Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Mgr Dariusz Adrianowski. Marka to jest to, co się czuje instynktownie w związku z produktem, usługą czy firmą. Marty Neumeier To, w jaki sposób marka.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Mgr Dariusz Adrianowski. Marka to jest to, co się czuje instynktownie w związku z produktem, usługą czy firmą. Marty Neumeier To, w jaki sposób marka."— Zapis prezentacji:

1 mgr Dariusz Adrianowski

2 Marka to jest to, co się czuje instynktownie w związku z produktem, usługą czy firmą. Marty Neumeier To, w jaki sposób marka jest postrzegana, wpływa na jej sukces niezależnie od tego, czy reprezentuje firmę dopiero wchodząca na rynek, organizację non – profit, czy też sam produkt.

3 1. Orientacja – marki pomagają dokonać wyboru z gamy produktów danej kategorii 2. Zaufanie – marki podkreślają istotną jakość produktu lub usługi i upewniają klientów w przekonaniu, że dokonali właściwego wyboru 3. Zaangażowanie – marki odwołują się do specyficznej symboliki, języka, skojarzeń, aby nakłonić klientów do identyfikowania się z nimi

4 Tożsamość Kim jesteś? Znaczenie Czym jesteś? Odpowiedź Jaki jesteś? Relacja Co jest między nami? Głęboka i szeroka świadomość marki Elementy wspólne i różnicujące Pozytywne reakcje Intensywna, aktywna lojalność Etapy rozwoju marki Cele marki

5 Points of parity - Skojarzenia co do posiadania cech postrzeganych jako koniecznych dla wiarygodnego produktu w danej kategorii Points of difference - Skojarzenia co do posiadania cech unikalnych dla marki wyróżniających ją od konkurentów

6 Wspólne atrybuty Wspólne atrybuty Wyjątkowe atrybuty Atrybuty nieistotne Przewaga konkurencyjna Konkurencyjna równość Points of Difference Points of Parity Points of Indifference Points of Parity, Points of Difference, Points od Indifference - Analiza atrybutów poszczególnych marek i ich klasyfikacja z punktu widzenia potencjału wyróżniającego

7 Jedno, unikalne sformułowanie, wyróżniający powód do zakupu marki Najczęściej jest związany z korzyścią nabywcy lub użytkownika To, co chcemy, żeby nabywcy myśleli o naszej marce – misja marki


Pobierz ppt "Mgr Dariusz Adrianowski. Marka to jest to, co się czuje instynktownie w związku z produktem, usługą czy firmą. Marty Neumeier To, w jaki sposób marka."

Podobne prezentacje


Reklamy Google