Prezentacja na temat: "Projekt „Doskonalenie umiejętności zawodowych na praktykach zagranicznych” jest realizowany w Centrum Kształcenia Praktycznego ze środków uzyskanych w."— Zapis prezentacji:

1 Projekt „Doskonalenie umiejętności zawodowych na praktykach zagranicznych” jest realizowany w Centrum Kształcenia Praktycznego ze środków uzyskanych w ramach POKL współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

2 30.03-12.04.2014r. Spoleto 30.03-12.04.2014r. Spoleto Włochy

3 W czasie ferii odbyły się zajęcia językoznawcze. Otrzymaliśmy rozmówki włoskie, Konwersacje dla początkujących – angielski i Przewodnik po Rzymie i Watykanie.

4 W dniach 16 stycznia i 24 marca odbyły się spotkania z rodzicami w CKP. Zostaliśmy zapoznani z naszymi obowiązkami i ogólnymi informacjami dotyczącymi wyjazdu. Na drugim spotkaniu podpisaliśmy umowy, otrzymaliśmy ubrania robocze i kieszonkowe.

5 Nasza przygoda zaczęła się wcześnie rano o godzinie 4:30 wyjazdem na lotnisko w Modlinie. Lecąc samolotem podziwialiśmy piękne widoki.

6 Mieszkaliśmy w Villi Redenta Pochodzącej z XVI wieku.

7 Po spotkaniu organizacyjnym, na którym zostaliśmy zapoznani z historią i regulaminem ośrodka oraz harmonogramem pobytu zostaliśmy zakwaterowani w pokojach.

8 Grupa Technologów robót wykończeniowych w budownictwie z opiekunami CKP : panią Elżbietą Gęburą i panią Aleksandrą Przygodą oraz z panią Ewą Markowską opiekunem praktyk ze strony instytucji przyjmującej.

9 Technolodzy realizowali różne zadania. Porządkowaliśmy teren budowy, wykonaliśmy wylewkę podłogową, układaliśmy płytki podłogowe, ocieplaliśmy budynek, tynkowaliśmy itp.

11 Grupa elektromechaników pojazdów samochodowych szykujących się na praktyki do zakładów.

12 Mechanicy pracowali w grupach dwuosobowych. Zajmowali się: wymianą filtrów powietrza i oleju, wymianą klocków i tarcz hamulcowych, wymianą amortyzatorów, wymianą lub naprawą rozrusznika, wymianą świec, wymianą kół oraz opon i ich wyważeniem, wymianą płynów eksploatacyjnych itp.

14 Tak spędzaliśmy wolny czas i weekend. Wędrując po Spoleto widzieliśmy: Katedrę z XV-XVII w. Kościoły romańskie: S. Eufemia (X w.), SS. Giovanni e Paolo (XI w.), S. Gregorio Maggiore (XI-XII w., XIV w.), S. Pietro (XI, XIII w.). Kościoły gotyckie: S. Domenico (XIII w.), S. Nicolo (XIV w.). Kościoły renesansowe (XVI w.): Tempietto della Manna d'Oro, Madonna di Loreto. Kościół barokowy S. Filippo (XVII w.), w którym znajdują się cztery kolumny z zielonego porfiru ze świątyni Klitumnusa. Akwedukt, Ponte Sanguinario, o długości 230 m z XIV w., Zamek kardynała Albornoza (XIV-XV w.), Palazzo Aroni, Palazzo Comunale (XII, XVIII w.), pałace i domy (XV-XVIII w.).

16 Rzym, : Rzym, tu byliśmy: Zamek Świętego Anioła Plac Navona, Fontanna Czterech Rzek w tle kościół św. Agnieszki Nad Tybrem Panteon Pałac Sprawiedliwości – sąd najwyższej instancji Włoch

17 Koloseum Forum Romanum to ślad dawnej świetności Imperium Fontanna di Trevi Ołtarz Ojczyzny, wykonany białego marmuru. Pomnik króla Wiktora Emanuela II i Grób Nieznanego Żołnierza. Schody Hiszpańskie Rzym, to widzieliśmy: Bazylika św. Piotra, widok znad Tybru

18 Watykan, to podziwialiśmy:

19 Asyż, miasto św. Franciszka to zwiedzaliśmy:

20 Ostatniego dnia zostały omówione praktyki i wystawione oceny. My wypełnialiśmy ankiety na temat przydatności takich praktyk.

21 Następnie odbyła się uroczysta kolacja i wręczenie pamiątkowych gadżetów.

22 Uczestnicy projektu Technolog robót wykończeniowych w budownictwie 1.Cybulski Maciej 2.Domagała Patryk 3.Lipa Kamil 4.Pocheć Krystian 5.Wojtkiewicz Jakub 6.Zatorski Piotr Elektromechanik pojazdów samochodowych 1. Barszcz Rafał 2. Chochół Damian 3. Dziedzic Krystian 4. Dybalski Konrad 5. Maciąg Kamil 6. Maszczyk Aleksander 7. Mazurek Konrad 8. Pastuszka Piotr 9. Perchel Radosław 10. Strąk Piotr

23 Dzi ę kujemy Pani El ż biecie G ę burze i Pani Aleksandrze Przygodzie za po ś wi ę cony nam czas i opiek ę oraz innym osobom zaanga ż owanym w prac ę nad tym projektem.

24 Wykonał: Maciej Cybulski Wykorzystano zdjęcia autorstwa uczestników projektu. Podkład muzyczny: Ennio Morricone – „Chi Mai”

Pobierz ppt "Projekt „Doskonalenie umiejętności zawodowych na praktykach zagranicznych” jest realizowany w Centrum Kształcenia Praktycznego ze środków uzyskanych w."