Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt."— Zapis prezentacji:

1 Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt Z FIZYKĄ, MATEMATYKĄ I PRZEDSIĘBIORCZOŚCIĄ ZDOBYWAMY ŚWIAT !!! jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki CZŁOWIEK – NAJLEPSZA INWESTYCJA

2 Nazwa szkoły: Gimnazjum im. Janusza Korczaka w Chojnie ID grupy: 98/2_P_G1 Opiekun: Edyta Warda Kompetencja : Przedsiębiorczość Temat projektowy : Branding Semestr/rok szkolny: Semestr V 2011/2012 r.

3 CEL W tej, ostatniej już, prezentacji podjęłyśmy się tematu brandingu. Jest to pozycjonowanie marki, postanowiłyśmy więc stworzyć i wypromować w realiach naszej szkoły markę spożywczą typu fast-food Sandłicz, której produktem będą kanapki. W tej, ostatniej już, prezentacji podjęłyśmy się tematu brandingu. Jest to pozycjonowanie marki, postanowiłyśmy więc stworzyć i wypromować w realiach naszej szkoły markę spożywczą typu fast-food Sandłicz, której produktem będą kanapki. Zdecydowałyśmy się na taką branżę i asortyment dlatego, że w budynku naszej szkoły nie ma żadnego sklepiku ani bufetu. Poza szkołą jest kiosk spożywczy, w którym niestety nie ma wielkiego wyboru. Potencjalni nasi klienci to 461 uczniów gimnazjum, 48 nauczycieli i 10 pracowników obsługi. Prawie połowa uczniów dojeżdża do szkoły autobusami, więc przebywa w szkole od godz.7.15 do Jest to wiec całkiem spory i interesujący rynek jak na początek. Przystąpiłyśmy więc do pertraktacji z właścicielem przyszkolnego kiosku. Rezultat tych pertraktacji przedstawiamy w dalszej części naszej prezentacji. Zdecydowałyśmy się na taką branżę i asortyment dlatego, że w budynku naszej szkoły nie ma żadnego sklepiku ani bufetu. Poza szkołą jest kiosk spożywczy, w którym niestety nie ma wielkiego wyboru. Potencjalni nasi klienci to 461 uczniów gimnazjum, 48 nauczycieli i 10 pracowników obsługi. Prawie połowa uczniów dojeżdża do szkoły autobusami, więc przebywa w szkole od godz.7.15 do Jest to wiec całkiem spory i interesujący rynek jak na początek. Przystąpiłyśmy więc do pertraktacji z właścicielem przyszkolnego kiosku. Rezultat tych pertraktacji przedstawiamy w dalszej części naszej prezentacji.

4 W celu zrealizowania naszego przedsięwzięcia podjęłyśmy następujące kroki: 1.Zapoznanie się z pojęciem i rodzajami brandingu. Poznanie zagadnienia brandingu od strony teoretycznej. 2.Nawiązanie współpracy z właścicielem kiosku. 3.Stworzenie logo i nazwy firmy. 4.Stworzenie Księgi Tożsamości Marki. 5.Określenie asortymentu. 6. Stworzenie profilu i sondy na faceobooku w ramach reklamy i e-brandingu. 7.Promocja marki w szkole poprzez przygotowanie prezentacji i degustacji. 8.Przygotowanie, przeprowadzenie i opracowanie ankiet w celu zbadania rynku. 9.Podsumowanie działań w prezentacji.

5

6 Podejmując próbę zrozumienia zagadnienia brandingu wykorzystałyśmy zasoby internetowe do opracowania teoretycznej części tego zagadnienia. Dlatego poniżej definiujemy pojęcia, które bardzo nam się przydały w pracy nad prezentacją. Podejmując próbę zrozumienia zagadnienia brandingu wykorzystałyśmy zasoby internetowe do opracowania teoretycznej części tego zagadnienia. Dlatego poniżej definiujemy pojęcia, które bardzo nam się przydały w pracy nad prezentacją.

7 Branding, czyli budowanie świadomości marki polega na kreowaniu i utrzymaniu pozytywnego wizerunku konkretnej marki w umysłach konsumentów. Marka jest koncepcją, którą klienci kojarzą z oferowanymi przez firmę produktami czy usługami. Jest ona ściśle związana z reputacją. Aby marka była kojarzoną z dobrą jakością musi mieć dobrą reputację i wierną grupę stałych klientów.

8 Technika marketingowa polega na kreowaniu i utrwalaniu w umysłach konsumentów faktu istnienia oraz pozytywnego wizerunku firmy. Ideą brandingu jest wypozycjonowanie marki produktu w umyśle odbiorcy w taki sposób by polubił nasz produkt czy firmę i bez wahania wybierał spośród konkurencyjnych marek właśnie nas.

9 Marka, inaczej znak fabryczny, znak firmowy - znak określający producenta: nazwa lub symbol graficzny umieszczany na wyrobach w celu ochrony przed naśladownictwem lub podrabianiem, podszywaniem się, przypisywaniem sobie autorstwa. Traktowana jest jako rodzaj świadectwa: producent nie wstydzi się swego wyrobu, podpisując go, gwarantuje jego jakość. Stąd marka jest synonimem opinii.

10 Tożsamość marki -to trwałe identyfikowanie produktu lub firmy danej marki w percepcji rynkowych odbiorców pozwalające na odróżnianie od produktów lub firm innych, zwłaszcza konkurencyjnych, marek i umożliwiające łączenie z tą marką atrybutów kreowanych i przypisywanych jej w komunikatach reklamowych.

11 KSIĘGA IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ Zbiór elementów, zasad stworzonej identyfikacji wizualnej firmy. Znajdują sie w niej wzorce i ustalenia dotyczące logotypu, kolorystyki firmy, jej oznakowania, wyglądu dokumentów firmowych i wszystkie inne punkty, które budują wizerunek firmy. Ta księga stanowi podstawę kontaktu wizualnego pomiędzy przedsiębiorstwem a jej odbiorcami. Zbiór elementów, zasad stworzonej identyfikacji wizualnej firmy. Znajdują sie w niej wzorce i ustalenia dotyczące logotypu, kolorystyki firmy, jej oznakowania, wyglądu dokumentów firmowych i wszystkie inne punkty, które budują wizerunek firmy. Ta księga stanowi podstawę kontaktu wizualnego pomiędzy przedsiębiorstwem a jej odbiorcami.

12 Promocja - ( promotion, komunikacja marketingowa, aktywizacja sprzedaży) to zespół działań i narzędzi przy pomocy których przedsiębiorstwo przekazuje na rynek informacje charakteryzujące jego produkt i (lub) firmę, kształtuje potrzeby nabywców co do wartości danego produktu i ew. jego producenta. Promocja - ( promotion, komunikacja marketingowa, aktywizacja sprzedaży) to zespół działań i narzędzi przy pomocy których przedsiębiorstwo przekazuje na rynek informacje charakteryzujące jego produkt i (lub) firmę, kształtuje potrzeby nabywców co do wartości danego produktu i ew. jego producenta. Bywa również określana jako działania informacyjne i propagandowe na rzecz zwiększenia stopnia znajomości produktu, marki i firmy przez potencjalnych nabywców. Żródło : M. Zajączkowski Marketing. Dystrybucja- Promocja – Badania. AR w Szczecinie,str.85

13 Ponieważ my, jako gimnazjalistki, osoby niepełnoletnie, nie możemy prowadzić sklepiku szkolnego, a szkoła nie może prowadzić działalności gospodarczej, nie pozostało nam nic innego jak tylko dogadać się z właścicielem przyszkolnego kiosku. Zaproponowałyśmy Panu Markowi, że zbadamy zapotrzebowanie wśród uczniów na kanapki, które można by było później wprowadzić do sprzedaży w przyzwoitych cenach pod nazwą i z logo naszej marki. Początkowe, sceptyczne nastawienie właściciela sklepiku do naszego pomysłu nie zniechęciło nas do podjęcia się tego zadania, bo właśnie dopiero wtedy zaczynałyśmy się tym dobrze bawić. Zamierzałyśmy udowodnić wszystkim,że jesteśmy w stanie w szybkim czasie wypromować zupełnie nieznaną markę, bo mamy charyzmę i mnóstwo dobrych pomysłów. Ponieważ my, jako gimnazjalistki, osoby niepełnoletnie, nie możemy prowadzić sklepiku szkolnego, a szkoła nie może prowadzić działalności gospodarczej, nie pozostało nam nic innego jak tylko dogadać się z właścicielem przyszkolnego kiosku. Zaproponowałyśmy Panu Markowi, że zbadamy zapotrzebowanie wśród uczniów na kanapki, które można by było później wprowadzić do sprzedaży w przyzwoitych cenach pod nazwą i z logo naszej marki. Początkowe, sceptyczne nastawienie właściciela sklepiku do naszego pomysłu nie zniechęciło nas do podjęcia się tego zadania, bo właśnie dopiero wtedy zaczynałyśmy się tym dobrze bawić. Zamierzałyśmy udowodnić wszystkim,że jesteśmy w stanie w szybkim czasie wypromować zupełnie nieznaną markę, bo mamy charyzmę i mnóstwo dobrych pomysłów.

14 Zdjęcia naszego przyszkolnego kiosku (trochę smutno)

15 Jednym z założeń jakie postawiłyśmy sobie na początku było stworzenie takiego logo i nazwy firmy, żeby dobrze brzmiało, było łatwe, śmieszne i wpadało w ucho. Ważna też była kolorystyka. Miałyśmy dużo pomysłów. Wybrałyśmy jednak pomysł Darii. Zawiera bowiem wszystkie elementy o które nam chodziło. Zwraca uwagę, głównie swoją spolszczoną nazwą. Podczas prezentacji co niektórzy zarzucali nam, że zrobiłyśmy błąd. Był to jednak nasz celowy zabieg marketingowy. Dzięki temu więcej osób zapamiętało naszą markę. Uważamy też, że w porównaniu z wiodącymi markami typu fast-food, wizualnie nasze logo wcale nie jest gorsze. Jednym z założeń jakie postawiłyśmy sobie na początku było stworzenie takiego logo i nazwy firmy, żeby dobrze brzmiało, było łatwe, śmieszne i wpadało w ucho. Ważna też była kolorystyka. Miałyśmy dużo pomysłów. Wybrałyśmy jednak pomysł Darii. Zawiera bowiem wszystkie elementy o które nam chodziło. Zwraca uwagę, głównie swoją spolszczoną nazwą. Podczas prezentacji co niektórzy zarzucali nam, że zrobiłyśmy błąd. Był to jednak nasz celowy zabieg marketingowy. Dzięki temu więcej osób zapamiętało naszą markę. Uważamy też, że w porównaniu z wiodącymi markami typu fast-food, wizualnie nasze logo wcale nie jest gorsze.

16 Nasze logo:

17

18

19 Księga tożsamości marki stanowi podstawę kontaktu wizualnego pomiędzy przedsiębiorstwem o odbiorcami. Księga tożsamości marki stanowi podstawę kontaktu wizualnego pomiędzy przedsiębiorstwem o odbiorcami. W tak krótkim czasie trudno było nam zadbać o wszystkie elementy wchodzące w skład księgi. Dlatego skoncentrowałyśmy się na tych, które uderzały najbardziej w wizualny odbiór naszej marki. W tak krótkim czasie trudno było nam zadbać o wszystkie elementy wchodzące w skład księgi. Dlatego skoncentrowałyśmy się na tych, które uderzały najbardziej w wizualny odbiór naszej marki.

20 Do naszej księgi identyfikacji wizualnej zaliczają się następujące elementy: Logo Logo Identyfikatory Identyfikatory Banner Banner Slogan reklamowy Slogan reklamowy

21 Znak firmowy jaki prezentujemy jest w temacie marki, estetyczny i charakterystyczny. Znak firmowy jaki prezentujemy jest w temacie marki, estetyczny i charakterystyczny. Logo

22 Identyfikator - posługiwałyśmy się nimi w czasie reklamy w szkole

23 Na pomysł profesjonalnego banneru wpadła Kamila. Projekt zrobił nam gratis jej brat, który pracuje w biurze reklamy. Zapłaciłyśmy tylko za sam wydruk. Banner

24 SLOGAN REKLAMOWY Zjedz kanapkę sandłiczową – żyć będziesz kolorowo!

25 Kolejnym krokiem naszego działania było określenie produktu. Zdecydowałyśmy się na produkcję kanapek. Z własnego doświadczenia wiemy, że to chodliwy towar w szkole. A na smaczną kanapkę, w dobrej cenie znajdzie się wielu chętnych w naszym gimnazjum. Przygotowanie kanapek i ich ekspozycja do prezentacji i bannera to było ciekawe zajęcie, ale wymyślanie dla nich nazw to dopiero dobra zabawa! Kolejnym krokiem naszego działania było określenie produktu. Zdecydowałyśmy się na produkcję kanapek. Z własnego doświadczenia wiemy, że to chodliwy towar w szkole. A na smaczną kanapkę, w dobrej cenie znajdzie się wielu chętnych w naszym gimnazjum. Przygotowanie kanapek i ich ekspozycja do prezentacji i bannera to było ciekawe zajęcie, ale wymyślanie dla nich nazw to dopiero dobra zabawa! Chciałyśmy, żeby nazwy kanapek były śmieszne, dawały dobre skojarzenia, zapadały w pamięć. Wiedziałyśmy o tym, że uczniowie zaczną o nich rozpowiadać miedzy sobą a to najlepszy sposób reklamy i promocji marki. Chyba nam się udało, bo w czasie promocji w szkole jak i długo po niej, wrzało od sndłiczomani. Chciałyśmy, żeby nazwy kanapek były śmieszne, dawały dobre skojarzenia, zapadały w pamięć. Wiedziałyśmy o tym, że uczniowie zaczną o nich rozpowiadać miedzy sobą a to najlepszy sposób reklamy i promocji marki. Chyba nam się udało, bo w czasie promocji w szkole jak i długo po niej, wrzało od sndłiczomani.

26 Oto co proponujemy!!!

27 Kanapki marki Sandłicz

28 Nr 1 Czeko-kroma

29 Masło orzechowe – Nutella Masło orzechowe – Nutella Banan Banan Pieczywo tostowe Pieczywo tostowe Orzechy włoskie Orzechy włoskie Skład:

30 Nr 2 Twist-ser

31 Razowa bułka ze słonecznikiem Razowa bułka ze słonecznikiem Ser (2 rodzaje) Ser (2 rodzaje) Sałata Sałata Papryka Papryka Pomidor Pomidor Szczypior Szczypior Masło Masło Przyprawy Przyprawy Skład:

32 Nr 3 Vege-reggae

33 Duża, pszenna bułka Duża, pszenna bułka Sałata Sałata Pomidor Pomidor Ogórek Ogórek Rzodkiewka Rzodkiewka Szczypior Szczypior Jajko Jajko Majonez Majonez Przyprawy Przyprawy Masło Masło Skład:

34 Nr 4 Szynko-mania

35 Szynka (3 rodzaje) Szynka (3 rodzaje) Bułka wrocławska Bułka wrocławska Sałata Sałata Pomidor Pomidor Szczypior Szczypior Papryka Papryka Majonez Majonez Ketchup Ketchup Skład:

36 Kanapki, które nas zachwyciły i zainspirowały (nie naszego pomysłu)

37

38

39

40

41

42 Jednym z elementów brandingu jest E-branding tzn. pozycjonowanie marki w internecie. W tym celu utworzyłyśmy profil na facebooku, na którym prezentujemy nasze logo i nasze produkty. Chciałyśmy w ten sposób rozpowszechnić logo i uzyskać opinię społeczności szkolnej na temat naszej oferty. Zdanie uczniów jest dla nas bardzo ważne. Aktualizowałyśmy więc ciągle wyniki sondy i zachęcałyśmy w szkole do dalszego głosowania. Logowanie: Login – Hasło – projekt2012

43

44 W pracy nad prezentacją wykorzystałyśmy najstarszą trychotomiczną formułę reklamową SLB (stay,look,buy) Stay – zatrzymaj się Look - spójrz Buy – kup Formuła ta określa mechanizm działania reklamy w pierwszym okresie jej dynamicznego rozwoju. Chodzi o : -zwrócenie uwagi konsumenta na reklamowany towar, -doprowadzenie do obejrzenia i poznania towaru przez konsumenta, -spowodowanie jego zakupu. Źródło : M. Zajączkoowski Marketing. Dystrybucja-Promocja–Badania.

45 Stosując się do powyższej reguły, chciałyśmy, żeby uczniowie zatrzymali się przy bannerze, spojrzeli na pyszne kanapki, zrobili się głodni i natychmiast je kupili ! Najwięcej naszych wysiłków włożyłyśmy w promocję bezpośrednią marki, tzn. w przygotowanie prezentacji i degustacji dla zaproszonych gości, nauczycieli i uczniów naszej szkoły. Była to również dobra okazja do tego by przeprowadzić ankietę w celu zbadania zapotrzebowania na nasze produkty i znajomości marki. Przygotowałyśmy 15 min prezentację na temat naszej marki i proponowanego asortymentu oraz degustację w postaci koreczków.W ciągu trzech godzin lekcyjny zareklamowałyśmy naszą markę dla sześciu klas. Naszymi gośćmi byli również: dyrektor szkoły, właściciel kiosku, nauczyciele i kilkoro rodziców. Przeprowadziłyśmy ankietę wśród 150 osób. Najwięcej naszych wysiłków włożyłyśmy w promocję bezpośrednią marki, tzn. w przygotowanie prezentacji i degustacji dla zaproszonych gości, nauczycieli i uczniów naszej szkoły. Była to również dobra okazja do tego by przeprowadzić ankietę w celu zbadania zapotrzebowania na nasze produkty i znajomości marki. Przygotowałyśmy 15 min prezentację na temat naszej marki i proponowanego asortymentu oraz degustację w postaci koreczków.W ciągu trzech godzin lekcyjny zareklamowałyśmy naszą markę dla sześciu klas. Naszymi gośćmi byli również: dyrektor szkoły, właściciel kiosku, nauczyciele i kilkoro rodziców. Przeprowadziłyśmy ankietę wśród 150 osób. Poniżej prezentujemy zdjęcia z tego dnia

46 Starannie przygotowujemy przysmaki na prezentacje

47 Nasze prezenterki Przedstawiamy nasze produkty i ich skład

48 Prezentacja naszej firmy Nasze identyfikatory

49 Główni goście naszej prezentacji Nasza publikacja

50 Rozdajemy koreczki-degustacja Nikt nie mógł się im oprzeć Wszystkie na raz w całej okazałości

51 Uczniowie wypełniają ankiety

52 Nasza grupa po ciężkiej pracy

53 W celu zbadania rynku przeprowadziłyśmy wśród 150 osób w naszej szkole ankietę. Chciałyśmy się dowiedzieć czy nasz pomysł ma szansę powodzenia, czy uczniowie naszej szkoły kupują markowe produkty, jakie marki znają i co podczas zakupów ma dla nich największe znaczenie itp.. Pierwsza część ankiety to pytania ogólne dotyczące marki, druga część to pytania dotyczące realiów marki spożywczej w naszej szkole i odniesienia się do naszego pomysłu. Oto wyniki ankiety…

54 Opracowanie własne na podstawie przeprowadzonej ankiety Wykres nr 1

55 Opracowanie własne na podstawie przeprowadzonej ankiety Wykres nr 2

56 Opracowanie własne na podstawie przeprowadzonej ankiety Wykres nr 3

57 Opracowanie własne na podstawie przeprowadzonej ankiety Wykres nr 4

58 Wykres nr 5 Opracowanie własne na podstawie przeprowadzonej ankiety

59 Wykres nr 6 Opracowanie własne na podstawie przeprowadzonej ankiety

60 Wykres nr 7 Opracowanie własne na podstawie przeprowadzonej ankiety

61 Wykres nr 8 Opracowanie własne na podstawie przeprowadzonej ankiety

62 Wykres nr 9 Opracowanie własne na podstawie przeprowadzonej ankiety

63 Wykres nr 10 Opracowanie własne na podstawie przeprowadzonej ankiety

64 Wykres nr 11 Opracowanie własne na podstawie przeprowadzonej ankiety

65 Wykres nr 12 Opracowanie własne na podstawie przeprowadzonej ankiety

66 Wykres nr 13 Opracowanie własne na podstawie przeprowadzonej ankiety

67 Wykres nr 14 Opracowanie własne na podstawie przeprowadzonej ankiety

68 Wykres nr 15 Opracowanie własne na podstawie przeprowadzonej ankiety

69 Wykres nr 16 Opracowanie własne na podstawie przeprowadzonej ankiety

70 Wykres nr 17

71 Wykres nr 18 Opracowanie własne na podstawie przeprowadzonej ankiety

72 Wykres nr 19 Opracowanie własne na podstawie przeprowadzonej ankiety

73 Wykres nr 20 Opracowanie własne na podstawie przeprowadzonej ankiety

74 Wykres nr 21 Opracowanie własne na podstawie przeprowadzonej ankiety

75 Wykres nr 22 Opracowanie własne na podstawie przeprowadzonej ankiety

76 Wykres nr 23 Opracowanie własne na podstawie przeprowadzonej ankiety

77 Wyniki ankiety utwierdziły nas w przekonaniu, że zadanie którego się podjęłyśmy jest trafione w dziesiątkę. Ankietowana część społeczności gimnazjum wypowiedziała się następująco : - 57 % ankietowanych zwraca uwagę na markę - -tylko 57% uczniów naszej szkoły przynosi ze sobą drugie śniadanie a 43 % nie przynosi, czyli są to nasi potencjalni klienci - 70% ankietowanych chciałoby, żeby w sklepiku były sprzedawane nasze kanapki - -dla 77% podoba się logo naszej firmy - -51% uczniów uważa, że produkty które proponujemy mają szanse powodzenia w szkole - -najsmaczniejsza według ankietowanych ( po degustacji ) okazała się czeko- kroma ( 48%), oraz vege-rege (32%)

78 PODSUMOWANIE DZIAŁANIA Początkowo właściciel sklepiku był sceptycznie nastawiony do naszego pomysłu, ale kiedy zaprosiłyśmy go na prezentację i pokazałyśmy opracowane wyniki ankiety, zmienił zdanie. Kupił nasz pomysł, tzn. wprowadził do sprzedaży kanapki, które zwyciężyły w internetowej sondzie i szkolnej ankiecie. Początkowo właściciel sklepiku był sceptycznie nastawiony do naszego pomysłu, ale kiedy zaprosiłyśmy go na prezentację i pokazałyśmy opracowane wyniki ankiety, zmienił zdanie. Kupił nasz pomysł, tzn. wprowadził do sprzedaży kanapki, które zwyciężyły w internetowej sondzie i szkolnej ankiecie. Odniosłyśmy wiec ewidentny sukces. Udało nam się wypromować nową, nikomu nie znaną markę w bardzo krótkim czasie. Uczniowie i nauczyciele naszej szkoły znają firmę Sandłicz i kupują kanapki. Wszyscy są zadowoleni: gimnazjaliści z asortymentu w szkolnym kiosku, właściciel sklepu z korzyści finansowych, a my mamy poczucie satysfakcji z naszego działania oraz miłe wspomnienia po konstruktywnej pracy i dobrej zabawie. Odniosłyśmy wiec ewidentny sukces. Udało nam się wypromować nową, nikomu nie znaną markę w bardzo krótkim czasie. Uczniowie i nauczyciele naszej szkoły znają firmę Sandłicz i kupują kanapki. Wszyscy są zadowoleni: gimnazjaliści z asortymentu w szkolnym kiosku, właściciel sklepu z korzyści finansowych, a my mamy poczucie satysfakcji z naszego działania oraz miłe wspomnienia po konstruktywnej pracy i dobrej zabawie.

79 Kiosk z naszym bannerem wygląda dużo bardziej atrakcyjnie

80 Sprzedaż ruszyła !

81 ZAKOŃCZENIE Wspominałyśmy już, że praca nad prezentacją dała nam dużo satysfakcji i stanowiła dobrą zabawę. Przede wszystkim jednak nabyłyśmy wiele nowych, przydatnych w dorosłym życiu umiejętności : - z łatwością wyszukujemy i selekcjonujemy informacje; - - rozumiemy szereg pojęć dotyczących reklamy i marketingu; - - potrafimy pracować w grupie; - - bez problemu nawiązujemy kontakt ze środowiskiem lokalnym; - - mamy świadomość wybieranych strategii i celowość podjętych działań; - - potrafimy wyciągać wnioski, uzasadniać i przekonywać do swojego stanowiska; - - lubimy działać niekonwencjonalnie; - - mamy odwagę w podejmowaniu dużych (jak na nasz wiek) przedsięwzięć.

82 Oto my ( czyli grupa przedsiębiorczości) i nasze role w projekcie

83 Kamila- Pomysłodawczyni bannera. Daria – twórczyni logo

84 Gosia i Amelka – Organizatorki promocji w szkole Monika, Klaudia i Sandra – Opracowały ankiety

85 Ada, Patrycja i Dominika – Do nich należał e-branding, część teoretyczna i kulinarna prezentacji.

86 BIBLIOGRAFIA M. Zajączkoowski Marketing. Dystrybucja-Promocja–Badania

87 Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt Z FIZYKĄ, MATEMATYKĄ I PRZEDSIĘBIORCZOŚCIĄ ZDOBYWAMY ŚWIAT !!! jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki CZŁOWIEK – NAJLEPSZA INWESTYCJA


Pobierz ppt "Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt."

Podobne prezentacje


Reklamy Google