Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Barbara Mokrosz Przedszkole Tworków Praktyka w ramach projektu " Klucz do uczenia się – rozwój umiejętności zawodowych nauczycieli wychowania przedszkolnego.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Barbara Mokrosz Przedszkole Tworków Praktyka w ramach projektu " Klucz do uczenia się – rozwój umiejętności zawodowych nauczycieli wychowania przedszkolnego."— Zapis prezentacji:

1 Barbara Mokrosz Przedszkole Tworków Praktyka w ramach projektu " Klucz do uczenia się – rozwój umiejętności zawodowych nauczycieli wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej "

2 Program literacki " Trzy Małe Prosiaczki " – wprowadzenie do bajki

3 Program literacki " Trzy Małe Prosiaczki " – zrozumienie bajki Opowiadamy bajkę Tworzymy bajkowy pociąg

4 Program literacki " Trzy Małe Prosiaczki " – przedstawienie kinestetyczne bajki przy użyciu mediatorów zewnętrznych Wybrałam prawidłową postać! Ale zabawa na medal!

5 Program literacki " Trzy Małe Prosiaczki " – modelowanie wizualno - przestrzenne bajki Ja już wiem, który obrazek brakuje! Układanie to łatwa sprawa!

6 Program literacki " Trzy Małe Prosiaczki " – werbalizacja i teatralne przedstawienie bajki z zastosowaniem modelu wizualno - przestrzennego

7 Program literacki " Trzy Koziołki Spryciołki " – wprowadzenie do bajki Przyszły do nas koziołki Ale świetna zabawa!

8 Program literacki " Trzy Koziołki Spryciołki " – zrozumienie bajki Kto opowie kolejny fragment bajki? Którego obrazka brakuje?

9 Program literacki " Trzy Koziołki Spryciołki " – przedstawienie kinestetyczne bajki przy użyciu mediatorów zewnętrznych Ja już wiem co tu pasuje! Zły Troll ucieka daleko, daleko......

10 Program literacki " Trzy Koziołki Spryciołki " – modelowanie wizualno - przestrzenne bajki Czy udało sie wam ułożyć modele bajki?

11 Program literacki " Trzy Koziolki Spryciołki " – werbalizacja i teatralne przedstawienie bajki z zastosowaniem modelu wizualno - przestrzennego

12 Program literacki " Złotowłosa i trzy misie " – wprowadzenie do bajki

13 Program literacki " Złotowłosa i trzy misie " – zrozumienie bajki Uwaga! Zaraz rusza nasz bajkowy pociąg!

14 Program literacki " Złotowłosa i trzy misie " – przedstawienie kinestetyczne bajki przy użyciu mediatorów zewnętrznych Przygotowujemy się do teatru symboli Złotowłosa weszła do domu!

15 Program literacki " Złotowłosa i trzy misie " – modelowanie wizualno - przestrzenne bajki Ja już wiem jak to ma być ułożone!

16 Program literacki " Złotowłosa i trzy misie " – werbalizacja i teatralne przedstawienie bajki z zastosowaniem modelu wizualno - przestrzennego

17 Program literacki " Rzepka " – wprowadzenie do bajki

18 Program literacki " Rzepka " – zrozumienie bajki Ja już wiem jaki obrazek ma być pomiędzy!

19 Program literacki " Rzepka " – przedstawienie kinestetyczne bajki przy użyciu mediatorów zewnętrznych Teraz da się rzepkę wyciągnąć! Znalazłam sposób!

20 Program literacki " Rzepka " – modelowanie wizualno - przestrzenne bajki Już ruszył nasz pociąg i gwiżdże, i mknie......

21 Program literacki " Rzepka " – werbalizacja i teatralne przedstawienie bajki z zastosowaniem modelu wizualno - przestrzennego

22 Program literacki " O chatce i jej mieszkańcach " – wprowadzenie do bajki

23 Program literacki " O chatce i jej mieszkańcach " – zrozumienie bajki Obrazki w szeregu zbiórka!

24 Program literacki " O chatce i jej mieszkańcach " – przedstawienie kinestetyczne bajki przy użyciu mediatorów zewnętrznych Ten pasek odpowiada jeżykowi! Ja już skończyłem szeregowanie!

25 Program literacki " O chatce i jej mieszkańcach " – modelowanie wizualno - przestrzenne bajki No to ruszamy w drogę

26 Program literacki " O chatce i jej mieszkańcach " – werbalizacja i teatralne przedstawienie bajki z zastosowaniem modelu wizualno - przestrzennego

27 Program literacki "Kołaczyk " – wprowadzenie do bajki

28 Program literack " Kołaczyk " – zrozumienie bajki Mój pociąg jedzie przez góry, doliny....

29 Program literacki " Kołaczyk " – przedstawienie kinestetyczne bajki przy użyciu mediatorów zewnętrznych Kołaczyk spotyka Misia No, a teraz to cię zjem.....

30 Program literacki " Kolaczyk " – modelowanie wizualno - przestrzenne bajki To było bardzo proste zadanie! Wybrałam właściwy obrazek!

31 Program literacki " Kołaczyk " – werbalizacja i teatralne przedstawienie bajki z zastosowaniem modelu wizualno - przestrzennego

32 Matematyka sensoryczna1 " Ukryj myszkę " Kot juź nie ma żadnych szans!

33 Matematyka sensoryczna1 " Złap piłkę " Miś zaprasza do zabawy piłkę!

34 Matematyka sensoryczna1 " Królestwo figur – figurkowe herbatniki dla figurkowych ludzików " Trafiłam na kąt – auu, boli!

35 Matematyka sensoryczna1 " Ratowanie piskląt " Uratowałam wszystkie pisklęta!

36 Matematyka sensoryczna1 " Matrioszka " Czy jest tam jeszcze jedna laleczka? A teraz ta najmniejsza

37 Matematyka sensoryczna1 "Królestwo figur – husteczki dla figurkowych ludzików " A ja zrobiłam tak!

38 Matematyka sensoryczna1 " Lalki i misie " Opowiem wam pewną historię......

39 Matematyka sensoryczna1 " Szary książę i kolorowa księżniczka " My lubimy pomagać innym!

40 Matematyka sensoryczna1 " Wieże" Można tak.... A można i tak......

41 Matematyka sensoryczna1 " Zabawa w chowanego " Schowam je tak, aby Zła Wiedźma ich nie znalazła. I tak też się da.

42 Matematyka sensoryczna1 " Figurkowe ludziki idą spać " Moje ludziki już zasypiają.

43 Matematyka sensoryczna1 " Tęczowa loteria z obrazkami " Kto z was ma dokładnie taką samą kartę? Ta zabawa nam się podoba.

44 Matematyka sensoryczna1 " Wieża zwierząt 1 " Budujemy wieżę dla zwierząt Oto moja wieża

45 Matematyka sensoryczna1 " Dywaniki dla figurkowych ludzików " My potrafimy współpracować!

46 Matematyka sensoryczna1 " Tęczowa loteria ze słowami " Kto ma żółte wiaderko?Jeszcze jeden obrazek i wygram!

47 Matematyka sensoryczna1 " Wieża zwierząt 2 " Skończyłem budowanie wieży Teraz trzeba tylko wyrównać

48 Matematyka sensoryczna1 " Rodziny figur – koła i owale " Figurkowe ludziki są już bezpieczne

49 Matematyka sensoryczna1 " Papuga zawsze druga " Zbudowałem tak jak pani!


Pobierz ppt "Barbara Mokrosz Przedszkole Tworków Praktyka w ramach projektu " Klucz do uczenia się – rozwój umiejętności zawodowych nauczycieli wychowania przedszkolnego."

Podobne prezentacje


Reklamy Google