Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

WSPÓLNY PROJEKT SPÓŁEK DYSTRYBUCYJNYCH „INTEGRACJA”

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "WSPÓLNY PROJEKT SPÓŁEK DYSTRYBUCYJNYCH „INTEGRACJA”"— Zapis prezentacji:

1 WSPÓLNY PROJEKT SPÓŁEK DYSTRYBUCYJNYCH „INTEGRACJA”

2 Modernizacja i usieciowienie małych sklepów Nieuniknionym i nieodwracalnym trendem w handlu drobno powierzchniowym jest jego modernizacja i usieciowienie Źródło: Roland Berger

3 PROJEKT INTEGRACJA NOWA SPÓŁKA RYNEK DYSTRYBUCJI KIERUNKI ROZWOJU 1.ZMNIEJSZENIE ILOŚCI PODMIOTÓW ZAJMUJĄCYCH SIĘ SPRZEDAŻĄ HURTOWĄ, 2.WZORST ZNACZENIA DYSTRYBUTORÓW POSIADAJĄCYCH WŁASNE SIECI FRACZYZOWE, 3.DOMINACJA PODMIOTÓW POSIADAJĄCYCH OGÓLNOPOLSKĄ DYSTRYBUCJĘ, 4.SPADEK ILOŚCI SKLEPÓW, A JEDNOCZEŚNIE WZROST SPRZEDAŻY PER SKLEP, 5.POSTĘPUJĄCE USIECIOWIENIE.

4 WSPÓLNY PROJEKT SPÓŁEK DYSTRYBUCYJNYCH „INTEGRACJA” DLACZEGO? -ZAPEWNIENIE KOMPLEKSOWEJ OFERTY DLA DETALISTY (Przede wszystkim dla NASZ SKLEP oraz LIVIO) MOŻLIWE 2 SCENARIUSZE 1.ROZWÓJ WŁASNEJ DYSTRYBUCJI POPRZEZ ROZSZERZANIE O KOLEJE KATEGORIE, 2.WSPÓŁPRACA Z WYSPECJALIZOANYMI DYSTRYBUTORAMI W ZAKRESIE KOMPEKSOWEJ OBSŁUGI.

5 WSPÓLNY PROJEKT SPÓŁEK DYSTRYBUCYJNYCH „INTEGRACJA” 1.ROZWÓJ WŁASNEJ DYSTRYBUCJI POPRZEZ ROZSZERZANIE O KOLEJE KATEGORIE, -PROJEKT DŁUGOOKRESOWY, (WYSOKIE KOSZTY, ROZBUDOWA WŁASNEJ BAZY LOGISTYCZNEJ) 2. WSPÓŁPRACA Z WYSPECJALIZOANYMI DYSTRYBUTORAMI W ZAKRESIE KOMPEKSOWEJ OBSŁUGI, -KRÓTKI OKRES REALIACJI, (KNOW-HOW, NISKIE KOSZTY, WYKWALFIKOWANE ZASOBY LUDZKIE, POWIĘKSZENIE RYNKU, WYMIANA DOŚWIADCZEŃ)

6 WSPÓLNY PROJEKT SPÓŁEK DYSTRYBUCYJNYCH „INTEGRACJA” ETAPY PROJEKTU: 1.ZAWIĄZANIE WSPÓLNEJ SPÓŁKI: SPECJAŁ, DELKO, PT DYSTRYBUCJA SPECJAŁ: ( NABIAŁ, ALKOHOLE, SPOŻYWCZE TRWAŁE,) DELKO: (CHEMIA, KOSMETYKI, CHEMIA GOSPODARCZA, ART. HIGIENICZNE, DROBNE AGD) PT DYSTRYBUCJA: ( WYROBY TYTONIOWE, ALKOHOLE, PARAFARMACEUTYKI, PRODUKTY IMPULSOWE, PRODUKTY I USŁUGI ELEKTRONICZNE, M.IN. KARTY STARTERY, PREPAID, BILLPAYMENT ITP.) 2.ROZSZERZENIE PROJEKTU O NOWYCH WSPÓLNIKÓW OGÓLNOPOLSKI DYSTRYBUTOR: MIĘSA WĘDLIN, OWOCÓW WARZYW, NONFOOD, PIECZYWO, PRASA, MROŻONKI, INNE

7 WSPÓLNY PROJEKT SPÓŁEK DYSTRYBUCYJNYCH „INTEGRACJA” CELE FRANCZYZY: 1.SZYBKI PRZYROST ILOŚCI SKLEPÓW FRANCZYZOWYCH- PLAN DO 2017 R., 2.ROZWÓJ TWARDEJ FRANCZYZY 1500 SKLEPÓW W FORMATACH DELIKATESY PREMIUM NASZ SKLEP ORAZ LIVIO TOP, 3. ROZWÓJ DETALU WŁASNEGO.

8 WSPÓLNY PROJEKT SPÓŁEK DYSTRYBUCYJNYCH „INTEGRACJA” przychody całkowite (PLN): (FRANCZYZA)= kapitał zakładowy (PLN): ilość PH: 361 ilość oddziałów:38 powierzchnia magazynów (m2): flota samochodów dostawczych:768 POTENCJAŁ:

9 WSPÓLNY PROJEKT SPÓŁEK DYSTRYBUCYJNYCH „INTEGRACJA” WSPÓLNIE REALIZOWANE PROJEKTY W RAMACH SPÓŁEK 1. DZIAŁANIA PROSPRZEDAŻOWE ( GAZETKI, PLAKATY, BILLBORDY INNE ) 2.UNIWERSYTET PRZEDSIĘBIORCZOŚCI, 3.PLANOGRAMY, 4. EHURTOWNIA, 5. UMOWY OKOŁOBIZNESOWE ( SPECJAŁ FINANSE).

10 Tworzymy dla naszych Franczyzobiorców i Ich pracowników system szkoleń, warsztatów i nowoczesnych narzędzi edukacyjno-informacyjnych by zapewnić:  nowe możliwości i nowe szanse rozwoju  zbudowanie przewagi konkurencyjnej na polskim rynku FMCG  generowanie godziwych zysków UNIWERSYTET UNIWERSYTET to kompleksowy program wsparcia i rozwoju umiejętności handlowych i biznesowych dla właścicieli i pracowników (kierowników i liderów działów) sklepów franczyzowych współpracujących z Grupą Kapitałową Specjał

11 METODY SZKOLEŃ:  e-learning  e-learning (platforma szkoleń poprzez internet)  warsztaty i szkolenia stacjonarne  warsztaty i szkolenia stacjonarne (uzupełnienie i trening szkoleń e-learningowych z udziałem trenerów własnych i zewnętrznych)  coaching  coaching (utrwalanie wiedzy w miejscu pracy przez specjalistów branżowych i Koordynatorów)  konferencje  konferencje (dostęp do wiedzy eksperckiej, nowoczesnych rozwiązań i nowinek branżowych, budowanie i podtrzymywanie relacji biznesowych i osobistych)  sklepy modelowe  sklepy modelowe (szkolenia wstępne dla nowych franczyzobiorców w wybranych sklepach własnych i franczyzowych)  e-doradca  e-doradca (gotowe rozwiązania: kalkulatory, modele efektywności sprzedaży sparametryzowane dla odpowiedniej lokalizacji i formatu sklepu) ZAKRES SZKOLEŃ: dopasowany do potrzeb uczestników i obecnego poziomu rozwoju ich kompetencji, oparty na wieloletnich doświadczeniach na tradycyjnym rynku handlu detalicznego w Polsce, wypracowanych i sprawdzonych standardach, czerpiący aktualną wiedzę z branży i trendów rynkowych.

12 CEL:  wzrost obrotów detalicznych sklepów i większa profitowość kategoriiZADANIA:  kreowanie i wyznaczanie kierunku rozwoju oferty handlowej sklepu detalicznego w oparciu o potrzeby konsumenta (badania Nielsena, CMR, analizy własne, współpraca z Parterami)  ograniczenie ryzyka nadmiernego zapasu w sklepie przy zachowaniu pełnej, optymalnej oferty  pozycjonowanie cenowe oferty sklepu poprzez rekomendacje cenowe czy zarządzanie ceną maksymalną  centralne negocjacje ramowych warunków współpracy z partnerami – kluczowymi producentami  poprawa dostępność w Specjał rekomendowanych produktów potrzebnych detalistom  koncentracja konsumenckich akcji promocyjnych w oparciu o rekomendowany asortyment

13 PLANOGRAMY

14 PLANOGRAMY

15 PROJEKT EHUROTOWNIA EHURTOWNIA: WSPÓLNE NARZĘDZIE DLA PARTNERÓW DETALICZNYCH HURTOWNIA

16 WSPÓLNY PROJEKT SPÓŁEK DYSTRYBUCYJNYCH „INTEGRACJA” Atrakcyjne warunki wszystkie rodzaje: Kredytów, Pożyczek Leasingów Hipotek Zakup nowych samochodów Opel, Skoda, Citroen, Peugeot z rabatem 10-41% Grupa Zakupowa „Energia i Gaz” ( oferta dla Pracowników, Partnerów Klientów GK Specjał ) Grupa Zakupowa „ GSM Internet Lte ” Partner „Plus” abonament bez limitu rozmów 15 zł AKTUALNA OFERTA SPECJAŁ FINASNE ZAKRES DZIAŁAŃ

17 WSPÓLNY PROJEKT SPÓŁEK DYSTRYBUCYJNYCH „INTEGRACJA”

18 WSPÓLNY PROJEKT SPÓŁEK DYSTRYBUCYJNYCH „INTEGRACJA” WSPÓLNY PROJEKT SPÓŁEK DYSTRYBUCYJNYCH „INTEGRACJA”

19 WSPÓLNY PROJEKT SPÓŁEK DYSTRYBUCYJNYCH „INTEGRACJA” CELE PROJEKTU:

20 WSPÓLNY PROJEKT SPÓŁEK DYSTRYBUCYJNYCH „INTEGRACJA” SPODZIEWANE EFEKTY: 1.ZAPEWNIENIE PEŁNEJ OFERTY DLA SKLEPÓW DETALICZNYCH,GWARANTUJĄCY WZROST OBROTÓW UDZIAŁOWCÓW PROJEKTU, 2. POPRAWA WARUNKÓW HANDLOWYCH, 3. OPTYMALIZACJA ASORTYMENTU I ZMIENSZENIE KOSZTÓW DLA SKLEPÓW I DYSTRYBUTORA 4.ROZWÓJ TERYTORIALNY, 5.EFEKT SYNERGII UDZIAŁOWCÓW PROJEKTU,

21 DZIĘKUJĘ


Pobierz ppt "WSPÓLNY PROJEKT SPÓŁEK DYSTRYBUCYJNYCH „INTEGRACJA”"

Podobne prezentacje


Reklamy Google