Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

ROZWIĄZANIE SLICAN DLA BANKU. Chcesz by Twój bank miał wizytówkę banku z klasą? Chcesz mieć sprawną komunikację w swoim banku? Wybierz niezawodność i.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "ROZWIĄZANIE SLICAN DLA BANKU. Chcesz by Twój bank miał wizytówkę banku z klasą? Chcesz mieć sprawną komunikację w swoim banku? Wybierz niezawodność i."— Zapis prezentacji:

1 ROZWIĄZANIE SLICAN DLA BANKU

2 Chcesz by Twój bank miał wizytówkę banku z klasą? Chcesz mieć sprawną komunikację w swoim banku? Wybierz niezawodność i jakość. Wybierz ROZWIĄZANIE SLICAN.

3 SYTUACJA WYJŚCIOWA Siedziba BANKU: centrala 100 pracowników - w tym 10 managerów Oddziały BANKU: 20 oddziałów 200 pracowników - w tym 20 managerów Stan bieżący: rosnąca liczba klientów spadek wydajności obsługi telefonicznej klienta słaba i kosztowna komunikacja pomiędzy oddziałami

4 ZAŁOŻONE CELE utworzenie sieci telekomunikacyjnej między centralą a oddziałami szybki i sprawny przepływ informacji między centralą a oddziałami sprawna obsługa rosnącej ilości przychodzących połączeń telefonicznych nagrywanie rozmów telefonicznych

5 ZAŁOŻONE CELE podniesienie poziomu obsługi klienta uruchomienie infolinii korzystanie z usług różnych operatorów wykorzystanie dot. infrastruktury bez ponoszenia dodatkowych kosztów zmniejszenie kosztów operacyjnych

6 ROZWIĄZANIE SLICAN

7 Dla centrali banku: Serwer telekomunikacyjny SLICAN MAC wyposażony w moduły : 5 x 16 AB = 80 numerów wewnętrznych 2 x 16 CTS = możliwość podłączenia 32 telefonów CTS-202 E1 dla ISDN-PRA = możliwość rozbudowy VoIP16 = dla połączeń głosowych; sieciowania oddziałów Rec = nagrywanie rozmów 4 bramki GSM = dla połączeń do sieci GSM Telefony SLICAN CTS-202 dla managerów

8 ROZWIĄZANIE SLICAN Dla oddziału banku: Serwer telekomunikacyjny SLICAN CCT-1668.S wyposażony w moduły: 8 AB = 8 numerów wewnętrznych (w tym jeden numer na fax) 1 GSM = zapewni obsługę managerów na rynku lokalnym i działa jako back-up 4 VoIP = zapewni łączność z centralą banku Telefony SLICAN CTS-202 dla managerów

9 ROZWIĄZANIE SLICAN OPROGRAMOWANIE ConfigMAN: ułatwi administratorom sieci konfigurowanie i programowanie centrali mając dostęp do wszystkich parametrów pracującego systemu telekomunikacyjnego administrator może szybko reagować w sytuacjach awaryjnych zapewni sprawne monitorowanie centrali przez firmową sieć LAN, jak i zdalnie – modem, USB i INTERNET

10 ROZWIĄZANIE SLICAN OPROGRAMOWANIE RecordMAN: aplikacja oferowana w cenie centrali aplikacja przeznaczona do odsłuchu i archiwizacji nagranych rozmów telefonicznych wyszukiwanie plików z nagraniami w oparciu o różne kryteria, np. data, godzina, numer stanowiska konsultanta wewnętrznej sieci bezpieczeństwo nagrań, odsłuchiwanie nagranych rozmów jest możliwe tylko przez osobę znającą hasło dostępu

11 ROZWIĄZANIE SLICAN OPROGRAMOWANIE BillingMAN: aplikacja oferowana w cenie centrali analiza połączeń przychodzących i wychodzących prezentacja analizy kosztów połączeń rozmów telefonicznych w banku i oddziałach w formie tabelarycznej i graficznej (BillingMAN.plus)

12 ROZWIĄZANIE SLICAN Innowacyjne funkcje użytkowe: INVENIO system zapowiedzi słownych, które prowadzą dzwoniącego do celu bez uczestnictwa konsultantów funkcja potrafi reagować na zajętość grupy/konsultanta lub brak jego odpowiedzi i kieruje połączenia do innej, wolnej grupy konsultantów

13 ROZWIĄZANIE SLICAN Innowacyjne funkcje użytkowe: PATHFINDER system inteligentnego trasowania połączeń, jeśli praca w danym BANKU polega na kontakcie konkretnego telekonsultanta z danym klientem, serwer zapamięta taką relację i będzie kierować konkretnego klienta do konkretnego telekonsultanta statyczne trasowanie ruchu – np. kierowanie połączeń prezentujących się prefixami innymi niż polski do pracowników realizujących połączenia w języku obcym

14 KORZYŚCI niezawodna łączność telefoniczna zmniejszone koszty połączeń telefonicznych darmowe rozmowy pomiędzy oddziałami wzrost produktywności sprawniejsza obsługa klientów

15 KORZYŚCI obsługa serwisowa przez INTERNET administrowanie sieci jest łatwiejsze, tańsze i mniej czasochłonne BillingMAN zanalizuje koszty rozmów RecordMAN usprawni proces telefonicznej obsługi Klienta INVENIO zapewni niezawodną nawigację dla dzowniących

16 Dziękujemy za uwagę


Pobierz ppt "ROZWIĄZANIE SLICAN DLA BANKU. Chcesz by Twój bank miał wizytówkę banku z klasą? Chcesz mieć sprawną komunikację w swoim banku? Wybierz niezawodność i."

Podobne prezentacje


Reklamy Google