Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

DYSTRYBUTOR ROKU 2005 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Ranking dystrybutorów materiałów budowlanych piąta edycja projektu ogłoszenie wyników zawsze na.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "DYSTRYBUTOR ROKU 2005 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Ranking dystrybutorów materiałów budowlanych piąta edycja projektu ogłoszenie wyników zawsze na."— Zapis prezentacji:

1 DYSTRYBUTOR ROKU 2005 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Ranking dystrybutorów materiałów budowlanych piąta edycja projektu ogłoszenie wyników zawsze na targach BUDMA

2 DYSTRYBUTOR ROKU 2005 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku KATEGORIE RANKINGOWE DYSTRYBUTOR ROKU 2005 wśród marketów budowlanych DYSTRYBUTOR ROKU 2005 wśród sieci hurtowni budowlanych

3 DYSTRYBUTOR ROKU 2005 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku CHARAKTERYSTYKA BADANIA Badanie inwestorów indywidualnych 2005: przeprowadzone w grudniu 2005 roku przeprowadzone na próbie n=500 inwestorów indywidualnych Inwestorzy wskazywali m.in.: znajomość marketów budowlanych znajomość sieci hurtowni materiałów budowlanych miejsca zakupu materiałów budowlanych w 2005 r. przyjazne klientowi miejsca zakupu

4 DYSTRYBUTOR ROKU 2005 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku DYSTRYBUTOR ROKU 2005 To firma, która w danej kategorii rankingowej osiągnęła najwyższą ocenę ważoną, tj: dystrybutor przyjazny klientowi (waga 50%) dystrybutor najchętniej odwiedzany (waga 30%) dystrybutor najbardziej znany na rynku (waga 20%)

5 DYSTRYBUTOR ROKU 2005 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Najbardziej znane markety budowlane (wyniki szczegółowe w %)

6 DYSTRYBUTOR ROKU 2005 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Najbardziej znane markety budowlane (wg województw)

7 DYSTRYBUTOR ROKU 2005 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Najchętniej odwiedzane markety budowlane (wyniki szczegółowe w %)

8 DYSTRYBUTOR ROKU 2005 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Najchętniej odwiedzane markety budowlane (wg województw)

9 DYSTRYBUTOR ROKU 2005 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Najbardziej przyjazne markety budowlane (wyniki szczegółowe w %)

10 DYSTRYBUTOR ROKU 2005 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Najbardziej przyjazne dla klienta markety budowlane (wg województw)

11 DYSTRYBUTOR ROKU 2005 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Najbardziej znane sieci hurtowni budowlanych (wyniki szczegółowe w %)

12 DYSTRYBUTOR ROKU 2005 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Najbardziej znane sieci hurtowni budowlanych (wg województw)

13 DYSTRYBUTOR ROKU 2005 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Najchętniej odwiedzane sieci hurtowni budowlanych (wyniki szczegółowe w %)

14 DYSTRYBUTOR ROKU 2005 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Najchętniej odwiedzane sieci hurtowni budowlanych (wg województw)

15 DYSTRYBUTOR ROKU 2005 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Najbardziej przyjazne sieci hurtowni budowlanych (wyniki szczegółowe w %)

16 DYSTRYBUTOR ROKU 2005 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Czynniki decydujące o wyborze miejsca zakupu materiałów budowlanych (w %)

17 DYSTRYBUTOR ROKU 2005 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Opinie respondentów o miejscach zakupu materiałów budowlanych (w %)

18 DYSTRYBUTOR ROKU 2005 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku DYSTRYBUTOR ROKU 2005 WYNIKI RANKINGU DYSTRYBUTOR ROKU 2005

19 DYSTRYBUTOR ROKU 2005 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku DYSTRYBUTOR ROKU 2005 wśród marketów budowlanych (ocena ważona w %)

20 DYSTRYBUTOR ROKU 2005 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku DYSTRYBUTOR ROKU 2005 wśród sieci hurtowni budowlanych (ocena ważona w %)

21 DYSTRYBUTOR ROKU 2005 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku DYSTRYBUTOR ROKU 2005 w kategorii SIEĆ HURTOWNI BUDOWLANYCH: DYSTRYBUTOR ROKU 2005 w kategorii MARKET BUDOWLANY:

22 DYSTRYBUTOR ROKU 2005 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku DYSTRYBUTORZY ROKU 2005 Przedstawiciele GRUPY POLSKIE SKŁADY BUDOWLANE oraz CASTORAMY- laureatów rankingu DYSTRYBUTOR ROKU 2005 w kategoriach: market budowlany oraz sieć hurtowni budowlanych

23 DYSTRYBUTOR ROKU 2005 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Zespół ASM życzy laureatom dalszych sukcesów oraz umacniania pozycji rynkowej


Pobierz ppt "DYSTRYBUTOR ROKU 2005 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Ranking dystrybutorów materiałów budowlanych piąta edycja projektu ogłoszenie wyników zawsze na."

Podobne prezentacje


Reklamy Google