Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Badanie potrzeb powiatowych rynków pracy w perspektywie zatrudnienia i rozwoju zasobów ludzkich Prezentacja wyników badań terenowych Bohdan Rożnowski Konrad.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Badanie potrzeb powiatowych rynków pracy w perspektywie zatrudnienia i rozwoju zasobów ludzkich Prezentacja wyników badań terenowych Bohdan Rożnowski Konrad."— Zapis prezentacji:

1 Badanie potrzeb powiatowych rynków pracy w perspektywie zatrudnienia i rozwoju zasobów ludzkich Prezentacja wyników badań terenowych Bohdan Rożnowski Konrad Konefał Projekt realizowany w ramach ZPORR, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa

2 Próba badawcza i metodologia badań

3 Projekt realizowany w ramach ZPORR, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa Czas: marzec – sierpień 2005 r. Miejsce: na terenie 12 powiatów województwa lubelskiego: Lublin i lubelski parczewski Biała Podlaska i bialski hrubieszowski Chełm i chełmskibiłgorajski Zamość i zamojskipuławski Osoby badane: uczniowie ostatnich i przedostatnich klas oraz studenci ostatnich lat studiów magisterskich i licencjackich Pracodawcy różnych branż i wielkości przedsiębiorstw Pracownicy zatrudnieni w różnych firmach na podstawie różnego rodzaju umów (również na czarno)

4 Projekt realizowany w ramach ZPORR, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa

5 MŁODZIEŻ Czas: marzec – kwiecień 2005 r. Miejsce: szkoły ponadpodstawowe Forma: badanie audytoryjne standaryzowanym kwestionariuszem Badacze: 4 osoby – pracownicy Fundacji

6 Projekt realizowany w ramach ZPORR, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa

7

8 PRACODAWCY I PRACOWNICY Czas: marzec – sierpień 2005 r. Miejsce: zakłady pracy Forma: standaryzowany wywiad kwestionariuszowy Badacze: około 80 osób – ankieterzy, głównie studenci

9 Projekt realizowany w ramach ZPORR, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa

10

11

12

13

14 Rynek pracy w oczach jego uczestników

15 Projekt realizowany w ramach ZPORR, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa Badani nie różnią się istotnie w spostrzeganiu atrakcyjności różnych rynków pracy

16 Projekt realizowany w ramach ZPORR, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa

17

18

19 Istotnych różnic między młodzieżą w tym zakresie nie ma, jednak można mówić o pewnych tendencjach

20 Projekt realizowany w ramach ZPORR, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa porównaj

21 Projekt realizowany w ramach ZPORR, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa

22

23

24 Postawy i oczekiwania pracodawców względem kandydatów do pracy a postawy młodzieży

25 Projekt realizowany w ramach ZPORR, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa

26 Zmienne: powiat, typ powiatu, wielkość firmy nie różnicują ocen kandydatów do pracy

27 Projekt realizowany w ramach ZPORR, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa Brak różnic pomiędzy firmami w tym temacie

28 Projekt realizowany w ramach ZPORR, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa

29

30

31

32

33 Szkoła w opiniach uczniów i pracodawców

34 Projekt realizowany w ramach ZPORR, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa

35

36

37

38 Dziękujemy za uwagę


Pobierz ppt "Badanie potrzeb powiatowych rynków pracy w perspektywie zatrudnienia i rozwoju zasobów ludzkich Prezentacja wyników badań terenowych Bohdan Rożnowski Konrad."

Podobne prezentacje


Reklamy Google