Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Rejestrator danych wypadku trzeciej generacji. Rekonstrukcja wypadków i przyczyn uszkodzeń pojazdów Ocena i analiza stylu jazdy Większe bezpieczeństwo.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Rejestrator danych wypadku trzeciej generacji. Rekonstrukcja wypadków i przyczyn uszkodzeń pojazdów Ocena i analiza stylu jazdy Większe bezpieczeństwo."— Zapis prezentacji:

1 Rejestrator danych wypadku trzeciej generacji

2

3 Rekonstrukcja wypadków i przyczyn uszkodzeń pojazdów Ocena i analiza stylu jazdy Większe bezpieczeństwo i wydajność floty pojazdów (efekt prewencji) Udokumentowanie wykorzystania sygnałów specjalnych Oczyszczenie od zarzutów wobec kierowcy / przedsiębiorcy

4

5 UDS-AT zapisuje na bieżąco sygnały stanu...

6 ... Ponadto dane z czujników są rejestrowane. Trójwymiarowe czujniki przyspieszenia Czujnik pola magnetycznego Żyroskop do pomiaru prędkości obrotowej

7 Wszystkie zapisane dane są wykorzystywane do obliczenia wartości um einen Triggerwert zu berechnen.

8 Jeżeli wartość (waga) uaktywnienia zapisu przewyższa wartość progową – dane te bedą zapisane trwale, jeżeli nie – będą one zastępowane zdarzeniami o większej wadze

9 Przycisk UDS-Taste (zewnętrznego elemenu obsługi) umożliwia wywołanie zapisu na żądanie, tak więc również zdarzenia o mniejszej wadze (o wartości poniżej wartości progowej) mogą być zapamiętane trwale przez kierowcę.

10 Po podłączeniu UDS-AT do komputera, możliwe jest zaprogramowanie wymaganyach parametrów oraz odczyt danych

11 Moduł oprogramowania UDS-AT Basic umożliwia przegląd zapisanych zdarzeń, przegląd i wykorzystanie danych statystycznych oraz pozwala na przetestowanie urządzenia (sprawdzenie poprawności rejestracji doprowadzanych sygnałów) Moduł UDS-AT Science pozwala na przeprowadzenie kompelksowej, szczegółowej analizy zdarzeń. Moduł ten posiada dostęp do rzeczywistych, wszystkich zarejestrowanych danych oraz wyposażony jest w szereg przydatnych narzędzi. Moduł UDS-AT Service pozwala na uruchomienie i programowanie urządzenia. Moduł ten posiada wszystkie funcje modułu Basic.

12 Basic Tworzenie kopii zapasowych danych oraz podgląd danych do głównej informacji o danych zdarzeń dla managerów flotowych. Część komunikacyjna umożliwia następujące funkcje: Test UDS Pobranie danych Kasowanie danych Graficzne przedstawienie danych daje pierwsze wrażenie, co się dzieje i umożliwia menedżerowi floty na dalszą analizę zgromadzonych danych, celem podjęcia odpowiednich działań. Grafika w Module UDS-AT Basic pozwala na podstawową ocenę: Prędkości jazdy (z obrotów kół – wykres wygładzony), przebytych odległości, statusu sygnałów wejściowych (np. światła STOP, kierunkowskazy, zapłon itd. – stan: włączone / wyłączone).

13 Service Moduł ten jest narzędziem do uruchamiania i konfiguracji (parametryzacji) UDS-AT. Posiada on rozbudowane funkcje do testowania urządzenia. Część komunikacyjna umożliwia oprócz funcji modułu BASIC: Konfigurację ustawień zawierającą definicje sygnałów wejściowych, konfigurację CAN, ustaenia dotyczące położenia montażówego oraz parametrów pojazdu, Import predefiniowanych parametrów konfiguracyjnych, Test działania.

14 Science Moduł Science został specjalnie zaprojektowany do przeprowadzania szczegółowej analizy zapisanych wartości przez UDS-AT. Przyjazna/komfortowa/wygodna obsługa z zoomem i narzędziami pomiarowymi - wspomaga użytkowników. Oprogramowanie pozwala na szybką ocenę zachowań kieriwcy w czasie jazdy, szczególnie: hamowanie, sytuacje ekstremalne, alternatywne procesy i wiele innych. Wyświetlane są wszystkie dane źródłowe: Podłużne, poprzeczne i pionowe przyspieszenie, prędkości koła, Prędkości kątowe, Status sygnałów wejściowych (hamulec, kierunkowskazy, światła, zapłon...) długość przebytej drogi w obszarze zarejestrowanym

15 Przykład: UDS-AT Basic i Service Przegląd zdarzeń i dostęp do zapisanych danych. Prędkość i status sygnałów wejściowych umożliwia dokonanie oceny, czy dane mają być przekazane do specjalistycznych badań

16 Dane statystyczne Oprócz zdarzeń zapisywanych automatycznie, UDS-AT zbiera szereg informacji statystycznych. Dostarczają one informacji o włączeniu/wyłaczeniu, ważności zdarzeń, używania przycisku UDS-Taste, Zdarzeń pargingowych itp Dane te mogą być wykorzystywane do oceny stylu jazdy kierowców. Może być również ocenić, kiedy pewne zdarzenia miały miejsce. Jak np. szkody wyrządzone w pojazdach. Zarządzający flotą może na tej podstawie opracować szkolenia dla pracowników (kierowców) ukierunkowane na edukację w zakresie poprawy bezpieczeństwa floty pojazdów

17 Modularer Aufbau – zukünftige Erweiterungen GPS Ortung Bluetooth LE Visualisierung WLAN Servicezugriff Fahreranmeldung via iButton GPRS Datenübertragung

18


Pobierz ppt "Rejestrator danych wypadku trzeciej generacji. Rekonstrukcja wypadków i przyczyn uszkodzeń pojazdów Ocena i analiza stylu jazdy Większe bezpieczeństwo."

Podobne prezentacje


Reklamy Google