Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Szczeciński Rower Miejski Założenia do wyboru lokalizacji.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Szczeciński Rower Miejski Założenia do wyboru lokalizacji."— Zapis prezentacji:

1 Szczeciński Rower Miejski Założenia do wyboru lokalizacji

2 System roweru miejskiego powinien stanowić jedynie uzupełnienie dla systemu komunikacji miejskiej.

3 Aby korzystanie z roweru miejskiego było efektywne, użytkownik w przeciągu pierwszych 20 minut powinien mieć możliwość dojechania do przynajmniej 60% stacji.

4 33 stacje rozmieszczone powinny być co 300-500 metrów, aby czas dojścia do nich pieszego nie był większy niż 2-3 minuty.

5 Proponowana lokalizacja stacji Szczecińskiego Roweru Miejskiego.

6

7 System powinien być rozbudowany o tzw. stacje sponsorskie, które powinny stanąć przy biurowcach, centrach handlowych.

8

9 Odległość pomiędzy najdalej oddalonymi od siebie stacjami wynosi 3,5 km, co oznacza że komunikacja rowerowa w ramach śródmieścia będzie bezpłatna.

10 Konieczność rozbudowy systemu w kolejnych latach o prawobrzeże (po oddaniu do użytku linii SST) oraz osiedla mieszkalne na lewobrzeżu.

11 Dziękuję za uwagę


Pobierz ppt "Szczeciński Rower Miejski Założenia do wyboru lokalizacji."

Podobne prezentacje


Reklamy Google