Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Obsługa procesów biznesowych w MOSS 2007 Na przykładzie procesu obsługi zleceń Paweł Wróbel.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Obsługa procesów biznesowych w MOSS 2007 Na przykładzie procesu obsługi zleceń Paweł Wróbel."— Zapis prezentacji:

1 Obsługa procesów biznesowych w MOSS 2007 Na przykładzie procesu obsługi zleceń Paweł Wróbel

2 O firmie Specjalizacja w rozwiązaniach intranetowych – od 1999 roku Autorskie rozwiązanie CMS do 2003 Od 2002 technologie SharePoint

3 Proces – obsługa zleceń Na początku prosty proces: 1 zlecający 2 obsługujących 20 zleceń tygodniowo Zlecanie prac i komunikacja – mailowo Brak większych problemów – łatwa priorytetyzacja i śledzenie postępów

4 Proces – obsługa zleceń Po pewnym czasie: Kilkunastu zlecających 7 obsługujących 2 zespoły obsługujące 300 zleceń tygodniowo Różnorodne formy komunikacji

5 Problemy Zła adresacja zleceń Zła priorytetyzacja Brak informacji o terminie wykonania i wykonawcy Brak możliwości śledzenia zleceń i analizy jakości wykonania

6 Realizacja – 3 filary Wykonanie Plan Cel

7 Realizacja - Cel

8 Realizacja - Planowanie Określenie procesu Określenie faz (stanów) zlecenia Określenie czynności powodujących zmianę fazy Efekt:

9 Projekt procesu – obsługa zleceń

10 Projekt podprocesu - realizacja

11 Realizacja – stworzenie rozwiązania Oparte na: MOSS 2007 Windows Workflow Foundation Własne rozwiązanie WorkBox Czas realizacji – kilka dni Bez pisania kodu

12 Po wdrożeniu Komunikacja została scentralizowana i uporządkowana Zlecający wie co jest wykonywane i przez kogo Wykonawca wie co ma robić i na kiedy jest to potrzebne Użytkownicy są w stanie prześledzić zmiany w zleceniu oraz historię kontaktów Kadra zarządzająca może weryfikować jak wykonywane są usługi

13 Po wdrożeniu Wykonawcy Zlecający

14 Funkcjonalności rozwiązania Automatyzacja procesu Filtrowanie informacji – właściwe dane dla właściwych użytkowników Zarządzanie obciążeniem pracy obsługujących Raporty zbiorcze Powiadomienia Możliwość rozbudowy procesu

15 Zalety rozwiązania Kontrola systemu nad procesem Szybki dostęp do potrzebnych informacji Łatwy dostęp do szczegółowych informacji o każdym zleceniu Łatwy dostęp do zbiorczych informacji o zleceniach Łatwe zarządzanie pracą obsługujących Skalowalne Uniwersalne

16 Konkluzje SharePoint jest fajny Duże możliwości kategoryzowania, filtrowania, sortowania i analizowania danych Potężna platforma obsługująca procesy przepływu pracy i informacji Duże możliwości konfiguracji Narzędzie, które każdy umie obsłużyć

17 Konkluzje Datapolis umie wykorzystać potencjał SharePoint Wiemy, co jest niezbędne, by zrozumieć Państwa problem Mamy wiedzę i doświadczenie, które umożliwią nam zaplanowanie rozwiązania dla tego problemu Mamy ludzi, który potrafią za pomocą narzędzi firmy Microsoft stworzyć zaplanowane rozwiązania

18 Zapraszamy na stoisko oraz na


Pobierz ppt "Obsługa procesów biznesowych w MOSS 2007 Na przykładzie procesu obsługi zleceń Paweł Wróbel."

Podobne prezentacje


Reklamy Google