Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

PROJEKTY realizowane przez uczniów i nauczycieli realizowane przez uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych im. Króla Władysława.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "PROJEKTY realizowane przez uczniów i nauczycieli realizowane przez uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych im. Króla Władysława."— Zapis prezentacji:

1 PROJEKTY realizowane przez uczniów i nauczycieli realizowane przez uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych im. Króla Władysława Jagiełły w Przeworsku wspólnie ze szkołami za granicą z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnej oraz języka angielskiego

2 opisy działań i wyników następujących projektów: ICE – BREAKER ICE – BREAKER ICE – BREAKER 2 ICE – BREAKER 2 ICE – BREAKER 3 ICE – BREAKER 3 THE POWER OF IMAGETHE POWER OF IMAGE PREZENTACJA ZAWIERA

3 ICE - BREAKER zarejestrowany w portalu w dniu 12 października 2005r. zakłada stałą współpracę naszej szkoły z wieloma szkołami europejskimi przez okres jednego roku i dłużej

4 ICE - BREAKER główne cele projektu: - wykorzystanie języka angielskiego oraz technologii informacyjno-komunikacyjnej jako głównych narzędzi porozumienia - przełamanie barier językowych i kulturowych oraz wzajemne poznanie się młodzieży z odmiennych krajów Europy - doskonalenie umiejętności językowych i informatycznych

5 to również szkolny magazyn internetowy dostępny pod adresem utworzony i administrowany w naszej szkole, współredagowany w ramach projektu Ice-breaker ICE - BREAKER

6 każda szkoła w chwili rejestracji partnerstwa otrzymuje kod dostępu do magazynu uczniowie szkół partnerskich współredagują magazyn internetowy Ice-breaker, publikując opracowania w języku angielskim w dowolnej formie: artykuł, wywiad, prezentacja Power Point, film video, plik dźwiękowy itp. każdy może zalogować się na forum i brać udział w dyskusjach, komentować opublikowane artykuły, zawierać znajomości nauczyciele mogą wypowiadać się na forum ogólnodostępnym oraz ukrytym ICE - BREAKER NA CZYM POLEGA UDZIAŁ W PROJEKCIE ICE - BREAKER?

7 Sztuka i kultura regionu Atrakcje turystyczne mojego kraju Zdrowy styl życia Z ekologią na co dzień Pasje młodych Europejczyków Podróże kształcą Młodzi naukowcy Bez kategorii Kącik dla nauczycieli tematyka publikowanych materiałów pokrywa się z treściami programu nauczania w szkołach ponadgimnazjalnych w roku szkolnym 2005 / 2006 zapełnianych było dziewięć następujących sekcji tematycznych:

8 w okresie październik 2005 – czerwiec 2006 ICE - BREAKER WYNIKI DZIAŁAŃ W RAMACH PROJEKTU ICE - BREAKER

9 w projekcie uczestniczyło 11 szkół z 7 krajów

10 ICE - BREAKER ŚWIADECTWO PARTNERSTWA ICE - BREAKER

11 na stronach magazynu opublikowanych zostało 117 artykułów w 9 sekcjach tematycznych

12 w projekcie wzięło udział 200 uczniów jako autorzy publikacji

13 na forum zarejestrowanych było 72 użytkowników w 75 tematach podejmowanych na forum zamieszczonych zostało 220 postów projekt był koordynowany przez 13 nauczycieli

14 ICE – BREAKER 2 Ice-breakerzarejestrowany w portalu w dniu 6 listopada 2006r. jako kontynuacja partnerstwa w projekcie Ice-breaker na kolejny rok szkolny 2006 / 07 z wykorzystaniem funkcjonującego już magazynu na stronie Chęć dalszej współpracy zadeklarowało sześć szkół z pierwszej edycji, a także włączyły się nowe z innych krajów.

15 W drugiej edycji projektu uczestniczyło 10 szkół z ośmiu krajów

16 ICE – BREAKER 2 ŚWIADECTWO PARTNERSTWA ICE – BREAKER 2

17 innowacją jest sekcja tematyczna Culture Clash czyli Zderzenie kultur, w której zamieszczane są wielokulturowe comiesięczne prezentacje przygotowywane wspólnie przez szkoły partnerskie W roku szkolnym 2006/2007 ukazały się: grudzień ŚWIĄTECZNA KSIĄŻKA KUCHARSKA styczeń MODA KARNAWAŁOWA luty SPORTY ZIMOWE kwiecień OBRZĘDY WIELKANOCNE uruchomiony został CZAT dla uczniów i nauczycieli ICE – BREAKER 2

18 w drugiej edycji projektu, na stronach magazynu pojawiło się prawie 100 artykułów i prezentacji w 10 sekcjach tematycznych

19 forum posiada 179 użytkowników regularnie odwiedzających magazyn

20 Ice-breaker Projekt Ice-breaker został uhonorowany NARODOWYM ZNAKIEM JAKOŚCI eTwinning w Polsce oraz we Francji.

21 POLSKA ODZNAKA JAKOŚCI eTwinning

22 FRANCUSKA ODZNAKA JAKOŚCI eTwinning

23 W czerwcu 2007 roku szkoła otrzymała EUROPEJSKI ZNAK JAKOŚCI eTwinning

24 ICE – BREAKER 3 to kolejna edycja projektu zarejestrowana na rok szkolny 2007/2008 Magazyn Ice-breaker nadal rozwija się i stał się stałym miejscem spotkań nauczycieli i uczniów współpracujących szkół

25 młodzież i nauczyciele z różnych obszarów językowych są zmotywowani do używania języka angielskiego jako narzędzia porozumienia ICE – BREAKERA DLACZEGO WARTO BYĆ W DRUŻYNIE ICE – BREAKERA ? młodzież z odmiennych obszarów kulturowych wypowiada się w tych samych sekcjach tematycznych, co daje możliwość poznania i porównania kultur

26 uczestnicy projektu rozumieją rolę technologii informacyjno – komunikacyjnej w nawiązaniu porozumienia i zbliżaniu narodów młodzi adepci sztuki dziennikarskiej mają możliwość publikowania swoich prac artykuły zamieszczone na stronach magazynu są ciekawym materiałem dydaktycznym do lekcji języka angielskiego powstają nowe przyjaźnie wśród uczniów i nauczycieli Ice-breakera

27 Cele projektu: zdiagnozowanie oraz podniesienie świadomości zagrożenia wynikającego z używania Internetu wyrobienie w młodych użytkownikach Internetu poczucia odpowiedzialności za publikowanie zdjęć na stronach internetowych ukazanie globalnej skali problemu przełamanie bariery językowej i kulturowej pomiędzy współpracującymi krajami THE POWER OF IMAGE projekt zrealizowany w ramach programu Dzień Bezpiecznego Internetu 2007 we współpracy ze szkołą w Grecji.

28 THE POWER OF IMAGE ŚWIADECTWO PARTNERSTWA THE POWER OF IMAGE

29 warsztaty połączone z burzą mózgów, dyskusją i indywidualnymi wypowiedziami przygotowanie i przeprowadzenie ankiety własnej i ze szkoły partnerskiej opracowanie i porównanie wyników ankiet spotkania on-line miedzy nauczycielami oraz uczniami zebranie materiałów z obu szkół oraz przygotowanie prezentacji multimedialnej W okresie trwania projektu, od 1 grudnia 2006 do 4 lutego 2007, grupy uczniów w wieku lat wzięły udział w następujących zadaniach monitorowanych przez nauczycieli:

30 SZKOLNE DRUŻYNY KONKURSOWE POLSKA 23 uczniów 3 nauczycieli GRECJA 5 uczniów 3 nauczycieli

31 A photo helps you get to know somebody closer. When you dont safeguard your photos, they can be copied, altered and than published on other websites. The police can find a criminal when their photo is published Your photo may be used to commit forgery. You can be emplyed e.g. as a model. You can find out what other people think about you The photos may be used in improper way, e.g. to make a photomontage. BURZA MÓZGÓW

32 Would you agree to have your photo submitted on the Internet? PRZYKŁADOWE WYNIKI ANKIETY Do you think that publishing photos without authorization should be punished?

33 Zespół Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych im. Króla Władysława Jagiełły in Przeworsk, Poland Arsakeio Geniko Lyceum Thessaloniki of Philekpaideutiki Etaireia, Greece The Power of Image The Safer Internet Day search.cgi?IncludeBlogs=43&search=Poland -Greece%3AThe+Power+of+Imagehttp://blog.eun.org/cgi-bin/mt/mt- search.cgi?IncludeBlogs=43&search=Poland -Greece%3AThe+Power+of+Image. search.cgi?IncludeBlogs=43&search=Poland -Greece%3AThe+Power+of+Image Prezentacja konkursowa dostępna od 6 lutego 2007:

34 Opracowanie i przygotowanie prezentacji: Marta Inglot Zespół Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych im. Króla Władysława Jagiełły w Przeworsku Luty 2008


Pobierz ppt "PROJEKTY realizowane przez uczniów i nauczycieli realizowane przez uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych im. Króla Władysława."

Podobne prezentacje


Reklamy Google