Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

GRZEGORZ WĄSOWICZ TEMAT PRACY: Kolejowe połączenia regionalne jako strategia produktowo-rynkowa spółki PKP Przewozy Regionalne sp. z o.o. w województwie.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "GRZEGORZ WĄSOWICZ TEMAT PRACY: Kolejowe połączenia regionalne jako strategia produktowo-rynkowa spółki PKP Przewozy Regionalne sp. z o.o. w województwie."— Zapis prezentacji:

1 GRZEGORZ WĄSOWICZ TEMAT PRACY: Kolejowe połączenia regionalne jako strategia produktowo-rynkowa spółki PKP Przewozy Regionalne sp. z o.o. w województwie opolskim w latach

2 CELE: Celem pracy jest analiza i ocena jak kolejowe połączenia regionalne w województwie opolskim zmieniały i rozwijały się w latach , jakich metod spółka PKP PR używała, aby zwiększać popyt na swoje usługi i jak to wpłynęło (z uwzględnieniem trudności jakie mogła napotkać) na rynek.

3 HIPOTEZY BADAWCZE: Oferta PKP PR w woj. opolskim była stabilna, w latach jej ulepszanie oraz modyfikacje następowały powoli i nie były znaczne. Nie pogarszano istniejącej już oferty mimo wzrostu kosztów prowadzenia działalności. Na niektórych trasach zwiększano popyt stosując promocje cenowe czy modyfikacje rozkładu jazdy. Trudności techniczno-taborowe (w szczególności na liniach niezelektryfikowanych) przyczyniły się do zmniejszenia popytu na usługi spółki.

4 ROZDZIAŁ 1. – Zarządzanie strategiczne jako element systemu zarządzania przedsiębiorstwem W rozdziale omówiono: Pojęcie i istotę zarządzania Strategiczny wymiar zarządzania Szkoły i modele zarządzania strategicznego Pojęcie i główne elementy strategii Typologię strategii

5 ROZDZIAŁ 2. – Istota i rodzaje strategii produktowo-rynkowych W rozdziale omówiono: Macierz Ansoffa Strategie konkurencji (m.in. strategie Portera) Strategie produkcyjne Strategie marketingowe Uwarunkowania wyboru strategii produktowo-rynkowych

6 W rozdziale 3. zostaną zaprezentowane: Cele i hipotezy badawcze Zastosowane metody badawcze Charakterystyka rynku kolejowego w Polsce Sieć komunikacyjna województwa opolskiego Charakterystyka spółki PKP Przewozy Regionalne Rozdział 4. stanowić będzie analizę i ocenę oferty PKP PR w województwie opolskim w aspekcie kształtowania strategii produktowo-rynkowych przedsiębiorstwa.

7 Metody badawcze oraz źródła danych wykorzystanych w pracy: Wywiady bezpośrednie z pracownikami spółki PKP PR oraz Urzędu Marszałkowskiego Dane udostępnione przez Dział Marketingu opolskiego oddziału PKP PR oraz Departament Infrastruktury i Gospodarki UM Raporty roczne spółki PKP PR Ogólnodostępne informacje o rozkładzie jazdy i ofertach taryfowych Publikacje dotyczące transportu kolejowego w regionie Wiedza uzyskana podczas praktyk studenckich w spółce


Pobierz ppt "GRZEGORZ WĄSOWICZ TEMAT PRACY: Kolejowe połączenia regionalne jako strategia produktowo-rynkowa spółki PKP Przewozy Regionalne sp. z o.o. w województwie."

Podobne prezentacje


Reklamy Google