Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Global eMarketing SA GemiusAudience - szansa na Telemetrię w Internecie Marcin Pery - Wiceprezes Zarządu Małgorzata Wołejko – Kierownik Badania Panelowego.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Global eMarketing SA GemiusAudience - szansa na Telemetrię w Internecie Marcin Pery - Wiceprezes Zarządu Małgorzata Wołejko – Kierownik Badania Panelowego."— Zapis prezentacji:

1 Global eMarketing SA GemiusAudience - szansa na Telemetrię w Internecie Marcin Pery - Wiceprezes Zarządu Małgorzata Wołejko – Kierownik Badania Panelowego

2 Global eMarketing SA Krótka historia o... badaniu telewizji r. - John Logie Baird - wynalezienie telewizji r. Frank Johanson – metoda kodowania sygnału rozpoznająca liczbę aktywnych odbiorników r. – Telemetric S.A. – telewizyjny panel gospodarstw domowych

3 Global eMarketing SA Krótka historia o... badaniu telewizji czyli: marzenia nierealne r. Frank Johanson – metoda kodowania sygnału rozpoznająca liczbę aktywnych odbiorników r. – Telemetric S.A. – telewizyjny panel gospodarstw domowych

4 Global eMarketing SA Badanie polskiego Internetu - fakty GemiusTraffic mierzący rzeczywistą oglądalność witryn internetowych –ponad polskich witryn, –wszystkie portale (Onet.pl, Wirtualna Polska, INTERIA.PL, Gazeta.pl) –wszystkie sieci reklamowe (Ad.net, IDMnet, ARBOmedia, QNet: ponad 300 renomowanych witryn ) –większość witryn komercyjnych (sektor bankowo-finansowy, telekomunikacyjny, internetowy, samochodowy, medialny,...)

5 Global eMarketing SA Badanie PBI i Prawdziwy Profil –największe i bezprecedensowe Polskie Badanie Internetu –ponad panelistów z zainstalowanymi miernikami mierzącymi ich aktywność w Internecie –monitorowanie ponad tysięcy komputerów –pełne dane społeczno-demograficzne i behawioralne Badanie polskiego Internetu - fakty

6 Global eMarketing SA Internet - medium inne niż wszystkie Interaktywność znamy każde kliknięcie i każdą akcję internauty Wielostrumieniowość w tym samym czasie na tym samej witrynie można wyświetlać rożne treści - każdemu użytkownikowi osobno Rozdrobnienie rynku nieskończona liczba witryn – największa trudność w każdych badaniach

7 Global eMarketing SA Telemetria – GemiusAudience Podobieństwa Dokładność danych Precyzja pomiaru Użycie mierników na komputerach Zastosowanie metody badania ciągłego Określanie demografii osób

8 Global eMarketing SA Telemetria – GemiusAudience Różnice Nieklasyczne metody budowy próby Nieklasyczna wielkość próby Wykorzystywanie danych o całej populacji

9 Global eMarketing SA Wyzwania stojące przed badaniem Duża zmienność panelu Rozdrobnienie rynku i ogromna liczba podmiotów medialnych Ogromna ilość zdarzeń do przetworzenia – Problemy autoselekcji Systemy komunikacji z panelistami Odpowiednia wielkość panelu Specjalistyczne procedury i rozwiązania technologiczne Kontrola wyników

10 Global eMarketing SA Rozdrobnienie rynku - Odpowiednia wielkość panelu Próba osób pozwoliłaby dostarczyć wiarygodne dane tylko dla witryn o oglądalności powyżej użytkowników miesięcznie w grupie celowej Takich witryn i serwisów jest około 3% wśród obecnie badanych (około 50 na badanych) Próba internautów liczy ponad panelistów

11 Global eMarketing SA Ogromna ilość danych do przetworzenia - technologia Ponad elementarnych zdarzeń na sekundę Ponad 1 TB danych źródłowych miesięcznie

12 Global eMarketing SA Problemy autoselekcji - kontrola wyników Dane o całym Internecie z Systemu GemiusTraffic – ponad mierzonych witryn –Dobowe wzory zachowań w Internecie –Całkowita liczba odsłon na danym serwisie Kontrola autoselekcji próby

13 Global eMarketing SA Szansa na Telemetrię w Internecie? Badanie GemiusAudience ma szansę stać się takim przełomem w badaniach Internetu, jakim było wprowadzenie Telemetrii w badaniach telewizyjnych


Pobierz ppt "Global eMarketing SA GemiusAudience - szansa na Telemetrię w Internecie Marcin Pery - Wiceprezes Zarządu Małgorzata Wołejko – Kierownik Badania Panelowego."

Podobne prezentacje


Reklamy Google