Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Prezentacja działalności Polskiej Agencji Rozwoju Turystyki S. A

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Prezentacja działalności Polskiej Agencji Rozwoju Turystyki S. A"— Zapis prezentacji:

1 Prezentacja działalności Polskiej Agencji Rozwoju Turystyki S. A
Prezentacja działalności Polskiej Agencji Rozwoju Turystyki S.A. Warszawa, 2006

2 PART - firma konsultingowa wspierająca rozwój turystyki w Regionach
Spółka Akcyjna ukierunkowana na rozwój krajowego rynku turystycznego największa i najstarsza w Polsce grupa świadcząca usługi doradcze i szkoleniowe w zakresie rozwoju turystyki prowadzi działania pomostowe na linii PAŃSTWO -BRANŻA - REGIONY

3 Grupy docelowe PART S.A. Samorząd terytorialny wszystkich szczebli
Branża turystyczna Inwestorzy krajowi i zagraniczni

4 Obszary działalności Polskiej Agencji Rozwoju Turystyki:
Strategie rozwoju turystyki Programy rozwoju produktów turystycznych Kreacje Marek Turystycznych Studia wykonalności Biznesplany Poszukiwanie źródeł finansowania inwestycji Szkolenia specjalistyczne Wydawnictwa Study tour Pozyskiwanie środków Unii Europejskiej

5 MAPA AKTYWNOŚCI 1. Pogórze - odkrywanie tajemnicy
2. „Zapomniany raj - turystyczna podkowa” 3. „Iława - wyspa przygód” 4. Gościnne Wzgórza Małopolski 5. Gołdap 6. Trzebiatów 7. Połczyn Zdrój 8. Osada Turystyczna Czorsztyn 9. Oświęcim 10. Dębno 11. Budziszyn 12. Kalisz 13. Kołobrzeg 14. Malbork 15. Opole 16. Podlaski Szlak Bociani 17. Kleszczów 18. Międzyzdroje 19. Koło 20. Olsztyn 21. Ziemia Łowicka 22. Wyszków 23. Pojezierze Myśliborskie 24. „Zamełowski Młyn” 25. Janów Lubelski 26. „Uroczysko Waszeta” 27. Wielkie Jeziora Mazurskie 28. Gminy Nadnoteckie 29. Krosno Odrzańskie 30. woj. zachodniopomorskie 31. Tuchola 32. Świnoujście 33. Łeba 33 13 61 40 5 6 24 34. „Silva Reum” 35. Międzyrzec Podlaski 36. Dybowski Róg 37. Olkusz 38. „Cztery Pory Roku” 39. „Trakt Królewski” 40. woj. pomorskie 41 „Szlak Zielona Odra” 42. Pojezierze Suwalskie 43. Turystyczno-Sportowy Port Żeglarski wIławie 44. Warszawa 45. Sochaczew 46. „Perły Doliny Popradu” 47. Via Baltica 48. Kutno 49. EGO 50. Kudowa Zdrój 51. woj.dolnośląskie 52. Gminy Dorzecza Nadbużańśkiego 53. Wieliczka 54. Kanał Augustowski 55.Wiślana Trasa Rowerowa 56. Strategia rozw. prod. tur. dla obiektów ZHP 57. Trakt Królewsko-Cesarski w Poznaniu 58. Kopalnia Guido 59. Strategia dla woj. Świętokrzyskiego 60. Szlak Kolei Wąskotorowych w Gminie Rewal 61. SPA Pomorskie – Kurorty Pomorza 18 34 14 24 32 60 49 47 31 7 36 3 26 30 27 42 38 43 54 41 28 56 16 23 22 57 52 19 45 39 44 35 12 48 29 21 11 17 51 59 15 25 50 55 9 58 53 56 37 1 4 10 2 46 8

6 Projekty realizowane w Euroregionach
Bałtyk woj. pomorskie, Via Baltica, Łeba, Malbork, Tuchola Niemen EGO, Via Baltica, Pojezierze Suwalskie, Podlaski Szlak Bociani Bug Gminy Dorzecza Nadbużańskiego, Karpaty Janów Lubelski, Perły Doliny Popradu Tatry Osada Turystyczna Czorsztyn Beskidy Olkusz Śląsk Cieszyński Silesia Pradziad Glacensis Kudowa Zdrój Dobrava Nysa Sprewa-Nysa-Bóbr Krosno Odrzańskie Viadrina Pomerania woj. zachodniopomorskie, Szlak Zielona Odra, Pojezierze Myśliborskie, „Cztery Pory Roku”, Połczyn Zdrój, Trzebiatów

7 Współpraca zagraniczna
IRLANDIA PROGRAMY SZKOLENIOWE KRAJE BAŁTYCKIE/FINLANDIA VIA BALTICA HOLANDIA SESJE INWESTORSKIE NIEMCY SESJE INWESTORSKIE FRANCJA ANCV – CZEKI WAKACYJNE AUSTRIA SAPARD UKRAINA PROGRAMY SZKOLENIOWE WĘGRY CZEKI WAKACYJNE, UZDROWISKA WŁOCHY INTERREG 2 2 2 2 1 3 4 7 5 6 8 9

8 Działalność wydawnicza PART S.A.
Polska – Przygody z happy endem. Przewodnik turystyki aktywnej Finansowanie rozwoju turystyki ze środków Unii Europejskiej Wsparcie przedsięwzięć turystycznych z funduszy strukturalnych w świetle Narodowego Planu Rozwoju na lata System ułatwień i wzorcowych rozwiązań dla rozwoju proekologicznej infrastruktury turystycznej na obszarach chronionych i ich otulinach „Uzdrowiska wzrostu” - modelowe rozwiązania w zakresie programu rozwoju turystycznego małej gminy uzdrowiskowej

9 Działalność szkoleniowa PART S.A.
Szkolenia dla przedstawicieli branży turystycznej w zakresie zarządzania przemysłem turystycznym oraz funduszy Unii Europejskiej na rozwój małych i średnich przedsiębiorstw Szkolenia dla dziennikarzy branży turystycznej w zakresie funduszy Unii Europejskiej na rozwój turystyki Szkolenia dla samorządów i przedsiębiorców w zakresie kreowania produktów turystycznych i planowania rozwoju turystyki 16 szkoleń regionalnych w zakresie przygotowywania projektów turystycznych pod fundusze Unii Europejskiej Szkolenia trenerów w zakresie wykorzystania środków UE Szkolenia dla przedstawicieli ukraińskich samorządów, branży turystycznej oraz organizacji pozarządowych w zakresie Nowoczesnych narzędzi marketingowych jako podstawy planowania rozwoju turystyki Szkolenia zawodowe dla hotelarstwa i gastronomii w ramach Międzynarodowego Systemu Szkoleń realizowane we współpracy z Failte Ireland

10 Szkolenia i warsztaty w 2005 roku
II Ogólnopolskie Warsztaty pracowników naukowo – dydaktycznych kształcących kadry dla turystyki: Koszalin, Lublin, Olsztyn, Opole, Zielona Góra Warsztaty w ramach audytu turystycznego dla Torunia Warsztaty strategiczne – Program rozwoju turystyki dla miasta Ełk Warsztaty dotyczące produktu turystycznego „Śladami Napoleona…” – Pułtusk, Łeba, Gdańsk Szkolenia tematyczne dla przedstawicieli samorządów, przedsiębiorstw, uzdrowisk – Sopot, Wrocław, Kraków, Warszawa Warsztaty w ramach strategii „Trakt Królewsko -Cesarski” – Poznań Warsztaty w ramach strategii woj. lubuskiego Warsztaty w ramach strategii woj. Zachodniopomorskiego: Szczecin, Połczyn, Kołobrzeg Szkolenie branży turystycznej - Łódź Szkolenie – Program tworzenia i rozwoju produktu turystycznego woj. podlaskiego Szkolenie n/t produktu turystycznego: Kraków, Kielce, Zabrze Szkolenie w ramach strategii woj. lubelskiego Szkolenie n/t środków UE – ZOA - Olesno Szkolenie ”Podnoszenie atrakcyjności turystycznej uzdrowisk…” – Busko Zdrój Forum gospodarcze polsko-ukraińskie, Krasiczyn Forum Gospodarcze w Gdyni 4 4 5 16 8 1 3 8 1 8 10 2 4 6 5 1 7 9 1 5 13 12 11 14 1 11 5 11 15

11 Współpraca międzynarodowa
Narodowa Organizacja ds. Rozwoju Turystyki Failte Ireland Realizacja projektów szkoleniowych w zakresie podnoszenia jakość usług hotelarskich i gastronomicznych w Polsce Wykorzystanie doświadczeń irlandzkich w zakresie absorbowania funduszy Unii Europejskiej (EFS) Powołanie Banku Kadr Turystycznych Państwowa Administracja Turystyczna Ukrainy Realizacja projektów szkoleniowych w zakresie kreowania produktów turystycznych, podnoszenia jakości usług turystycznych, pozyskiwania środków finansowych na rozwój turystyki Kreowanie i wdrażanie transgranicznych produktów turystycznych Doradztwo w obsłudze procesów inwestycyjnych w Polsce i na Ukrainie

12 Autorskie projekty PART®
AUDYTY TURYSTYCZNE - 18 STRATEGIE ROZWOJU TURYSTYKI ORAZ PROGRAMY ROZWOJU PRODUKTÓW TURYSTYCZNYCH - 65 SYSTEMY WIZUALIZACJI TURYSTYCZNEJ - 27 SPECJALISTYCZNE EKSPERTYZY RYNKU TURYSTYCZNEGO - 30

13 Projekty unikatowe w skali europejskiej
KANAŁ AUGUSTOWSKI – Strategia rozwoju zintegrowanego markowego produktu turystycznego jako elementu międzynarodowego KOPALNIA GUIDO – Koncepcja rozwoju i uruchomienia zabytkowej kopalni w Zabrzu VIA BALTICA – Analiza rozwoju trasy pod kątem usług turystycznych wraz z kreacją liniowego produktu turystycznego EGO – Strategia społeczno-gospodarcza wraz z koncepcją produktów turystycznych dla powiatów ełckiego, gołdapskiego i oleckiego TRAKT KRÓLEWSKI – Strategia Rozwoju Narodowego Produktu Turystycznego oraz projekty operacyjne do 2013 r. PODLASKI SZLAK BOCIANI – Program rozwoju produktu turystycznego

14 Projekty wspierające branżę turystyczną
Programy rozwoju produktów turystycznych ROT, LOT System szkoleń dla przemysłu turystycznego System kształcenia kadr branży hotelarskiej i gastronomicznej System wdrażania standardów jakości w hotelach Fundusz Poręczeń Kredytowych Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych

15 Projekty wspierające branżę turystyczną
System Polskich Bonów Turystycznych Strategia rozwoju turystyki na lata Zapisy dotyczące przemysłu turystycznego w dokumentach operacyjnych NPR Doradztwo prawne i ekonomiczne dla organizacji turystycznych

16 Projekty finansowane z Unii Europejskiej
Europejski Fundusz Społeczny - „Rozwój przemysłu hotelarsko-turystycznego poprzez szkolenie kadr w wykorzystaniu nowoczesnych technologii” Europejski Fundusz Społeczny – „Niepokonani”

17 Projekty regionalne i liniowe:
Program rozwoju turystyki dla województwa dolnośląskiego Program rozwoju turystyki w Województwie Zachodniopomorskim na lata Strategia rozwoju turystyki w województwie zachodniopomorskim do 2015 r. Strategia rozwoju społeczno-gospodarczego oraz koncepcja rozwoju markowych produktów turystycznych na terenie obszaru funkcjonalnego EGO (powiaty ełcki, gołdapski, olecki) Strategia rozwoju produktu turystycznego Wiślana Trasa Rowerowa Zintegrowany program rozwoju produktu turystycznego regionu przygranicznego (Pojezierza Suwalsko-Augustowskiego i Ziemi Sejneńskiej), poprzedzonego audytem turystycznym Program Rozwoju Produktu Turystycznego Regionu Przygranicznego Euroregionu Niemen Strategia rozwoju turystyki w województwie świętokrzyskim Lubuska Strategia Rozwoju Turystyki Szlak Zabytków Techniki

18 Projekty ponadlokalne
Zintegrowany system szlaków turystyki aktywnej CZTERY PORY ROKU – strategia i program operacyjny rozwoju produktu turystycznego oraz markowej infrastruktury turystycznej Strategia rozwoju zintegrowanego produktu turystycznego Dolina Popradu Program Rozwoju Produktu Turystycznego Podlaski Szlak Bociani Program Rozwoju Produktu Turystycznego oraz Kreacji Marki dla Gmin Nadnoteckich Program Rozwoju Produktu Turystycznego - Uzdrowiska Wzrostu Strategia i program operacyjny rozwoju produktu oraz markowej infrastruktury turystycznej – SZLAK ZIELONA ODRA Program rozwoju produktu turystycznego i kreacji marki gmin Dorzecza Nadbużańskiego Strategia Rozwoju Produktu Turystycznego dla Puszczy Knyszyńskiej

19 Projekty lokalne: Program Rozwoju Produktu Turystycznego oraz Kreacji Marki dla Miasta Malbork Program Rozwoju Produktu Turystycznego oraz Kreacji Marki dla Miasta Świnoujście Program Rozwoju Narodowego Produktu Turystycznego Miasta Stołecznego Warszawy „Trakt Królewski” Strategia Rozwoju Produktu Turystycznego Miasta i Gminy Janów Lubelski Program Rozwoju Produktu Turystycznego i kreacji marki dla miasta Łeby

20 Polska Agencja Rozwoju Turystyki S.A.
DZIĘKUJEMY Polska Agencja Rozwoju Turystyki S.A. ul. Stawki 2 Warszawa tel. (22) , fax. (22)


Pobierz ppt "Prezentacja działalności Polskiej Agencji Rozwoju Turystyki S. A"

Podobne prezentacje


Reklamy Google