Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Szkoła, nie zapominając o tradycjach, przygotowuje do przyszłości. Dziś należy wiedzieć, co trzeba poznać jutro, aby radzić sobie pojutrze.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Szkoła, nie zapominając o tradycjach, przygotowuje do przyszłości. Dziś należy wiedzieć, co trzeba poznać jutro, aby radzić sobie pojutrze."— Zapis prezentacji:

1

2 Szkoła, nie zapominając o tradycjach, przygotowuje do przyszłości. Dziś należy wiedzieć, co trzeba poznać jutro, aby radzić sobie pojutrze.

3

4 ś ciśle współpracująca ze środowiskiem lokalnym i pielęgnująca jego tradycje (pamięć i obchody Patrona Szkoły, współpraca z kołem Sybiraków w Lubaczowie, opieka nad lubaczowskimi miejscami pamięci narodowej), p racująca z uczniem słabym (zajęcia wyrównawcze, korekcyjno- kompensacyjne, logopedyczne i socjoterapeutyczne).

5 z najdująca się w drodze do Europy (realizacja programu edukacji europejskiej, nawiązująca współpracę z krajami Unii Europejskiej), p ielęgnująca postawę patriotyczną (uczestnictwo w uroczystościach państwowych, realizacja programu ścieżki patriotycznej), d bająca o zdrowie psychofizyczne (zielone szkoły, wycieczki, imprezy rekreacyjno- sportowe, zajęcia gimnastyki korekcyjnej).

6 kładąca nacisk na nauczanie języków obcych, ucząca posługiwania się technologią informacyjno-komunikacyjną, wspierająca i promująca zdolności i zainteresowania uczniów, kształtująca świadomą postawę ochrony środowiska naturalnego.

7

8 B ę dziemy kszta ł ci ć wed ł ug najlepszych programów i wzorów. D ąż y ć b ę dziemy do stworzenia najlepszej szko ł y o charakterze elitarnym ze wzgl ę du na poziom oraz jako ść kszta ł cenia i wychowania. Celem naszego dzia ł ania Celem naszego dzia ł ania b ę dzie pomoc w odniesieniu sukcesu ka ż demu uczniowi.

9 Jesteśmy po to, aby we współpracy z rodziną i środowiskiem lokalnym wychowywać i środowiskiem lokalnym wychowywać i edukować człowieka XXI wieku: i edukować człowieka XXI wieku: - biegle posługującego się językami obcymi, - umiejętnie wykorzystującego technologię informacyjno-komunikacyjną, - dbającego o środowisko naturalne oraz rozwijającego swoje uzdolnienia i zainteresowania. i zainteresowania.

10 podmiotem nauczania i wychowania będzie uczeń, będziemy respektować jego prawa, zapewnimy mu przyjazne i korzystne warunki edukacji, będziemy wspierać rozwój jego osobowości zgodnie z przyjętym systemem wartości i normami społecznymi, priorytetem w naszych działaniach będą: doskonała współpraca między nauczycielami, uczniami i rodzicami oraz najwyższa jakość kształcenia i efektywność nauczania.

11

12

13 kształcenie umiejętności biegłego kształcenie umiejętności biegłego posługiwania się w językach obcych: posługiwania się w językach obcych: - - rozwijanie w uczniach poczucia własnej wartości oraz wiary we własne możliwości językowe, - zapewnienie uczniom maksimum kontaktu z językiem obcym, między innymi przez wymianę ze szkołami w innych krajach lub przez uczestnictwo w programach międzynarodowych, - stopniowe przygotowanie uczniów do samodzielności w procesie uczenia się języka obcego, - rozwijanie w uczniach postawy ciekawości, otwartości i tolerancji wobec innych kultur.

14 kształcenie umiejętności posługiwania się technologią informacyjno-komunikacyjną: kształcenie umiejętności posługiwania się technologią informacyjno-komunikacyjną: - posługiwanie się w sposób bezpieczny sprzętem komputerowym oraz korzystanie z usług systemu operacyjnego, - rozwiązywanie samodzielnie oraz zespołowo typowych problemów przez korzystanie -z programów użytkowych, - znajomość korzyści i zagrożeń wynikających -z rozwoju informatyki i powszechnego dostępu do informacji, - korzystanie z komputera w sposób kompetentny i twórczy w uczeniu się innych przedmiotów.

15 wspieranie i promowanie wspieranie i promowanie zdolności i zainteresowań: zdolności i zainteresowań: - tworzenie warunków do osiągania sukcesów na miarę możliwości każdego ucznia, - umożliwienie uczniowi zdolnemu indywidualnych, systematycznych konsultacji, celem ukierunkowania jego samodzielnej pracy, - współpraca z rodzicami celem ustalenia kierunków samodzielnej pracy ucznia w domu, - organizacja indywidualnego programu lub toku nauki, - promowanie osiągnięć uczniów w szkole i środowisku lokalnym.

16 kształcenie świadomej postawy ochrony środowiska: ochrony środowiska: - dostrzeganie przyczyn degradacji środowiska, - rozumienie znaczenia wpływu stanu środowiska na zdrowie i życie człowieka, - rozumienie potrzeby dbania o własne środowisko.

17 -przygotowywanie i dopuszczanie wychowanków do udziału w podejmowaniu decyzji, -dążenie do tego, by działania wynikały z inicjatywy uczniów, -stymulowanie ucznia do pracy nad sobą, -zachęcanie do korzystania z różnych źródeł informacji, -prowadzenie cyklicznych warsztatów dla rodziców, -współpraca z licznymi instytucjami w środowisku lokalnym, które wspierają zadania szkoły.

18 KOMUNIKATYWNY EUROPEJCZYK - biegle posługujący się językami obcymi WYKSZTAŁCONY CZŁOWIEK - umiejętnie wykorzystujący technologię informacyjno- komunikacyjną ZDOLNY UCZEŃ - rozwijający swoje uzdolnienia i zainteresowania ŚWIADOMY EKOLOG - dbający o środowisko naturalne

19


Pobierz ppt "Szkoła, nie zapominając o tradycjach, przygotowuje do przyszłości. Dziś należy wiedzieć, co trzeba poznać jutro, aby radzić sobie pojutrze."

Podobne prezentacje


Reklamy Google