Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

III edycja Brains Attack. Supermarket Piotr i Paweł-wprowadzenie.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "III edycja Brains Attack. Supermarket Piotr i Paweł-wprowadzenie."— Zapis prezentacji:

1 III edycja Brains Attack

2 Supermarket Piotr i Paweł-wprowadzenie

3 Supermarkety Piotr i Paweł 25 lat doświadczeń Obrót 2014: mld Całkowicie polska sieć

4 Supermarkety Piotr i Paweł Miesięczna ilość Klientów: 4,5 mln Asortyment ok. 15 tys. produktów

5 Rozwój Piotra i Pawła 128 sklepów w całej Polsce

6 Produkty Piotra i Pawła Ulubiona marka Klientów Piotr i Paweł Blisko 10% udziału 800 innowacyjnych produktów

7 Solidny, polski pracodawca Ilość pracowników: 4,5 tys. Ścieżka kariery zorientowana na indywidualne predyspozycje i doświadczenie Rodzinna atmosfera

8 jakość cena Pozycjonowanie sieci vs.Piotr i Paweł cena Od 25 lat dobre postrzeganie jakościowe przyczynia się do odbioru sieci jako drogiej. Nasze zadanie na kolejne lata Pozycjonowanie sieci vs. Piotr i Paweł

9 9 Powyżej/ poniżej średniej Razem Bananowa Młodzież Beztroscy Konsumpcjoniści Mamusie - Trendseterk i Rozważne i Praktyczne Puste Gniazda Piotr i Paweł51%44%55% 47% Biedronka49%63%49%41%53%38% Lidl21%19%16%27%23%18% sklep z ladą17%8%15%21%18%23% mały sklep samoobsługowy15%12%19%17% 7% Tesco14% 15%11%16%12% bazar, targ, rynek12%5%9%15%16% Polo Market10%4%7%15%12% warzywniak, budka z warzywami10%3%11%13% 12% Kaufland9%5%12%5%13%11% Real7%11%4%11%8%4% Intermarche6%4%8%9%7%4% Carrefour5%11%4%6%2%3% Auchan4%6% 3%2%1% Leclerc2%1%2%4%2%1% Inne (Alma, Bomi, MarcPol, inne)4%6%7% 3%1% Sieci najlepiej postrzegane cenowo w Polsce: Biedronka i Lidl, mają najwyższe współużytkowanie z Piotrem i Pawłem, przy czym biorąc pod uwagę ilość placówek Lidka i Biedronki, współużytkowanie z Lidlem jest dwukrotnie wyższe. Sklepy odwiedzane co najmniej 1 raz w tygodniu

10 Przewagi konkurencyjne Piotr i Paweł SZEROKA OFERTA ARTYKUŁÓW ŚWIEŻYCH WYGODA ROBIENIA ZAKUPÓW, SZEROKI, ZAWSZE DOSTĘPNY ASORTYMENT, PRODUKTY W NISKICH CENACH, NAJLEPSZA OBSŁUGA WYGLĄD SKLEPÓW

11 Poprzez działania promocyjne i cenowe budujemy wizerunek supermarketu z korzystnymi ofertami Podkreślamy nasz podstawowy atut: jedyny najlepszy supermarket: taniej niż myślisz Co mówimy Konsumentom

12 Zadanie

13 DZIAŁANIA LOKALNE CO I JAK mając zaufanie jesteś zwycięzcą Działania lokalne to długotrwały proces pozyskiwania nowych Klientów, budowania znajomości marki, utrzymania dotychczasowego Klienta i stwarzanie mu sytuacji nowych, często zaskakujących czego nie spotyka u konkurencji. Budując świadomość marki, uczestnicząc w życiu codziennym mieszkańców, identyfikując się z ich potrzebami zjednujemy sobie Klientów naszych sklepów. Tym samym ludzie nas lubią, chcą do nas przychodzić i robić zakupy. RELACJA = ZYSK

14 Piotr i Paweł odpowiedzialny lokalnie W obecnych czasach na każdym rogu są sklepy spożywcze, małe, większe, convenience. Konsument ma duży wybór miejsc zakupowych. O ostatecznym wyborze decydują czynniki racjonalne. Na pierwszym miejscu wyborze decyduje bliskość, ale także emocje. Zadanie: Zaproponować niestandardowe działania lokalne w sklepach jako element budowania bliskich relacji konsumenta z siecią. Target: rodzin z dziećmi, dzieci, młodzież Zbliżyć się do konsumenta Zbudować pozytywne emocje wokół marki Forma prezentacji: power point, prezi Budżet: do 500 tys. zł

15 Przykłady lokalnych akcji

16 W ramach jesiennej zbiórki „Uśmiech za owoc” uzyskano i przekazano dzieciom w poznańskich i podpoznańskich szkołach kg jabłek oraz kg pomarańczy. Przykłady lokalnych akcji

17 Przykłady lokalnych akcji imprezy biegowe Dobrze zorganizowana lokalna reklama sprawi, iż będziemy silnie kojarzeni z naszym regionem. Emblematy naszej firmy powinny być umieszczone wszędzie tam, gdzie to tylko możliwe tak, by jak najbardziej kojarzyły się z miastem lub okręgiem. Szczególnie popularne i zgodne z naszą strategią są imprezy biegowe. Zachęcamy do wsparcia lokalnych biegów finansowo, produktowo lub lokalnych drużyn biegowych.

18 Należy tworzyć różnego rodzaju kontekstowe zdarzenia, które pociągają za sobą konsekwencje w postaci zakupu produktów. Akcja super owoce Radom – pokaz carvingu wraz ze sprzedażą owoców i akcesoriów AGD Przykłady lokalnych akcji event w sklepie

19 Przykłady lokalnych akcji zbiórki dla ubogich rodzin w ramach projektów społecznych Zbiórki dla rodzin potrzebujących w ramach projektów społecznych – fundowanie zakupów dla%E2%80%A6-wideo.html

20 Przykłady lokalnych akcji współpraca z lokalnymi mediami Np. przekazanie nagród w konkursach do radia czy prasy (paczki z produktami Piotr i Paweł) w zamian za reklamę i promocję.

21 Dziękujemy za uwagę


Pobierz ppt "III edycja Brains Attack. Supermarket Piotr i Paweł-wprowadzenie."

Podobne prezentacje


Reklamy Google