Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

P U B L I S H I N G BIZNES_IDEE_PAŃSTWO_ROZWÓJ. WSPÓŁPRACA Z THINKTANK: PUBLIKACJA WSPÓLNYCH RAPORTÓW RAPORTY THINKTANK PROPOZYCJA WSPÓŁPRACY.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "P U B L I S H I N G BIZNES_IDEE_PAŃSTWO_ROZWÓJ. WSPÓŁPRACA Z THINKTANK: PUBLIKACJA WSPÓLNYCH RAPORTÓW RAPORTY THINKTANK PROPOZYCJA WSPÓŁPRACY."— Zapis prezentacji:

1 P U B L I S H I N G BIZNES_IDEE_PAŃSTWO_ROZWÓJ

2 WSPÓŁPRACA Z THINKTANK: PUBLIKACJA WSPÓLNYCH RAPORTÓW RAPORTY THINKTANK PROPOZYCJA WSPÓŁPRACY

3 THINKTANK: PLATFORMA SPOŁECZNOŚCIOWA LIDERÓW 1

4 (ang. dosłownie: zbiornik myśli) - niezależny ośrodek zajmujący się badaniami i analizami. Celem jego działalności jest zazwyczaj poszukiwanie sposobów rozwiązania problemów społecznych, gospodarczych i politycznych oraz udział w publicznej debacie. Projekt THINKTANK nawiązuje do tej tradycji. Jest platformą wymiany doświadczeń i idei dla liderów biznesu i administracji publicznej. CZYM JEST THINKTANK? BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ

5 MAGAZYN THINKTANK WYDANIA SPECJALNE RAPORTY I BADANIA DEBATY I DYSKUSJE KONFERENCJE I WARSZTATY PROJEKTY THINKTANK MALEMEN THINKTANK SOCIETY KLUB THINKTANK BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ

6 1.Tworzyć społeczność chcących się rozwijać liderów biznesu i administracji publicznej i zarządzać nią. 2.Dostarczać decision makers inspiracji i narzędzi do podejmowania lepszych decyzji i rozwijania ich firm i organizacji. 3.Zwiększać tymi działaniami poziom kapitału społecznego, zdolności konkurencyjne polskich przedsiębiorstw oraz skuteczność administracji. MISJA THINKTANK

7 Partnerem magazynu jest Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych Lewiatan, największa organizacja przedsiębiorców w Polsce, dysponująca olbrzymim doświadczeniem i zespołem ekspertów w zakresie polityki gospodarczej, ekonomii, gospodarki i przedsiębiorczości. THINKTANK współpracuje także z gospodarczymi i politycznymi think tankami w Polsce, Europie i na świecie. BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ PARTNER THINKTANK

8 MYŚLI, O KTÓRYCH SIĘ MÓWI THINKTANK przebojem wszedł na rynek idei zorientowanych na modernizację gospodarki, państwa i firm. Przyciągnął w krótkim czasie znakomitych autorów i ekspertów zarówno z biznesu, jak i administracji publicznej. Organizuje debatę publiczną wokół spraw, o których zwykle milczą media. Porusza tematy istotne dla liderów, którzy chcą osiągnąć lepsze efekty. HENRYKA BOCHNIARZ, PREZYDENT PKPP LEWIATAN BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ

9 Z UWAGI NA INNOWACYJNY CHARAKTER, SPOŁECZNOŚĆ THINKTANK I MAGAZYN THINKTANK ZOSTAŁY WYRÓŻNIONE W PRESTIŻOWYM KONKURSIE MEDIA TRENDY 2010 JAKO DEBIUT MEDIALNY ROKU I NOWOCZESNA PLATFORMA SPOŁECZNOŚCIOWA LIDERÓW. BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ

10 PONAD 200 EKSPERTÓW I PRAKTYKÓW PUBLIKUJĄCYCH NA ŁAMACH THINKTANK I DZIELĄCYCH SIĘ SWOIMI DOŚWIADCZENIAMI. BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ Ponad 200 ekspertów

11 2 CO MOŻEMY ZROBIĆ WSPÓLNIE? PUBLIKACJA RAPORTÓW I SPECJALNYCH WYDAWNICTW

12 1.Proponujemy współpracę w formie publikacji wspólnie opracowywanych raportów i wydawnictw specjalnych. 2.THINKTANK publikuje własne raporty tematyczne (wokół obszarów komunikacji, przywództwa, innowacji i innych) oraz opracowuje i publikuje raporty na zlecenie firm i instytucji. 3.Wszystkie raporty są szeroko udostępniane i promowane na platformie THINKTANK jako narzędzie edukacji rynku. 4.THINKTANK publikował raporty m.in. wspólnie z PKPP Lewiatan, Deloitte, Microsoft, Ministerstwem Rozwoju Regionalnego, Gaz- System, Orlen, Instytutem Wzornictwa Przemysłowego i innymi podmiotami. Raport - współpraca BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ

13 1.Zdrowie: optymalizacja systemu. 2.Media Trendy: trendy w mediach i reklamie. 3.Wolontariat w firmie. 4.Odpowiedzialna energia. 5.Zarządzanie reputacją. 6.Scenariusze IT w firmie: nowe podejście do budowania przewag. Raporty 2011 BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ

14 Z MYŚLĄ O LIDERACH WSPÓŁPRACA PRZY RAPORTACH WŁASNYCH THINKTANK LUB OPRACOWANIE RAPORTU NA ZLECENIE (W TYM Z ELEMENTEM BADAŃ) BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ

15 NOWE IDEE I NARZĘDZIA REALIZACJA WYDAWNICTW SPECJALNYCH I PROJEKTOWYCH WE WSPÓŁPRACY Z FIRMAMI I INSTYTUCJAMI BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ

16 AKTYWNE DZIAŁANIA ONLINE SZEROKA PROMOCJA RAPORTU/WYDAWNICTWA NA PORTALU THINKTANK – DO SPOŁECZNOŚCI THINKTANK ONLINE BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ

17 THINKTANK: EKSPERT IDEI ORGANIZACJA DYSKUSJI LUB DEBATY WOKÓŁ RAPORTU: SKUTECZNE NAGŁAŚNIANIE IDEI BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ

18 REALIZACJA EVENTÓW NA ZLECENIE REALIZACJA – W RAZIE POTRZEBY – SZERSZEGO WYDARZENIA PROMUJĄCEGO RAPORT (THINKTANK EVENTY) BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ

19 KILKA SŁÓW I CYFR O SPOŁECZNOŚCI THINKTANK I CZYTELNIKACH MAGAZYNU 3

20 AUTORZY I EKSPERCI WYTRWALI PIONIERZY BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ WPŁYWOWI PAŃSTWOWCY AMBITNI SZEFOWIE ZAUFANI DORADCY Przedsiębiorcy, innowatorzy, inwestorzy Urzędnicy, szefowie instytucji, samorządowcy Prezesi, liderzy, menedżerowie Uważnie słuchani doradcy LUDZIE THINKTANK. INNOWACYJNI, WPŁYWOWI, SKUTECZNI, SŁUCHANI PRZEZ INNYCH.

21 firm z Listy 500 największych polskich firm, to firmy których liderzy i dyrektorzy najwyższego szczebla czytają THINKTANK bądź biorą udział w spotkaniach THINKTANK. 5,3 tys. nakład magazynu THINKTANK: w zamkniętej subskrypcji i w ramach Klubu THINKTANK. 12,2 tys. zasięg THINKTANK: każdy egzemplarz jest czytany średnio przez 2,3 osoby (najczęściej liderów różnego szczebla oraz ich najbliższych współpracowników). 359 BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ LUDZIE THINKTANK. LIDERZY, KIERUJĄCY ZESPOŁAMI, PODEJMUJĄCY KLUCZOWE DECYZJE.

22 odbiorców THINKTANK uważa, że ludzie słuchają uważnie ich opinii. Mają oni duży wpływ na przekonania i działania innych. 88% debat, dyskusji i spotkań THINKTANK odbyło się w 2010 r. Dotyczyły one strategii i przywództwa (34), marketingu i komunikacji (21) oraz polityk publicznych (10). 60% uczestników debat THINKTANK ma doświadczenie w swojej branży dłuższe niż 10 lat. Pozwala to im dzielić się swoimi autentycznymi przeżyciami, podnosząc jakość merytoryczną dyskusji. 65 BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ LUDZIE THINKTANK. CIEKAWI NOWYCH IDEI, CHĘTNIE WYMIENIAJĄCY SIĘ DOŚWIADCZENIAMI.

23 BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ Struktura subskrypcji w okresie grudzień 2009-grudzień 2010 LUDZIE THINKTANK. CZYTELNICY MAGAZYNU THINKTANK – ZAJMOWANE STANOWISKA.

24 BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ Struktura subskrypcji w okresie grudzień 2009-grudzień 2010 LUDZIE THINKTANK. CZYTELNICY MAGAZYNU THINKTANK: JAKIMI ORGANIZACJAMI KIERUJĄ?

25 Mazowieckie – 49% Dolnośląskie – 7,5% Pomorskie – 6% Wielkopolskie – 7,5% Małopolskie – 6% Śląskie – 9,5% Pozostałe – 14% BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ Struktura subskrypcji w okresie grudzień 2009-grudzień 2010 LUDZIE THINKTANK. CZYTELNICY MAGAZYNU: STRUKTUIRA GEOGRAFICZNA

26 72% 28% 41 lat 13,5 lat 72% 25% 64% 84% 84% to mężczyźni to kobiety to ich przeciętny wiek pracują przeciętnie w swojej specjalizacji to ludzie biznesu działa w sferze publicznej kieruje lub współkieruje firmami lub instytucjami deklaruje, że z reguły osiąga to, co zakłada uważa, że odniosło w życiu sukces BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ LUDZIE THINKTANK. INNOWACYJNI, WPŁYWOWI, SKUTECZNI, SŁUCHANI PRZEZ INNYCH.

27 P U B L I S H I N G THINKTANK BIZNES_IDEE_PAŃSTWO_ROZWÓJ


Pobierz ppt "P U B L I S H I N G BIZNES_IDEE_PAŃSTWO_ROZWÓJ. WSPÓŁPRACA Z THINKTANK: PUBLIKACJA WSPÓLNYCH RAPORTÓW RAPORTY THINKTANK PROPOZYCJA WSPÓŁPRACY."

Podobne prezentacje


Reklamy Google