Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

SZKOŁA NA NASZE CZASY. NAUCZYCIEL – AUTORYTET GŁÓWNE PROBLEMY: ZMIANA OBUWIA, ODRABIANIE LEKCJI, ROZMOWY NA LEKCJACH, WŁA Ś CIWY STRÓJ, ROZRABIANIE,

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "SZKOŁA NA NASZE CZASY. NAUCZYCIEL – AUTORYTET GŁÓWNE PROBLEMY: ZMIANA OBUWIA, ODRABIANIE LEKCJI, ROZMOWY NA LEKCJACH, WŁA Ś CIWY STRÓJ, ROZRABIANIE,"— Zapis prezentacji:

1 SZKOŁA NA NASZE CZASY

2

3

4

5 NAUCZYCIEL – AUTORYTET GŁÓWNE PROBLEMY: ZMIANA OBUWIA, ODRABIANIE LEKCJI, ROZMOWY NA LEKCJACH, WŁA Ś CIWY STRÓJ, ROZRABIANIE, WAGARY. NIE ISTNIEJE MORALNY GŁOS NAUCZYCIELA GŁÓWNE PROBLEMY: TERRORYZOWANIE UCZNIÓW I NAUCZYCIELI, ALKOHOL, NARKOTYKI, CI ĄŻ E, ZABÓJSTWA, SAMOBÓJSTWA + TO CO BYŁO. PIENI Ą DZE; SUKCES

6 TO NIE TEN LAS!

7

8

9

10

11

12 to działanie na najwyższym poziomie swoich możliwości, w kierunku realizacji własnych, w pełni uświadomionych pragnień, z zachowaniem uniwersalnego kodeksu moralnego oraz równowagi pomiędzy wszystkimi płaszczyznami życia.

13 EMOCJE INTELEKT CIAŁO DUCH

14 ZARZĄDZANIE SYSTEMAMI I PROCESAMI TECHNOLOGIA LUDZIE

15 ZMIANA CZASÓW WYMAGA ZMIANY MYŚLENIA DAWNIEJDZIŚ CIĘŻKA PRACAMĄDRA PRACA POLECENIE I KONTROLAUPOWAŻNIANIE/MAM ZAMIAR STABILNOŚĆ I BEZPIECZEŃSTWO CIĄGŁA ZMIANA I KONIECZNOŚĆ WYBORU ZARABIANIE PIENIĘDZY/PRZEŻYCIE CIAGŁE ZDOBYWANIE WIEDZY/SPEŁNIENIE OBOWIĄZEKWYBÓR DAWANIE SZANSY NA ZAROBIENIE DAWANIE SZANSY NA SPEŁNIENIE RZĄDZENIELIDEROWANIE

16 CO JEST GŁÓWNYM CELEM SZKOŁY? JAKIE JEST PODSTAWOWE ZADANIE NAUCZYCIELA? JAKA JEST PODSTAWOWA FUNKCJA DYREKTORA ? JAKI JEST GŁÓWNY CEL UCZNIA? JAKI JEST CEL MINISTERSTWA?

17 ROLA SZKOŁY: Przygotować absolwentów do dobrego funkcjonowania w polskim społeczeństwie na kolejnych etapach ich życia polskie społeczeństwo dobre funkcjonowanie kolejne etapy

18

19 EMOCJE INTELEKT CIAŁO DUCH

20

21

22

23 LISTA CECH ABSOLWENTA SZKOŁY ŚREDNIEJ

24 Jasność oczekiwań Centralizacja – nauczyciel/rodzice interesują się nim, a nie tym czy dostanie się na studia Wybór z całej gamy możliwości (konsekwencje) Zaangażowanie wynikające z poczucia bezpieczeństwa (nie musi się bać) Wyzwanie – coraz bardziej złożone sposoby działania

25 UCZENIE WYCHOWANIE i

26

27 LISTA CECH ZNAKOMITEGO NAUCZYCIELA I DYREKTORA

28 Ciąg dalszy nastąpi…

29 STRATEGIE ROZWOJU I WYCHOWYWANIA STRATEGIE ROZWOJU I WYCHOWYWANIA SYSTEMY I SPOSOBY UCZENIA SYSTEMY I SPOSOBY UCZENIA KIERUNKI SZKOLENIA KIERUNKI SZKOLENIA STRUKTURA DOBÓR PRACOWNIKÓW WARTOŚCI PAŃSTWA I SZKOŁY

30

31 Gdzie: MP - moc produkcyjna P - produkcja

32 Świat jest piękny ko ko ko

33 CODN

34

35 dyrektor KOLEDZY, SYTUACJA OSOBISTA SYTUACJA ZEWNĘTRZNA NAUCZYCIELE UCZNIOWIE KURATORZY WIZYTATORZY RODZICE

36

37 PRYWATNE !!! ZWYCIĘSTWO

38 PUBLICZNE!!! ZWYCIĘSTWO

39 ZAUFANIE INFORMACJADZIAŁANIE

40 WYZWALA NAJLEPSZE CECHY CHARAKTERU STYMULUJE PROCES BUDOWANIA I OSIAGANIA CELÓW WYZWALA W SOBIE I INNYCH ENTUZJAZM

41 DYREKTOR - LIDER Trenuje Wzbudza entuzjazm Szuka rozwiązania Jest przykładem Tworzy systemy Ma wizje Koncentruje się na uczniach/nauczycielach BELFER Rządzi Wzbudza lęk Szuka winnych Wie jak zrobić Pracuje w systemie Realizuje program Koncentruje się na rzeczach i wytycznych

42 POCZUCIE WŁASNEJ WARTOŚCI SAMODZIELNOŚĆ UMIEJĘTNOŚĆ WSPÓŁDZIAŁANIA POCZUCIE OBFITOŚCI PROAKTYWNOŚĆ SPÓJNOŚĆ WEWNĘTRZNA POZYTYWNE MYŚLENIE WYOBRAŹNIA/KREATYWNOŚĆ WOLA I UMIEJĘTNOŚĆ UCZENIA SIĘ KOMUNIKATYWNOŚĆ

43

44 CO MOŻNA ZROBIĆ JUŻ? DO CZEGO MOŻEMY DĄŻYĆ W RAMACH RUCHU? RUCH ODDOLNY - STOWARZYSZENIE

45 Poczucie własnej wartości

46 TO, CO SI Ę LICZY NAJBARDZIEJ TO TO, JAK WIDZISZ SAM SIEBIE

47 Asertywna, aktywna, atrakcyjna, bogata, ciekawa świata, czysta, dowcipna, dalekowzroczna, dobrze gotuje, dobrze pisze, ma dobra pamięć, elastyczna, elegancka, elokwentna, energiczna z fantazją, grzeczna dla innych, gospodarna, inteligentna, kocha ludzi, kulturalna, lubiana, ładnie się porusza, ładnie uśmiecha, mówi po angielsku, ma miłą aparycję, młoda dusza, myśląca, mądra, myśli pozytywnie, nie ma nałogów, oczytana, przekonująca, pracowita, punktualna, proaktywna, radosna, szczodra, spójna wewnętrznie, systematyczna, solidna, taktowna, uważna, uczciwa, wesoła, ma poczucie własnej wartości, wykształcona, zadbana, zaradna, życzliwa.

48

49 PROAKTYWNOŚĆ

50

51 To na czym nam zależy To,co możemy zrobić Pole wpływu

52 ŚRODOWISKO ŚRODOWISKO BODZIEC WYBÓR REAKCJ A

53

54 Boże daj mi siłę zmienić to, co mogę zmienić. Daj mi cierpliwość pogodzić się z tym, na co nie mam wpływu. I daj mi mądrość odróżniania jednych spraw od drugich.

55 POCZUCIE OBFITOŚCI

56 ZASŁUGUJĘ NA…

57 POCZUCIE SPÓJNOŚCI WEWNĘTRZNEJ

58

59 POZYTYWNE MYŚLENIE

60

61 CZEGO SIĘ Z TEGO NAUCZYŁEM?

62

63

64

65

66 Wychowanie to wspólna podróż dorosłych i dzieci. Uwierzmy w to! Iwona Majewska-Opiełka

67


Pobierz ppt "SZKOŁA NA NASZE CZASY. NAUCZYCIEL – AUTORYTET GŁÓWNE PROBLEMY: ZMIANA OBUWIA, ODRABIANIE LEKCJI, ROZMOWY NA LEKCJACH, WŁA Ś CIWY STRÓJ, ROZRABIANIE,"

Podobne prezentacje


Reklamy Google