Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Główne kierunki zmian w zarządzaniu turystyką ------------------------------------------------------------------ -----

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Główne kierunki zmian w zarządzaniu turystyką ------------------------------------------------------------------ -----"— Zapis prezentacji:

1 Główne kierunki zmian w zarządzaniu turystyką

2 Teoria ewolucji

3 Turystyka XXI wieku

4 Europa jest obecnie największym rynkiem turystycznym świata i notuje 52 % udziału w światowej liczbie międzynarodowych przyjazdów generując tym samym ponad 9,7 mln miejsc pracy. Jak na tym tle wypada Polska ? Okazuje się, że jest lepiej niż myślimy. Pozycja Polski stale się umacnia, jesteśmy postrzegani już nie tylko przez pryzmat trudnych wydarzeń historycznych ale staliśmy się utożsamiani z otwartością, gościnnością i godną pozazdroszczenia dynamiczną gospodarką, a Polaków określa się mianem pozytywnie patrzących w przyszłość ale też z szacunkiem w przeszłość. Potwierdzeniem tej tezy są liczby. W 2013 roku Polskę odwiedziło prawie 16 mln turystów zagranicznych, którzy zostawili u nas 4,8 mld euro. Gospodarkę turystyczną w znaczący sposób zasilają również rodzimi odbiorcy. Pomimo rosnącego udziału w rynku wyjazdowym Polacy wciąż stanowią dominującą grupę odbiorców krajowych usług turystycznych i zasilają gospodarkę turystyczną w kwocie aż 8,8 mld euro!

5 Już w 2013 roku Polska znalazła się w gronie 20 najbardziej wartościowych marek na świecie, a jej wartość w niespełna dwa lata wzrosła o 75% i wyceniona została na ok. 472 mld dolarów amerykańskich

6 PROBLEMY GLOBALNE WYZWANIA LOKLANE

7 sytuacja geopolityczna w Europie destabilizacja gospodarki rosyjskiej kryzys gospodarczy konflikt na Bliskim Wschodzie fala migracyjna nowe rynki sprzedaży oferty nowe produkty

8 starzenie się społeczeństw stres jako choroba cywilizacyjna zamożna i mobilna grupa odbiorców popyt na niszową ofertę nowy sektor MSP

9 Przepraszam za spóźnienie

10 Slow life

11 ZMIANY BEHAWIORALNE Turysta XXI

12 ZMIANY BEHAWIORALNE rosnący popyt na usługi luksusowe moda na zdrowy i aktywny tryb życia świadomość potrzeb zorientowanie na jakość nowy odbiorca: Dokąd jadę ? Po co jadę !!!

13 Sposób na Niemca

14

15

16

17 Luksus ?

18

19 Luksus vs. Luksus

20 440 mld euro !!!

21 Na koniec roku 2015 liczba zamożnych i bogatych Polaków sięgnie 878 tys. a na dobra i usługi luksusowe Polacy wydarzą łącznie 12,6 mld zł, tj. o 15% więcej niż w ub. roku. W 2016 roku liczba takich osób przekroczy 1 mln, a wartość rynku dóbr luksusowych wzrośnie do 13,3 mld zł, Zaś w 2017 roku zwiększy się do ok. 14 mld zł, wynika z prognoz firmy doradczej KPMG.

22 ZMIANY BEHAWIORALNE Społeczeństwo online (Y,Z)

23 ZMIANY BEHAWIORALNE Społeczeństwo offline (X,Y)

24 TRENDY W MARKETINGU TO TERAZ DZIAŁA

25 Aby klient był kontent

26 TRENDY W MARKETINGU social media storytelling content marketing

27 Efektywna komunikacja

28 PRDUCT PLACEMENT Nie dla każdego

29 SIŁA REKOMENDACJI obiektywnej i realnej

30 SYSTEM ZARZĄDZANIA ZMIANA MENTALNA

31 Każdy projekt to człowiek

32 SYSTEM ZARZĄDZANIA Outsourcing Social media manager Realokacja budżetu Montaż finansowy Współodpowiedzialność

33 Co dalej …

34 Krystyna Hartenberger-Pater


Pobierz ppt "Główne kierunki zmian w zarządzaniu turystyką ------------------------------------------------------------------ -----"

Podobne prezentacje


Reklamy Google