Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Poleca Liczba stron 260 Oprawa twarda Format 155 x 235 mm ISBN 978-83-7495-609-3 Cena detaliczna 59,90 zł 500 zdjęć, ilustracji, rysunków, schematów,

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Poleca Liczba stron 260 Oprawa twarda Format 155 x 235 mm ISBN 978-83-7495-609-3 Cena detaliczna 59,90 zł 500 zdjęć, ilustracji, rysunków, schematów,"— Zapis prezentacji:

1

2 Poleca

3 Liczba stron 260 Oprawa twarda Format 155 x 235 mm ISBN 978-83-7495-609-3 Cena detaliczna 59,90 zł 500 zdjęć, ilustracji, rysunków, schematów, tabeli, wykresów, zrzutów z ekranu programów graficznych 24 stronicowa wkładka jaki aparat wybrać i czym się kierować podczas zakupu NOWE WYDANIE !!!

4 Encyklopedia. Fotografia cyfrowa od A do Z Książka jest adresowana do wszystkich, którzy już fotografują (zarówno aparatami tradycyjnymi, jak i z zapisem cyfrowym) lub dopiero zamierzają zająć się fotografią, i do tych, którzy chcą komputerowo przetwarzać zdjęcia. W sposób usystematyzowany i prosty podaje wszystkie niezbędne wiadomości dotyczące czysto technicznej umiejętności wykonania zdjęcia, wprowadzenia go do komputera i dalszej obróbki, przygotowania do druku na drukarce w domu lub w profesjonalnym studiu poligraficznym. Zakres wiadomości oraz sposób ich podania (w książce omawiane są przede wszystkim zasady i prawidła postępowania) sprawiają, że będzie ona pomocna dla początkujących i zaawansowanych użytkowników komputerów i fotografujących, a jednocześnie szybko nie straci na aktualności. Książka udziela wyczerpujących odpowiedzi na następujące pytania: jak poprawnie fotografować jak zrobić zdjęcie o dużych walorach artystycznych jak unikać błędów podczas fotografowania o świetle, barwach i oświetleniu o budowie i zasadach działania aparatu fotograficznego o ustawianiu optymalnych parametrów wykonania zdjęcia o zamianie komputera domowego w elektroniczną ciemnię o wprowadzaniu do komputera i drukowaniu zdjęć o skanowaniu o poprawianiu zdjęcia i efektach specjalnych o stworzeniu własnej galerii zdjęć o prezentacji zdjęć w mediach elektronicznych

5

6

7

8

9

10 Urodzony 15 lipca 1954 w Warszawie. Absolwent wydziału operatorskiego Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. L. Schillera w Łodzi. W latach 1974 - 1991 działał w artystycznym ruchu studenckim (również w charakterze animatora i pedagoga). Był dyrektorem generalnym i artystycznym E/B/D Interpartners. Wykładał metody posługiwania się nowoczesnymi środkami audiowizualnymi w Prywatnej Wyższej Szkole Businessu i Administracji w Warszawie. Aktualnie pracuje na rzecz własnej firmy FEDAK PICTURES. Odznaczony medalem z okazji 150-lecia fotografii i medalem na wystawie polskiej fotografii reklamowej. Obecny na rynku fotografii reklamowej, autor wielu publikacji w prasie krajowej i zagranicznej.

11 I i III nagroda na konkursie fotografii Orwell 84 w Londynie organizowanym przez firmę Minolta I nagroda na festiwalu FAMA z grupą ZOOM I nagroda im. Maxa Szoca na festiwalu FAMA z własną grupą Foto-Art puchar Międzynarodowego Zrzeszenia Studentów na festiwalu FAMA z grupą Foto-Art Hybrydy Działalność na polu filmowym reżyseria reklam telewizyjnych m.in. dla General Biscuits, Felix, Bayer stypendium British Council w dziedzinie animacji komputerowej reżyserski debiut fabularny dla telewizji – Powrót po śmierć 1985 reżyseria filmów reklamowych dla ITI oraz teledysków dla TVP (liczne nagrody – w tym Metronom za najlepszy teledysk roku 1984) współpraca (w charakterze koordynatora produkcji i II reżysera) przy realizacji filmu dla BBC My Blood, Your Blood współpraca w charaketrze asystenta reżysera i II reżysera (m.in. z takimi reżyserami jak A. Kondratiuk, A. Kostenko, J. Hoffman) Działalność w dziedzinie plastyki projekty kampanii, reklam i wydawnictw m.in. dla Sanitec Koło, Bayer (środki ochrony roślin i weterynaryjne), JVC, Muza SA, Unilever (dla takich marek jak: margaryny Kasia, Bona, lody Algida), Softbank SA, Bank Handlowy, PBK (II nagroda i wyróżnienie za raporty roczne w konkursie organizowanym przez Związek Banków Polskich), Shop Line, Polskie Sieci Elektroenergetyczne S.A. Laureat nagród na konkursach w kraju i za granicą

12 Dział marketingu ul. Bagatela 10 m. 3, 00-585 Warszawa tel. (022) 629 65 24, (022) 629 76 24 marketing.sekretariat@muza.com.pl


Pobierz ppt "Poleca Liczba stron 260 Oprawa twarda Format 155 x 235 mm ISBN 978-83-7495-609-3 Cena detaliczna 59,90 zł 500 zdjęć, ilustracji, rysunków, schematów,"

Podobne prezentacje


Reklamy Google