to osoby aktywnie poszukujące interesującej wiedzy w Internecie i chętnie dzielące się nią na łamach serwisu.

16 Przykładowe wpisy Strona Główna

17 Szafa.pl to: Affinity Index dla użytkowników w wieku 15-24l to: ponad 147* Miesięczne statystyki : 789 tys RU / 9,5 mln PV* Źródło: Megapanel PBI/Gemius, Wrzesień 2015 Prawie 60 % użytkowników to osoby powyżej 25 roku życia. Czołowy w polskim internecie serwis społecznościowo-modowy. Użytkownicy serwisu tworzą zwartą i zaangażowaną społeczność, lubią dbać o swój wygląd zewnętrzny. To fani markowych produktów, zainteresowani modą i urodą.

18 Forum Szafiarenka.plStrona Główna

19 Zszywka.pl to: Affinity Index dla użytkowników w wieku 15-24l to aż: 230,26* Miesięczne statystyki : 705 tys RU / ponad 10 mln PV * Źródło: Megapanel PBI/Gemius, Wrzesień 2015 Portal ispiracji, będący graficznym serwisem społecznościowym. Średni czas trwania odwiedzin: ponad 12 minut* Zszywka.pl łączy wirtualne tablice z różnych kategorii, m.in: moda, uroda, kuchnia, motoryzacja, sport i gadżety.

20 Przykładowe zszywki Strona Główna

21 Zjawiskowa.pl to: Miesięczne statystyki: 306 tys UU / 1,2 mln PV* Serwis dla kobiet, pełen zabawnych i inspirujących zdjęć oraz obrazków. Fanpage na Facebooku gromadzi ponad 85 tysięcy fanów. Zjawiskowa.pl to portal adresowany do kobiet w każdym wieku, zawierający ciekawostki, porady kosmetyczne i humorystyczne rysunki lub fotografie. Źródło: Google Analytics, Megapanel PBI/Gemius, Sierpień 2015 Każda z użytkowniczek może dodać własny materiał.

22 Strona Główna Przykładowe wpisy

23 Filing.pl to: Bogactwo newsów, zabawy i emocji. Użytkownicy filing.pl mogą dodawać informacje, zdjęcia i filmiki. Społeczność serwisu angażuje się w jego kreację, dzieląc się swoimi pasjami i tym co dla nich ważne. Miesięczne statystyki : 221 tys RU / 2,89 mln PV* Źródło: Megapanel PBI/Gemius, Sierpień 2015 Użytkownicy samodzielnie mogą tworzyć quizy i testy oraz głosowania. Profil na fb ma 98 tysięcy aktywnych fanów.

24 Strona GłównaPrzykładowy wpis

25 Cda.pl to: Rozrywkowy portal z grami online, zabawnymi fotkami i video, o silnej społeczności. Ponad 3,5 mln odsłon generowanych dziennie. Na cda.pl użytkownicy mogą zabić nudę i aktywnie spędzać czas, w tym grać w gry online i pobierać ich pełne wersje. Miesięczne statystyki : 5,5 mln RU / 158 mln PV* 72, 1% użytkowników powyżej 25 roku życia* Źródło: Megapanel PBI/Gemius, Lipiec - Sierpień 2015

26 Strona Główna Przykładowe video

27 Samequizy.pl to: Pełen testów serwis rozrywkowy, na którym nie sposób się nudzić. Quiz prawdę Ci powie! Internauci mogą wybrać test z dowolnej kategorii, która najbardziej ich zainteresuje. 90 % quizów i testów stworzyli użytkownicy. Blisko 373 tysięcy fanów na Facebooku. Źródło: Google Analytics, Megapanel PBI/Gemius, Sierpień 2015 Miesięczne statystyki : 1,4 mln RU / 23,7 mln PV*

28 Strona Główna Ranking quizów

29 Miumag.pl to: Serwis lifestylowy, pełen newsów ze świata mody i nie tylko. Najnowsze trendy, sesje zdjęciowe, sekcja beauty i modowe triki tworzą z miumag.pl stylowy, internetowy magazyn dla osób, które chcą być zawsze na czasie. Miesięczne statystyki : 138 tys RU / 1 mln PV* Źródło: Google Analytics, Megapanel PBI/Gemius, Wrzesień 2015 Profil serwisu ma 32 tysiące fanów na Facebooku. Miumag to magazyn online stworzony przez kobiety dla kobiet.

30 Strona Główna Przykładowa strona

31 Bezlitosne.pl to: Dedykowany kobietom prześmiewczy portal, pełen brudnego humoru. Bezlitosne dzielą się żartobliwymi obrazkami, na które użytkownicy mogą głosować tworząc ranking najlepszych i najbardziej bezlistosnych tekstów. Prawie 179 tysięcy fanów na facebookowym profilu Bezlitosnych. Źródło: Google Analytics, Megapanel PBI/Gemius, Wrzesień 2015 Miesięczne statystyki : 800 tys UU / 7 mln PV* Miejsce dla silnych, znających swoją wartość kobiet.

32 Strona Główna Przykładowy wpis

33 Repostuj.pl to: Gromadzący obrazki z całego świata portal humorystyczny. Na repostuj.pl każdy może stworzyć swój mini blog z zabawnymi postami graficznymi, którymi szybko można podzielić się ze swoimi znajomymi. Serwis odwiedza miesięcznie ponad 2,5 mln osób. Miesięczne statystyki : 814 tys RU / 15 mln PV* Affinity Index dla użytkowników w wieku 15-24l to: 224,43* Źródło: Google Analytics, Megapanel PBI/Gemius, Wrzesień 2015

34 Strona Główna Przykładowe wpisy

35 Media2.pl to: Dzięki swojej tematyce serwis trafia do szerokiej, ale ściśle wyselekcjonowanej grupy odbiorców. Miesięczne statystyki : 179 tys RU / 2 mln PV* Każdego miesiąca portal Media2.pl jest odwiedzany przez ponad profesjonalistów i entuzjastów nowych technologii i mediów. Codzienne źródło najświeższych informacji technologicznych i telekomunikacyjnych. Portal informacyjny publikujący aktualności związane z rynkiem medialnym w Polsce i na świecie. Źródło: Megapanel PBI/Gemius, Wrzesień 2015

36 Podstrony serwisu Strona Główna

37 Szamponik.pl to: Miesięczne statystyki : 493 tys UU / 2,3 mln PV* Serwis codziennie dostarcza nową porcję świeżych propozycji stylizacji, poradników, DIY, czy też śmiesznych obrazków związanych ze sferą kobiecą. Około 75% użytkowników serwisu to kobiety. Serwis internetowy związany głównie z tematyką kobiecą. Affinity Index dla użytkowników w wieku 15-24l to: 211,46* Źródło: Google Analytics, Megapanel PBI/Gemius, Sierpień 2015

38 Przykładowe wpisyStrona Główna

39 Funny.pl to: Miesięczne statystyki : 283 tys RU / 2 mln PV* Serwis internetowy dostarczający codzienną dawkę rozrywki w postaci śmiesznych memów, obrazków, filmów, czy dowcipów. Integralną częścią serwisu jest Fanpage – aktualnie ponad fanów. Portal skierowany głównie do młodych użytkowników Internetu. Użytkownicy dodają swoje posty i głosują na najlepsze materiały. Źródło: Google Analytics, Megapanel PBI/Gemius, Wrzesień 2015

40 Przykładowe wpisyStrona Główna

41 Mpcforum.pl to: Miesięczne statystyki : 359 tys RU / 7,9 mln PV* Największe polskie forum dyskusyjne poświęcone grom komputerowym i piąte co do wielkości forum w Polsce. Użytkownicy forum to głównie młodzież - mężczyźni do 25 roku życia. Forum istniejące od 2006 roku. Affinity Index dla użytkowników w wieku 15-24l to: 250* Źródło: Google Analytics, Megapanel PBI/Gemius, Sierpień 2015

42 Pantofelek.pl to: Miesięczne statystyki : 270 tys RU / 2,3 mln PV* Serwis prezentuje codzienną dawkę porad, fryzur, stylizacji, porad "zrób to sama", a także śmiesznych obrazków, które mają bawić i rozśmieszać. Serwis internetowy związany głównie z tematyką kobiecą. Aktywni użytkownicy gromadzą się na profilu strony na Facebook’u tys fanów. Ponad 70 % użytkowników to osoby powyżej 18 roku życia* Źródło: Google Analytics, Megapanel PBI/Gemius, Sierpień 2015

43 Przykładowe wpisy Strona Główna

44 13 mobilnych serwisów społecznościowych Ponad 18 milionów* Unikalnych Użytkowników 2 aplikacje serwisów społecznościowych Liczba odsłon ponad 205 milionów*! Targetowanie na: Płeć WiekOperatoraSystem Województwo Model Źródło: Smart AdServer, listopad 2015

45 m.fotka.pl Fotka.pl to najstarszy (istniejący od 2001 roku) i jednocześnie jeden z największych serwisów społecznościowych w Polsce. Miesięczne statystyki: 427 tys UU oraz 36,9 mln PV* Źródło: Smart AdServer, Google Analytics – Listopad 2015

46 m.photoblog.pl Pierwszy i największy system blogów fotograficznych w Polsce. Użytkownicy oprócz podstawowej funkcji dzielenia się zdjęciami, mogą również komentować, wypowiadać się na forach, promować własnego bloga Miesięczne statystyki: 122 tys UU oraz 2,5 mln PV* Źródło: Smart AdServer, Google Analytics – Listopad 2015

47 m.bezuzyteczna.pl Serwis w gromadzący wiedzę „bezużyteczną’’: różnego rodzaju ciekawostki. Użytkownicy to osoby aktywnie poszukujące interesującej wiedzy w internecie i chętnie dzielące się nią na łamach serwisu. Źródło: Smart AdServer, Google Analytics – Listopad 2015 Statystyki: 4,9 mln UU oraz 45,7 mln PV *

48 m.cda.pl CDA.pl to jedyny polski serwis społecznościowy, w którym można: oglądać video podzielone na czytelne kategorie, grać w gry online, pobierać pełne wersje gier. Miesięczne statystyki: 3,3 mln UU oraz 37,8 mln PV* Źródło: Smart AdServer, Google Analytics – Listopad 2015

49 m.szafa.pl Szafa.pl to miejsce, gdzie spotykają się miłośniczki mody, kreowania trendów, osoby, które chcą doradzić innym, zapytać o radę, znaleźć inspirację. Statystyki: 357 tys UU oraz 2,1 mln PV * Źródło: Smart AdServer, Google Analytics – Listopad 2015

50 m.sciaga.pl Sciaga.pl to najstarszy, a zarazem najczęściej odwiedzany serwis edukacyjno-młodzieżowy w Polsce. W swoich zbiorach posiada największą bazę prac oraz innych pomocy szkolnych dla uczniów szkół gimnazjalnych, średnich i wyższych. Miesięczne statystyki: 1,1 mln UU oraz 3,9 mln PV* Źródło: Smart AdServer, Google Analytics – Listopad 2015

51 m.ulub.pl Ulub.pl to internetowa biblioteka muzyczna. Serwis daje użytkownikom możliwość wrzucania, wyszukiwania, słuchania i share’owania utworów w postaci plików mp3. Statystyki: 7 mln UU oraz 58 mln PV * Źródło: Smart AdServer, Google Analytics – Listopad 2015

52 m.media2.pl Na portalu można znaleźć aktualne informacje o trendach panujących w internecie, mediach, telekomunikacji, nowych technologiach, reklamie i PR oraz o badaniach rynkowych. Miesięczne statystyki: 5 tys UU oraz 54 tys PV* Źródło: Smart AdServer, Google Analytics – Listopad 2015

53 m.zszywka.pl Zszywka.pl to graficzny serwis społecznościowy, łączący różne kategorie m.in: moda, uroda, kuchnia, motoryzacja, sport i gadżety. Miesięczne statystyki: 468 tys UU oraz 4,7 mln PV* Źródło: Smart AdServer, Google Analytics – Listopad 2015

54 m.musody.com Serwis muzyczny dający użytkownikom możliwość wyszukiwania, słuchania i pobierania plików z muzyką w formacie mp3. Miesięczne statystyki: 167 tys UU oraz 4 mln PV* Źródło: Smart AdServer, Google Analytics – Listopad 2015

55 m.filing.pl Serwis rozrywkowy, który łamie standardy stron wyłącznie obrazkowych. Idąc pod prąd serwuje artykuły, zestawienia, filmy oraz informacje ze świata w przyjemnej formie, pełnej emocji i humoru. Miesięczne statystyki: 83 tys UU oraz 370 tys PV* Źródło: Smart AdServer, Google Analytics – Listopad 2015

56 m.samequizy.pl m.samequizy.pl Źródło: Smart AdServer, Google Analytics – Listopad 2015 Miesięczne statystyki: 550 tys UU oraz 6,4 mln PV* Pełen rozrywki portal, na którym można rozwiązywać testy z różnych kategorii. 90 % testów i quzów stworzyli użytkownicy.

57 m.bezlitosne.pl Źródło: Smart AdServer, Google Analytics – Listopad 2015 Miesięczne statystyki: 243 tys UU oraz 2 mln PV* Humorystyczny serwis dedykowany kobietom, pełen brudnego humoru. Użytkowniczki dzielą się między sobą zabawnymi i ciekawymi materiałami graficznymi.

58 Wybrane formaty reklamowe:

59

60 Cennik: FORMA REKLAMY SYSTEM OPERACYJNY WAGAFORMATYCPM SAFARI iOSANDROIDMANGO IE9 Expand Banner +++ do 20 kB ** jpg, bmp, png80 PLN Banner + Slideshow ++ jpg, bmp, png100 PLN Banner + HTML5 layer ++ jpg, bmp, png100 PLN Flip Banner + jpg, bmp, png60 PLN Catfish +++jpg, gif, png, HTML, JS60 PLN Reveal +++jpg, bmp, png60 PLN Interstitial +++jpg, bmp, png80 PLN Flip Interstitial + jpg, bmp, png100 PLN Travelling + jpg, gif, png60 PLN Bounce + jpg, gif, png60 PLN Video Vignette ++ vignette: png, jpg / wideo: mpg, flv80 PLN Video Layer + tapeta: jpg, bmp, png / wideo: mp480 PLN

61 Dziękujemy za uwagę


Pobierz ppt "Społeczności.pl Prezentacja sieci oraz serwisów.."

Podobne prezentacje


Reklamy Google