Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

MŁODZI BADACZE Gimnazjum nr 1 w Tarnobrzegu. W projekcie Interblok uczestniczą dwie klasy: Ic, IIc – obydwie o profilu matematyczno-geograficznym.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "MŁODZI BADACZE Gimnazjum nr 1 w Tarnobrzegu. W projekcie Interblok uczestniczą dwie klasy: Ic, IIc – obydwie o profilu matematyczno-geograficznym."— Zapis prezentacji:

1 MŁODZI BADACZE Gimnazjum nr 1 w Tarnobrzegu

2 W projekcie Interblok uczestniczą dwie klasy: Ic, IIc – obydwie o profilu matematyczno-geograficznym.

3 W trakcie zajęć uczniowie: tworzyli wstęgę Möbiusa

4 poznawali inną wersję Twierdzenia Pitagorasa

5

6 konstruowali wagę Leonarda da Vinci i dokonywali pomiaru masy

7

8 obserwowali własności błon z mydlin i badali siły napięcia powierzchniowego

9

10 badali odczyn różnych substancji oraz otrzymywali wskaźniki kwasowo - zasadowe

11

12

13 budowali proste przyrządy optyczne

14

15 wykrywali skrobię i poznali jej zastosowania

16 wykreślali siatkę Kirchoffa

17 Gra ekonomiczna Podczas gry uczniowie klas I c i II c : kształtowali umiejętności planowania budżetu, podejmowali decyzje wykorzystania środków finansowych, poznali pojęcia dotyczące ekonomii, poznali mechanizmy działania Giełdy Papierów Wartościowych, nabyli umiejętności inwestowania i powiększania swojego kapitału.

18

19 Wśród 36 uczniów biorących udział w zajęciach Interbloku przeprowadziliśmy, krótką ankietę. Uczniowie mieli odpowiedzieć na trzy pytania. 1.Czy podobają Ci się zajęcia z Interbloku? 2.Co najbardziej podoba Ci się na zajęciach? 3.Co chciałabyś/łbyś zmienić?

20 Czy podobają Ci się zajęcia z Interbloku? Zdecydowanie tak – 30 Raczej tak – 3 Nie – 1 Nie wiem - 2

21 Co najbardziej podoba Ci się na zajęciach? Doświadczenia – 16 Zajęcia z chemii – 10 Zajęcia z biologii – 5 Zajęcia z geografii – 3 Praktyczna wiedza – 2 Sposób prowadzenia – 2 Wszystko - 1

22 Co chciałbyś/łabyś zmienić? Nic – 13 Mniej lekcji – 13 Więcej czasu – 9 Więcej eksperymentów – 2

23 Podsumowując Metody badawcze wprowadzone do realizacji projektu doskonale motywują uczniów do pogłębiania, utrwalania wiedzy i umiejętności. Zajęcia te łączą elementy nauki, zabawy, współzawodnictwa, samokontroli i samooceny. Pozwalają ćwiczyć pamięć, spostrzegawczość, orientację, szybkość reakcji, umiejętność logicznego kojarzenia i wnioskowania.

24 Gimnazjum Nr 1 w Tarnobrzegu im. St. Jachowicza Jachowicza Tarnobrzeg tel.: fax:

25 DZIĘKUJEMY


Pobierz ppt "MŁODZI BADACZE Gimnazjum nr 1 w Tarnobrzegu. W projekcie Interblok uczestniczą dwie klasy: Ic, IIc – obydwie o profilu matematyczno-geograficznym."

Podobne prezentacje


Reklamy Google