Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

W projekcie Interblok uczestniczą dwie klasy: Ic, IIc – obydwie o profilu matematyczno- geograficznym.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "W projekcie Interblok uczestniczą dwie klasy: Ic, IIc – obydwie o profilu matematyczno- geograficznym."— Zapis prezentacji:

1

2 W projekcie Interblok uczestniczą dwie klasy: Ic, IIc – obydwie o profilu matematyczno- geograficznym.

3 Matematyka Uczniowie: Sprawdzali doświadczalnie: Co wspólnego z boską proporcją ma matematyka i inne dziedziny życia ? Projektowali puzzle. Odkrywali praktyczne zastosowanie zapisu dwójkowego liczb. Sprawdzali: Czy jednym przesunięciem da się rozwiązać wszystkie układy dwóch równań liniowych ?

4

5 Biologia Uczniowie: Poznawali mechanizm dziedziczenia cech. Sprawdzali doświadczalnie przebieg procesu oddychania. Porównywali gęstości kości ptaka i ssaka. Poznawali sposoby barwienia tkanin barwnikami naturalnymi. Zdobywali umiejętność napełniania balonów gazem, stosując za każdym razem inną metodę napełniania.

6

7

8 Chemia Uczniowie: Sprawdzali doświadczalnie wytrącanie osadów nierozpuszczalnych soli. Nabywali umiejętność określania zawartości (w mg) witaminy C w soku owocowym. Zdobywali wiedzę dotyczącą twardości wody z kranu. Zdobywali umiejętność wykrywania cukrów. Sprawdzali doświadczanie jednorodność budowy różnych materiałów.

9

10 Geografia Uczniowie: Wykonywali mapę hipsometryczną. Sprawdzali czy kontynenty na mapie mają zawsze taki sam kształt Poznawali jak powstają skały osadowe. Analizowali obieg wody i materii w dorzeczu. Budowali model wulkanu, z którego wypływała lawa. Budowali model wywierzyska. Przedstawiali deformacje skalne za pomocą modelu.

11

12 Fizyka Uczniowie: Sprawdzali jakie substancje przewodzą prąd elektryczny. Konstruowali gaśnicę McGyverea. Demonstrowali ruch falowy wykorzystując falownicę. Sprawdzali doświadczalnie jak przeciąć płomień. Obserwowali zjawisko konwekcji i poznawali jego zastosowanie w praktyce.

13

14 Wnioski nauczycieli Zajęcia czynią ucznia kreatywnym. Poszerzają wiedzę i umiejętności. Uczą przedsiębiorczości. Rozwijają zainteresowania przedmiotami matematyczno – przyrodniczymi. Rozwijają zdolności manualne. Uczniowie nabywają umiejętności pracy w grupie. Możliwość pokazania się słabszych uczniów. Karta pracy przejrzysta dla ucznia. Ciekawe scenariusze, pomocne w przeprowadzeniu zajęć.

15 Gimnazjum Nr 1 w Tarnobrzegu im. St. Jachowicza Jachowicza Tarnobrzeg tel.: fax:

16 DZIĘKUJEMY ZA UWAGĘ


Pobierz ppt "W projekcie Interblok uczestniczą dwie klasy: Ic, IIc – obydwie o profilu matematyczno- geograficznym."

Podobne prezentacje


Reklamy Google