Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

III edycja Brains Attack

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "III edycja Brains Attack"— Zapis prezentacji:

1 III edycja Brains Attack

2 Supermarket Piotr i Paweł-wprowadzenie

3 Supermarkety Piotr i Paweł
25 lat doświadczeń Obrót 2014: mld Całkowicie polska sieć

4 Supermarkety Piotr i Paweł
Miesięczna ilość Klientów: 4,5 mln Asortyment ok. 15 tys. produktów

5 Rozwój Piotra i Pawła 128 sklepów w całej Polsce

6 Produkty Piotra i Pawła
Ulubiona marka Klientów Piotr i Paweł Blisko 10% udziału 800 innowacyjnych produktów

7 Solidny, polski pracodawca
Ilość pracowników: 4,5 tys. Ścieżka kariery zorientowana na indywidualne predyspozycje i doświadczenie Rodzinna atmosfera

8 Pozycjonowanie sieci vs. Piotr i Paweł
Nasze zadanie na kolejne lata jakość cena cena Od 25 lat dobre postrzeganie jakościowe przyczynia się do odbioru sieci jako drogiej.

9 Sklepy odwiedzane co najmniej 1 raz w tygodniu
Powyżej/ poniżej średniej Razem Bananowa Młodzież Beztroscy Konsumpcjoniści Mamusie - Trendseterki Rozważne i Praktyczne Puste Gniazda Piotr i Paweł 51% 44% 55% 47% Biedronka 49% 63% 41% 53% 38% Lidl 21% 19% 16% 27% 23% 18% sklep z ladą 17% 8% 15% mały sklep samoobsługowy 12% 7% Tesco 14% 11% bazar, targ, rynek 5% 9% Polo Market 10% 4% warzywniak, budka z warzywami 3% 13% Kaufland Real Intermarche 6% Carrefour 2% Auchan 1% Leclerc Inne (Alma, Bomi, MarcPol, inne) Sieci najlepiej postrzegane cenowo w Polsce: Biedronka i Lidl, mają najwyższe współużytkowanie z Piotrem i Pawłem , przy czym biorąc pod uwagę ilość placówek Lidka i Biedronki, współużytkowanie z Lidlem jest dwukrotnie wyższe.

10 Przewagi konkurencyjne Piotr i Paweł
SZEROKA OFERTA ARTYKUŁÓW ŚWIEŻYCH WYGODA ROBIENIA ZAKUPÓW, SZEROKI, ZAWSZE DOSTĘPNY ASORTYMENT, PRODUKTY W NISKICH CENACH, NAJLEPSZA OBSŁUGA WYGLĄD SKLEPÓW

11 Co mówimy Konsumentom Poprzez działania promocyjne i cenowe budujemy wizerunek supermarketu z korzystnymi ofertami Podkreślamy nasz podstawowy atut: jedyny najlepszy supermarket: taniej niż myślisz

12 Zadanie

13 DZIAŁANIA LOKALNE CO I JAK mając zaufanie jesteś zwycięzcą
Działania lokalne to długotrwały proces pozyskiwania nowych Klientów, budowania znajomości marki, utrzymania dotychczasowego Klienta i stwarzanie mu sytuacji nowych, często zaskakujących czego nie spotyka u konkurencji. Budując świadomość marki, uczestnicząc w życiu codziennym mieszkańców, identyfikując się z ich potrzebami zjednujemy sobie Klientów naszych sklepów. Tym samym ludzie nas lubią, chcą do nas przychodzić i robić zakupy. RELACJA = ZYSK

14 Piotr i Paweł odpowiedzialny lokalnie
W obecnych czasach na każdym rogu są sklepy spożywcze, małe, większe, convenience. Konsument ma duży wybór miejsc zakupowych. O ostatecznym wyborze decydują czynniki racjonalne. Na pierwszym miejscu wyborze decyduje bliskość, ale także emocje. Zadanie: Zaproponować niestandardowe działania lokalne w sklepach jako element budowania bliskich relacji konsumenta z siecią. Target: rodzin z dziećmi, dzieci, młodzież Zbliżyć się do konsumenta Zbudować pozytywne emocje wokół marki Forma prezentacji: power point, prezi Budżet: do 500 tys. zł

15 Przykłady lokalnych akcji

16 Przykłady lokalnych akcji
W ramach jesiennej zbiórki „Uśmiech za owoc” uzyskano i przekazano dzieciom w poznańskich i podpoznańskich szkołach kg jabłek oraz kg pomarańczy.

17 Przykłady lokalnych akcji imprezy biegowe
Dobrze zorganizowana lokalna reklama sprawi, iż będziemy silnie kojarzeni z naszym regionem. Emblematy naszej firmy powinny być umieszczone wszędzie tam, gdzie to tylko możliwe tak, by jak najbardziej kojarzyły się z miastem lub okręgiem. Szczególnie popularne i zgodne z naszą strategią są imprezy biegowe. Zachęcamy do wsparcia lokalnych biegów finansowo, produktowo lub lokalnych drużyn biegowych.

18 Przykłady lokalnych akcji
event w sklepie Należy tworzyć różnego rodzaju kontekstowe zdarzenia, które pociągają za sobą konsekwencje w postaci zakupu produktów. Co przyniosło to dla Radomia? Akcja super owoce Radom – pokaz carvingu wraz ze sprzedażą owoców i akcesoriów AGD

19 Przykłady lokalnych akcji
zbiórki dla ubogich rodzin w ramach projektów społecznych Zbiórki dla rodzin potrzebujących w ramach projektów społecznych – fundowanie zakupów

20 Przykłady lokalnych akcji współpraca z lokalnymi mediami
Np. przekazanie nagród w konkursach do radia czy prasy (paczki z produktami Piotr i Paweł) w zamian za reklamę i promocję.

21 Dziękujemy za uwagę


Pobierz ppt "III edycja Brains Attack"

Podobne prezentacje


Reklamy Google